Top/flop stammen

Reactiescore
2.490
Wacht nou even de igm af voor je gaat oordelen ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Verhoog gewoon dat percentage eens naar 35-40% en laat er eens een echte winnaar zijn. Anders heb je een classic van 2 maand waar er amper iets gebeurde. Ook al zijn er nog 26 dagen, iedereen met ietswat inzicht en verstand weet dat 20% en deze belachelijke voorwaarden om te winnen geen oplossing zijn voor het probleem dat iedere classic terugkomt. Hiermee zet je aan tot internen, fuseren, en daarna alles dicht gooien
 
Reactiescore
510
Wacht nou even de igm af voor je gaat oordelen ;)
Het is al eerder aangehaald, maar ik vind het jammer dat het feit dat er nog 3 stammen kans maken op de overwinning genegeerd wordt. Classic s toch een speciale wereld, nu gaat deze dicht terwijl er geen beslissing is.
 
Reactiescore
89
Is al meerdere Classics zo dat de rang 1 in punten op het einde van de aftelperiode wint.

Dit hoeft niet dezelfde stam te zijn als diegene die de dominantieperiode gestart is alsook hoeft dit niet dezelfde stam te zijn als de rang 1 in dominantie.

Ik stuur er straks even een igm over uit.

Ik kijk uit naar je igm met ongetwijfeld meer informatie. Echter, zit ik dan wel met het volgende: waarom staat in de wereldbeschrijving dat de dominantie onafgebroken moet zijn? Dit strookt namelijk niet met je verhaal hier.
 

DeletedUser80088

Guest
Ik kijk uit naar je igm met ongetwijfeld meer informatie. Echter, zit ik dan wel met het volgende: waarom staat in de wereldbeschrijving dat de dominantie onafgebroken moet zijn? Dit strookt namelijk niet met je verhaal hier.

Uitleg daarvan staat op de discord. Maar zal het er even bij pakken voor je... Daarnaast is het even afwachten nu. :)
Duckjevandaag om 19:30

Puur een periode dat iemand Zoveel@moet hebben

Duckjevandaag om 19:31

Normale werelden is het niet mogelijk dat dat 2 stammen zijn dus de verwoording die overal is houdt daar geen rekening mee


We kunnen die tekst niet wereldspecifiek aanpassen
 
Reactiescore
2.490
Zat ik inderdaad alsnog mis met mijn winnaar. (Schaam)

Note to self: niet meer reageren als je de kinderen op bed legt.

In elk geval:

De rang 1 in dominantie wint en de dominantie is verhoogd naar 30%. IGM verstuurd.

Groeten,
Duckje
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Mooi dit. Blijf ik alsog met de vraag zitten wat er gebeurt als twee stammen boven die 30% springen?
 
Reactiescore
2.490
Mooi dit. Blijf ik alsog met de vraag zitten wat er gebeurt als twee stammen boven die 30% springen?

Rang 1 in dominantie ;)
 
Reactiescore
89
Bedankt voor het aanpassen van de voorwaarden, top bezig!
De regel van onafgebroken top dominantie gaat niet door, deze classic, neem ik aan?
 
Reactiescore
2.490
Bedankt voor het aanpassen van de voorwaarden, top bezig!
De regel van onafgebroken top dominantie gaat niet door, deze classic, neem ik aan?

Laten we afspreken als er 2 stammen zijn die gezamelijk de dominantievoorwaarden hebben bereikt we de voorwaarden iets verhogen? :)
 
Reactiescore
510
Laten we afspreken als er 2 stammen zijn die gezamelijk de dominantievoorwaarden hebben bereikt we de voorwaarden iets verhogen? :)
Dat is zeker een goed idee
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Laten we afspreken als er 2 stammen zijn die gezamelijk de dominantievoorwaarden hebben bereikt we de voorwaarden iets verhogen? :)
Kun je hem dan niet gewoon op 50% zetten ofzo, dan ben je zeker dat dit niet gebeurt en zijn er nooit onduidelijkheden haha

Maar iig bedankt voor dit duidelijke antwoord
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
top idee, weet je zeker dat je een winnaar hebt aan het einde
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Laten we afspreken als er 2 stammen zijn die gezamelijk de dominantievoorwaarden hebben bereikt we de voorwaarden iets verhogen? :)

Vind die een hele goede verandering, begrijp me niet verkeerd. Maar vanwaar de ommekeer van dat dit nooit mogelijk is geweest in het verleden, naar dat het nu voortaan altijd mogelijk is?
 
Reactiescore
660
Laten we afspreken als er 2 stammen zijn die gezamelijk de dominantievoorwaarden hebben bereikt we de voorwaarden iets verhogen? :)
Jullie mogen van geluk spreken. Classic 4 haalden twee stammen op bijna net hetzelfde moment de voorwaarde, de mods duidden zelfs de verkeerde stam aan. En toen was het gewoon aftellen.
 
Reactiescore
2.490
Vind die een hele goede verandering, begrijp me niet verkeerd. Maar vanwaar de ommekeer van dat dit nooit mogelijk is geweest in het verleden, naar dat het nu voortaan altijd mogelijk is?

Tijden veranderen. Zo waren bepaalde wereldinstellingen vroeger mogelijk en nu onmogelijk ;-)
 
Reactiescore
1.166
Mooi, anders was ik voor niks gekomen.
 
Bovenaan