We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

DeletedUser69389

Guest
We gaan aftellen!

Minder dan een maan geleden zijn we op wereld 59 de grens van minder 200 spelers gepasseerd. Een grens die door velen misschien niet eens is opgemerkt. Maar het is wel een grens waarmee het aftellen nu echt kan beginnen. Het is al een lange tijd niet meer mogelijk om op 59 te starten als nieuwe speler, maar nu daalt ook drastisch het spelersaantal. Met andere woorden het einde komt langzamerhand in zicht. Temeer ook omdat

Vanwege dit alles wordt deze aftelpost gemaakt. Een idee dat al eerder eens is gebruikt door @the little dictator. Want het is nu simpelweg aftellen totdat er nog maar een aantal spelers over zijn, ik hoop alleen nog maar Vix-V spelers.

Allereerst, het zelf-updatende statistiekje met het aantal nog resterende spelers op W59:

image.php



Er zijn op dit moment 170 spelers over op W59. De onderverdeling is als volgt:

272c58624199cfbfa564a9c74143b78b.png



Update 03 januari 2019, 10:00.

b2454111d7231880f8d854d22e656665.png



Update 2 februari 2019, 14:45.

161cc9bdb2799ddf9839a727781005a7.png


Excuses voor het slordige werk met een printscreen van een ingame tabel. Helaas staat het forum nog geen tabel BB-codes toe en zijn HTML codes uitgeschakeld. Ik zal proberen dit topic zo actief mogelijk bij te houden.


Wat kunnen we nog meer met dit topic? Het is een beetje als het vroeger gekende mijlpaaltopic. Je houdt bij hoe snel spelers worden opgeveegd en hoeveel spelers er nog op te ruimen zijn. Enerzijds voor sommigen een stimulans, anderzijds later leuk om terug te lezen als de wereld is afgelopen. Ook kunnen we eventueel terugdenken aan diegene die ons al ontvallen zijn op wereld 59, bijvoorbeeld accounts als Drunken Org, Last Whisper, Mindagainst, Perfection of misschien minder gekende accounts.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
RIP Act of Divinity :(
 

DeletedUser75778

Guest
Ja, die had zelfs w1 kunnen heropenen om daar alles te internen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ja joh en hij heeft ook nog een Zwitserse bankrekening met een tonnetje of drie erop waardoor hij meer dan 200 edels per dag genereert :smile:

Wel een beetje jammer dat de titel mislukt is :p
 
Reactiescore
1.476
Het duurde even, maar nu snap ik wat je bedoelt. Heeft verder niks te maken met de hoeveelheid alcohol van vanavond.
 

DeletedUser69389

Guest
Betekent dit de definitieve stop van Martijn?:eek:

RIP UT
Na 59 zeker ja. Zeker nu de vriendjes van je co moderator zijn geworden. Van Alex wist ik het al. Maar nu Willem blijkbaar ook moderator is geworden ben ik er klaar mee.
 
Reactiescore
111
Ik heb Drunken nog geedeld. goede oude tijd :eek:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Rip Mr V.
 
Bovenaan