Praathoek

Reactiescore
4
Jullie zijn inderdaad allemaal beter dan mij.
Fijne avond, het heeft geen zin om iets te willen vertellen als iedereen al is bevooroordeeld.
 

DeletedUser54520

Guest
Jullie zijn inderdaad allemaal beter dan mij.
Fijne avond, het heeft geen zin om iets te willen vertellen als iedereen al is bevooroordeeld.
Huil jij altijd zo vaak of is dat enkel wanneer je het spel verliest?
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Jullie zijn inderdaad allemaal beter dan mij.
Fijne avond, het heeft geen zin om iets te willen vertellen als iedereen al is bevooroordeeld.


Kijk net zoals ik dacht..

Ik vraag hier wat over om de andere kant van het verhaal te horen en dan realiseert meneer dat er helemaal geen andere kant van “het verhaal” is :D
Maar ik vind het schitterend om te zien dat jullie allemaal tegen mij zijn terwijl de helft het hele verhaal niet eens kent xD


Bij deze een grote flop, profiteren van andermans onterechte bans en dat als enige overlevingskans zien + onzin op dit forum verkondigen.
 

DeletedUser77704

Guest
Zou haast een nacht-topic openen zo druk als het hier is
 
Reactiescore
141
Jezus wat is het dood hier
 
Reactiescore
1.476
Volgens mij was het niet het probleem dat @Dragonite een forummod was, maar meer zijn woordenschat buiten het werk. Maar idk tho.
 

DeletedUser77704

Guest
@Dragonite heeft trouwens zojuist netjes excuses gemaakt en gezegd zich achteraf te schamen voor wat er gebeurd is. Mag ook gezegd worden.
 
Reactiescore
399
Misschien omdat we druk met kerst zijn zoals Justin hierboven aangeeft :D
Ben blij dat met de aanvalsstop rekening gehouden word met NL dat ook een tweede kerstdag kent.

Viel mij gwn op want andere forums wordt gewoon tijdens de kerstdagen door gepost
Maar ik kom hier nu wel lekker spammen sinds ik hier nu speel
 
Bovenaan