W66

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.367
Onmogelijk xD classic spelen als je zonder PB wilt joh
 

DeletedUser79979

Guest
Is er een datum voor een nieuwe wereld? wereld 65 valt tegen atm
 
Reactiescore
2.177
Gezien de tijd die jij al rondloopt op het AF en TW is dit gewoon een trolltopic. CM heeft meermaals aangegeven dat we zoiets voor W100 niet hoeven te verwachten. Ik vind dit dan ook een achterlijk topic.

Vraag me af wat je dan vind van het beleid van Inno om schijt te hebben aan community
 
Reactiescore
3.452
Gezien de tijd die jij al rondloopt op het AF en TW is dit gewoon een trolltopic. CM heeft meermaals aangegeven dat we zoiets voor W100 niet hoeven te verwachten. Ik vind dit dan ook een achterlijk topic.
Zo wat zit jij fout agressiefje!
Maick is al een tijdje terug gestopt.
 
Reactiescore
207
perfect hatred speelt al niet meer sinds fire of zelfs daarvoor nog denk ik :eek:
 
Reactiescore
1.468
Vraag me af wat je dan vind van het beleid van Inno om schijt te hebben aan community
Vanuit bedrijfsoogpunt snap ik het, al vind ik het niet zo lief van ze :(
Zo wat zit jij fout agressiefje!
Maick is al een tijdje terug gestopt.

perfect hatred speelt al niet meer sinds fire of zelfs daarvoor nog denk ik :eek:
Maar in de tussentijd was hij wel gewoon aanwezig op het AF ;)
 
Reactiescore
2.177
Vanuit bedrijfsoogpunt snap ik het, al vind ik het niet zo lief van ze :(



Maar in de tussentijd was hij wel gewoon aanwezig op het AF ;)

Laatste eruitmelken en dan het spel kapot maken, dus Nee snap niet waar het slim is in bedrijfsoogpunt
 
Reactiescore
853
Doel is geld maken en dat lukt aardig geloof ik :p
Dit is inderdaad de reden dat Inno niet van een pp beurs zal afzien. Misschien dat er een alternatief bedacht kan worden als een buy-in waarbij je 200-1k pp moet betalen om de wereld (zonder pp functies) te mogen starten.

Geen idee of zoiets mogelijk is, maar ik denk dat er wel mensen bereid zijn om dit te doen. Enige vraag is of Inno dit zou overwegen.
 

DeletedUser78932

Guest
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/rent-a-round.141285/


Google moest daar niet lang achter zoeken. Is wel niet de nl server betekend punten kopen met euro en geen vlaggen mee nemen


Probeer het ook eens.

Vertaald door Google uit het ????? Zoek de bron.

Beste spelers,

op 08.11.2018 zullen onze twee nieuwe Werelden 160 en 161 's ochtends worden gelanceerd. Houd er rekening mee dat de wereld 160 de wereld zonder premium functies zal zijn.

De andere instellingen van de werelden zijn te vinden in de volgende berichten. Tot het begin van de werelden kunnen er verschillen zijn tussen de aankondiging hier in het forum en de weergegeven instellingen op de overeenkomstige pagina's in het spel.

De pre-registratie op de werelden en de forums zal vandaag beschikbaar zijn tijdens de avond.

Geef ons hier uw feedback over de instellingen van de werelden. Dank je wel!

We wensen je veel plezier en succes!

Laatst gewijzigd: 3. Nov. 2018
Marabee , 3 november 2018


Het kan dus wel, Ik neem altijd die met pp

Groetjes nakal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.468
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/rent-a-round.141285/


Google moest daar niet lang achter zoeken. Is wel niet de nl server betekend punten kopen met euro en geen vlaggen mee nemen


Probeer het ook eens.

Vertaald door Google uit het ????? Zoek de bron.

Beste spelers,

op 08.11.2018 zullen onze twee nieuwe Werelden 160 en 161 's ochtends worden gelanceerd. Houd er rekening mee dat de wereld 160 de wereld zonder premium functies zal zijn.

De andere instellingen van de werelden zijn te vinden in de volgende berichten. Tot het begin van de werelden kunnen er verschillen zijn tussen de aankondiging hier in het forum en de weergegeven instellingen op de overeenkomstige pagina's in het spel.

De pre-registratie op de werelden en de forums zal vandaag beschikbaar zijn tijdens de avond.

Geef ons hier uw feedback over de instellingen van de werelden. Dank je wel!

We wensen je veel plezier en succes!

Laatst gewijzigd: 3. Nov. 2018
Marabee , 3 november 2018
Yup, helaas heeft DS nog steeds een streepje voor bij inno ten opzichte van TW.
 
Reactiescore
853
Rent a round is niet meer op .nl, dit ging namelijk ten koste van de speed servers (en was ook maar voor een x aantal uur). Is dus iets heel anders dan wat ik bedoel.
 

DeletedUser78932

Guest
Yup, helaas heeft DS nog steeds een streepje voor bij inno ten opzichte van TW.

Wereld 161 die met premium beurs heeft nu 18.991 spelers (17.640 hebben zelfs 1 of meerdere dorpjes)
wereld 160 6.640 http://de.twstats.com/de160/index.php

Wereld 65 nl ongeveer 4513 spelers. (4095 met 1 of meerdere dorpjes)

Een wereld openen zonder verdien mogelijkheden (zonder premium beurs) alleen, dat is niet zo een goed idee. Ik heb die premium punten van op wereld 65 nodig om de uitgaven op een andere wereld te bekostigen. 2 werelden gelijktijdig openen zal wel niet lukken met een beperkt aantal spelers zoals op nl. En daarbij moest er enkel een wereld zonder vlaggen beginnen, ga ik niet starten.

Wereld 105 .net de internationale server heeft nu 10.810 spelers. (10.700 met dorpjes) Verschillende taalversies zijn al aangesloten. Misschien zouden er wel genoeg spelers zijn voor 2 of 3 werelden gelijktijdig te starten als alle taalversies zich daar bij aansluiten. Voor iedereen wat wils.

Groetjes nakal
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
853
Wereld 161 die met premium beurs heeft nu 18.991 spelers (17.640 hebben zelfs 1 of meerdere dorpjes)
wereld 160 weet ik niet hoeveel. Ga me niet aanmelden.

Wereld 65 nl ongeveer 4513 spelers. (4095 met 1 of meerdere dorpjes)
Wat probeer je hier mee aan te geven?

Een wereld openen zonder verdien mogelijkheden (zonder premium beurs) alleen, dat is niet zo een goed idee.
Want?

Ik heb die premium punten van op wereld 65 nodig om de uitgaven op een andere wereld te bekostigen.
Nobody cares

2 werelden gelijktijdig openen zal wel niet lukken met een beperkt aantal spelers zoals op nl.
Twee werelden openen is op geen enkele server een goed idee (voor inno), dit zal namelijk het totale aantal spelers op beide werelden verminderen.

En daarbij moest er enkel een wereld zonder vlaggen beginnen, ga ik niet starten.
Wat hebben vlaggen te maken met de pp functies waarover geklaagd wordt?

Wereld 105 .net de internationale server heeft nu 10.810 spelers. (10.700 met dorpjes) Verschillende taalversies zijn al aangesloten. Misschien zouden er wel genoeg spelers zijn voor 2 of 3 werelden gelijktijdig te starten als alle taalversies zich daar bij aansluiten. Voor iedereen wat wils.
Slecht idee om meerdere redenen.
1. .net heeft geen nachtbonus, vrijwel geen enkele speler hier zal een account 24/7 actief houden.
2. meerdere werelden tegelijk starten zal enkel betekenen dat er minder spelers in totaal zullen spelen.
3. Inno heeft er niets aan om ieder wat wils te geven aangezien dit niet is wat iedereen wil, als je dit zou doen kun je gelijk 10k werelden openen aangezien er altijd mensen ontevreden zullen zijn.

@Duckje is er ooit al iets aangekaart m.b.t. een buy-in i.p.v. de premium functies (alles buiten PA/FA/AM)? Ik neem namelijk aan dat winst de voornaamste tegenstander is van een wereld zonder premium functies?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan