Praathoek Classic 18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser77627

Guest
Oh oops ik heb de regels overtreden, kan je mij nu “supporten”



Goed het dat ik studeer ben je trots? Ik zeg dat we druk zijn met onze universitaire studie en daarom een vv op ons acc hebben en vervolgens wil ik laten weten dat ik studeer? Lijkt mij vrij normaal om te studeren in deze tijd, zonder kom je bijna nergens. Ik dacht dat ik dit alleen voor jullie even duidelijk moest maken, omdat jullie dat natuurlijk nooit hebben mee gemaakt...

Als je een beetje begrijpend kan lezen verwijder je deze post.
 

DeletedUser77627

Guest
Wel interessant dat hij dorpen wilt kopen dan.



Ja excuse voor mijn verkeerd geschreven woorden gelukkig hoef ik niks aan jullie beiden te bewijzen... :(

Wederom als je een beetje begrijpend kan lezen verwijder je eveneens deze en de vorige post van je.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Wtf is dit
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
een discussie over studeren denk ik, klinkt verder vrij zinloos.

universiteit is ook niks voor mij, veel te stoffig al die theorie, blij dat ik de overstap naar HBO heb gemaakt
 
Reactiescore
93
Wel leuk dat je direct je post verwijderd aangezien je zelf ook weet dat je onzin zit te praten, wel fijn dat je de zelfbeheersing hebt gevonden om niet meer te reageren op het forum wat je zo deftig aankondigde ^_^.
Maar om terug te komen op de "inhoud" van je verwijderde post, is het niet waar dan dat jullie SNP het vuile werk op laten knappen door OwhPus en Jentele aan te vallen omdat het in je eentje niet lukte?
Ik maak me er ook niet zo druk om, ik zeg alleen waar het op staat en aangezien ik en mijn co wel betere dingen te doen heb dan 24/7 classic te spelen zoals jullie wel doen, vandaar dat ons account ook al bijna een week onder VV staat bij miaauw miaauw.

Om hier nog even op terug te komen
Ik werd dag en nacht aangevallen door 7 verschillende spelers, ze hadden meer dan 15x zoveel dorpen dan ik.
Daarnaast heb ik ook examens dus had ik gewoon echt geen tijd om iets te kunnen doen, na een week is het ze eindelijk gelukt (tijdens dat ik een examen zat te maken) mijn account te breken.

Moet zeggen goed gespeeld doctor brightside, je wint niet door skill, maar door al je vriendjes aan te spreken omdat je het alleen niet kunt.
Vrij raar als je 150 dorpen had, en ik had er maar 39.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Om hier nog even op terug te komen
Ik werd dag en nacht aangevallen door 7 verschillende spelers, ze hadden 15x zoveel dorpen dan ik.
Daarnaast heb ik ook examens dus had ik gewoon echt geen tijd om iets te kunnen doen, na een week is het ze eindelijk gelukt (tijdens dat ik een examen zat te maken) mijn account te breken.

Moet zeggen goed gespeeld doctor brightside, je wint niet door skill, maar door al je vriendjes aan te spreken omdat je het alleen niet kunt.
Vrij raar als je 150 dorpen had, en ik had er maar 39.


7 spelers die 15x zoveel dorpen hebben als jij.
7x15 = 105 x jouw aantal dorpen dus.

105x39 dat komt neer op 4095 dorpen.

Pittig als je er zelf maar 35 hebt!
 
Reactiescore
93
Smartboy, in totaal meer dan 15x zoveel dorpen als ik
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser77627

Guest
Het doet me vreugd dat iedereen zo vrijwillig meewerkt om het AF naar niveautje kelderklasse te brengen, chapeau:cool:
 
Reactiescore
2.303
Blij dat je er vrolijk van wordt!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Reactiescore
2.303
Ben jij achterlijk ofzo?
Ik zei meer dan 15x, en zover ik zie hebben de 7 spelers samen meer dorpen dan 585?

hadden die dat toen ook al?
 
Reactiescore
7.918
Je mag je toch wel gaan schamen als je iemand aanspreekt op zn mindere mate van het beheersen van de Nederlandse taal. Wellicht heeft hij niet de luxe kunnen genieten om naar de uni te mogen gaan, dit mag jij als intellectueel, want zo wil je je toch profileren, wel weten.

Dan moet ie maar een cursus doen. Het is namelijk super kut om ten eerste al die kolder te lezen en ten tweede dat het ook nog belabberd is geschreven. Hoeft heus allemaal niet perfect, maar kan echt stukken beter. Opties genoeg in Nederland.
 
Bovenaan