De Golden Awards van het jaar 2018, W59.

DeletedUser78972

Guest
Leuk leesvoer allemaal, maar @Xavierbone heb je nou echt deze post in tweeën gesplit om meer likes te genereren:p
Btw dat die nachtblitz maarten ze schuld was ben ik het wel mee eens^^ lol

Verder vraag ik me af wanneer het lijstje van @underground tacticz. Komt, dan kan ik even een dag vrij nemen om hem te lezen.

Ook lijstjes van het andere kamp zou idd leuk zijn, @tijmoboy
 

DeletedUser69389

Guest

DeletedUser58290

Guest
Leuk leesvoer allemaal, maar @Xavierbone heb je nou echt deze post in tweeën gesplit om meer likes te genereren:p
Btw dat die nachtblitz maarten ze schuld was ben ik het wel mee eens^^ lol

Verder vraag ik me af wanneer het lijstje van @underground tacticz. Komt, dan kan ik even een dag vrij nemen om hem te lezen.

Ook lijstjes van het andere kamp zou idd leuk zijn, @tijmoboy

Naja, ik mocht niet meer dan 20.000 tekens invoeren dus ik moest 'm wel in tweeën hakken. Ik dacht juist dat jij meer tekst had maar kennelijk is dat niet zo..
 
Reactiescore
2.506
Met name onze leider Roald heeft via dit acc samen met zijn co's Aldo en Emile heel veel bijgedragen op offensief gebied maar ook zeker op defensief kwa os en hadden ze de rim al gauw in handen samen met hun mb's.

Haal mijn naam daar maar weg ik ben misschien een maandje of twee actief geweest.
Het is dus 90% Roald, 9,999% Emile en 0,001% Aldo op Colla
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Jezelf niet zo onderschatten :eek: je vormt ook nog eens 80% van roald.
 

DeletedUser77348

Guest
1. Speler van het Jaar - Wie heeft in 2018 het meeste van zichzelf laten zien?
1- runner
2- fansyboy02
3- Chicago5

2. Wie was dé flopspeler van 2018- Wie is jou het meeste tegengevallen?
1- TheFluffyDog. ( altijd een grote mond gehad anti Chicago5 geweest)
2- al de spelers die hun account voor 80 procent deff is, al de spelers die een grote mond hebben maar nog nooit deftig gestreden hebben maar zitten interneren en bb nemen
3- spelers die in bb gaan nog voor ze gestreden hebben opgeven voor er 1 aanval is gekomen

3. Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- runner top top top gedaan respect
2- savethewhalemarryanobese
3- thefluffydog ( die onder VV lag ik weet niet welke spelers die VV gedraaid hebben top gespeeld de eigenaar zelf was een flop)

4. Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Chicago5 ( ikzelf vindt ik als je bekijkt in welke sittuatie dat ik zat,niet welkom bij vinage te weining kils een grote noob heb ik zelf vernomen en veel over mij gelogen geweest, dan maar zelf de stekker eruit getrokken uit de Mb stam van vinage, met grote risico van mijn account zonder bescherming! Zie ik er hier niet veel doen ,op dat momment met wie ik allemaal in ruzie lag en tegen over wie ik tegelijkertijd tijd gestreden en gevochten heb fluffydog, vlekje, savethewhalemarryanobese, en zijn prive stam, en fluffydog gekild tot op de laatse dorpje bayback noem ik dat,

2- Banana Soraka ( ook al zijn we geen vrienden als ik jouw aanvallen zie komen begin mijn troepen al te beven)

3- fansyboy002 zelfde manier van spelen als banana soraka

5. Meest veelbelovende speler van 2018 - Met welke speler moeten in 2019 serieus rekening mee houden?
1- Banana Soraka
2- fansyboy002
3- Magellan ( als hij resultaten begint te boeken)



6. Welke speler heeft jou in 2018 het meest verrast?
1- runner
2- fliping page ( de speler die het overgenomen heeft tijden dat de account zwaar te verduren heeft zeer sterke speler en zeer toffe gast had ik een top samenwerking gingen samen iets kunnen forceren jammer genoeg was het maar tijdelijk en heeft nooit zijn naam willen zeggen
3-noobsitaain had ik niet verwacht dat hij zijn buren zo rap ging kunnen killen en demotiverend ging krijgen


7. Welke speler was volgens jou de beste stamspeler van 2018 / heeft jou het meeste geholpen en was je steun en toeverlaat?
1- fansyboy002
2- maggelan
3- devlins mama
4 clerq

8. Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad of was volgens jou nou een verschrikkelijke stabber?
1- kan ik niet direct iets over zeggen geen ervaring erin
2-
3-

9. Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- geen ervaring met een leider in deze wereld altijd overgelaten aan mij zelf
2-
3-

10. Slechtste leider van het Jaar- Welke leider blonk uit in onkunde volgens jou?
1- zelfde mening of hier boven
2-
3-

11. AF wannabe van het jaar - Wie had dit jaar de meest onzinnige/idiote/gestoorde posts of was simpelweg een verschrikking voor ons als AF lezer?
1- trek ik zelf ik weet van mij zelf dat ik een ramp ben daarin gaan jullie moeten aanvaarden erin vrees ik
2- .....
3- .....

12. Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste onntopic posts of was simpelweg de beste?
1- Niemand iedereen spreekt voor zijn eigen winkel
2-
3-

13. Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- vix-V
2- Gi
3- ......

14. Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
1- Vix-v
2- vogel de mogelijkheden die we hebben als kleine stam
3- Gi het kan beter het is niet slecht maar kan beter

15. Welke stam was aanvallend het beste?
1- Vix-v jammerlijk genoeg ;-)
2- vogel en hun kleine stam spelers de mogelijkheden dat we maar hebben
3- Gi bepalende spelers maar!
3-

16. Welke stam was defensief het beste?
1- moeilijke keuze Kies je voor de power dan zeg ik vix-v als je hun overmacht ziet kwa deff troepen , kies voor de stam met beperkte middelen dan kies ik voor Gi
2-
3-

17. Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2018?
1- above voor vix-v denk ik
2- gi voor vogel
3- save en zijn prive stam whale

18. Welke stam is dé flopstam van 2018?
1- vinage
2-
3-

19. Welke stam was dé vijand van 2018?
1- vix-v
2- above
3- whale

20. Meest Veelbelovende Stam van 2018 - Met welke stam moeten we in 2019 serieus rekening mee houden?
1- ik hoop Gi
2-
3-

21. Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- De afstraffing van fluffydog hoge zware dreigenmenten met woorden kunnen zeer laag vallen wees respectvol voor kleine spelers en voor bg vrienden deze eigenschap had deze account niet,
2-
3-

22. Blunder van het jaar - Wat was volgens jou de grootste blunder, faalactie etc van het jaar 2018?
1- tw terug opgestart achter 5jaar niet meer te spelen
2- mij laten zot maken om uit de stam van Mb van vinage te gaan maar intussen tijd ook mijn beste keuze beetje dubbel
3-
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Leuke lijstjes allemaal. Bedankt voor de leuke forumposter shout-out, en sorry voor het verpesten van noobstiaan. :) Beetje jammer dat de posts hier vaak dezelfde perspectieven hebben.

GI mag gerust ook wat leuks schrijven, of mischien dat oudere spelers uit andere kampen nog meelezen en een lijstje willen maken?
@thelightfighter @Zuur @Unidentified Black Male. @BangerdIsWhoIAm of anderen. Het is natuurlijk te zwartwit om te zeggen dat iedereen uit Chill. noob was, en del gaan is (hoop ik) een teambeslissing.

Zal ik zeker morgen even de tijd voor nemen :p.

Ben na het sollicitwren namens whale en de echte join op in Vix V gestopt op 59 maar na t beeindigen van 63 heb ik met alle liefde beloofd om de mannen weer te komen helpen, wil graag de wereld waar ik tot 2,5 mil punten heel veel tijd in heb gestoken dan ook eindigen :p.

Lijkt me leuk om even mijn mening te geven die eigenlijk alleen maar bestaat uit visie vanuit Rose/Chill :p.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Zeker doen, ik heb ingame ook al wat GI'ers proberen aan te zetten tot een lijstje, juist om dat extra perspectief te brengen. Overigens kan niemand hier een foute nominatie doen, het betreft uitsluitend meningen over het stukje informatie wat desbetreffend persoon tot beschikking heeft. Ik merk bij mijzelf dat mijn geheugen mij bij het schrijven flink in de steek heeft gelaten, zo dacht ik niet aan TikTak, niet aan Das romische reich, niet aan Last whisper of de succesvolle blitz op abbruzino :tongue:
 
Reactiescore
2.303
Zeker doen, ik heb ingame ook al wat GI'ers proberen aan te zetten tot een lijstje, juist om dat extra perspectief te brengen. Overigens kan niemand hier een foute nominatie doen, het betreft uitsluitend meningen over het stukje informatie wat desbetreffend persoon tot beschikking heeft. Ik merk bij mijzelf dat mijn geheugen mij bij het schrijven flink in de steek heeft gelaten, zo dacht ik niet aan TikTak, niet aan Das romische reich, niet aan Last whisper of de succesvolle blitz op abbruzino :tongue:

Of aan je Co die je steunt door dik en dun, klootzak.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Mile, je weet dat ik weet dat ik in mijn handjes mag knijpen met jou erbij! Ik heb ons als Collationem zijnde expres geen enkele nominatie gegeven :(
 
Reactiescore
145
Ik heb altijd al een lijstje willen schrijven, en nu gaan we het lekker doen ook.

1. Speler van het Jaar - Wie heeft in 2018 het meeste van zichzelf laten zien?

1- Jordy (MindAgainst). Moet ik hier nog meer over zeggen? Topgozer, topleider, en totale commitment voor de stam.
2- Bonaya (Smoking Aces). Topgozer, leuk om mee te praten, en een goede speler op het account. Een plezier om mee samen te spelen.
3- DeSukke. Een topaccount, leuk om mee te praten, goed in de omgang, en flink aan het presteren.

2. Wie was dé flopspeler van 2018- Wie is jou het meeste tegengevallen?
1- Last Whisper. Zoveel PP, zoveel grote praatjes, zo weinig laten zien. Echt zonde.
2- Abbruzino - Sorry, maar je was zo snel weg, en je account was echt een gigantische rommel.
3- DRR. Het ging zo lekker, en het was leuk om jullie in de gaten te houden, totdat jullie zo nodig jezelf een ban aan wilde smeren. Enorme tegenvaller.

3. Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Pim (TheFluffyDog). Heerlijk verdedigd tegen Chill. 0 dorpen kwijtgeraakt
2- Zlatan. Top verdedigd tegen Vinage.
3- Ajacied413. Ondanks de vele def die je had, toch nog lekker verdedigd.

4. Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
Ik zal eerlijk toegeven dat ik hier niet al te veel aandacht aan heb besteed, maar ik zal toch nog wat namen nomineren.
1- Smoking Aces. Leuke en goede aanvaller. Kon je altijd op rekenen in een oorlog.
2- Collationeum. De nummer 1 natuurlijk, altijd flink aan het dooredelen.
3- Banana Soraka. Rolde de ene na de andere speler op. De grasmaaier was bezig.

5. Meest veelbelovende speler van 2018 - Met welke speler moeten in 2019 serieus rekening mee houden?
1- /
2- /
3- /

6. Welke speler heeft jou in 2018 het meest verrast?
1- Janos. Mijn CO van deze wereld.. zo erg verrast door onze goede samenwerking. Altijd eens met alles en het account liep daardoor gesmeerd.
2- Yorrick (savethewhale). Vrij nieuwe speler (als ik me niet vergis), maar heeft solo goed gespeeld en gedaan. Leuk om dat bij te houden.
3- Chicago5. Toch nog weten staande te houden, en door blijven spelen.

7. Welke speler was volgens jou de beste stamspeler van 2018 / heeft jou het meeste geholpen en was je steun en toeverlaat?
1- Janos (@Shia LaBeouf /AoD). Mijn trouw en toeverlaat, de beste CO die iemand zich kon wensen. Echt een toptijd gehad op het account.
2- Roll Initiative. Wat een topduo, en allebei topgozers.
3- MindAgainst
Eervolle vermelding- Randy (Banana Soraka)

8. Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad of was volgens jou nou een verschrikkelijke stabber?
1- Jannes (@jokersbrain). Het spijt me, maar je kwam met grote praatjes bij Rose terecht, en na 2 weken nooit meer wat van je gehoord. Leuk dat je ons zou helpen en even liet zien hoe het moest gebeuren, maar dat bleek allemaal maar praatjes te zijn.
2- Tijmoboy. Niet alleen je stam geditched, maar ook gefaald bij Vinage. Dubbel Boe.
3- Havelte. Eerste vastgelegde stabber van W59.

9. Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Mindagainst.
2- Collatoneum
3-

10. Slechtste leider van het Jaar- Welke leider blonk uit in onkunde volgens jou?
1- Whoever leiding was van Chill. Samenwerking met Chill verliep stroef en voelde niet prettig aan. Erg zonde, vooral in een tijd waarin je de bondgenoten nodig had.
2-
3-

11. AF wannabe van het jaar - Wie had dit jaar de meest onzinnige/idiote/gestoorde posts of was simpelweg een verschrikking voor ons als AF lezer?
1- Martijn. Sommige posts van je waren zo tenenkrommend dat ik er bijna niet meer tegen kon.
2- Chicago5. Je lange verhalen zijn zo naar dat het verschrikkelijk was om te lezen.
3-

12. Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste onntopic posts of was simpelweg de beste?
1- Martijn. Tja het zwaard snijdt aan twee kanten. Je kon ook nog altijd leuk uit de hoek komen.
2- Bonaya. Altijd leuk om te lezen.
3- DeSukke. Always keeps the party going.

13. Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Vix-V. De gedoodverfde winnaar van deze wereld.
2- Rose. Origineel ging deze stam slechts voor plezier spelen, maar uiteindelijk op nummer 3 terecht gekomen. Ver boven alle verwachtingen.
3- GI. Uit het niets opgekomen, en nog steeds gaande. Hopelijk gaan jullie ook nog wat presteren.

14. Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
1- Rose.
2- Het voormalige Vinage. Heb ik persoonlijk altijd leuk mee samengewerkt.
3-

15. Welke stam was aanvallend het beste?
1- Vix-V
2- Het voormalige Vinage.
3-

16. Welke stam was defensief het beste?
1- Het voormalige Vinage.
2- Rose.
3- Vix-V

17. Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2018?
1- Voormalige Vinage. Samenwerken was echt een genot, vooral in vergelijking met Chill.
2-
3-

18. Welke stam is dé flopstam van 2018?
1- Chill.
2- Vinage. Zo'n grote groep, zo lekker bezig, maar dan toch uit elkaar knallen. Zonde zonde zonde.
3-

19. Welke stam was dé vijand van 2018?
1- Chill. De lekkere P&P oorlog heeft goed gewerkt van vinage, en heeft Chill. toch wel echt weggezet als een nare stam.
2-
3-

20. Meest Veelbelovende Stam van 2018 - Met welke stam moeten we in 2019 serieus rekening mee houden?
1- GI. Laat maar zien wat je waard bent.
2-
3-

21. Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Het moment dat DRR zichzelf een ban aan wilde smeren, en dat het nog lukte ook.
2- Onkruidboy tijmoboy die lekker overal kwam te liggen.
3-

22. Blunder van het jaar - Wat was volgens jou de grootste blunder, faalactie etc van het jaar 2018?
1- Het binnenhalen van de tiktak spelers naar Chill. Toch wel een enorm belangrijk moment gebleken op deze wereld.
2- Rose die maar geen aanvallende actie deed op Vinage. Zonde.
3- Het opzetten van de Vix-V Skypechat.
 
Reactiescore
3.575
8. Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad of was volgens jou nou een verschrikkelijke stabber?
1- Jannes (@jokersbrain). Het spijt me, maar je kwam met grote praatjes bij Rose terecht, en na 2 weken nooit meer wat van je gehoord. Leuk dat je ons zou helpen en even liet zien hoe het moest gebeuren, maar dat bleek allemaal maar praatjes te zijn.
2- Tijmoboy. Niet alleen je stam geditched, maar ook gefaald bij Vinage. Dubbel Boe.
3- Havelte. Eerste vastgelegde stabber van W59.

Lol dit slaagt echt nergens op :p Iemand die 1x logged is vernoemen in het golden awards lijstje van het afgelopen jaar. Zijn de alternatieven zo beperkt?

Ik moet je toch tegenspreken dat Ajaxied mij kwam vragen voor Rose om te komen spelen. Ik daar helemaal geen trek in had, maar hij het moraal wat wou omhoog halen omdat spelers als Zlatan al op voorhand de handdoek in de ring wouden gooien. Ajaxied en ik kwamen overeen ik zou komen om te werken aan dat 'moraal'. Dat heb ik trachten te toen op jullie forum en stamchat door dingen te zeggen dat alles nog kan, en er niets mis is met een leuke lekkere oorlog, vervolgens wat beperkingen te benoemen van de stam wiens naam mij ontglipt waar jullie toen tegen speelde.

Nooit 1x nog maar de insinuatie gegeven hoe pro ik wel niet ben. En zoals ik al zei nooit met de bedoeling gekomen serieus wat te gaan doen op een account. Er is ook een verschil tussen met grote praatjes ergens binnen komen of dat andere grote praatjes over mij hadden die ik uiteindelijk niet heb waargemaakt wegens niet gespeeld te hebben.

Dus kort gezegd misplaatste award in mijn optiek.
 
Reactiescore
1.164
Roald & Rogier horen in elk lijstje terecht thuis. Knap gedaan mannen. Jammer dat ik de laatste periodes het te druk had om TW dan ook maar aan te raken. Blij om te zien dat jullie door hebben kunnen pakken! @Roald97 @De Sukke
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
@KamikazeJohn 10. Slechtste leider van het Jaar- Welke leider blonk uit in onkunde volgens jou?
1- Whoever leiding was van Chill. Samenwerking met Chill verliep stroef en voelde niet prettig aan. Erg zonde, vooral in een tijd waarin je de bondgenoten nodig had.

Wil hier toch wel even over kwijt dat de val van Chill naar mijn gevoel (en ik zat echt eerste rang) 0 te maken heeft met p&p van Vinage hoor... Ik zal zo een lijstje maken en mijn visie geven daarover maar naar mijn gevoel was Vinage behoorlijk dood, te rustig en trokken wij ons echt 0 aan van Vinage :p.
 

DeletedUser69389

Guest
@KamikazeJohn 10. Slechtste leider van het Jaar- Welke leider blonk uit in onkunde volgens jou?
1- Whoever leiding was van Chill. Samenwerking met Chill verliep stroef en voelde niet prettig aan. Erg zonde, vooral in een tijd waarin je de bondgenoten nodig had.

Wil hier toch wel even over kwijt dat de val van Chill naar mijn gevoel (en ik zat echt eerste rang) 0 te maken heeft met p&p van Vinage hoor... Ik zal zo een lijstje maken en mijn visie geven daarover maar naar mijn gevoel was Vinage behoorlijk dood, te rustig en trokken wij ons echt 0 aan van Vinage :p.
Dat ben ik inderdaad met je eens. Er waren zat mogelijkheden voor Chill om Vinage pijn te doen. Vooral omdat de samenwerking lang niet altijd top was vanwege de bekende onderlinge irritaties. Iets waar Chill. zeer zeker gebruik van had kunnen en misschien wel moeten maken.
 
Reactiescore
592
6. Welke speler heeft jou in 2018 het meest verrast?
1- Janos. Mijn CO van deze wereld.. zo erg verrast door onze goede samenwerking. Altijd eens met alles en het account liep daardoor gesmeerd.
2- Yorrick (savethewhale). Vrij nieuwe speler (als ik me niet vergis), maar heeft solo goed gespeeld en gedaan. Leuk om dat bij te houden.
3- Chicago5. Toch nog weten staande te houden, en door blijven spelen.

Het is overigens Yorick :$

Verder heel erg bedankt, ik doe m'n best haha :p
 
Bovenaan