Resurrect

DeletedUser80235

Guest
Beste Classic spelers en geïnteresseerde,

Afgelopen dagen ging het er nogal hard aan toe op het forum. Beide partijen vond ik nogal laag bij de grond. Cornelis en Wesley zijn licht ontvlambaar, en jullie hebben ze nogal lopen pushen. Daarmee praat ik de actie van Wesley en Cornelis totaal niet goed, want ook dat keur ik af. Een trieste gebeurtenis zo in deze dagen. Na overlegd te hebben met beide zijn zij (C en W) tot het besluit gekomen om te stoppen, in ieder geval op deze wereld. Omdat deze 2 spelers toch wel 2 accounts haast solo bespeelde heb ik er aan gedacht om de handdoek in de ring te gooien. Ik kwam alleen tot de conclusie dat deze classic net als voorgaande niet zo triest mag eindigen. Daarom snel op zoek gegaan naar spelers voor de 2 accounts. Deze zijn al deels ingevuld, en daarom heb ik besloten een doorstart te maken.

Deze doorstart gaat zijn in de vorm van de stam Resurrect. Als leider ga ik me verantwoordelijk stellen voor alle acties die vanaf nu in de stam gebeuren. Wat hiervoor gebeurd is wil ik graag vergeten. Resurrect gaat een poging doen deze wereld nog te winnen. We beseffen ons goed dat we een grote achterstand hebben, maar we willen het niet zonder een fight opgeven. We zullen ons moeten bewijzen ingame. Ik ben benieuwd wat dat gaat brengen.

Ik wens de leden van Rammen en Kruiden succes op deze wereld, ik hoop dat we in een positievere sfeer verder kunnen gaan. See you on the battlefield.

Groet,

Erik | El Profesor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Goed initiatief, nog betere beslissing van hun om te stoppen.
Succes ermee!
 

DeletedUser69389

Guest
Goed initiatief, nog betere beslissing van hun om te stoppen.
Succes ermee!
Een van die twee spelers is vast gewoon Cornelis. Cornelis heeft vroeger namelijk ook nog als Benja gespeeld bijvoorbeeld.
 
Reactiescore
2.367
Succes boys! Laten we er een leuke strijd van maken :)
 

DeletedUser69389

Guest
Zo ben ik niet, dus je kan het van mij aannemen.
Hoeft niet eens iets met jou te maken hebben, maar Cornelis a.k.a. Benja heeft al vaker aangetoond met aliassen te spelen. Daarom dat mensen als GK en ik dat soort praatjes niet snel geloven.
 
Reactiescore
2.367
Wat een VvdD zeg :O
 
Bovenaan