Top/flop stammen

Reactiescore
89
Een stam en haar dynamiek verander je niet door een simpele naamswijziging. Ik denk niet dat er mensen zijn die, ook binnen .Hood zelf, iets anders hadden verwacht van de aanval/verdediging van Doctor
 

DeletedUser80235

Guest
Een stam en haar dynamiek verander je niet door een simpele naamswijziging. Ik denk niet dat er mensen zijn die, ook binnen .Hood zelf, iets anders hadden verwacht van de aanval/verdediging van Doctor

Er zit een compleet nieuw team op. Dat wil zeggen, zowel Peter en Cornelis spelen er nu niet. Ik had alleen verwacht dat dat nieuwe team deze ochtend er wel zou zijn.

En wat betreft Conelis, die had dit zeker wel kunnen deffen.
 

DeletedUser80088

Guest
Er zit een compleet nieuw team op. Dat wil zeggen, zowel Peter en Cornelis spelen er nu niet. Ik had alleen verwacht dat dat nieuwe team deze ochtend er wel zou zijn.

En wat betreft Conelis, die had dit zeker wel kunnen deffen.

Ongetwijfeld, die man zit alleen maar achter zijn pc.
 
Reactiescore
2.367
Productieve ochtend eh boyss?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.495
Er zit een compleet nieuw team op. Dat wil zeggen, zowel Peter en Cornelis spelen er nu niet. Ik had alleen verwacht dat dat nieuwe team deze ochtend er wel zou zijn.

En wat betreft Conelis, die had dit zeker wel kunnen deffen.

Peter speelt er nog wel gewoon?
 

DeletedUser79357

Guest
Nu even een antwoord van het "Nieuwe" team van Doctor.

Gisteren rond de avond kregen wij het WW van het acc. Wat niet gemeld was is dat we 400 incommings gingen krijgen en meteen ook een volledig offensief mochten versturen op 1 avond.
Op 4 uur continu timen en sturen van aanvallen krijg je geen feel met het systeem op het account doordat wij anders gewend zijn.
Daarnaast heb ik 2 nachten oprij veel tw zaken mogen oplossen op diverse accounts. die 2 nachten waren er teveel aan zonder slaap.

Die 12 dorpen die verloren zijn zijn erg jammer idd. Komen er wel weer bovenop! Gewoon even het account wennen en vandaaruit verder gaan!

We zien vanzelf wel of we capabel zijn of niet.

Team Undiscovered Evill out.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Wat niet gemeld was is dat we 400 incommings gingen krijgen en meteen ook een volledig offensief mochten versturen op 1 avond.
Zijn toch steeds details die je nekken he..
 

DeletedUser79357

Guest
Zijn toch steeds details die je nekken he..

Daarmee bedoel je wat precies?

Edit, is al een lange dag geweest en begrip komt soms laat.

Ja die details waren wel zeer fijn geweest om de bezetting van dag 1 optimaal te hebben.

Acc stond op delete toen ik eerste x logde dus acc was ten dode opgeschreven.

- UE
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Daarmee bedoel je wat precies?

Edit, is al een lange dag geweest en begrip komt soms laat.

Ja die details waren wel zeer fijn geweest om de bezetting van dag 1 optimaal te hebben.

Acc stond op delete toen ik eerste x logde dus acc was ten dode opgeschreven.

- UE
Goed dat je edit want ik was echt sprakeloos.

Succes ermee iig
 

DeletedUser79357

Guest
Goed dat je edit want ik was echt sprakeloos.

Succes ermee iig

Hehe dat snap ik! dankjewel! We gaan oftewel, gigantisch hard knallen of gigantisch falen! Maar we gaan vechten. koste wat het kost
 
Reactiescore
2.367
Hehe dat snap ik! dankjewel! We gaan oftewel, gigantisch hard knallen of gigantisch falen! Maar we gaan vechten. koste wat het kost
He zo denk ik ook over mijn examens :eek:
 
Bovenaan