Kerst

DeletedUser79332

Guest
Misschien een rare vraag maar is er een aanvalsstop tijdens de kerst? En zo ja, van wanneer tot wanneer?
 

DeletedUser78932

Guest
Dit kon ik vinden op een andere speelwereld Mijn vriend Google kon het vertalen.

De kans is groot dat dit hier ook zo zal zijn.
De functie "Raid" blijft actief! Wil zeggen dat ik toch nog mag roven.
Groetjes nakal

https://forum.die-staemme.de/index....chten-und-silvester-neujahr-2018-2019.191513/

Beste spelers,

Zoals altijd zal er een aanvalsverbod zijn tijdens Kerstmis en Nieuwjaar / Nieuwjaar.

De tijden zijn als volgt:

Kerstmis: 24.12. 10:00 tot 26 december tussen 23:00 en 23:59

oudejaarsavond: 31 december. 10:00 tot 01.01 uur tussen 17:00 en 18:00

Deze aanvalspauzes zijn van invloed op alle hoofdwerelden (inclusief casual en HP-wereld).
Het is niet mogelijk om andere spelers en / of verlaten dorpen in deze tijd aan te vallen, dwz de functie om aanvallen te verzenden wordt gedeactiveerd.

De enige uitzondering in deze context: De functie "Raid" blijft actief!

Ondersteuning is natuurlijk nog steeds mogelijk, mits de houding van de wereld dit niet tegenspreekt.
Het exacte einde van de aanval wordt geheim gehouden om punctuele servercongestie tot het einde te voorkomen.
Ook aan het begin van de aanval moet je een veiligheidsafstand van minstens 1 minuut plannen.

Tijdens de vakantie en tot het nieuwe jaar kan de ondersteuning ook verminderd zijn, omdat ook wij meer tijd met onze gezinnen doorbrengen.
Begrijp als een antwoord wat langer duurt.


Met vriendelijke groet,
Your Team of The Tribes!

MacDougal , vrijdag om 09:26 uu
 
Bovenaan