W66

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser78932

Guest
Wat probeer je hier mee aan te geven?
Het totaal aantal spelers is veel groter dan op een andere taalversie, en daarom mogelijk 2 werelden in een keer te starten. Op andere taalversies is er vraag naar een wereld zonder premium beurs. Maar volgens mij hebben de andere taalversies te weinig spelers om 2 werelden gelijktijdig te starten.


Want?
Businessplan Bron wiki.
Alle spellen gemaakt door InnoGames zijn gratis. Het businessplan is erop gebaseerd dat een deel van de spelers bereid is te betalen voor extra functies (premium). Het overige geld komt van reclamebanners in en rond de spelpagina's.

Dat gaat in tegen het Businessplan plan. Vele spelers kiezen voor dit soort spelen. Je kan gratis spelen met alle premium functies. Je hoeft enkel wat grondstoffen te verkopen op een andere wereld. Vroeger voor de premium beurs kon je de nodige premium punten verdienen door sites te bezoeken, bevragingen in te vullen, enz.

Nobody cares
Nu gebruik ik op een wereld PA, AM en 3* +20% grondstoffen. Soms ook al eens 50 punten voor een item. Dit gebeurd niet enkel door mij, zo zijn er honderden.
850 a 900 p per maand. Vallen de inkomsten weg ga ik geen punten kopen. Kan enkel nog op zoek naar een ander spel.


Twee werelden openen is op geen enkele server een goed idee (voor inno), dit zal namelijk het totale aantal spelers op beide werelden verminderen.
Leg dat eens uit. Ik zou eerder denken dat spelers die geen geld willen uitgeven aan het spel, en niet willen vechten tegen de rijken juist op beide werelden zullen starten.

Wat hebben vlaggen te maken met de pp functies waarover geklaagd wordt?
Ik heb nog geen enkele wereld instelling gezien waar de premium beurs uitgeschakeld is en vlaggen toch actief zijn.


Slecht idee om meerdere redenen.

1. .net heeft geen nachtbonus, vrijwel geen enkele speler hier zal een account 24/7 actief houden.
Die nachtbonus stelt niets voor je krijgt 100 aanvallen die binnen komen 1 min na het einde van de nachtbonus. Zeker op werelden waar bots en scripts gebruikt worden. Moet je toch al enkele keer per nacht inloggen. Of een nachtwaker hebben. Of hopen dat je wakker schiet bij een inkomende aanval. Er zouden geen aanvallen in de nacht mogen verstuurd worden. Of aanvallen verstuurd in de nacht vechten maar op 50%

Op .net mogen (is er meer toezicht) aanval bots niet gebruikt worden. Het gebruik van scripts is beperkter.


2. meerdere werelden tegelijk starten zal enkel betekenen dat er minder spelers in totaal zullen spelen.

En de reden daarvoor is? Of heb je dit in je glazen bol gezien? Waarom start men dan 2 werelden in 1 keer? Zie mijn voorbeeld.
Op 10 november 2011 start voor het eerst 2 werelden gelijktijdig.
14 februari 2012 1 zonder en een met premium functies.
Zonder onderbreking telkens 2 werelden.


3. Inno heeft er niets aan om ieder wat wils te geven aangezien dit niet is wat iedereen wil, als je dit zou doen kun je gelijk 10k werelden openen aangezien er altijd mensen ontevreden zullen zijn.

Altijd mensen ontevreden zullen zijn.

Daar ben ik het mee eens, zelfs al starten er 5 van de 10 met of zonder pp met en zonder nachtbonus of met verschillende zones voor de nachtbonus. Ontevreden spellers heb je altijd.

@Duckje is er ooit al iets aangekaart m.b.t. een buy-in i.p.v. de premium functies (alles buiten PA/FA/AM)? Ik neem namelijk aan dat winst de voornaamste tegenstander is van een wereld zonder premium functies?

een buy-in
voor de rijke spelers waarom niet? Of valt dit niet meer binnen het Businessplan ?

Winst.
Arme aandeelhouders moeten hun kinderen ook eten geven.

Enkel bij een VZW is de winst niet van belang.

Groetjes nakal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
1. .net heeft geen nachtbonus, vrijwel geen enkele speler hier zal een account 24/7 actief houden.
Die nachtbonus stelt niets voor je krijgt 100 aanvallen die binnen komen 1 min na het einde van de nachtbonus. Zeker op werelden waar bots en scripts gebruikt worden. Moet je toch al enkele keer per nacht inloggen. Of een nachtwaker hebben. Of hopen dat je wakker schiet bij een inkomende aanval. Er zouden geen aanvallen in de nacht mogen verstuurd worden. Of aanvallen verstuurd in de nacht vechten maar op 50%

Op .net mogen (is er meer toezicht) aanval bots niet gebruikt worden. Het gebruik van scripts is beperkter.

Groetjes nakal.
Please kill me. Wat een achterlijke kutnoob ben je ook als je dit serieus vindt...
 
Reactiescore
3.452
Zo’n eentje die random zijn vv dropt bij incommings en wanneer hij via stats ziet dat het stabiel is de vv beindigd en je direct op BLOCK zet op Pm en rustig verder gaat met je cluster te verpesten door bb dorpen te pakken^^
 

Deleted User - 487936070

Guest
Zo’n eentje die random zijn vv dropt bij incommings en wanneer hij via stats ziet dat het stabiel is de vv beindigd en je direct op BLOCK zet op Pm en rustig verder gaat met je cluster te verpesten door bb dorpen te pakken^^

Goeie DU dus, hij komt ook in onze stam dan hoor!
 

DeletedUser78932

Guest
Het is Nakal de bb edelaar

Het is juist ik val geen spelers aan behalve als ik in de zak gezet ben.
-Reden ik heb mijn opleiding vechten nooit voltooid.
-Ik wil niet dat iemand door mij zich ongelukkig voelt doordat ik zijn dorpjes edel terwijl hij in de klas, op de operatie tafel, in de examens zit.
-Ik wil niet dat iemand door mij stopt met dit spel.


Zo’n eentje die random zijn vv dropt bij incommings en wanneer hij via stats ziet dat het stabiel is de vv beindigd en je direct op BLOCK zet op Pm en rustig verder gaat met je cluster te verpesten door bb dorpen te pakken^^

Is niet helemaal juist.

Ik was in de stam de Dorpenbouwers als dorpenbouwer voor de stam De bedriegers. Mijn opdrachtgever 17 en dik bood me volledige bescherming. Mijn dorpjes hadden geen troepen. Ging vlot, veel vlaggen. Na een tijd kregen sommige leden van de stam de bedriegers het moeilijk. Ik moest verdediging maken, mijn dorpjes waren genummerd pare dorpjes kregen verdediging onpare niets. Ik krijg de vraag uit de stam de bedriegers ondersteuning te sturen naar het lid vader . Plots krijg ik edels van 4 schurken op een kameel. lid van de stam de bedriegers. Niet zoals gewoonlijk op de onpare dorpjes maar op de pare dorpjes die ondersteuning leverden. De speler van 17 en dik slaagde er niet in om te bemiddelen en stopt. Zijn vervanger help mee mijn dorpjes kapot te maken.

Ook de andere leden van mijn stam krijgen van het zelfde. Gemakkelijke doelwitten. Ik trek mijn ondersteuning terug, maak in alle dorpen verdediging.
Plaats in elk dorp een verdediging vlag. Voor mij is het dan ongeveer afgelopen op die wereld. Geef mijn vervanging aan de iemand van de nr 1 stam. Zo konden ze de verzwakte dorpjes van mij overnemen of mijn aanvallers 17 en dik, 4 schurken op een kameel aanpakken. De wereld bracht voor mij enkel nog vlaggen verslagen tegenstander op.

Plots zie ik van op een andere speelwereld dat mijn vervanger alle verdediging vlaggen teruggetrokken heeft. Ik log in en zie dat ik een massa edel aanvallen krijg van 4 schurken op een kameel. Ik plaats mijn vlagjes en ondersteun. 4 schurken op een kameel verlaat de wereld. Ik blokkeer inderdaad de speler aan wie ik vervanging gaf. Ga verder wat barbaren edelen niet in iemand zijn cluster maar aan de rand.

Natuurlijk zijn al de namen hier vermeld fictief.

Groetjes nakal.


 
Reactiescore
216
Het is juist ik val geen spelers aan behalve als ik in de zak gezet ben.
-Reden ik heb mijn opleiding vechten nooit voltooid.
-Ik wil niet dat iemand door mij zich ongelukkig voelt doordat ik zijn dorpjes edel terwijl hij in de klas, op de operatie tafel, in de examens zit.
-Ik wil niet dat iemand door mij stopt met dit spel.




Is niet helemaal juist.

Ik was in de stam de Dorpenbouwers als dorpenbouwer voor de stam De bedriegers. Mijn opdrachtgever 17 en dik bood me volledige bescherming. Mijn dorpjes hadden geen troepen. Ging vlot, veel vlaggen. Na een tijd kregen sommige leden van de stam de bedriegers het moeilijk. Ik moest verdediging maken, mijn dorpjes waren genummerd pare dorpjes kregen verdediging onpare niets. Ik krijg de vraag uit de stam de bedriegers ondersteuning te sturen naar het lid vader . Plots krijg ik edels van 4 schurken op een kameel. lid van de stam de bedriegers. Niet zoals gewoonlijk op de onpare dorpjes maar op de pare dorpjes die ondersteuning leverden. De speler van 17 en dik slaagde er niet in om te bemiddelen en stopt. Zijn vervanger help mee mijn dorpjes kapot te maken.

Ook de andere leden van mijn stam krijgen van het zelfde. Gemakkelijke doelwitten. Ik trek mijn ondersteuning terug, maak in alle dorpen verdediging.
Plaats in elk dorp een verdediging vlag. Voor mij is het dan ongeveer afgelopen op die wereld. Geef mijn vervanging aan de iemand van de nr 1 stam. Zo konden ze de verzwakte dorpjes van mij overnemen of mijn aanvallers 17 en dik, 4 schurken op een kameel aanpakken. De wereld bracht voor mij enkel nog vlaggen verslagen tegenstander op.

Plots zie ik van op een andere speelwereld dat mijn vervanger alle verdediging vlaggen teruggetrokken heeft. Ik log in en zie dat ik een massa edel aanvallen krijg van 4 schurken op een kameel. Ik plaats mijn vlagjes en ondersteun. 4 schurken op een kameel verlaat de wereld. Ik blokkeer inderdaad de speler aan wie ik vervanging gaf. Ga verder wat barbaren edelen niet in iemand zijn cluster maar aan de rand.

Natuurlijk zijn al de namen hier vermeld fictief.

Groetjes nakal.
Rare jongens die Romeinen.
 
Reactiescore
3.452
Ik blokkeer inderdaad de speler aan wie ik vervanging gaf.
Wij moeite doen om je account staande te houden tegen al die kamelen,krijg je niet eens even een “dank je wel”, en gaat op block.
Daar gaat het mij om,anderen die belangeloos tijd in jouw account steken wat jij schijnbaar zeer normaal vind.
 

DeletedUser69389

Guest
Wij moeite doen om je account staande te houden tegen al die kamelen,krijg je niet eens even een “dank je wel”, en gaat op block.
Daar gaat het mij om,anderen die belangeloos tijd in jouw account steken wat jij schijnbaar zeer normaal vind.
dat-vinden-wij-niet-raar-dat-vinden-wij-alleen-maar-heel-bijzonder.png
 
Reactiescore
2.178
Het is juist ik val geen spelers aan behalve als ik in de zak gezet ben.
-Reden ik heb mijn opleiding vechten nooit voltooid.
-Ik wil niet dat iemand door mij zich ongelukkig voelt doordat ik zijn dorpjes edel terwijl hij in de klas, op de operatie tafel, in de examens zit.
-Ik wil niet dat iemand door mij stopt met dit spel.




Is niet helemaal juist.

Ik was in de stam de Dorpenbouwers als dorpenbouwer voor de stam De bedriegers. Mijn opdrachtgever 17 en dik bood me volledige bescherming. Mijn dorpjes hadden geen troepen. Ging vlot, veel vlaggen. Na een tijd kregen sommige leden van de stam de bedriegers het moeilijk. Ik moest verdediging maken, mijn dorpjes waren genummerd pare dorpjes kregen verdediging onpare niets. Ik krijg de vraag uit de stam de bedriegers ondersteuning te sturen naar het lid vader . Plots krijg ik edels van 4 schurken op een kameel. lid van de stam de bedriegers. Niet zoals gewoonlijk op de onpare dorpjes maar op de pare dorpjes die ondersteuning leverden. De speler van 17 en dik slaagde er niet in om te bemiddelen en stopt. Zijn vervanger help mee mijn dorpjes kapot te maken.

Ook de andere leden van mijn stam krijgen van het zelfde. Gemakkelijke doelwitten. Ik trek mijn ondersteuning terug, maak in alle dorpen verdediging.
Plaats in elk dorp een verdediging vlag. Voor mij is het dan ongeveer afgelopen op die wereld. Geef mijn vervanging aan de iemand van de nr 1 stam. Zo konden ze de verzwakte dorpjes van mij overnemen of mijn aanvallers 17 en dik, 4 schurken op een kameel aanpakken. De wereld bracht voor mij enkel nog vlaggen verslagen tegenstander op.

Plots zie ik van op een andere speelwereld dat mijn vervanger alle verdediging vlaggen teruggetrokken heeft. Ik log in en zie dat ik een massa edel aanvallen krijg van 4 schurken op een kameel. Ik plaats mijn vlagjes en ondersteun. 4 schurken op een kameel verlaat de wereld. Ik blokkeer inderdaad de speler aan wie ik vervanging gaf. Ga verder wat barbaren edelen niet in iemand zijn cluster maar aan de rand.

Natuurlijk zijn al de namen hier vermeld fictief.

Groetjes nakal.

Wat een fucked up instelling.
 

DeletedUser78932

Guest
Wij moeite doen om je account staande te houden tegen al die kamelen,krijg je niet eens even een “dank je wel”, en gaat op block.
Daar gaat het mij om,anderen die belangeloos tijd in jouw account steken wat jij schijnbaar zeer normaal vind.

Nee. De persoon aan wie ik vervanging gaf heeft niets gedaan op dat account. Ik heb ook niet gevraagd iets te ondernemen. Die persoon heeft de vervanging enkel aan iemand anders doorgegeven. Heeft hij iets gedaan? Ik weet het niet. Opbouwen gaat van zelf, troepen maken ook, zelfs grondstoffen herschikken. Hij heeft zeker geen nieuwe dorpjes ingenomen. Wat hij wel gedaan heeft is alle dorpjes zonder vlaggen gesteld.
wanneer hij via stats ziet dat het stabiel is
Poets je glazen bol ook eens op. Dan hoef je geen leugens meer te posten.

Ik zag op een andere wereld dat plots mijn verdedigings vlaggen beschikbaar waren. Dat is de enige reden waarom ik logde.


,krijg je niet eens even een “dank je wel”

Je bent goed ik zal een dank je wel sturen omdat een vervanger al mijn verdediging vlaggen uit de dorpjes neemt terwijl er tientallen edel aanvallen onderweg zijn.

nakal.
 
Reactiescore
2.178
Weet nu wat ik al die jaren fout doe, ik stel geen vlaggen in als een dorp aangevallen word. Is natuurlijk veel effectiever dan snipen of blokken van edels.

Even serieus, je post straalt gewoon uit dat je geen idee hebt wat je moet doen. Ik weet voor de rest niks van de situatie maar als je zoiets al durft te typen denk ik toch dat je eerst zelf het spel moet leren.
 
Reactiescore
3.452
Jammer dat je de waarheid gaat verdraaien zegt een hele hoop over jou iig.
Succes op de werelden waar je gaat spelen en alle bb’s weer gaat edelen;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan