Wereld 66 - Wijzigingen premium Beurs

DeletedUser79332

Guest
Alleen pp tot en met 65 is overdraagbaar als je die farmt, alle komende werelden niet meer. Maar de functie van pp overdragen wordt niet ontnomen op 59-65, daar kan je nog blijven farmen ookal is 66 gaande

Ah thnx merci.
Nu vat ik hem.
 

DeletedUser79415

Guest
Goeie toevoeging. De pp beurs maakte het zowiezo oneerlijk. En ik vraag me af of ze er echt zoveel meer winst mee maakte. Tuurlijk veel spelers kopte als nog. Maar ook massa’s spelers kochten nooit meer.

Nu zullen mensen wel nadenken voor ze hun muurtjes naar 20 knallen binnen korte tijd om zo een offensief te blocken. Als ook het oneindig kopen van gs om zo je voorsprong steeds te verdubbelen. De balans tussen spelers zal toch wel wat herstelt worden.

Tuurlijk zullen er spelers stoppen met Tw hierdoor maar dat zal altijd zo blijven. Er zijn ook al massa’s nieuwe bespelers gestopt waarschijnlijk die geen geld wouden uitgeven voor het spel. of eerst 5 werelden pp farmen om vervolgens een halfjaar later een wereldje enigszins mee te kunnen komen.

Pieter
 

DeletedUser79906

Guest
Ah dit is een begin, als die pp beurs nu helemaal afgeschaft zou worden is het helemaal mooi
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Waarom zijn mensen hierover positief? Heel het gezever over bots die gs kopen is onzin, gebaseerd op niets. Kijk maar naar de bans op W62 die later werden terug gedraaid. De enige reden dat dit wordt ingevoerd is om te forceren dat mensen meer pp kopen, in plaats van met een paar personen samen verdienen voor een volgende wereld.
 
Reactiescore
685
Ah dit is een begin, als die pp beurs nu helemaal afgeschaft zou worden is het helemaal mooi

Juist, haal die Premium beurs maar helemaal weg. Wordt het voor de 'mindere' spelers al een stuk eerlijker van. en worden die niet zo snel weggespeeld door iemand die binnen no-time in het begin van de wereld al loopt te edelen. waardoor zulke spelers al geen zin meer hebben om Tw te gaan spelen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Waarom zijn mensen hierover positief? Heel het gezever over bots die gs kopen is onzin, gebaseerd op niets. Kijk maar naar de bans op W62 die later werden terug gedraaid. De enige reden dat dit wordt ingevoerd is om te forceren dat mensen meer pp kopen, in plaats van met een paar personen samen verdienen voor een volgende wereld.

Om een aantal redenen... Bijv zodat jij je niet meer als een shopverslaafde naar een mega voorsprong kan abusen om daarna op delete te gaan ;P

Misschien te voorbarig maar ik hoop gewoon dat het een beetje balans terug brengt... Ik zelf start geen wereld als ik gene 20k pp heb staan omdat ik er toch uitgeabused word door iemand in mijn 20x20 met meer poen. Ik speel dan ook geen farm werelden om die voorsprong terug te halen.

Wellicht zorgt t alleen maar voor meer inactiviteit maar dat moet blijken. Die ''bots' heb ik wel eens van gehoord maar nog nooit meegemaakt, wel scripts voorbij zien komen die iets vergelijkbaars zouden doen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Om een aantal redenen... Bijv zodat jij je niet meer als een shopverslaafde naar een mega voorsprong kan abusen om daarna op delete te gaan ;P

Misschien te voorbarig maar ik hoop gewoon dat het een beetje balans terug brengt... Ik zelf start geen wereld als ik gene 20k pp heb staan omdat ik er toch uitgeabused word door iemand in mijn 20x20 met meer poen. Ik speel dan ook geen farm werelden om die voorsprong terug te halen.

Wellicht zorgt t alleen maar voor meer inactiviteit maar dat moet blijken. Die ''bots' heb ik wel eens van gehoord maar nog nooit meegemaakt, wel scripts voorbij zien komen die iets vergelijkbaars zouden doen.

Je moet je wel realiseren dat het juist een tegenovergestelde werking gaat hebben. Eerst kon je zelf pp verdienen op andere wereld om mee te kunnen met mensen die veel poen hebben. Nu is dat juist niet meer mogelijk. Het enige waar dit in gaat resulteren, is dat de mensen die daadwerkelijk geld in het spel stoppen, nog meer voordeel gaan hebben. Het effect van het begrip pay-to-win zal enkel groeien. Jij en ik als arme studenten maken dus aanzienlijk minder kans tegen mensen die een standaard maand inkomen hebben en 100 euro kunnen uitgeven.
 
Reactiescore
853
Ik las in een chat trouwens dat deze "blokkade" prima te omzeilen is, moeten dus eerst maar eens zien hoe effectief dit gaat zijn. De precieze manier zal ik niet delen aangezien die spelers daar niet al te blij mee zullen zijn, maar mocht het werken is dit dus weer iets dat niets zal verbeteren.
 
Reactiescore
685
Je moet je wel realiseren dat het juist een tegenovergestelde werking gaat hebben. Eerst kon je zelf pp verdienen op andere wereld om mee te kunnen met mensen die veel poen hebben. Nu is dat juist niet meer mogelijk. Het enige waar dit in gaat resulteren, is dat de mensen die daadwerkelijk geld in het spel stoppen, nog meer voordeel gaan hebben. Het effect van het begrip pay-to-win zal enkel groeien. Jij en ik als arme studenten maken dus aanzienlijk minder kans tegen mensen die een standaard maand inkomen hebben en 100 euro kunnen uitgeven.

Volgens mij is de groep mensen die geld in het spel stoppen vele malen kleiner dan mensen die PP farmen.
wat dus weer betekend dat de verhouding beter wordt en al helemaal tegenover de mensen die het allebei niet doen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Je moet je wel realiseren dat het juist een tegenovergestelde werking gaat hebben. Eerst kon je zelf pp verdienen op andere wereld om mee te kunnen met mensen die veel poen hebben. Nu is dat juist niet meer mogelijk. Het enige waar dit in gaat resulteren, is dat de mensen die daadwerkelijk geld in het spel stoppen, nog meer voordeel gaan hebben. Het effect van het begrip pay-to-win zal enkel groeien. Jij en ik als arme studenten maken dus aanzienlijk minder kans tegen mensen die een standaard maand inkomen hebben en 100 euro kunnen uitgeven.


Volgens mij is de groep mensen die geld in het spel stoppen vele malen kleiner dan mensen die PP farmen.
wat dus weer betekend dat de verhouding beter wordt en al helemaal tegenover de mensen die het allebei niet doen.

Ik snap wat je bedoeld Pim, Ik denk dat je daar gelijk in hebt maar hoe groot dat verschil daadwerkelijk is, dat zal moeten blijken. The Clown heeft namelijk ook een goed punt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
En we hebben ook wel gezien op vorige werelden dat de grootste spenders vaak ook het hardst onderuit gaan.
 

DeletedUser69389

Guest
En we hebben ook wel gezien op vorige werelden dat de grootste spenders vaak ook het hardst onderuit gaan.
Toch heeft het verleden ook vaak zat anders aangetoond zoals bijvoorbeeld een Survival of the Richest waar een aantal van de sterkste spelers die NL ooit heeft gekend het gingen gebruiken om aan te tonen hoe verziekend het werkte.
 
Reactiescore
2.478
Waarom zijn mensen hierover positief? Heel het gezever over bots die gs kopen is onzin, gebaseerd op niets. Kijk maar naar de bans op W62 die later werden terug gedraaid. De enige reden dat dit wordt ingevoerd is om te forceren dat mensen meer pp kopen, in plaats van met een paar personen samen verdienen voor een volgende wereld.

Incorrect. In mijn ogen in deze maatregel goed omdat; het vanaf nu mogelijk is om nog maar via 1 account pp te farmen.
Vroeger besloten een aantal spelers om een paar werelden te farmen om vervolgens alle PP naar 1 account te zetten en +100k aan pp te verzamelen. Door deze maatregel is dit echter onmogelijk in de toekomst. Ik denk dat over enkele werelden het abuse verschil minder groot zal worden. Aangezien en logischerwijs minder PP op 1 account aanwezig is. Al geeft het TWTeam dit niet als reden. Dit is wel mijn reden waarom ik deze maatregel positief vind.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
831
Vroeger besloten een aantal spelers om een paar werelden te farmen om vervolgens alle PP naar 1 account te zetten en +100k aan pp te verzamelen. Door deze maatregel is dit echter onmogelijk in de toekomst.

Dat counteren ze gewoon door met meerdere accounts te loggen en allemaal apart PP abusen en dan elkaar internen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Dat counteren ze gewoon door met meerdere accounts te loggen en allemaal apart PP abusen en dan elkaar internen.

yup, en dan terwijl de edels komen snel op del en 24 uur later zit je er al bij
 
Reactiescore
685
volgens mij ben ik 1 van de weinige die de nieuwe PP regel over overdragen gewoon goed vind.

Het enigste wat er nu gebeurt is dat een account minder PP tot zijn beschikking heeftt om de wereld te beginnen. omdat andere account geen PP meer kunnen overstorten naar dat ene account waar ze met zijn alle op gaan beginnen (gekochte PP daargelaten).
Met als resultaat dat het iets eerlijker wordt voor alle spelers die geen PP kunnen betalen om even lekker te boosten.
Nu moet je tenminste Moeite doen met 1 account om in de toekomst grof je PP te gaan inzetten.

Na mijn mening Wordt door deze regel het spel gewoon iets eerlijker voor de mensen die Sporadisch een wereld spelen.
En is het inderdaad Minder voor de spelers die op 1 account even ruim 10.000 PP erdoor willen knallen om zo snel aan de top te komen.
Maar daar kan ik alleen maar blij om zijn.
Nu kunnen alleen nog maar spelers met heel veel geld dat doen of gewoon knetergek zijn. Dus een overgrote deel van de extreme boosters ben je al kwijt. Gelukkig maar.

En inderdaad nu kunnen ze gewoon met zijn 3e dicht bij elkaar starten en elkaar internen.
Maar dat konden ze nu ook al, maar nu kunnen ze niet ook nog de PP van die andere accounts inzetten.
 

DeletedUser69389

Guest
volgens mij ben ik 1 van de weinige die de nieuwe PP regel over overdragen gewoon goed vind.

Het enigste wat er nu gebeurt is dat een account minder PP tot zijn beschikking heeftt om de wereld te beginnen. omdat andere account geen PP meer kunnen overstorten naar dat ene account waar ze met zijn alle op gaan beginnen (gekochte PP daargelaten).
Met als resultaat dat het iets eerlijker wordt voor alle spelers die geen PP kunnen betalen om even lekker te boosten.
Nu moet je tenminste Moeite doen met 1 account om in de toekomst grof je PP te gaan inzetten.

Na mijn mening Wordt door deze regel het spel gewoon iets eerlijker voor de mensen die Sporadisch een wereld spelen.
En is het inderdaad Minder voor de spelers die op 1 account even ruim 10.000 PP erdoor willen knallen om zo snel aan de top te komen.
Maar daar kan ik alleen maar blij om zijn.
Nu kunnen alleen nog maar spelers met heel veel geld dat doen of gewoon knetergek zijn. Dus een overgrote deel van de extreme boosters ben je al kwijt. Gelukkig maar.

En inderdaad nu kunnen ze gewoon met zijn 3e dicht bij elkaar starten en elkaar internen.
Maar dat konden ze nu ook al, maar nu kunnen ze niet ook nog de PP van die andere accounts inzetten.
Ergens zou ik wel willen weten of het niet mogelijk zou zijn om in een x periode (Bijv. een maand) maar X (Bijv Max 1K) PP te kunnen overboeken. Want stel een stamgenoot heeft geen pp meer of ern vv etc dan kun je die nu nog eenvoudig pp geven door wat over te boeken.

Ook maakt deze toevoeging het moeilijker om als tw speler een event op te starten. Want op 59 en 62 heb ik bijvoorbeeld een succesvol event gestart wat veel werd gelezen en ook werd gereageerd. De prijzen daarvan financierde ik door zelf gefarmde PP. Maar in alle eerlijkheid heb ik het geld er niet voor over om PP te kopen voor dit soort events. Daarom zou het naar mijn inziens mogelijk moeten zijn om nog een beetje PP te kunnen overboeken die je hebt gefarmde. Of het zou bijv gefinancierd moeten worden vanuit het tw team zelf zoals mods die ook voor hun job pp krijgen. Dus dat er een potje beschikbaar komt voor dit events. Vroeger ondersteunde Aldo bijv ideeën op die manier. Maar van de huidige moderators heb ik 0 berichten ontvangen daarover.
 
Bovenaan