Golden Awards

DeletedUser79218

Guest
Justin Justin Justin wat ben je toch een rare vent.
Jij was de reden dat ik wel moest quiten op 57.
Je noemt nu mijn naam enkel omdat we op deze wereld niet met je willen samenwerken.
Volgens mij wist je niet eens dat we hier speelden.

Dave
 

DeletedUser77704

Guest
Justin Justin Justin wat ben je toch een rare vent.
Jij was de reden dat ik wel moest quiten op 57.
Je noemt nu mijn naam enkel omdat we op deze wereld niet met je willen samenwerken.
Volgens mij wist je niet eens dat we hier speelden.

Dave

Lees AF 57 terug je bent niet voor niks gekickt vanwege je mentaliteit toen. Als je dan nu op W64 bepaalde uitspraken doet heb ik totaal geen behoefte om mijn mening van toen bij te stellen en hoor je letterlijk bij mijn minst favoriete spelers ook op deze wereld. Had je al gezien en neutraal gehandeld. Nieuwe wereld nieuwe kansen, als jij dan zo gaat doen beoordeel ik je hetzelfde als 57 :)
 

DeletedUser79218

Guest
Zit nog een hoop woede in me door het onterechte ontslag op w57 door jou persoontje.
Daarom kan ik never met jou samenwerken,gewoon omdat ik je voor geen meter vertrouw.
Niks geen neutraliteit van mijn kant.

:D
 

DeletedUser77704

Guest
Zit nog een hoop woede in me door het onterechte ontslag op w57 door jou persoontje.
Daarom kan ik never met jou samenwerken,gewoon omdat ik je voor geen meter vertrouw.
Niks geen neutraliteit van mijn kant.

:D

Grappig dat jij de enige bent die het onterecht vond en de rest van de stam het terecht vond. Zegt genoeg over jouw persoon deze reactie en mijn GA bewijs je nu zelf weer.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
3.457
Weet jij ook niet,enige dat je weet is dat we ontslagen zijn omdat we een co de toegang tot ons account hebben ontzegt.
Zit je weer met Sven de stabber op het account?
The Good Life waar je speelde op w62 werden ook te pas en te onpas co’s van het account gegooid
 

DeletedUser79218

Guest
Waar slaat dit op?
Ken niet eens een Sven.
En volgens mij ken ik jou niet en,jij mij niet.
Dus als je zonodig slap moet ouwehoeren ga dan naar de kroeg.
 
Reactiescore
3.457
Waar slaat dit op?
Ken niet eens een Sven.
En volgens mij ken ik jou niet en,jij mij niet.
Dus als je zonodig slap moet ouwehoeren ga dan naar de kroeg.
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-spelers.200849/page-41#post-6265297

Oeh wilde je zeker vergeten he?
Je stuurde aanvallen tijdens een nap en katas naar mij tijdens een kata nap:p
Je speelde op The Good life en zat op te Scheppen in Pm naar mij dat jullie “wel ff” alle rovers zou pakken .

De ene intern na de andere ,en de co’s Werden zonder pardon van het account gegooid of gingen zelf weg nadat ze uitgescholden waren door jullie!

Zeg het niet snel, maar goed dat je ze uit de stam hebt gegooid Justin;-)

Je zat eerst op Harvester,overgestapt op Tgl
 

DeletedUser77704

Guest
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-spelers.200849/page-41#post-6265297

Oeh wilde je zeker vergeten he?
Je stuurde aanvallen tijdens een nap en katas naar mij tijdens een kata nap:p
Je speelde op The Good life en zat op te Scheppen in Pm naar mij dat jullie “wel ff” alle rovers zou pakken .

De ene intern na de andere ,en de co’s Werden zonder pardon van het account gegooid of gingen zelf weg nadat ze uitgescholden waren door jullie!

Zeg het niet snel, maar goed dat je ze uit de stam hebt gegooid Justin;-)

Je zat eerst op Harvester,overgestapt op Tgl

Hier zelfde ervaring inderdaad. Omgang met stamgenoten/CO, inzet voor stam, manier van spelen allemaal niet zoals je zou wensen. Om de grote mond nog niet te vergeten :rolleyes:


Ben trouwens ook flabbergasted dat wij het eens zijn :eek:
 
Reactiescore
767
@Cliff Burton ga je gelijk ergens anders zoeken je was op w57 nog al een puber zover ik me herinner/lastpak en met je reactie hier comfirm je het weer..


@JustInWebs thanks voor de nominatie!
 

DeletedUser22896

Guest
Ik heb dave leren kennen op deze wereld en het beeld wat er nu wordt geschetst klopt totaal niet .
De spelers op dit account hebben hun afspraken naar mij toe altijd nagekomen.
Het is makkelijk om iemand zwart te maken .
Dit is W64 en laat ons over 64 praten en niet over andere werelden.
 

DeletedUser79218

Guest
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-spelers.200849/page-41#post-6265297

Oeh wilde je zeker vergeten he?
Je stuurde aanvallen tijdens een nap en katas naar mij tijdens een kata nap:p
Je speelde op The Good life en zat op te Scheppen in Pm naar mij dat jullie “wel ff” alle rovers zou pakken .

De ene intern na de andere ,en de co’s Werden zonder pardon van het account gegooid of gingen zelf weg nadat ze uitgescholden waren door jullie!

Zeg het niet snel, maar goed dat je ze uit de stam hebt gegooid Justin;-)

Je zat eerst op Harvester,overgestapt op Tgl

Dat kan nooit want ben daar recentelijk pas gestopt,dus wanneer moet ik dan op TGL hebben gespeeld?
http://nl.twstats.com/nl62/index.php?page=player&id=487710144

Neem je niks kwalijk verder want TGL was een enorme zakkenwasser maar zorg wel dat je eerlijk blijft en je feiten goed onderbouwt.
 
Reactiescore
767
Ik heb dave leren kennen op deze wereld en het beeld wat er nu wordt geschetst klopt totaal niet .
De spelers op dit account hebben hun afspraken naar mij toe altijd nagekomen.
Het is makkelijk om iemand zwart te maken .
Dit is W64 en laat ons over 64 praten en niet over andere werelden.

Dit heeft niks met zwart te maken maar op w57 is @Cliff Burton terecht gekicked uittestam vanwege zijn gedrag , als 20 personen zeggen dat het zo is en hij zelf niet? kom je dan zelf nog wel geloofwaardig over? leer je eige fouten herkennen.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Meest overschatte speler:

Korjakskaja Sopka, pronkt nog steeds met het feit dat hij speed kampioen is, maar als ik me niet vergis was hij heel duidelijk ge expossed als dief van dat account. Indien het niet deze speler betreft neem ik mijn woorden terug. Is het wel dezelfde persoon is het maar is tijd dat je laat zien wat je kan.

Eye, ik lees dit nu maar ik wil graag grondige bewijzen zien waarom het account Korjakskaja Sopka een dief is van dat account? :)
 
Bovenaan