ArchiStab

DeletedUser79516

Guest
Dag forum lezers,

De wereld is zo goed als klaar. Het account Blauwe Bessies waarvan ik mainspeler ben wordt geinterd. Dit om het simpele feit dat ik gewoon geen tijd meer heb voor tw. Daarnaast is de 'zin' ook weg.

Af en toe log ik nog even om te kijken hoe alles verloopt. Tot mijn grote verbazing zag ik vanmiddag dat The Architect allemaal scout aanvallen heeft uitgevoerd. Dit ondanks de NAP (waar hij zo op aandrong) die we hebben afgesloten op 02-12-18.

The Architect. 02.12.18 22:06
Officiële Samenwerking:

Een NAP tot en met het einde van Wereld 63 tussen Blauwe Bessies en The Architect. tenzij deze door de volgende reden verbroken wordt:

- Het sturen van ondersteuning naar Non-Agreed.
Als dit toch gebeurt gaat de NAP onmiddellijk ten einde met een afkoelperiode van 5 dagen.

Hierbij worden volgende dorpen aan het begin van de NAP overgedragen van Blauwe Bessies naar The Architect.:

466|486
463|490
463|491
461|492
463|494
461|494


Ook dienen de edellijnen door beide partijen gevolgd te worden maar dit kan altijd besproken worden maar dit kan NOOIT een maatregel worden om de NAP te verbreken of op te zeggen.

The Architect.: Akkoord

Mvg,

Jonas

Blauwe bessies 02.12.18 22:25
Ik laat David hem even lezen en dan komt er antwoord.

Kevin

The Architect. 03.12.18 00:17
Is prima!

Jonas

Blauwe bessies 03.12.18 09:29
Akkoord!

Ik zal in de loop van vandaag de dorpen leegzetten. Ik pm wel als ik het gerealiseerd heb.

Kevin

The Architect. 03.12.18 13:07
Is prima ik wacht wel eventjes ;)

Jonas

The Architect. 03.12.18 19:32
Past het nog vandaag of niet meer? :s

Blauwe bessies 03.12.18 19:45
leeg

The Architect. 11.12.18 19:55
Aangezien je stopt is de nap niet meer waardevol. Jammer dat jullie stoppen David/Kevin. Nja binnen 5 dagen loopt die af maar dan ben je al geïnternd dus :p

Blauwe bessies 11.12.18 20:47
Nou dat weet ik zo net nog niet. Er zijn wilde plannen ;)

The Architect. 11.12.18 20:55
Hoe bedoel je?

Blauwe bessies 11.12.18 21:08
Ik weet niet hoe je erbij komt dat de account gaat verdwijnen.

Tevens is er geen opzegtermijn van 5 dagen voor die nap? die loopt nooit af.

The Architect. 11.12.18 21:16
Tevens is die er wel ma bon.

Zero zei dat BB wss van de wereld ging verdwijnen?

Blauwe bessies 11.12.18 21:17
We zijn nog op zoek naar nieuwe spelers, zo niet dan gaan we inderdaad internen.
Kan nog alle kanten op gaan.

The Architect. 11.12.18 21:18
Met wie spreek ik eigenlijk haha

Blauwe bessies 11.12.18 21:18
Op het moment met Bas / [player]Perfection[/player]

Context:
Archi runde nadat hij aanvallen kreeg van kakaka, vv kwam bij bellum, in overleg met Jonas (archi) zou blauwe hem internen en mocht hij op blauwe komen spelen. Nadat kakaka stopte wou hij dat toch niet en gewoon zo verder spelen. Vandaar dat hij dorpen terug krijgt.

@Je-maintiendrai
 
Reactiescore
163
Voor iemand een oordeel vormt, ik kom straks met een post met het nodige bewijs dat alles reglementair verlopen is! En met meer uitleg over de situatie toen.
 
Reactiescore
1.367
Voor iemand een oordeel vormt, ik kom straks met een post met het nodige bewijs dat alles reglementair verlopen is! En met meer uitleg over de situatie toen.

Als enkel de nap afgebroken kon worden met het Ossen van N-A en dat is niet gebeurd dan kan de nap niet eens "reglementair verlopen" zijn?
Als je nu de MB's zou pakken sure, want dat is niet besproken
 

DeletedUser79332

Guest
Snap dat de zin weg is. Dat heb je eenmaal als je alleen maar intern en recruit...

Klopt en jammer genoeg geen uitdaging meer op deze wereld. Dat is de reden waarvoor ik heb gezegd tegen de main speler dat ik het account niet zelf zal bespelen maar dat we samen stoppen.

Ben wel benieuwd naar archi zijn bewijs. Zoals je ziet ben ik namelijk zelf betrokken geweest bij de onderhandelingen.

Ik vermoed dat toen er archi lucht kreeg van onze stop hij doelbewust nog osste. Dit omdat hij wist dat dit de enige manier is om onder de NAP uit te komen. Maar voordat we conclusies trekken wachten we eerst archi zijn verhaal af.
 
Reactiescore
163
Beste mensen,

Hierbij mijn kant van het verhaal..

Dag forum lezers,

De wereld is zo goed als klaar. Het account Blauwe Bessies waarvan ik mainspeler ben wordt geinterd. Dit om het simpele feit dat ik gewoon geen tijd meer heb voor tw. Daarnaast is de 'zin' ook weg.

Fijn voor je dat je er zo over denkt maar er zijn nog heel veel mensen die beter weten, dat de wereld nog lang niet klaar is. Ik snap ook dat je geen zin meer hebt in deze wereld.

The Architect. 02.12.18 22:06
Officiële Samenwerking:

Een NAP tot en met het einde van Wereld 63 tussen Blauwe Bessies en The Architect. tenzij deze door de volgende reden verbroken wordt:

- Het sturen van ondersteuning naar Non-Agreed.
Als dit toch gebeurt gaat de NAP onmiddellijk ten einde met een afkoelperiode van 5 dagen.


The Architect.: Akkoord

Mvg,

Jonas

Blauwe bessies 02.12.18 22:25
Ik laat David hem even lezen en dan komt er antwoord.

Kevin

The Architect. 03.12.18 00:17
Is prima!

Jonas

Blauwe bessies 03.12.18 09:29
Akkoord!

Ik zal in de loop van vandaag de dorpen leegzetten. Ik pm wel als ik het gerealiseerd heb.

Kevin

Zoals jullie kunnen lezen zijn we beide akkoord gegaan met de voorwaarde: 'De NAP kan enkel en alleen verbroken worden als er ondersteuning gestuurd wordt naar Non-Agreed van The Architect.

Dus de enige reden om de nap te verbreken is op 11 december gebeurd, hier het bewijs
The Architect. 18.12.18 17:50
Ik heb symbolische 1 speer gestuurd naar non-agreed op dat moment :)

Vraag maar aan Olivier straks :)

Blauwe bessies 18.12.18 17:52
Bewijs maar.. Rapportje kan je vast terug vinden ;)

fc078b4a9ee7f964658bde21771ce718.png

Dit is eigenlijk alle bewijs dat je nodig hebt? Voor iedereen die het rapportje ook ingame wil kan het gewoon vragen via pm en stuur het met plezier door!
Dit rapportje voldoet gewoon 100% aan onze nap overeenkomsten en heb daarna ook een pm gestuurd en de afkoelperiode gerespecteerd + 2 dagen zelfs.

Context:
Archi runde nadat hij aanvallen kreeg van kakaka, vv kwam bij bellum, in overleg met Jonas (archi) zou blauwe hem internen en mocht hij op blauwe komen spelen. Nadat kakaka stopte wou hij dat toch niet en gewoon zo verder spelen. Vandaar dat hij dorpen terug krijgt.

Deze post is duidelijk niet alleen om een stab aan te geven (die trouwens niet bestaat; zie hierboven) maar ook om mij zwart te maken. Op dat moment kreeg ik een massa van KaKaKa, ReQ en UW, was ik Re-Or geleaved na de aangemoedigde stab van NA waar ondertussen ook bewijs van is geleverd. Dus was er nog 1 partij die overbleef om mijn vv te nemen terwijl ik achter de schoolbanken zat. In de avond nam ik dan zelf weer over. Dus je 'runnen' slaat helemaal nergens op. Ik heb je meerdere keren duidelijk gemaakt dat ik alleen op Blauwe Bessies wou spelen omdat dat de enige optie was op dat moment waarmee ik nog vijand zou kunnen worden om sleepwell weg te spelen. Nadat sleepwell (de rest van kakaka boeide me vrij weinig) op delete ging was er totaal geen reden om dit nog te laten doorgaan. Ik heb dan ook gewoon gevraagd of ik die dorpen terugmocht die je al genomen had. En dat mocht deels -> ben je mee akkoord gegaan; zie hierboven).



Verder vind ik dat je buiten al deze valse beschuldigingen ook wel eens met wat meer respect mag praten.

1)
Blauwe bessies 18.12.18 17:36
Dag laffe tosti Jonas, nr1 runner van w63 ;)

Volgens mij is de NAP nooit verbroken dus je aanvallen waren illegaal.

~ David

-> Prima, als je zo over mij denkt dan moet je dat zelf weten, geen problemen mee.

2)Blauwe bessies 18.12.18 17:49
Was dus niet legaal, flapdrol... Je ben een runner, school, werk of what ever zodra er aanvalletjes komen jaja..

Ohh het was je co tuurlijk, altijd die kut cos

-> Zeg over mij wat je wilt maar onnodig en zeker dat laatste.

3)
Blauwe bessies 18.12.18 17:52
Bewijs maar.. Rapportje kan je vast terug vinden ;)

Olivier of hoe je (nep) cos ook heten kunnen me reet roesten.. Misschien moet ik dit maar op forum gooien..

-> Olivier is geen nep co en dat hebben we bewezen met aanmeldingen, als je echt wil wil die vast zijn nummer en facebook ook wel geven als je nog van plan was zijn bestaan te ontkennen.

Zo, je hebt het nu op het forum gegooid. Wat heb je bereikt? Niets, en dat allemaal voor wat legale verkenners..

Fijne avond verder!

Mvg,
Jonas
 

Deleted User - 487936070

Guest
Voordat ik tot een oordeel kom ben ik nog benieuwd naar de reactie hierop van de spelers op Blauwe Bessies. Wel +1 voor topicnaam.
 

DeletedUser79516

Guest
Beste mensen,
fc078b4a9ee7f964658bde21771ce718.png

Dit is eigenlijk alle bewijs dat je nodig hebt? Voor iedereen die het rapportje ook ingame wil kan het gewoon vragen via pm en stuur het met plezier door!
Dit rapportje voldoet gewoon 100% aan onze nap overeenkomsten en heb daarna ook een pm gestuurd en de afkoelperiode gerespecteerd + 2 dagen zelfs.

Dit is simpel weg niet waar. Je heb eerder die dag een pm gestuurd dat je de NAP wouw beëindigen omdat wij stopten. Perfection heeft gezegd dat dat niet kon. Mocht je daarna inderdaad os hebben verzonden naar NA lijkt het mij logisch dat je dit laat weten. Je heb de NAP nooit officieel opgezegd. Dit is ook duidelijk te lezen aan de pm's in mijn eerste post.

Rapportje mag je ook door sturen ;)

Wat betreft het selectief plaatsen van PMs en het run verhaal zal ik de eer maar aan mezelf houden...
 
Reactiescore
163
De reden van het opzeggen van een NAP doet er niet toe. Er staat beschreven dat de afkoelperiode onmiddellijk ingaat bij het sturen van os naar Non. Ik heb os gestuurd en pm gestuurd dat de afkoelperiode inging; Inderdaad zie de pm die jij hierboven postte. Ik heb de nap dus WEL officieel opgezegd. Je moet onze afspraken nog maar eens herlezen als je het nog niet geloofd.

Selectief plaatsen? Ik plaats de pm's onder het zinnetje dat je daar wel wat meer respect mag tonen? niet meer dan logisch. Het 'run'verhaal zoals jij het graag wil noemen is onzin dus doe er niet zo belachelijk over.. Ik heb gewoon in de avond weer overgenomen vraag het anders aan je medestamgenoten. Laatste dagen van de massa was minder veel waardoor ik het op men gsm kon afhandelen. Dus nee ik ben niet gaan runnen. Als je niet gelooft dat ik op school zat kan ik je alleen doorverwijzen naar de aanwezigheidslijst op mijn school..
 
Reactiescore
50
Tevens lees ik uit jullie NAP akkoord nergens uit hoe die OS dan opgebouwd moest zijn en staat er ook nergens vermeld dat Architect verplicht was om duidelijk te maken dat er OS gestuurd was naar Non-Agreed en dus de afkoelperiode inging.

Naar mijn weten, al was er dus geen PM gestuurd (wat The Architect wel zegt gedaan te hebben), dan was het alsnog een geldige verbreking van de NAP, zelfs al was dit gebeurd zonder medeweten van Blauwe Bessies, want dat staat niet in het akkoord beschreven.
 

DeletedUser79332

Guest
Zou je mij kunnen uitleggen waarom je dan symbolisch die ene speer stuurt om de NAP te verbreken?

Is dat omdat je er lucht van kreeg dat we gingen stoppen en overgenomen worden of is het omdat je er echt een strijd van wilt maken?
 
Reactiescore
163
Zou je mij kunnen uitleggen waarom je dan symbolisch die ene speer stuurt om de NAP te verbreken?

Is dat omdat je er lucht van kreeg dat we gingen stoppen en overgenomen worden of is het omdat je er echt een strijd van wilt maken?

Omdat ik er nog een strijd van wil maken en die zal er zeker komen ;)
 

DeletedUser79332

Guest
Ok thnx voor die info.
En tbh, geen stab idd. Maar wel een vreemde actie aangezien je zelf een voorstander van de Nap was. Waarom je er dan nu een strijd van wilt maken is mij een raadsel. Zal wel van voor mij tijd op bb zijn geweest denk ik.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
“Ik wil er nog een strijd van maken”

Neemt een nap als blauwe speelt, maar verbreekt de nap als ze stoppen om dan aan te kunnen vallen zonder weerstand.


iK WiL Er nOg EEn StRijd VAn MaKEn
 
Bovenaan