Praattopic

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Even een lijstje van niet randoms voor me
Sokkenheld
snotjongen
Delatepiraat
Luxepro
Turkiyem
Hermich
DoYouLoveStrawberries
PvtMorningWood
bartovermeen
...

Je kan blijven commentaar geven Andre het heeft echt geen zin

Jeetje hé, ik werk hoogstens samen met,
Kulta Lakko, Peutertje en Emilia Clarke dezer dagen dat zijn er 6 minder dan bij jou, en deze spelers spelen zelden meer..
 
Reactiescore
93
Jeetje hé, ik werk hoogstens samen met,
Kulta Lakko, Peutertje en Emilia Clarke dezer dagen dat zijn er 6 minder dan bij jou, en deze spelers spelen zelden meer..
Je bedoelt dus dat er gewoon niemand met je wilt samenwerken.
Daarnaast speel ik met deze mensen omdat ze tof zijn, niet omdat ze extreem goed zijn ofzo, ik ben al vaak verloren omdat ik iemand van hun moest deffen ofzo
Niet dat jij iets geeft om wat ik zeg, want je begrijpt het niet met je lage IQ
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Je bedoelt dus dat er gewoon niemand met je wilt samenwerken.
Daarnaast speel ik met deze mensen omdat ze tof zijn, niet omdat ze extreem goed zijn ofzo, ik ben al vaak verloren omdat ik iemand van hun moest deffen ofzo
Niet dat jij iets geeft om wat ik zeg, want je begrijpt het niet met je lage IQ

Ik speel met een select groepje en niet zoals jij met jan en alleman, je kan er omheen gaan praten maar je bent gewoon een noob.
 
Reactiescore
93
Ik speel met een select groepje en niet zoals jij met jan en alleman, je kan er omheen gaan praten maar je bent gewoon een noob.
Dit bedoel ik dus met je lage IQ.
Het boeit me echt niet of je me noob vind of niet, dat is toch echt een mening.
Ik speel niet met "jan en alleman", alleen met mensen die ik nu al wel ken.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Dit bedoel ik dus met je lage IQ.
Het boeit me echt niet of je me noob vind of niet, dat is toch echt een mening.

Dit is niet mijn mening, tal goede speeders delen deze mening.
En dat je over mijn IQ begint is gewoon lachwekkend, je kent mij totaal niet dus het zegt meer over jouw IQ dat je over mijn IQ gaat praten dan het mijne.
 
Reactiescore
376
Je bedoelt dus dat er gewoon niemand met je wilt samenwerken.
Daarnaast speel ik met deze mensen omdat ze tof zijn, niet omdat ze extreem goed zijn ofzo, ik ben al vaak verloren omdat ik iemand van hun moest deffen ofzo
Niet dat jij iets geeft om wat ik zeg, want je begrijpt het niet met je lage IQ
Dit is niet mijn mening, tal goede speeders delen deze mening.
En dat je over mijn IQ begint is gewoon lachwekkend, je kent mij totaal niet dus het zegt meer over jouw IQ dat je over mijn IQ gaat praten dan het mijne.
1WU8ron.jpg
 
Reactiescore
93
Dit is niet mijn mening, tal goede speeders delen deze mening.
En dat je over mijn IQ begint is gewoon lachwekkend, je kent mij totaal niet dus het zegt meer over jouw IQ dat je over mijn IQ gaat praten dan het mijne.
"tal goede speeders"
goed is een mening, aangezien je mij ook een noob noemt, en veel mensen vinden me ook goed
Maar je begrijpt dit zeker ook weer niet?
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
"tal goede speeders"
goed is een mening, aangezien je mij ook een noob noemt, en veel mensen vinden me ook goed
Maar je begrijpt dit zeker ook weer niet?

De statistieken spreken voor zich.

upload_2018-12-23_19-54-31.png
upload_2018-12-23_19-55-1.png
upload_2018-12-23_19-55-8.png
upload_2018-12-23_19-55-14.png
upload_2018-12-23_19-55-21.png
upload_2018-12-23_19-55-53.png
upload_2018-12-23_19-56-4.png
upload_2018-12-23_19-56-14.png

ik heb hier een aantal van je maten opgezocht, vergelijk het eens met de accounts die ik benoemde, als je de gemiddeldes uitrekent zal je zien wie er beter zijn ;)

https://prnt.sc/lypf1z
 

Bijlagen

  • upload_2018-12-23_19-50-23.png
    upload_2018-12-23_19-50-23.png
    90,5 KB · Weergaven: 3
  • upload_2018-12-23_19-51-26.png
    upload_2018-12-23_19-51-26.png
    13,2 KB · Weergaven: 4
Reactiescore
76
Jeetje hé, ik werk hoogstens samen met,
Kulta Lakko, Peutertje en Emilia Clarke dezer dagen dat zijn er 6 minder dan bij jou, en deze spelers spelen zelden meer..


Oke even ingrijpen, Jij speelt met de enige echte pro spelers die @ dit moment nog spelen samen wat al een teken van zwakte is want je neemt het niet tegen ze op.Je bent ook beginnen speeden op een moment dat er niemand goed wad want vanaf wij actief waren kon je niet meer winnen en ging je op anonieme account wat steeds nog steeds faalde en niet op korja puur voor je stats al je speeds zijn easy speeds net zoals je gouden cups want toen wij speelde pakte je letterlijk geen 1 gouden cup. Die gast heeft plezier in het spel en speelt het waarom het bedoeld TRIBALwarss en dat zou je wat zitten verpesten met je gezeik.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Oke even ingrijpen, Jij speelt met de enige echte pro spelers die @ dit moment nog spelen samen wat al een teken van zwakte is want je neemt het niet tegen ze op.Je bent ook beginnen speeden op een moment dat er niemand goed wat want vanaf wij actief waren kon je niet meer winnen en ging je op anonieme account wat steeds nog steeds faalde en niet op korja puur voor je stats al je speeds zijn easy speeds net zoals je gouden cups want toen wij speelde pakte je letterlijk geen 1 gouden cup. Die gast heeft plezier in het spel en speelt het waarom het bedoeld TRIBALwarss en dat zou je wat zitten verpesten met je gezeik.

je bedoelt de 5v1?

Keer op keer een 5v1 krijgen ja dan gaat het winnen lastig..

Ik speel voor mijn plezier en ik vind het plezieriger om met mensen te callen en wat over de leef te praten dan te stressen achter een pc.
 
Reactiescore
76
je bedoelt de 5v1?

Keer op keer een 5v1 krijgen ja dan gaat het winnen lastig..

Ik speel voor mijn plezier en ik vind het plezieriger om met mensen te callen en wat over de leef te praten dan te stressen achter een pc.

Nouja 5 vs 1 zou ik niet zeggen hoogstens met de mensen waar ik altijd mee speelde (zoals jij hierboven tracht ook te doen gezellig een calletje met altijd dezelfde mensen), Trouwens jij zat heel de wereld te pmm'en om ons te pakken en met iedereen vriendjes te sluiten. Dat moet je niet ontkennen andre.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Nouja 5 vs 1 zou ik niet zeggen hoogstens met de mensen waar ik altijd mee speelde (zoals jij hierboven tracht ook te doen gezellig een calletje met altijd dezelfde mensen), Trouwens jij zat heel de wereld te pmm'en om ons te pakken en met iedereen vriendjes te sluiten. Dat moet je niet ontkennen andre.

Beetje hypocriet hé Robbie, mij beschuldigen van iets waar je zelf ook aan zondigt o_O

Ja no shit als ik 5v1 aangepakt word schiet ik in de verdediging.
 
Reactiescore
93
André, ik probeer de mensen waarmee ik speel het een beetje beter te leren..
Als ik met elke "pro" ga samenspelen zou ik ook wat meer winnen..
 
Bovenaan