Praathoek Classic 18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser74552

Guest
Het gaat erom dat het niet duidelijk is vermeld dat de tool niet werkte. In principe ben ik ook tegen aangezien het booster voorkomt. Alhoewel de meeste gewoon 80 keer starten en uiteindelijk toch bij elkaar komen. Wat ik wel jammer vind is dat als je dan een keer vrienden aanraad Tribalwars te gaan spelen. De tool het niet doet. Een van de vrienden heeft een extra account gemaakt om het nogmaals te proberen. Ik was te laat met zeggen dat dat niet mocht en voila een ban.
 
Reactiescore
660
Even ter info: de tussentijd is wel degelijk 33MS, het blijkt echter zo als je de edeltreinfunctie in-game gebruikt dat die er 50MS van maakt. Als je gewoon goed T-timed (of goed met tabjes werkt) is 33MS zeker en vast haalbaar.
Haha, goed met tabjes werken. Wil je me dat eens uitleggen @Duckje ?
 

DeletedUser70476

Guest
Dat wil ik ook wel eens weten, enigste wat ik me kan bedenken is 2-enter maar of je daar die 33ms mee redt lijkt me sterk hahaha
 

Deleted User - 487871837

Guest
Goed met tabjes werken klinkt als de manier van edeltreinen sturen die ik vroeger gebruikte toen ik nog niet van chrome extensies afwist (of deze niet eens bestonden) en je vier tabs klaarzette en heel snel klikte.
 
Reactiescore
660
Goed met tabjes werken klinkt als de manier van edeltreinen sturen die ik vroeger gebruikte toen ik nog niet van chrome extensies afwist (of deze niet eens bestonden) en je vier tabs klaarzette en heel snel klikte.
Je begrijpt dus wat ik wil zeggen. Ik ben ouderwets, maar duckje. :-s
 
Reactiescore
2.489
Met betrekking tot het timen:

@maretan Tribal wars is meestal sneller mbt bugs maar langzamer voor nieuwe dingen en improvements.

In dit geval is de 50ms intentional en zo bedoeld. Een wijziging zal hierin dus helaas niet gebeuren.

T time skills ophalen dus, of je skills tonen, volledig retro gaan en tabjes gebruiken.


@Duckje Word de uitnodigingstool ook nog aangepast ? Er is nooit vermeld dat die niet zou werken. Sterker nog Myriam beweerde gister nog via de support dat die gewoon werkte zoals die moest werken. (Hier heb ik bewijs voor eventueel) Ondertussen heb ik 4 vrienden die aan de andere kant van de wereld liggen en inmiddels gestopt zijn. Dat kan niet de bedoeling zijn denk ik. Ik wil er best een hele heisa overmaken maar het is me eigenlijk de moeite allemaal niet meer waard.

Ps. In de aankondiging van Classic 18 word er verwezen naar het feedback forum van de instelling van Classic 17 https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/classic-18.201772/
Wellicht dat je dat ook nog even moet aanpassen.[/QUOTE]

Bedankt, het uitnodigen systeem werkt gewoon zoals je verteld is, echter kan je op deze Classic (net zoals op alle
Klassieke werelden) niet ik de buurt van je vrienden starten. Dit is op een Classic eigenlijk nooit mogelijk geweest.

Groeten
Duckje
 
Reactiescore
460
Goed met tabjes werken klinkt als de manier van edeltreinen sturen die ik vroeger gebruikte toen ik nog niet van chrome extensies afwist (of deze niet eens bestonden) en je vier tabs klaarzette en heel snel klikte.
Ja ik deed het toen op mozilla firefox, 4 tabjes klaarzetten met de aanval, internet verbreken met mozilla, internet aan en enter ingedrukt blijven houden om te refreshen. Was toen een van de beste manieren
 
Reactiescore
499
Iemand die 50 ms snipet, snipet 33 ms ook wel. Time er beter wat tussen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ja ik deed het toen op mozilla firefox, 4 tabjes klaarzetten met de aanval, internet verbreken met mozilla, internet aan en enter ingedrukt blijven houden om te refreshen. Was toen een van de beste manieren

Dat is nog veel geavanceerder dan wat ik deed :p
 

DeletedUser74552

Guest
Ps. In de aankondiging van Classic 18 word er verwezen naar het feedback forum van de instelling van Classic 17 https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/classic-18.201772/
Wellicht dat je dat ook nog even moet aanpassen.
Als dit al niet klopt, waar is me dan uitgelegd hoe het uitnodiging systeem werkt ?

Bedankt, het uitnodigen systeem werkt gewoon zoals je verteld is, echter kan je op deze Classic (net zoals op alle
Klassieke werelden) niet ik de buurt van je vrienden starten. Dit is op een Classic eigenlijk nooit mogelijk geweest.

Groeten
Duckje
Kan je me uitleggen wat je hier precies mee bedoeld ? Voor zover ik weet werkte de uitnodigingslink altijd behalve voorgaande classic waar specifiek is verteld dat hij niet zou werken als uitprobeersel. Waar is die link anders voor ? Ik kan mijn vrienden uitnodigen maar niet samen spelen dan kan ik ze toch net zo goed aanraden gewoon een account aan te maken en te starten ? Overigens weet ik het AF account van Farmdecibel (Myriam) niet maar zij zei in de support gisteren nog dat de uitnodigingslink WEL werkte.

Bewijs dat het specifiek vermeld is voorgaande classic.
40dd12c1a13877f98af3d2f5eb97b3ff.png


Antwoord van FarmDecibel
d5a64a759772d6b50b83af5656c85972.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.489
Als dit al niet klopt, waar is me dan uitgelegd hoe het uitnodiging systeem werkt ?


Kan je me uitleggen wat je hier precies mee bedoeld ? Voor zover ik weet werkte de uitnodigingslink altijd behalve voorgaande classic waar specifiek is verteld dat hij niet zou werken als uitprobeersel. Waar is die link anders voor ? Ik kan mijn vrienden uitnodigen maar niet samen spelen dan kan ik ze toch net zo goed aanraden gewoon een account aan te maken en te starten ? Overigens weet ik het AF account van Farmdecibel (Myriam) niet maar zij zei in de support gisteren nog dat de uitnodigingslink WEL werkte.

Bewijs dat het specifiek vermeld is voorgaande classic.
40dd12c1a13877f98af3d2f5eb97b3ff.png


Antwoord van FarmDecibel
d5a64a759772d6b50b83af5656c85972.png

De uitnodigingslink werkt, vrienden die in je buurt starten niet. Op basis van de feedback vorige classic is dit dus gedeactiveerd.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
De uitnodigingslink werkt, vrienden die in je buurt starten niet. Op basis van de feedback vorige classic is dit dus gedeactiveerd.
Nou er zijn al zat mensen die in elkaars buurt zijn kunnen starten dmv die uitnodigingslink, en dan direct ingame opnieuw te beginnen. Dan liggen ze namelijk in de buurt van de persoon die hun uitnodigde. Je zou het op toeval kunnen steken, maar vanaf hoeveel gevallen van toeval begint het meer op een regel (of een bug) te lijken?
 

DeletedUser74552

Guest
De uitnodigingslink werkt, vrienden die in je buurt starten niet. Op basis van de feedback vorige classic is dit dus gedeactiveerd.
Waar is dat vermeld dan ? Want het is nergens vermeld in het feedback topic over de instellingen van Classic 18. Daarnaast op basis van ervaring werkt het in de buurt starten altijd. En nogmaals waarom is die uitnodigingslink er dan ? Dan kan je vrienden toch net zo goed adviseren een account aan te maken en te starten ? Myriam heeft ook compleet fout geantwoord in de support dus?

En waarom verdien ik niet meer dan 1 regel aan antwoord ? Ik geef duidelijk aan wat er mis is en hoe dat niet gecommuniceerd is. Kom op, mijn vrienden gaan nooit meer spelen dus die spelers zijn we al kwijt. Het is niet meer dan een kwestie van respect om gewoonweg een goed antwoord te verschaffen.
 
Reactiescore
24
Ja ik deed het toen op mozilla firefox, 4 tabjes klaarzetten met de aanval, internet verbreken met mozilla, internet aan en enter ingedrukt blijven houden om te refreshen. Was toen een van de beste manieren

Verscheidene manieren, tabjes naast elkaar, en zo snel mogelijk ok drukken.
Enter - 2'en op opera om van verschillende tabbladen te switchen,
Tot aan idd het t-timen.

Gouwe ouwe tijd :)
 

DeletedUser76748

Guest
1x Ondersteuner van de dag

Versla als ondersteuner de meeste eenheden in deze wereld.

Beste resultaat: op 05.12.2018 (81 eenheden)

Hoe dan? xD
 
Reactiescore
93
1x Ondersteuner van de dag

Versla als ondersteuner de meeste eenheden in deze wereld.

Beste resultaat: op 05.12.2018 (81 eenheden)

Hoe dan? xD
Niemand kan elkaar ondersteunen door al die vv's die iedereen draait ofzo
 

DeletedUser5310

Guest
Ik denk dat wel geconcludeerd kan worden dat 4 spelers per stam compleet nutteloos is geweest aangezien .Hood en co toch alles met 8 personen doen.
 

DeletedUser80088

Guest
spelen zelf met 8 man, doen zelf vvs, lopen keihard huilie huilie te doen
geen vvs doen, geen barbs edelen.

hypocriete huilenbalk.


miaauw miaauw op 10.12. om 02:02 uur
Timan hoort nog bij ons ja. En over Rammen, die hangen aan een zijden draadje, wij beheren 2 vs accs nu daar een groot deel vd tijd met vv. Gaat hun vooral om Hood niet te laten winnen.

- M.

Ik wil hier toch weer af wat op zeggen. Wij draaien vv´s omdat we het druk hebben met school, universitaire studies zijn druk... Het is maar net waar je je tijd in stopt. Wij zijn dus ook zeer blij met kruiden dat ze voor ons in deze drukke tijd even een week vv draaien.

Ennee laten we even eerlijk zijn, jullie hebben de vv´s heel ergens anders voor gebruikt is het niet? Of mensen zijn te slecht om zelf te kunnen snipen en aanvallen te sturen etc. en komen vervolgens huilend bij jullie aan om hun te helpen of jullie proberen info te trekken uit ons via deze acc's.

Het gaat ons volledig (ik spreek nu voor het acc Haexie) dat jullie iig niet winnen. Het zal lastig worden en hoop dat er nog een mooie oorlog komt met kruiden.
Met dat gezegd te hebben ga ik weer aan de studie, doei! ^>^
 

DeletedUser5310

Guest
Wel leuk dat je direct je post verwijderd aangezien je zelf ook weet dat je onzin zit te praten, wel fijn dat je de zelfbeheersing hebt gevonden om niet meer te reageren op het forum wat je zo deftig aankondigde ^_^.
Maar om terug te komen op de "inhoud" van je verwijderde post, is het niet waar dan dat jullie SNP het vuile werk op laten knappen door OwhPus en Jentele aan te vallen omdat het in je eentje niet lukte?
Ik maak me er ook niet zo druk om, ik zeg alleen waar het op staat en aangezien ik en mijn co wel betere dingen te doen heb dan 24/7 classic te spelen zoals jullie wel doen, vandaar dat ons account ook al bijna een week onder VV staat bij miaauw miaauw.
 
Bovenaan