Top & Flop spelers

DeletedUser20001

Guest
Ach, we weten vanuit de beginfase dat er meer stammen Kata gebruik niet schuwen. (In dat geval was het Fix.) Ik ben er zelf absoluut op tegen, maar ik schuw niet om ze te gebruiken op spelers/stammen die er zelf achter staan.

Fix gebruikt geen kata's
 

DeletedUser20001

Guest
Het verleden waar nooit deftige excuses voor is gemaakt is geen verleden.
Ik merk af en toe dat het bij ons in de stam er nog best vers in zit.

Misschien tijd voor een Kata pact voor het uit de hand loopt?

Lijkt me een goed plan. Schrijf onze leiding maar eens aan.
 
Reactiescore
1.468
Complimentjes voor de strak getimede aanvallen van Dees007, ze hebben hun huiswerk goed gedaan. Voor mij is het slechts uitstel van executie, maar het snipen blijft genieten :)

1503a0e085a5e5b1c164e02e946ec9eb.png
Mja, gaat geen houden aan zijn ;)
We hadden weinig last van jullie tot je stamgenoot besloot mee te genieten van onze interns.
Maar het was gezellig :D
 
Reactiescore
1.468
De samenwerking met Henk heeft zo zijn vruchten geworpen. Sad voor jullie dat hij ze liever aan ons gunde :)
Had niks met gunnen te maken, dat accounts stond al op delete toen jullie er op gingen lopen.
Volgens mij hebben jullie er enkel recaps op gegooit?

Maar like I said, het enige wat je er mee bereikt is dat je een dagje of 2 mag proberen te deffen xD.

Jullie zijn te laat gestart om fatsoenlijk mee te kunnen spelen.
 
Reactiescore
1.468
Tactisch gezien leek het verstandiger om de dorpen vooraf een poosje te farmen. Modus zou namelijk 'wakker worden' zodra het eerste dorpje was ingenomen (wat vervolgens gebeurde :oops:). Had echter verwacht dat jullie zelf in staat waren om dit verband te leggen, zeker na het opmerken van mijn farmopbrengsten.
Nah, ik let niet zo op de farms van kleine accountjes. Hoop wel dat je het hebt gebruikt voor het uitbouwen van gebouwen xD
 

DeletedUser79357

Guest
Wat denken we van de speler: Vetus Bellator.? Ik zie net dat hij een enorme ODD stijging gekregen heeft maar nog geen dorpen kwijt is.
Enige info wie hem aanvalt?
 

DeletedUser79357

Guest
Zijn er edels gestuurd? Of was het puur offence om te slopen?
 

DeletedUser79357

Guest
Dan is het een mooie def prestatie of een slecht gepland offensief.

Zou dit modus hun zwak plekje zijn?
We weten meer na de reclame!
 

DeletedUser77704

Guest
Dan is het een mooie def prestatie of een slecht gepland offensief.

Zou dit modus hun zwak plekje zijn?
We weten meer na de reclame!


Alle timings waren strak, denk gewoon nette massa en net gedeft. Niet bijzonder der maken dan het is
 
Bovenaan