ArchiStab

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Bellum wordt echt bij elke reactie schrijnender. React if mad
 
Reactiescore
1.454
@iedereen van Bellum, gewoon niet antwoorden op @The Architect. , bij de eerste inc gaat hij toch wel weer rennen
 

DeletedUser79516

Guest
“Ik wil er nog een strijd van maken”

Neemt een nap als blauwe speelt, maar verbreekt de nap als ze stoppen om dan aan te kunnen vallen zonder weerstand.


iK WiL Er nOg EEn StRijd VAn MaKEn

Precies dit.. Komen aanvallen is druk in prive, aanvallen stoppen heeft weer tijd en zin. Lekker Architect



The Architect. 11.12.18 19:55
Aangezien je stopt is de nap niet meer waardevol. Jammer dat jullie stoppen David/Kevin. Nja binnen 5 dagen loopt die af maar dan ben je al geïnternd dus :p
""
Blauwe bessies 11.12.18 20:47
Nou dat weet ik zo net nog niet. Er zijn wilde plannen ;)

The Architect. 11.12.18 20:55
Hoe bedoel je?

Blauwe bessies 11.12.18 21:08
Ik weet niet hoe je erbij komt dat de account gaat verdwijnen.

Tevens is er geen opzegtermijn van 5 dagen voor die nap? die loopt nooit af.

The Architect. 11.12.18 21:16
Tevens is die er wel ma bon.

Zero zei dat BB wss van de wereld ging verdwijnen?

Eerste PM is op 19:55 geschreven, os naar NA is om 22:31 verstuurd.

"Tevens is die er wel ma bon." maw er is wel een opzegtermijn maar laat maar.

Lijkt me duidelijk wie er fout zit :)
 

DeletedUser79516

Guest
Er is inderdaad een opzegtermijn van 5 dagen en er is zelfs 7 dagen gewacht dus wat kom je weer onzin plaatsen?
Begrijpend lezen? Je had om 19:55 GEEN grond om de NAP op te zeggen aangezien de voorwaarden niet geschonden waren..
Later, om 21:16 geef je zelf aan 'laat maar'
 
Reactiescore
50
Ik weet niet hoor, maar er was toch duidelijk een rapportje gedeeld dat bewijst dat de voorwaarden wel geschonden waren?
 
Reactiescore
163
Wooow damn sorry maar ik zie die woorden 'laat' en maar' niet staan in mijn pm.
Nee inderdaad dat had ik niet daar moet ik je voor 1x gelijk geven maar in de voorwaarden staat vanaf het sturen vanaf de os gaat de afkoelperiode in. (5dagen) en dan heb ik nog steeds 7d-3uur gewacht ..
 

DeletedUser79516

Guest
Ik weet niet hoor, maar er was toch duidelijk een rapportje gedeeld dat bewijst dat de voorwaarden wel geschonden waren?
Wooow damn sorry maar ik zie die woorden 'laat' en maar' niet staan in mijn pm.
Nee inderdaad dat had ik niet daar moet ik je voor 1x gelijk geven maar in de voorwaarden staat vanaf het sturen vanaf de os gaat de afkoelperiode in. (5dagen) en dan heb ik nog steeds 7d-3uur gewacht ..
Lees dat even @OverdeKop

@The Architect. ipv laat maar 'ma bon' wat zich laat verlaten als laat maar. Tevens vindt ik het raar dat je dan later niet als nog een PM stuurt..

@Zuur Welke stabs?
 
Reactiescore
831
de toenmalige leiding van Reor (Da Vinci) heeft Non Agreed onder druk gezet om NAP te schenden en dat is dan ook gebeurd. Deze is reeds al op het AF bewezen dus ga er verder niet op in. Vind het alleen hypocriet hoe je dan zelf wel gaat huilen als jij stab krijgt.
 
Reactiescore
163
Nee betekenis van mijn pm: Is er wel maar goed dat is jouw probleem dat jij de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan niet begrijpt.

Ze waren trouwens heel duidelijk hoor dus beetje raar :oops:
 
Bovenaan