Praattopic

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
je bedoelt de 5v1?

Keer op keer een 5v1 krijgen ja dan gaat het winnen lastig..

Ik speel voor mijn plezier en ik vind het plezieriger om met mensen te callen en wat over de leef te praten dan te stressen achter een pc.

Ten eerste een pro moet 5 noobs aankunnen of 4 noobs en een subtopper aankunnen, misschien niet in 100% van de gevallen maar minstens 50. Een speedkampioen al zeker, maargoed we begrijpen dat je hier dus niet aan voldoet. Het tweede probleem is dat je die speler blamed voor gedrag dat jezelf hebt toegepast, helft van je cups zit je met random spelers te teamen en je stats tonen niet de helft omdat je meestal nog down ging, gestabbed werd door je "vaste teammaten" of gewoon op het eind van stam veranderde. Het volgende is je laatste zin. Wat is dat toch met jouw fucked up denken dat je altijd maar doet alsof dezelfde feiten bij jou positief zijn en bij anderen negatief? Jentele speelt met zijn maten van andere werelden op speed, waarschijnlijk omdat hij dat leuker vind dan alleen spelen. Jij doet het fucking zelfde dus stop toch met janken hypocriet. We weten beiden dat je gewoon nog meer nietszeggende cups wil verdienen. Mogelijks wil jentele ook winnen door te teamen maar jij bent niet in een positie om daar commentaar op te hebben.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ten eerste een pro moet 5 noobs aankunnen of 4 noobs en een subtopper aankunnen, misschien niet in 100% van de gevallen maar minstens 50. Een speedkampioen al zeker, maargoed we begrijpen dat je hier dus niet aan voldoet. Het tweede probleem is dat je die speler blamed voor gedrag dat jezelf hebt toegepast, helft van je cups zit je met random spelers te teamen en je stats tonen niet de helft omdat je meestal nog down ging, gestabbed werd door je "vaste teammaten" of gewoon op het eind van stam veranderde. Het volgende is je laatste zin. Wat is dat toch met jouw fucked up denken dat je altijd maar doet alsof dezelfde feiten bij jou positief zijn en bij anderen negatief? Jentele speelt met zijn maten van andere werelden op speed, waarschijnlijk omdat hij dat leuker vind dan alleen spelen. Jij doet het fucking zelfde dus stop toch met janken hypocriet. We weten beiden dat je gewoon nog meer nietszeggende cups wil verdienen. Mogelijks wil jentele ook winnen door te teamen maar jij bent niet in een positie om daar commentaar op te hebben.

Wie heeft het over noobs?

Maurits en Robbie waarvan de ene anoniem zat plus slaven zoals pannenkoek en NuZz destijds. En The Ghost Police waar Bart ook weleens op te vinden was.

Dat gedrag waar jij mij voor blamed was like 2 jaar geleden, Ik heb het over het speeden van atm en niet wat zich jaren geleden afspeelde.

Leuk dat je terug bent enige echte moraalheer!!
 
Reactiescore
2.062
Het is kerst jongens, rustagh
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dat gedrag waar jij mij voor blamed was like 2 jaar geleden, Ik heb het over het speeden van atm en niet wat zich jaren geleden afspeelde.

*Dat gedrag waarvoor jij Jentele blamed is hetzelfde als wat ik deed twee jaar geleden. Ik heb het over vandaag en dus mag ik anderen mensen veroordelen over zaken die ik vroeger zelf deed.

Je moet echt wat meer aandacht schenken aan je posts, je verwijten, gepoogde spotopmerkingen of verstopte beledigingen kunnen zowat altijd terugslaan op jezelf. Ik vind het soms jammer dat je de capaciteit niet hebt om dat in te zien want het is best grappig, hoe triestig het dan ook mag zijn. Neem nu je laatste zin, zeer mooi om mij moraalheer te noemen, al is het ongetwijfeld met een sarcastische ondertoon. Toch blijk jij hier degene te zijn die jouw fucked up speedmoraal probeert door te duwen op een andere speler de laatste twee forumpaginas.

Wel een fijne kerst, ik hoop dat je extra verstand hebt gevraagd ;)
 
Reactiescore
133
Wie the hell is Jentele? Een speler zonder status?
 
Reactiescore
133
Mien!
 
Reactiescore
2.062
Wie is peutertje? Een asociale bier drinker?
 
Reactiescore
2.062
@ropiloot11 Is het misschien een keer mogelijk om een ronde zonder FA te doen, waar je wel kan farmen?
 
Reactiescore
133
Een toxic player met redelijke def skills

Een toxic speler met deff skills, waarvan deff skills weinig tot nauwelijks te zien op NLS. Als hij zo goed deff is zou hij wat vaker cups pakken op NLS.

Wie is peutertje? Een asociale bier drinker?

Ik ben een 'oude' asociale bier liefhebber.

Alcohol genereert de meeste idioten!

Alcohol genereert genieën in mijn gebied. Desalniettemin, drugs genereert de meeste geweldadige idioten.
 
Bovenaan