Top/flop stammen

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Pim is 6 jaar. Hij wordt uitgelachen door zijn vriendjes op school door zijn naam. Pim haat zijn leven en heeft een hekel aan zijn ouders. Pim is 18 jaar, het gaat niet zo goed met hem want hij heeft agressieproblemen en is nog steeds maagd. Pim luistert naar rapmuziek van afro amerikanen, hij vindt het fantastisch. Vooral vanwege het roekeloze gedrag waarover gerapt wordt. Pim heeft sinds kort een internetspel ontdekt namelijk tribal wars. Hij vindt het zo leuk dat hij er verslaafd aan raakt. Dag en nacht zit hij online. Wegens zijn agressieprobleem scheldt hij andere spelers uit en probeert ze belachelijk te maken omdat hij het anders niet zou durven in de echte wereld.

Moraal van het verhaal wees geen Pim!

Jesuz wat ben jij debiel
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Je vergat het portret van pim wat op w62 is gemaakt
 

DeletedUser80024

Guest
Wat probeer je nou hypocriet? Haexie en ik hebben de oscar al gewonnen voor provoceren en cornelis compleet laten ragen. Jouw toneelstukje doet me niets :)
Waarom reageer je erop dan? blijkbaar heeft het effect.
 

DeletedUser80088

Guest
Waarom reageer je erop dan? blijkbaar heeft het effect.

Ik snap niet precies waar je op doelt? Ik zeg dat jouw provocaties me niks doen... Reageren zelf heeft daar toch niks mee te maken? Die manier hoe je reageert wel...
En Cornelis is flink geknakt in zijn koppie...
 
Reactiescore
461
Terwijl miauw dorpen blijft verliezen blijven brokk en cha ching verder internen. Ook priest heeft er weer eentje gevonden om er bovenop te komen. Met zo een buffer als rammen etc kunnen we op deze manier nog een tijdje bezig blijven natuurlijk.
Het doel was om rammen te internen om tegen ons te fronten en er nog iets leuk van te maken, dat begrijp ik, alleen begrijp ik niet dat jullie zo iets willen doen met half inactieve accounts. De enige druk die er nu dan ook gezet word met de nieuwe fronten komt vanuit Rect.
 
Reactiescore
2.303
Terwijl miauw dorpen blijft verliezen blijven brokk en cha ching verder internen. Ook priest heeft er weer eentje gevonden om er bovenop te komen. Met zo een buffer als rammen etc kunnen we op deze manier nog een tijdje bezig blijven natuurlijk.
Het doel was om rammen te internen om tegen ons te fronten en er nog iets leuk van te maken, dat begrijp ik, alleen begrijp ik niet dat jullie zo iets willen doen met half inactieve accounts. De enige druk die er nu dan ook gezet word met de nieuwe fronten komt vanuit Rect.

Je mag blij zijn dat jouw front niet actief is, je zou al even snel weg zijn als vorige classics.
Cha internd sinds vandaag niet verder want op El proffesor lopen gewoon aanvallen.
Als je ziet wat Brokk pakt zijn het ook gewoon frontdorpen met vision om zo snel mogelijk de rest te helpen. Ook als je kijkt naar de Os stats staan wij gewoon op nr 1... Het is niet dat we de stam niet helpen maar als er keer op keer beloofd wordt dat ze er zullen zijn kan Brokk noch cha hier veel aan doen. Nu zullen we zien hoeveel dorpen miauw nog gaat verliezen.

Verder heb ik ook tegen een aantal mensen uitgevlogen dat de hoogmoed best maar komt zodra de wereld gewonnen is!
Misschien moet je wat voorzichtig zijn met de uitspraken?
 

Deleted User - 487924308

Guest
Terwijl miauw dorpen blijft verliezen blijven brokk en cha ching verder internen. Ook priest heeft er weer eentje gevonden om er bovenop te komen. Met zo een buffer als rammen etc kunnen we op deze manier nog een tijdje bezig blijven natuurlijk.
Het doel was om rammen te internen om tegen ons te fronten en er nog iets leuk van te maken, dat begrijp ik, alleen begrijp ik niet dat jullie zo iets willen doen met half inactieve accounts. De enige druk die er nu dan ook gezet word met de nieuwe fronten komt vanuit Rect.

In deze reactie geef je dus zelf een antwoord op waarom cha ching en brokk blijven internen. Je hebt het over half inactieve accounts, dat was in het geval van Rammen ook een probleem. De oplossing is dan ofc een fusie. Dat ze blijven fuseren is dan een logisch gevolg als die spelers op account van kruiden moeten terechtkomen niet? Dat het frustrerend is voor jullie snap ik, maar dat heeft Rect. (of als je specifiek wil zijn .hood) zichzelf aangedaan met hoe sommige stamleden zich gedroegen op het forum.

Dat het niet zo super gaat in Kruiden op dit moment hebben we allemaal wel door als we naar twstats gaan kijken, maar dat betekent niet dat deze wereld al gespeeld is. Jullie hebben ons erop gewezen om niet te vroeg te juichen, dan doe je het beter zelf ook niet :) Wij komen er wel weer bovenop en hebben nog 28 dagen om er een strijd van te maken.
 
Reactiescore
461
Je mag blij zijn dat jouw front niet actief is, je zou al even snel weg zijn als vorige classics.
Cha internd sinds vandaag niet verder want op El proffesor lopen gewoon aanvallen.
Als je ziet wat Brokk pakt zijn het ook gewoon frontdorpen met vision om zo snel mogelijk de rest te helpen. Ook als je kijkt naar de Os stats staan wij gewoon op nr 1... Het is niet dat we de stam niet helpen maar als er keer op keer beloofd wordt dat ze er zullen zijn kan Brokk noch cha hier veel aan doen. Nu zullen we zien hoeveel dorpen miauw nog gaat verliezen.

Verder heb ik ook tegen een aantal mensen uitgevlogen dat de hoogmoed best maar komt zodra de wereld gewonnen is!
Misschien moet je wat voorzichtig zijn met de uitspraken?
Ik doe dan ook geen uitspraken zoals Pim ofso, ik zeg alleen maar hoe het ervoor staat zoals ik het zie. Speel deze classic dan ook nog niet zo lang.
Vorige classic op 20bucks ben ik niet weggespeeld.
Maar mooizo dat jullie activiteit er ook op zal vooruitgaan.
 
Reactiescore
2.303
Ik doe dan ook geen uitspraken zoals Pim ofso, ik zeg alleen maar hoe het ervoor staat zoals ik het zie. Speel deze classic dan ook nog niet zo lang.
Vorige classic op 20bucks ben ik niet weggespeeld.
Maar mooizo dat jullie activiteit er ook op zal vooruitgaan.

Wat ben je dan wel die classic?
En wat ben je dan de classic er voor bijna geweest zonder dat je een nap zou gekregen hebben. :)
 

DeletedUser69389

Guest
Ik doe dan ook geen uitspraken zoals Pim ofso, ik zeg alleen maar hoe het ervoor staat zoals ik het zie. Speel deze classic dan ook nog niet zo lang.
Vorige classic op 20bucks ben ik niet weggespeeld.
Maar mooizo dat jullie activiteit er ook op zal vooruitgaan.
Niet weggespeeld nee, maar erdoor geraakte je er ook niet. Hue hue. :oops::oops::oops:
 
Reactiescore
461
Wat ben je dan wel die classic?
En wat ben je dan de classic er voor bijna geweest zonder dat je een nap zou gekregen hebben. :)
Niet weggespeeld zoals jij beweert.
We beginnen allemaal vanaf nul he Emile, komt wel goed geen zorgen. :)
 
Reactiescore
89
Terwijl miauw dorpen blijft verliezen blijven brokk en cha ching verder internen. Ook priest heeft er weer eentje gevonden om er bovenop te komen. Met zo een buffer als rammen etc kunnen we op deze manier nog een tijdje bezig blijven natuurlijk.
Het doel was om rammen te internen om tegen ons te fronten en er nog iets leuk van te maken, dat begrijp ik, alleen begrijp ik niet dat jullie zo iets willen doen met half inactieve accounts. De enige druk die er nu dan ook gezet word met de nieuwe fronten komt vanuit Rect.

Jij bent zeker zo'n speler die alleen naar twstats kijkt en ziet dat Brokk nog internt. Als je even 1 seconde naar de kaart had gekeken dan had je gezien dat Brokk pas net front heeft. Door posts zoals de jouwe zou ik haast extra gaan internen alleen om jullie te zieken. De eigen stam is alleen maar groot geworden door interns en vaart sinds Rect een andere, positievere koers, en direct met de vingertjes wijzen. De twee goed draaiende accounts van Kruiden krijgen pas net front dus hou je commentaar nog even voor je, net als je mede stamgenoten. Een daarvan kwam zelfs al roepen dat de overwinning binnen was en 2 accounts gebroken. Sjongejonge zeg, kijk voortaan eerst naar de kaart ipv roepen en napraten.
 
Reactiescore
2.303
Niet weggespeeld zoals jij beweert.
We beginnen allemaal vanaf nul he Emile, komt wel goed geen zorgen. :)

Inderdaad dat is correct. Ben ook benieuwd hoe je het zal afbrengen zodra de scholen weer begonnen zijn?
Overigens ben je toch weggespeeld of niet vorige classic?

Maar misschien moet je inderdaad nog eens een pm sturen om Timanfaya voor een stuk te internen en een perma nap aan te bieden.

Verder heb ik net ook aan Eric uitgelegd dat 1% voorstaan op een andere stam geen equivalent is aan de wereld gewonnen te hebben.
 
Reactiescore
461
Inderdaad dat is correct. Ben ook benieuwd hoe je het zal afbrengen zodra de scholen weer begonnen zijn?
Overigens ben je toch weggespeeld of niet vorige classic?

Maar misschien moet je inderdaad nog eens een pm sturen om Timanfaya voor een stuk te internen en een perma nap aan te bieden.

Verder heb ik net ook aan Eric uitgelegd dat 1% voorstaan op een andere stam geen equivalent is aan de wereld gewonnen te hebben.
Ik ga niet meer naar school.

Vorige classic ben ik niet weggespeeld maar wel gequit omdat mijn co en stamgenoten met kata's begonnen gooien, daarna is de gehele stam op del gegaan. Hebben daar weken aan een stuk incs gekregen met amper dorpenverlies.

Heb inderdaad timanfaya een pm gestuurd om een perma nap aan te bieden in de plaats dat er frontdorpen worden afgestaan tegen priest, is niets mis mee als je ziet wat zuin anders nog moet opedelen en mee rekening mee moet houden alvorens deftig met jullie te fronten.

Beweer ook nergens dat de wereld al gewonnen of gespeeld zou zijn, zoals ik al zei ik speel een week en heb er geen idee van wat er zich hiervoor afgespeeld heeft.
 
Bovenaan