Sportwatch

Reactiescore
603
Tegenwoordig zijn sport watches wel populair, nu dacht ik er zelf ook eentje te kopen.
Iemand die er verstand van heeft of zelf eentje heeft?
Ik dacht aan de prijs rond de 150 euro, max 200 euro.


Het hoofddoel zou eigenlijk notifications moeten zijn (mails en whatsapp).
Ik krijg geregeld mails/whatsapps, het zou dus handig zijn om via de sport watch deze te kunnen bekijken of het belangrijk is of niet.
Daarnaast gewoon mijn dagelijkse beweging/activiteit, bellen/sms'en,..
 
Reactiescore
1.468
Ik draag zelf een Gear S3, van Samsung. Vind hem persoonlijk ideaal, ik weet niet hoe de prijs nu is, maar rond black friday was deze rond de 190 euro dacht ik. Er is inmiddels een nieuwere uit (Galaxy watch) maar die is een stukje duurder.

Ik gebruik m vooral veel bij racefietsen en soms hardlopen. Houd perfect alles bij met Samsung health. Ook gewoon standaard dingen door de dag zoals trappen lopen en aantal stappen worden bijgehouden zodat je een gedetailleerd overzicht krijgt van je fitheid. Zit ook een hartslagmeter in.
 
Reactiescore
603
Is wel redelijk groot zo te zien een Samsung Gear S3, heb het gevoel dat die wat in de weg gaat zitten.
 
Reactiescore
1.468
Is wel redelijk groot zo te zien een Samsung Gear S3, heb het gevoel dat die wat in de weg gaat zitten.
Ik heb zelf de S3 frontier edition, die is inderdaad vrij groot. Hij zit echter nooit in de weg. Wel zit hij praktisch altijd naast m'n overhemd/trui. Niet er onder dus, dat past niet echt. Een beetje formaat is ook wel prettig met een smartwatch, zeker als het om de bediening gaat.
 

DeletedUser61134

Guest
Gewoon rennen tot je niet verder kan.. heb je geen horloge nodig.
Je lichaam verteld wel wanneer je bijna gaat overgeven
 
Reactiescore
1.701
Gewoon rennen tot je niet verder kan.. heb je geen horloge nodig.
Je lichaam verteld wel wanneer je bijna gaat overgeven

Zo'n horloge maakt het leuker omdat ze het op Facebook kunnen zetten en likes kunnen ontvangen. Beetje de fitgirl uithangen.
 
Reactiescore
603
Zo'n horloge maakt het leuker omdat ze het op Facebook kunnen zetten en likes kunnen ontvangen. Beetje de fitgirl uithangen.
Lees eens goed, het gaat me vooral om de notifications :D
Dat lopen boeit me niet zo hehe.
Maar ik heb de tichwatch E besteld.
 
Reactiescore
603
77dy7k927gzy.gif
 
Bovenaan