Top/Flop Stammen

Reactiescore
1.367
Kreeg al wat geluiden te horen over dat er spelers van Bellum waren die kata's & CF's willen gebruiken, dus die richting lijken jullie nu toch op te gaan inderdaad.

Lijkt me van niet hè ;)
 
Reactiescore
1.367
Ben benieuwd hoe jullie dan als stam zullen reageren.

Lijkt me nogal voorbarig om daar over te praten :)
Tenzij je kata/CF afspraken wilt maken natuurlijk
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487936070

Guest
Uiteraard. Ga er vanuit dat alles fair zal blijven. Over afspraken kan altijd gesproken worden, wat mij betreft kan dat geen kwaad.
 

DeletedUser79858

Guest
Wij hebben binnen Bellum de interne afspraak dat wij NIEMAND catapulten zonder reden.

De reden waarbij catapulten is toegestaan zijn de volgende:
1) Betreffende account catapult een van onze leden eerst.
2) Betreffende account zet een clusterfuck en geeft deze niet af.

Indien iemand ovenstaande 2 punten niet bij ons doet, zullen wij NOOIT catapulten.
Mocht een van onze leden zichzelf "vergissen" dan zullen wij hem na een dialoog voor een X periode uit de stam gooien waarna hij opnieuw een applicatie mag doen en de resterende leden zullen besluiten of betreffende speler terug de stam in mag. X is hierbij afhankelijk van de veroorzaakte schade en kan zeker ook het woord permanent bevatten als iemand het echt te bont maakt.

Wil dus niet zeggen dat we een account direct afschrijven bij cata. Alhoewel het nu een beetje de wereld VS Bellum is en je als solo account het hard te halen hebt als je uit de stam wordt gezet lijkt mij dit voldoende motivatie om de interne regels te volgen.


Wij gaan trouwens deze "speelstijl" aan niemand opdringen. Wil jij (de lezer van deze post) een kakaka3 stam oprichten, ga vooral je gang. Ik zal je niet veroordelen of wat dan ook. Doe wat je niet laten kan. Ga alleen niet huilen als wij in onze ogen gepast reageren
 
Reactiescore
1.367
Laatst bewerkt:

DeletedUser80251

Guest
Is maar een geintje hoor, af en toe mag er meer gedacht worden dat dit een spelletje is dan dat het hier om leven of dood gaat
#vrijetijdsbesteding
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Laat martijn ff steunen wie hij wil, haters
 

Deleted User - 487936070

Guest
Wij gaan trouwens deze "speelstijl" aan niemand opdringen. Wil jij (de lezer van deze post) een kakaka3 stam oprichten, ga vooral je gang. Ik zal je niet veroordelen of wat dan ook. Doe wat je niet laten kan. Ga alleen niet huilen als wij in onze ogen gepast reageren

Bedankt voor je reactie. Goed om te zien dat jullie er zo in staan. In req heerst een vergelijkbare mening.
 
Reactiescore
1.367
Gelukkig :)
 
Reactiescore
1.367

Deleted User - 487936070

Guest
Reactiescore
1.367
Sorry maar sinds wanneer is het edelen van spelers CF’en? Het lijkt mij in dit geval de verantwoordelijkheid van Zero dat hij zijn cluster schoon houdt van kleine spelers. Als ze nou barbarendorpen edelen was ik het volledig met je eens geweest..

Barbaren of kleine spelers die niet meer groeien/onder 3k zitten zie ik als gelijke. Maar aangezien wij geen afspraken hebben geef ik het enkel even aan op deze manier :)
 
Reactiescore
1.367
Sorry hoor, maar als zelfs dit al een CF is? Zorg maar eerst dat zijn eigen 'cluster' in orde is.

Dit zijn simpelweg CF's, doet verder niets op af of iemand zijn cluster "in orde is". Tenzij je natuurlijk geen "eerlijk" spel wilt spelen...

805e16ed661592e1d304d97a78a27446.png
 

Deleted User - 487936070

Guest
Barbaren of kleine spelers die niet meer groeien/onder 3k zitten zie ik als gelijke. Maar aangezien wij geen afspraken hebben geef ik het enkel even aan op deze manier :)

Daar verschillen we dan inderdaad qua definitie. Zolang we daar geen afspraken hebben is het dan ook vreemd om met kata’s te dreigen obv gebroken afspraken.
 
Bovenaan