Golden Awards

DeletedUser73325

Guest
Meest overschatte speler: TheProphecy. Nadat hun hun eerste grote massa gedaan hebben (die me bekend is) op Vetus Bellator. met mooie timings alsnog niks hebben kunnen pakken vind ik het een jammer iets.
Achja zo gaat dat he, was van hun kant goed gedeft en gezien het een eerste massa was is er natuurlijk veel def beschikbaar. Is ook wel is leuk om een keer wat moeite te doen voor we iemand wegspelen ipv dat je er bij de eerste massa al doorheen beukt. Gewoon goed gespeeld door Vetus.


Beste leider: Een lastige nominatie omdat het voor mij lastig is om bij de topstammen binnen te kijken. Globaal bekeken maakt TheProphecy. echter een goede indruk als leider. Bemoeit zich enkel waar nodig met zaken en opereert als een leider ingame. Het recruiteringsbeleid van Modus ziet er ook goed uit vind ik.
Thanks, we doen ons best :)
 

DeletedUser76018

Guest
Beste speler: Voor mij is dit simpel. Het doel van TW is zoveel mogelijk dorpen veroveren en dat lukt .RidingMyDirtyPony nu al een hele tijd.
Beste stam: Origineel is het niet maar Nova schiet er voor mij wel bovenuit. Staan al sinds het begin bijna op #1 met maar 2 nieuwe recruits de afgelopen 2 maand ongeveer. Topligging met veel safe en er zitten wel wat toppertjes bij.
De beste stam speler: Shakedown8 lijkt me wel een echte stamspeler. Rang 1 verslagen tegenstanders als ondersteuning en wordt bespeeld door een goed team.
Het grootste ego: Ik ga hem hier 1x benoemen en alle andere negatieve awards mag je hem ook gewoon geven aangezien iedereen dat blijkbaar doet omdat er nog niet veel gebeurd is maar de eer gaat naar xDeRukkert natuurlijk.
Beste leider: Ik vind JustinWebs wel een topleider. Reageert altijd adequaat op beschuldigingen wanneer ik ze op het AF zie passeren dus hoedje af daarvoor. Hij kan zijn spelers in bedwang houden en straft ook op een correcte manier wanneer iemand er toch over zou gaan.
Slechte leider: Hallo magneet. LS is wel erg hard gevallen. Geen idee hoe het er intern aan toeging maar slechtste leider mag dan toch wel naar Macnate. Wel mooi dat hij in zijn zinkende boot blijft ondanks de stamfaling.
Meest overschatte stam: Ik vind elke top 4 stam een mooie mengelmoes van heel ervaren en half-ervaren. Denk niet dat er echt eentje overschat wordt. Geen dus.
Meest onderschatte stam: Ik ga eerlijk zijn en zeggen dat ik naast de 4 topstammen er eigenlijk geen echt mooie zie. Alle top-4 stammen worden in mijn ogen niet over- of onderschat dus weer geen winnaar.
Meest overschatte speler: Ik weet niet heel veel over het account maar ik ben vrij zeker dat H3llvsheaven nog uit de top 20 geschakeld gaat worden. Dikke nek op je profiel met een account van 3mil op w3 met beste rang 266 is in mijn ogen niet top 20 waardig. Is natuurlijk al een hele lang tijd geleden dus wie weet zal hij me nog fout bewijzen!
Meest onderschatte speler: JuggRnaut wordt denk ik nog enorm onderschat. Hij heeft een hele mooie ligging en is een topspeler. Ik verwacht er nog veel van.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Mijn vrienden op deze wereld
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mijn vijanden op deze wereld
Mooiste speler naam: Robinnibor. Ik had het account al dichtbij de start gespot en heb pas sinds een paar dagen geleden door dat het een palindroom is. Leuk :)
Mooiste stam naam: Ik ben een oud-Fear! speler uit w22 dus ik vind het leuk om Modus Operandi terug te zien keren.
Het tofste topic: Sowieso Golden Awards. Ik vind het wel leuk wanneer mijn ego gestreeld wordt :oops: Ik kijk echter ook wel graag dagellijks naar het TWMaps topic.
Het domste topic: /
Favoriete forum poster:
Ik heb nog niet echt met mensen gepraat op het AF maar de filmpjes van Rage Parrot zijn natuurlijk wel goud waard.
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Meest belovende speler voor de toekomst:
Zonder enige twijfel QQEEZZ. Hij heeft de meeste dorpen veroverd per dagen gespeeld op deze wereld en heeft een overactief topteam. Hun farm is #1 totaal van de wereld geloof ik. Zou nog maar eens rang 1 kunnen halen en behouden voor een lange tijd.
Meest belovende stam voor de toekomst: Ben erg benieuwd maar heb er weinig twijfels bij dat Qua. de meest belovende stam gaat worden. Alle top 4 stammen liggen natuurlijk erg dicht bij elkaar dus ik vind dat ik Nova ook nog wel mag nomineren. Ook al staan ze op rang 1, ik ben zeker dat ze niet snel van het podium afgestoot gaan worden.
Mooiste profiel foto van spelers: Korjakskaja Sopka had supermooie plaatjes en nu dit :(
Dan vind ik die van Resistance is Futile nu het mooist.
Mooiste profiel foto van stammen: Modus heeft wel een heel mooi plaatje.
Grootste blunder: Het TW-Team dat onterecht +5 top 50 accounts gebanned heeft. Triest voor degene bij wie het werkelijk onterecht was en moesten bekennen om een strafvermindering te krijgen ook al deden ze niets. Nog mooier was dat er iemand ... gebruik wou maken van de ban om zijn vijanden te pakken en dan gewoon keihard faalde.
Mooiste actie van de wereld: Alle shittalkers tegen TijmenV2 in de beginfase maar Tijmen die dan gewoon keimooi doorgroeit en alle haters het zwijgen oplegde ook al wouden ze een gezamenlijke kata-massa op hem uitvoeren.
De beste aanvaller: Nowhere In The Sun heeft al een mooi staaltje offensief getoond deze wereld. Valt ook als het hem gevraagd wordt gewoon meteen aan zonder vragen te stellen. Topspeler.
De beste verdediger: Ook al werd er gezegd dat het niet veel voorstelt vind ik Vetus Bellator. zijn defactie tegen Modus toch uitblinken. Dat doe je niet zomaar, +30 edels blokken in deze fase.
De beste tacticus: Deze is wat subjectief omdat ik niet heel het verhaal van eventuele voorgaande tactische gebeurtenissen weet maar Thijs van ItHappensAgain.. is een echte tacticus en weet me vaak opnieuw te verbazen met hoe hij een offensief aanpakt. Deffen is textbook volgen maar ik vind dat je in off wel kan uitblinken qua creativiteit.
De meest gulle Clear leveraar: De wereld is nog klein en veel clears heeft iedereen nog niet maar ik vind Pigzor wel erg gul. Zullen dit later ook sowieso nog tonen. Weer een topteam dat nog wel voor wat opschudding kan zorgen.
Slechtste verliezer: Ik zou onze vriend xDeRikkert toch nog graag eens benoemen. Hij komt huilen op het AF omdat RainbowChicks meermaals (zonder script) binnen de 10ms wist te timen op hem. Niemand zou dit leuk vinden natuurlijk maar Rikkert was wel echt een huilertje toen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79512

Guest
Slechte leider: Het is misschien raar om een beste leider en een slechte leider van dezelfde stam te nemen maar ik wil hier toch The Guru voor nomineren. Het geeft geen goede indruk als je als leider van een absolute topstam maar 16k OD als ondersteuning hebt. Daarnaast heb ik het idee dat TheProphecy bijna alles regelt binnen Modus maar dat kan achter de schermen anders zijn uiteraard.

Dat ik 16k OD als ondersteuner heb is niet gek. Na de bann opnieuw begonnen en dan start ik uiteraard offence, waardoor ik mijn eerste deffdorp nog later heb gemaakt dan de hele top 25 minimaal 5 deffdorpen had. Daarnaast is er nog niet echt een punt gekomen waar men binnen Modus. super veel OS nodig had en was dit wel het geval werd het desbetreffende acc door de buren bevoorraad van deff.

Daarnaast ben ik misschien wel actiever als leider dan TheProphecy. binnen Modus. Ik ben meestal degene die moet wachten op antwoord van mijn lieftallige medeleider :p
Denk dat TheProphecy. en ik het samen prima doen als leiders.

Jordi | The Guru
 

DeletedUser79168

Guest
jou beschuldigen ze niet van botten want je laat al het werk aan mij over :(
 
Reactiescore
743
De beste verdediger: Ook al werd er gezegd dat het niet veel voorstelt vind ik Vetus Bellator. zijn defactie tegen Modus toch uitblinken. Dat doe je niet zomaar, +30 edels blokken in deze fase.
Hebben mooi als Team en stam gedefd :) en we zijn er trots op! dit heeft ons ook een enorme moraal boost gegeven!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
De beste aanvaller: Nowhere In The Sun heeft al een mooi staaltje offensief getoond deze wereld. Valt ook als het hem gevraagd wordt gewoon meteen aan zonder vragen te stellen. Topspeler.
Dit kan ik zeker beamen. Bas en Bas weten beide wel elke bijl nuttig te gebruiken, met resultaat
 

DeletedUser65345

Guest
Meest overschatte speler: Wuttie324, na 1 massa van Qua. de handdoek in de ring gooien. Daarbij waren de defskills ook niet echt on point.

Volgensmij heb ik dit al eens uitgelegd. https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-stammen.201388/page-24#post-6291066

De massa was een mooi moment om ons grotendeels te internen, omdat een aantal dorpen redelijk leeg waren. Maargoed als je het hebben van tijd ziet als een onderdeel van een goede TW-speler. Ja, dan heb je gelijk.
 

DeletedUser76269

Guest
Hallo magneet. LS is wel erg hard gevallen. Geen idee hoe het er intern aan toeging maar slechtste leider mag dan toch wel naar Macnate. Wel mooi dat hij in zijn zinkende boot blijft ondanks de stamfaling.

Thanks voor de nominatie mate, die magneet joke is echt een orginele man moet je vaker doen :).

Over het vallen van LS, het is inderdaad wat snel gegaan, komt het door slechte leiding of omdat elke stam tegelijk begon aan te vallen? Bg'tjes tegen solo stam.

Het enige wat mij te verwijten is aan leiding is misschien dat ik harder m'n best had moeten doen voor een dichtbijzijnde BG. Maar dan zou ik de stamnaam niet waar maken he ^^.

Maar nogmaals het kan aan mij liggen, hierover hoor ik dan liever de meningen van mensen uit LS ipv iemand die ik niet ken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76018

Guest
De magneet mop komt van jouw eigen post hé. Die was wel grappig :)

Ik snap dat je het gevoel hebt dat je als leiding niets kan doen aan runners wanneer jullie aangevallen worden en wellicht is dat ook zo maar mijn mening is dat je het als leiding toch anders had moeten aanpakken. Je gaat niet runnen als je je goed voelt in je stam en daar heb jij als leiding toch veel mee te maken.
 

DeletedUser76269

Guest
De magneet mop komt van jouw eigen post hé. Die was wel grappig :)

Ik snap dat je het gevoel hebt dat je als leiding niets kan doen aan runners wanneer jullie aangevallen worden en wellicht is dat ook zo maar mijn mening is dat je het als leiding toch anders had moeten aanpakken. Je gaat niet runnen als je je goed voelt in je stam en daar heb jij als leiding toch veel mee te maken.

Ben ik deels met je eens. Ik vind dat je als leider moet zorgen dat je accounts goed bemant moet hebben. Echter zijn er veel dingen voor gevallen waardoor mensen stoppen.

Ik heb in 1 weekend bijna van elk account vv gehad waardoor ik zelf geen os kon sturen. Dit word dan vrij lastig.

Zo kan ik nog meer voorbeelden gaan geven zoals,

Lord II, het account dat geinternt werd omdat niemand meer wou loggen. Prima, we lieten het account interne. Vervolgens word elke keer de vv verbroken en de edels geblokt van de speler die het account zou interne. Daaruit is uit eindelijk een ruzie ontstaan omdat de mb dorpen eisten waar in mijn/onze ogen een mb niks te eisen heeft, zeker niet als de afspraken er al waren. Hieruit werd ik uit eindelijk nog voor van alles uitgescholden en zelfs bedreigt.

Xderikkert, ga ik niet veel worden aan vuil maken. Is uit eindelijk vrij snel en met goed werk weggespeeld. Enkel was rikkerd al een tijdje van plan te stoppen en ging zijn vv door letterlijk heel de stam. Deffen word daardoor vrij lastig.

Failerqt, de hoofdspeler had geen tijd meer voor deze wereld en de co's waren te inactief het account draaiende te houden. Geinternt met daarbij ook wat onnodig dorp verlies in mijn ogen.

Faitless. Die ook stopte met deze wereld omdat zijn focus uit ging naar andere werelden. Faitless is echt een topper en neem hem ook niets kwalijk.

Luceneder, overgestapt naar de moraal stam van reborn en nu van panda. Ook niks op aan te merken, de stam was al vrij kapot aan het gaan en vanuit zijn ligging en ambities voor deze wereld een logische stap.

Gostraider, besluit ineens te fuseren met een account buiten onze stam en is ook weg.

Ik zal vast niet alles goed doen als stamleider, maar na hoeveel moeite ik gedaan heb deze stam "groot" te krijgen en het vervolgens instort als een kaarthuis, vind ik het persoonlijk een beetje lullig dat ik word afgeschilderd als slechtste leider.

Tijdens mijn leiderschap heb ik bijna alle vv's gedraait (waarin ik geen dorpen verloren heb), heb nachten voor alle vv's die wouden slapen maar wel wouden edelen. Ik heb van bijna alle grote stammen een uitnodiging gehad maar ben gewoon als leider door blijven gaan bij een stam die van de grootste stammen zeker niet het beste was. Als je daarvoor beloond word door een nominatie van slechtste stamleider vind ik het behoorlijk onterecht.
 

DeletedUser74138

Guest
Kan jullie verzekeren dat mac meer gedaan heeft dan zou moeten. leiding zijn is 1 ding maar verantwoordelijkheid dragen voor het verlies van dorpen van andere leden des al niet te min de core stam van deze wereld is niet zijn fout. In mijn opinie heeft hij het beste er uit gehaald en is de ondergang van ls enkel en alleen te verklaren door dat ze letterlijk van alle kanten aanvallen binnen kregen, het onkunnen van 1 van de leden, en na een tijdje aanvallen binnen gekregen te hebben de motivatie die bij enkele leden weg viel. iedereen weet dat de core stam het uiteindelijk zwaar te verduren krijgt en vind het een beetje belachelijk en naïef hoe er word gereageerd op deze situatie. zoals mac zelf al zei was een bg mss de enige redding, maar dan moet die kans zich natuurlijk wel voor doen...
 

DeletedUser76269

Guest
Beste speler:
Emerica, ik heb korte tijd met hun in de stam gezeten en door deze tijd kan ik er niet omheen draaien dat ik deze spelers de beste spelers vind van deze wereld. Hoe hun samen werken, deff leveren, vv doen en de moeite nemen iedereen tevrede te houden en alles uit te leggen wat spelers niet snappen is echt om van te genieten. De enige keren dat ze niet bezig zijn met farmen is als ze gaan aanvallen. Ze staan ook al vanaf het begin van de wereld stabiel bovenin de ranglijst. Het is ook echt een genot om met hun samen te werken en ik denk dat iedereen die samen met hun speelt / gespeeld heeft dit kan bevestigen.

Naast Emerica moet ik toegeven dat ik ook erg te spreken was over Seduced by Lies, de aanvallen op gostraider waren zeker niet verkeerd getimed. Mooi samen gewerkt, farmend ook goed en niet te vergeten een nette ODA. De reden waarom ik uit eindelijk toch Emerica de voorkeur geef is puur romdat ik meer kennis heb van dat account, ik denk dat beide accounts een top team bezitten. Ben benieuwd wat deze accounts nog gaan brengen in de toekomst.

Beste stam:

Ik weet niet zeker welke stam het beste is. Ik ben voornamelijk aan het twijfelen tussen Modus en Fix.

Ik denk toch dat deze 2 stammen over de meeste kwalitatief goede spelers bevatten. Fix, ken ik bijna alle spelers wel van andere werelden, de aanvallen die hun doen (waarvan ik ze gezien heb) zitten altijd goed in elkaar. Kwa verslagen tegenstanders als stam (totaal) hebben ze een ruime voorsprong. Kwa ligging denk ik niet het beste maar ik heb zo het gevoel dat ze dat best nog recht kunnen trekken.

Modus, heeft denk ik de beste ligging samen met nova. Ondanks dat denk ik dat Modus kwalitatief in het geheel iets beter is. Nova moet het denk ik eerder krijgen van individuele accounts. Daarnaast werken ze voor zover ik mee heb gekregen zeer goed samen zowel aanvallend als verdedigend, al is kwa stam ODD nog niet te zien dat ze het erg lastig hebben gehad tot nu toe.

De beste stam speler:

Ik heb geen enkel idee buiten de ODS om wat spelers in andere stammen gedaan hebben. Daarom ga ik hier voor een oud LS account die helaas gestopt zijn. Ik ga hier Thomas neer zetten van failerQt , heeft kwa ondersteuning een grote rol gespeeld in het begin van de aanvallen van zowel Fix. als NOVA. Ondanks er nog weinig over is van onze stam denk ik toch dat het zonder hun een stuk eerder kapot gelopen was.

Het grootste ego:

Nog niet erg veel grote ego's gezien deze wereld denk ik. Ik laat deze daarom ook leeg hier.

Beste leider:

Ik heb niet echt een indruk dat 1 van de leiders er echt boven uitsteekt, maar als ik de kennis van eerdere werelden mee mag laten tellen zou ik kiezen voor Discovered By Accident.

Slechte leider:

Weer 1 die ik helaas moet leeg laten. Ook hier heb ik niet echt een goede indruk van mee gekregen om te beoordelen wie er een slechte leider zou zijn.

Meest overschatte stam:

Hier moet ik dan toch echt maar LS gaan noemen. Hoe hard ik ook m'n best heb gedaan voor deze stam, is het al wel bewezen dat de stam voor zover het kon zwaar overschat was.

Meest onderschatte stam:

Hier ga ik dan denk ik voor Modus, Gezien ze aan twee kanten fronten met 2 van de beste 4 stammen denk ik dat men snel geneigd is om te denken dat ze het niet lang zullen volhouden. Ik denk dat modus nog interessante dingen zal laten zien.

Meest overschatte speler:

Korjakskaja Sopka, pronkt nog steeds met het feit dat hij speed kampioen is, maar als ik me niet vergis was hij heel duidelijk ge expossed als dief van dat account. Indien het niet deze speler betreft neem ik mijn woorden terug. Is het wel dezelfde persoon is het maar is tijd dat je laat zien wat je kan.

Meest onderschatte speler:

Ik weet niet of je iemand nog echt onderschat moet noemen, ik ga in elk geval voor Combined Strenght. Ik heb nog niet heel veel over ze gehoord, een klein beetje van ze gezien. Ik denk dat er best een leuk team op zit. Ik ben ook behoorlijk nieuwsgierig hoe hun het gaan doen in het verloop van de wereld. Al denk ik niet dat het super veel word vanwege hun ligging. Tenzij er fusies komen ben ik bang dat dit account enkel een rim fuctie krijgt wat ik zelf erg zonde zou vinden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Dit zijn er een beetje veel om op te noemen dus ik zal het beperkt houden door maar een paar namen te noemen, Emerica, Discovered By Accident. , Seduced By Lies , Shakedown8 , TheProphecy. , Gentleman. Trippey mouse

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

LeanderNh, Rainbowchicks, pigzor, Korjakskaja Sopka, robinnibor.

Mooiste speler naam:

Seduced By Lies

Mooiste stam naam:

United states of Emerica

Het tofste topic:

Over het algemeen GA.

Het domste topic:

//

Favoriete forum poster:

Tot nu toe op deze wereld nog niet echt een favourite gezien.

Minst favoriete forum poster:

//

Dikste wannabe op het forum:

Martijn

Dikste wannabe in het spel:

LeanderNh, kan spel en prive niet gescheiden houden. Krijgt hij zijn zin niet word je ehuid volgescholden en met geluk bedreigt hij je ook nog is. Daarnaast werd die ook heel soepel weggespeeld voor iemand die wel echt grote praatjes had.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Hier ga ik voor de 2 spelers die ik ook al noemde bij beste speler, Emerica en Seduced By Lies

Meest belovende stam voor de toekomst:


Modus , Ik denk dat ze een moeilijke strijd gaan krijgen aan 2 fronten maar ik verwacht dat ze er zeker een mooie strijd van zullen maken.

Mooiste profiel foto van spelers:

Hier ga ik toch voor onze eigen PF, Er gaat vrij weinig boven Anna :D. #thankspat

Mooiste profiel foto van stammen:

Modus en nova

Grootste blunder:

Alle treinen snipen en vervolgens omdat ik aan het werk was vergeten te dodgen :p

Mooiste actie van de wereld:


Moet nog komen.




Hoop dat jullie er een beetje van kunnen genieten :D.
 

DeletedUser77704

Guest
Beste speler: .RidingMyDirtyPony
Al sinds begin van de wereld op plek #1, groeit hard, heeft grote voorsprong op concurentie. Onbesproken gedrag en mooie OD/Farm scores. Daarmee terecht de eerste plek op het moment en daardoor de beste speler

Beste stam: Nova

Geen gezeik, hoogste puntengemiddelde, nog steeds de beste cluster, actieve accounts en een stabiele leiding/groei. Terecht op plek 1 en daardoor de beste stam.

De beste stam speler: Pizza Hawaii

Deze speler heeft een enorm hoge ODO in verhouding tot zijn punten. Staat altijd klaar met OS/VV en speelt in dienst van de stam.

Het grootste ego: N.V.T
Tot op heden weinige ego's gezien op de wereld en hopelijk blijft dat zo

Beste leider: Discovered By Accident.

Zoals vermeld bij beste stam is Nova op het moment de meest stabiele en sterke stam hierdoor kan je concluderen dat zij de beste leider hebben

Slechte leider: Wife is Life

Vind dat ikzelf nog veel kan verbeteren als leider, en dat als ik 1 leider van de top 4 stammen moet kiezen ikzelf de minste ben door het gedoe wat op AF allemaal is gebeurd en het verleden van Fix

Meest overschatte stam: Modus

Tot op heden word Modus hoog aangeschreven door velen maar vallen ze nog beetje tegen, gebeurt nog niet veel en ze weten nog weinig progressie te boeken qua fronten. Toekomst gaat leren of dit wel of niet terecht is.

Meest onderschatte stam: Qua.

We hebben nog weinig van ze gezien sinds de nieuwe samenstelling en ze bij de top 3 horen, dus we hebben nog simpelweg geen inschatting kunnen maken. Op papier een stam voor wereldwinst misschien wel maar in praktijk nog niks gezien.

Meest overschatte speler: panda6forever

Als je zoveel punten heb, een rang 7 positie bekleed en maar een positie 37 ODA / 24 ODD / 27 ODO en aardig wat dorpen heb mogen internen zo van buitenaf vind ik je overschat. Je staat namelijk op een positie dan waar je niet hoort te staan.

Meest onderschatte speler: QQEEZZ

Enorm snel gegroeid, hoge farms en toch een veilige RIM-ligging tot heden heeft het account gemakkelijk de omgeving weggespeeld zonder echt te internen of iets. Team is actief en ik denk dat ze ondanks hun late start nog veel gaan laten zien. Daarom tot op heden onderschat.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: QQEEZZ, TheProphecy., .RidingMyDirtyPony + Fix.

Ken van alle accounts de bespelers en weet dat er goede teams opzitten en hard werken voor hun posities, ook vind ik mijn stammies erg lief en speel ik graag met hun samen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gitoboy, Dave Mustaine

Als ik kijk naar de acties van Gitoboy en diens reactie zal ik niet meer graag met hem in de stam zitten, ook vind ik Dave Mustaine na zijn acties op W57 nog steeds iemand waar ik niet mee in 1 stam zal gaan zitten

Mooiste speler naam: Resistance is Futile

Mooiste stam naam: Fix and Finish.


Het tofste topic: Golden Awards

Het domste topic: Einde wereld awards
Hoe verzin je dit te openen als wereld nog niet ten einde is :eek:

Favoriete forum poster: @batchieboy

Mijn maatje <3

Minst favoriete forum poster: @Gitoboy @Cliff Burton


Dikste wannabe op het forum: @Gitoboy

Dikste wannabe in het spel: Gitoboy

Meest belovende speler voor de toekomst: QQEEZZ & Wife is Life
Ik vind QQUEZZ net als bij meest onderschatte speler ook daardoor de meest belovende speler, ook denk ik dat ons eigen account nog veel gaat kunnen bereiken kijkende naar activiteit stabiliteit groei, en sterke farmen zonder boosten.

Meest belovende stam voor de toekomst: Qua.

Al toegelicht bij meest onderschatte stam

Mooiste profiel foto van spelers:
121108_large


Mooiste profiel foto van stammen:
119272_large


Grootste blunder: Met slapende kop mijn eigen trein snipen ipv os erachter timen.....


Mooiste actie van de wereld: Massa Modus verdedigd door Vetus + Trippey
De eerste serieuze massa tussen de top 4 stammen en deze was goed getimed van Modus en goed gedeft door Vetus + Trippey. Redelijk hoog niveau aan beide kanten en een mooi voorbeeld hoe TW gespeeld hoort te worden.
 
Bovenaan