Top/Flop Stammen

Reactiescore
1.367
danny waarom hecht je geen waarde aan mensen die trollen? Volgens mij is je stam van w57 zo tot stand gekomen :s

Jullie zijn geen randdebielen :D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Dat weet ik nou zo net nog niet :eek::eek::eek:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ben ik een randdebiel dan?
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser80251

Guest
Stelling.. is Wolfpack gebroken, en is dit de ondergang van Pils?!..
 
Reactiescore
1.367
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367

DeletedUser79858

Guest
Stelling.. is Wolfpack gebroken, en is dit de ondergang van Pils?!..

Dit is van de afgelopen 24 uur.

2cmu0e1.png
 
Reactiescore
1.367

Deleted User - 487936070

Guest
dab7ae6fb4b95998286ab1ca4c7cc308.png

Ligt midden in het cluster van een van onze spelers, overduidelijk een CF, al is het discutabel of hij legit is. Voor mij is hij wel legit, maar dat is een persoonlijke mening.
De TW spelers die gereageerd hebben zijn kak spelers, daar hecht ik geen waarde aan, die zijn er toch enkel om te trollen.

Daarin verschillen we dus van mening. Overigens bijzonder dat je eerst vond dat een spelersdorp van >3k geen CF was. Ik heb inmiddels al 3 verschillende versies van jullie CF regels gehoord. Hoe kan je dan besluiten om op basis van die regels iemand kata's te sturen? Jullie weten zelf niet eens precies wat de regel betekent.

Wellicht dat hij stacks had van iemand en hij daarom niet geedeld kon worden? Ik zeg zomaar iets ;)

Wellicht. Heb ik nergens gelezen.

Zero heeft zijn cluster inderdaad niet "opgeruimd" en word vervolgens meer maals geCF'ed als resultaat, klopt.
Verder wil ik nogmaals het feit aanhalen dat CF'en simpelweg een dorpje in een vijandig cluster edelen is, doet verder niets af of de CF legit is of niet.
Of het dorpje nu 3u of 30u in het vijandige cluster ligt, het is en blijft CF'en.

Ik heb hier al vaak genoeg over gezegd wat mijn mening is over CFen via spelersdorpen. Is ook geen bijzondere CF definitie om te hanteren. 3u (front?) of 30u zit voor mij ook zeker wel verschil tussen.

Wellicht, geen weet van.

In ieder geval bedankt voor reageren ipv oneliners te gooien;) Zal je stamleiding vast meer vanaf weten.
 
Reactiescore
1.367
Daarin verschillen we dus van mening. Overigens bijzonder dat je eerst vond dat een spelersdorp van >3k geen CF was. Ik heb inmiddels al 3 verschillende versies van jullie CF regels gehoord. Hoe kan je dan besluiten om op basis van die regels iemand kata's te sturen? Jullie weten zelf niet eens precies wat de regel betekent.

Alle dorpen in het cluster van de vijand is een CF, ongeacht hoe je aan het dorpje komt. Of deze CF legit is is een 2e.
Verschillende versies?
Volgens mij is wat perfection postte vrij duidelijk:

Even voor de duidelijkheid. Een clusterfuck telt niet pas als clusterfuck als er afspraken over gemaakt zijn.
We kunnen allemaal een andere mening hebben over de definitie wat wel en niet een clusterfuck is.

Binnen Bellum is hier geen harde definitie over afgesproken, en heel eerlijk zie ik vooralsnog de noodzaak niet om intern de discussie te gaan voeren als spelers als The Arcitect. (stamhopper in en uit DaB en vriendjes met ReQ!) een dorp 8 velden buiten zijn cluster edelt (midden in het cluster van een van onze stamleden) en dan gaat roepen.. tja. dat is geen clusterfuck want het is een vijandig dorp..



Ik heb hier al vaak genoeg over gezegd wat mijn mening is over CFen via spelersdorpen. Is ook geen bijzondere CF definitie om te hanteren. 3u (front?) of 30u zit voor mij ook zeker wel verschil tussen.

Zeker een zeer bijzondere mening, CF is volgens de meeste spelers simpelweg in iemand anders zijn of haar cluster edelen, vervolgens kun je kijken of ze legitiem zijn.

In ieder geval bedankt voor reageren ipv oneliners te gooien;) Zal je stamleiding vast meer vanaf weten.

Ben iig blij dat een (ex-)Kak lid iets anders kan dan oneliners gooien en schelden
 
Reactiescore
1.367
4c2dcea7acab5bd1ae4cd2259a0ad595.png


:/
 

DeletedUser79858

Guest
Wel grappig dat je dan juist een leeg dorp gaat catapulten.
Troepen bouwen duurt een dag of X.. Boer opbouwen ook.

Buiten dat je als Kevinknip jezelf tentoonstelt als een slechte verliezer bereik je er echt helemaal niets mee.
 
Bovenaan