Golden Awards

DeletedUser76269

Guest
Eye, ik lees dit nu maar ik wil graag grondige bewijzen zien waarom het account Korjakskaja Sopka een dief is van dat account? :)

Ik ga het voor je opzoeken. Is al weer even geleden dat ik het gelezen heb en heb het niet opgeslagen ofzo.. Als ik me niet vergis kwwam de pst van @tim010 .. In elk geval zat er wel degelijk overtuigend bewijs bij maar dat moest wegens die nieuwe regel van het forum af als ik me niet vergis. Anyways, ik ga het voor je zoeken.


Na even gezocht te hebben hier het topic:

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/de-geheime-eigenaar-van-ingame-account-tim010.201586/
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hij is de eigenaar van het account dat in 2018 speedkampioen werd ja, dat is korjakopska maar is tijdens dat kampioenschap niet elke ronde door André (korja) zelf bemand geweest. Betere spelers zoals Bart (Emilia Clarke) hebben voor hem gespeeld zodat hijzelf anoniem zijn eigen account kon helpen.

Wat wel correct is, is dat hij het account van de speedkampioen van 2017 (ik) heeft 'geript', dat staat uitgelegd in het topic dat je citeerde. Ik heb de effectieve foto's die gewist zijn in het topic nog steeds locaal staan trouwens


André heeft met zijn reactie wel gelijk dat hij dus niet de dief van korja is, maar toont ook weer aan wat een triestig ventje het is. En nu ben ik weer weg
 

DeletedUser76269

Guest
Ik doelde ook meer op die van 2017 inderdaad, maar thanks voor je uitleg.
 

DeletedUser79906

Guest
Beste speler: Schedel. heeft al een aantal massa's gehad rn nog nooit echt dorpen verloren. In de laatste massa's van Modus ook telkens dorpen eigen kunnen maken.
Beste stam: Nova. horen we momenteel weinig van maar blijven toch gewoon netjes doorgroeien, Fronten worden gecreëerd waar ze alle tijd voor hebben aangezien niemand zich na mijn weten niemand zich echt bemoeit met Nova atm.
De beste stam speler: Rage Parrot. heeft de hoogste ondersteuner van W64. Ook dacht ik ergens gelezen te hebben dat hij veel VV's doet.
Het grootste ego: Bamischijf9, irritante gast die ik ooit eens mijn moraalbreker heb genoemd.
Beste leider: . Devin Aka TheProphecy, Doet veel voor de stam, is vaak te bereiken als je hem ergens voor nodig bent. En algemeen loopt alles lekker binnen Modus zonder al te veel problemen.
Slechte leider: Wife is Life.
Meest overschatte stam: Word er nog een stam overschat momenteel?
Meest onderschatte stam: Denk toch wel Fix. krijgen veel kritiek momenteel onder andere van mij:p Maar doen het tot nog toe best goed voor hun ligging tegenover Modus, Qua.
Meest overschatte speler: QQEEZZ overschat is niet echt de goede zin maar verbaas me der wel over dat hij 90 dorpen heeft genobled en vervolgens maar een ODA heeft van 735,966. Of hij heeft erg veel MB's die voor hem clearen of niemand maakt troepen waar hij ligt.
Meest onderschatte speler: Ik doe niet aan onderschatten.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Leonrules
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen met een te groot ego.
Mooiste speler naam: Satan6960
Mooiste stam naam: Quarantine.
Het tofste topic: Top & Flop Stammen
Het domste topic: Einde wereld awards, De wereld is nog in de start fase dus beetje vroeg niet.
Favoriete forum poster: Justinwebs heeft zo nu en dan wel goede posts.
Minst favoriete forum poster: //
Dikste wannabe op het forum: //
Dikste wannabe in het spel:
//
Meest belovende speler voor de toekomst: Kijkende naar de groeiranglijst vind ik QQEEZZ, Wife is Life & The Taste of Iron. het meest opvallend.
Meest belovende stam voor de toekomst: Verwacht toch wel veel van Modus in de toekomst.
Mooiste profiel foto van spelers: Die van Vetus Bellator doet me telkens denken aan Berserk. En die van Replubicity One Piece is gewoon liefde
Mooiste profiel foto van stammen: Modus heeft wel een mooie
Grootste blunder: jij
Mooiste actie van de wereld: De laatste massa op Fix was wel leuk om te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77704

Guest
Bedankt voor nominatie account :)

Minder bedankt voor nominatie leider als k pas sinds gister weer leider ben, maar kan je ook moeilijk kwalijk nemen XD
 
Reactiescore
1.075
Beste speler: kwalitatief gezien, zeg ik hier Abuser.
Beste stam: Modus
De beste stam speler: Wife is life, Justin blijft zich, ondanks alles steeds 100% inzetten.
Het grootste ego: ku(r)troos, lekker arrogant kereltje heheee
Beste leider: . ik denk dat de leiding van Modus wel alles mooi op een rijtje heeft ;)
Slechte leider: geen zicht op.
Meest overschatte stam: Nova, ik wil hiermee niet zeggen dat ze slecht zijn, men heeft echter ook nog niets bewezen ondanks ze als potentiele wereldwinnaars worden bekeken.
Meest onderschatte stam: Fix, men doet net alsof fix al verslagen is terwijl dit zeker niet klopt.
Meest overschatte speler: korja, andre is noobje dusja
Meest onderschatte speler: Schedel, altijd al een solide deffer geweest, ook hier weer.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: TWSS, the guru, schedel, taste of iron, pjvo
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: kurtroos, qqeezz
Mooiste speler naam: the fallen angel
Mooiste stam naam: evolve - evolution
Het tofste topic: topstammen
Het domste topic: farmen of roven?
Favoriete forum poster: justinwebs, taste of iron, purpletail
Minst favoriete forum poster: niemand specifiek.
Dikste wannabe op het forum: "" ""
Dikste wannabe in het spel: "" ""
Meest belovende speler voor de toekomst: Abuser / dave mustaine
Meest belovende stam voor de toekomst: Nova, zullen zich het komende jaar zeker mogen bewijzen!
Mooiste profiel foto van spelers: vind men eigen plaatjes altijd top, het plaatje van Nexus ook zeker leuk!
Mooiste profiel foto van stammen: plaatje van Nova
Grootste blunder: Gito niet edelen zodra de mogelijkheid er was maar hem net steunen of Gito vertrouwen dat hij naps niet zou schenden lel
Mooiste actie van de wereld: Gito die uiteindelijk toch verdween .
 
Reactiescore
173
Heel toevallig ben ik die Ben die je bedoelt ;). Jammer dat je me meteen "retarded" moet noemen. Zegt wel veel over hoe jij je uit naar je medespelers.

Ga er voor de rest zeker geen woorden vuil aan maken, heeft toch geen nut en zin ;). Ik ken je niet eens echt.
 
Reactiescore
1.075
Heel toevallig ben ik die Ben die je bedoelt ;). Jammer dat je me meteen "retarded" moet noemen. Zegt wel veel over hoe jij je uit naar je medespelers.

Ga er voor de rest zeker geen woorden vuil aan maken, heeft toch geen nut en zin ;). Ik ken je niet eens echt.

Retarded is eerder een referentie naar de oude discord chat tussen adhd en qua , waar je oa door je eigen leiding retarded werd genoemd :p
 
Reactiescore
173
Ohja, die chat. Noem je me dus een retard omdat ik jullie voorstel eerst weigerde? En daarna lefte omdat Dragonite me totaal respectloos behandelde? Helaas zie ik hier zelf de logica niet van in, zal wel aan mijn ego liggen denk ik :p.

Trouwens, leiding zal me waarschijnlijk retarded genoemd hebben voor de grap. Zal die SatJ nooit menen :p. Ik heb het idee dat jij er wel een menende intentie achter heb zitten.
 
Reactiescore
1.075
Ohja, die chat. Noem je me dus een retard omdat ik jullie voorstel eerst weigerde? En daarna lefte omdat Dragonite me totaal respectloos behandelde? Helaas zie ik hier zelf de logica niet van in, zal wel aan mijn ego liggen denk ik :p.

Trouwens, leiding zal me waarschijnlijk retarded genoemd hebben voor de grap. Zal die SatJ nooit menen :p. Ik heb het idee dat jij er wel een menende intentie achter heb zitten.

Het retarded was niet met een menende intentie maar misschien moet je de groepen van die chat nog eens nakijken, die heb je niet gezien dus :p
Maar de arrogante houding destijds was wel gewoon waar ik op doel :p
 
Bovenaan