CF case Zlatan.

DeletedUser58227

Guest
Wat vind jij van Gele Kanarie zijn clusterfuck dan?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Wat vind jij van Gele Kanarie zijn clusterfuck dan?

Daar is een hele discussie over geweest al. Mp en LDE zie ik als één geheel. Mocht LDE een dorpje van ChuChu edelen vind ik dat Mp gewoon dat dorpje mag overpakken zonder problemen.
 
Reactiescore
3.457
Doske is een heel ander verhaal en om één dorpje ga ik geen complete discussie opzetten. En die situatie was een stuk complexer.
En toch hingen jullie meteen aan de bel,en niet 1 keer.
Ook vandaag worden wij uitgemaakt als een account die heel laag speelt terwijl wij een dorpje pakken van jullie Mb.
Ik meen dat menig account in het noorden van Mp al diverse dorpjes van mb’s van Gods hebben gepakt?

Misschien eens jullie roze bril afzetten.
Er zijn genoeg dubieuze akties geweest vanaf jullie kant( Callis,Gk)
Laten we de aktie niet vergeten toen Nyade besloot een gezamenlijke aktie te doen met een rimstam die ons kataatde en massaal clusterfuckte.
Maar dat werd afgedaan als eenmalige aktie en daar mochten wij Mp niet voor aankijken ;-)
Sindsdien wordt er geroepen dat de cf/katas nap moet worden herzien en herschreven maar is nog steeds niet van de grond gekomen.
Dus in plaats van keer op keer te gaan lopen janken wordt het misschien eens tijd om behoorlijke regels op te stellen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
En toch hingen jullie meteen aan de bel,en niet 1 keer.
Ook vandaag worden wij uitgemaakt als een account die heel laag speelt terwijl wij een dorpje pakken van jullie Mb.
Ik meen dat menig account in het noorden van Mp al diverse dorpjes van mb’s van Gods hebben gepakt?

Misschien eens jullie roze bril afzetten.
Er zijn genoeg dubieuze akties geweest vanaf jullie kant( Callis,Gk)
Laten we de aktie niet vergeten toen Nyade besloot een gezamenlijke aktie te doen met een rimstam die ons kataatde en massaal clusterfuckte.
Maar dat werd afgedaan als eenmalige aktie en daar mochten wij Mp niet voor aankijken ;-)
Sindsdien wordt er geroepen dat de cf/katas nap moet worden herzien en herschreven maar is nog steeds niet van de grond gekomen.
Dus in plaats van keer op keer te gaan lopen janken wordt het misschien eens tijd om behoorlijke regels op te stellen.

Ik keur Doske CF dan ook nog helemaal niet goed hoor, maar vond het de moeite niet waard om er nog over te praten, zeker na Pim's gedrag toen.

Als iemand het een lage actie vindt van die MB vandaag keur ik het af. Ik heb enkel een PM gegooid dat ze gekicked waren zodat jullie weten dat ze niet langer meer onze MBs waren. Want het was inderdaad wel jammer dat er CFs ontstonden via MBs waar wij (als nieuwe team) eigenlijk nog geen contact mee hadden maar dat is ook ons probleem.

Actie van Nyade moet je niet bij mij zijn, want ik was er toen niet. En je haalt nu eindeloos dingen uit het verleden aan. Was niet echt wat ik wilde met dit topic :s.

CFs herschrijven wilde ik zelf ook maar al te graag, zeker rond dat GK gebeuren destijds. Toentertijd was er nog geen wederzijdse interesse. Maar ik had vernomen dat Fabian morgen weer opstel ging schrijven. Dus ik hoop dat we samen goede, duidelijke regels kunnen opstellen.
 
Reactiescore
3.457
Actie van Nyade moet je niet bij mij zijn, want ik was er toen niet. En je haalt nu eindeloos dingen uit het verleden aan. Was niet echt wat ik wilde met dit topic :s.
Ik wil alleen maar hiermee aangeven dat beide stammen al maanden tegen de wazige cf/kata nap aanlopen,ipv keer op keer te lopen bashen op elkaar en topics openen op het af,je energie gaan gebruiken als leider zijnde om het eens om te buigen naar een heldere cf/kata nap.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Ik wil alleen maar hiermee aangeven dat beide stammen al maanden tegen de wazige cf/kata nap aanlopen,ipv keer op keer te lopen bashen op elkaar en topics openen op het af,je energie gaan gebruiken als leider zijnde om het eens om te buigen naar een heldere cf/kata nap.

Tja. Zelfs deze acties waren bijna niet te voorkomen met CF regels helaas. Ging hier om de definitie van een CF qua ligging. Die twee dorpen waar Fabian het met mij over wilde hebben overigens wel, als je erbij zet dat op de frontlinie zelf dorpen edelen wel mag.
 
Reactiescore
3.457
Ging hier om de definitie van een CF qua ligging.
Zelfs daarover zijn er eindeloze discussies geweest tussen Mp en Gods,wat is een cf...

Hoog tijd om dat eens te verduidelijken en vast te leggen,denk dat beide stammen daar een stuk gelukkiger van worden.
 

DeletedUser78434

Guest
Joachim, je zet jezelf voor lul.

Runner 5, ja jouw stamlid. Heeft de rimstam die achter savior, neos en flaming lag, gevraagd cfs te pakken in vorm van bbs + katas te gebruiken.

Waarschijnlijk gaat Hans nu reageren met: toon maar bewijs.

Hans heeft dit eerder op een andere wereld geflikt + Runner werkte samen met deze stam. Toevallig liep er namelijk getimed off, en stonden cf's bordevol met deff en steeg toevallig net de ODOS van Runner.

Hebben wij toen een topic aangemaakt?
Nee, wij hebben dat niet gedaan. Terwijl dat allemaal 'illegale' cf's waren.

Als je naar deze case kijkt, zlatan heeft misschien 2, hooguit 3 dorpen buiten zijn/haar lijn gepakt. Maar, de overige 12-13 is zo qua beeld geworden door LDE zelf.

Fuck op met jullie gezeik, ga liever deffen ofso
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Joachim, je zet jezelf voor lul.

Runner 5, ja jouw stamlid. Heeft de rimstam die achter savior, neos en flaming lag, gevraagd cfs te pakken in vorm van bbs + katas te gebruiken.

Waarschijnlijk gaat Hans nu reageren met: toon maar bewijs.

Hans heeft dit eerder op een andere wereld geflikt + Runner werkte samen met deze stam. Toevallig liep er namelijk getimed off, en stonden cf's bordevol met deff en steeg toevallig net de ODOS van Runner.

Hebben wij toen een topic aangemaakt?
Nee, wij hebben dat niet gedaan. Terwijl dat allemaal 'illegale' cf's waren.

Als je naar deze case kijkt, zlatan heeft misschien 2, hooguit 3 dorpen buiten zijn/haar lijn gepakt. Maar, de overige 12-13 is zo qua beeld geworden door LDE zelf.

Fuck op met jullie gezeik, ga liever deffen ofso

Val mij aub niet lastig met dingen die gebeurden voordat ik er was. Toentertijd was de Mp leiding waardeloos, had ik ook meerdere keren aangegeven. Neem maar die Callis CF die na weet ik niet hoeveel dagen terug was gegeven.
 
Reactiescore
3.457
Val mij aub niet lastig met dingen die gebeurden voordat ik er was. Toentertijd was de Mp leiding waardeloos, had ik ook meerdere keren aangegeven. Neem maar die Callis CF die na weet ik niet hoeveel dagen terug was gegeven.
Duurde zolang dat Mp al begon te zeggen toen we naar de update vroegen omtrent de cf’s dat we geen oude koeien uit de sloot moesten halen.
Kuch
 

DeletedUser79332

Guest
Ik speel niet op deze wereld.
Als ik naar de openingpost kijk zouden imo alleen de dorpen 1 en 2 als mogelijk cf bestempeld kunnen worden aangezien die wat verder van de rest liggen.

De rest is imo gewoon een weer war van dorpen die door elkaar liggen. Vandaar dat ik die niet meteen als CF zou bestempelen.
 
Reactiescore
1.075
Ik wist tot net niet eens dat dat acc bestond (zlatan), dus in opdracht van gods is het allensinds niet gebeurd.
Cf's en katas keur ik zoiezo niet goed, maar in dit geval is het een gevalletje pot verwijt de ketel lijkt me...
 

DeletedUser73358

Guest
Ik wist tot net niet eens dat dat acc bestond (zlatan), dus in opdracht van gods is het allensinds niet gebeurd.
Cf's en katas keur ik zoiezo niet goed, maar in dit geval is het een gevalletje pot verwijt de ketel lijkt me...
Dan ben je dus een leek, account Zlatan is volledig geinternt destijds d.m.v. een deal tussen Cube (Chuchu/APOG/We dare en Zlatan) met Gods.

Vervolgens is heel bewust vanuit huidig Gods cluster meermaals gejumped naar de rim, om zodoende daar een cluster op te bouwen. Daarnaast heeft Chuchu OS gestuurd naar die dorpen en coordineert Zlatan ook verder met Gods en Gods-aanhang.

Kortom het is belachelijk dat je ten eerste niet op de hoogte bent van je stam en stamgeschiedenis. Het schijnt dus echt dat Gods-leiding op deze wijze wilt spelen en ik hoop werkelijk niet dat we naar non-fair play gaan.
 
Reactiescore
2.509
Definieer in het vervolg wat een CF is bij de CF afspraken. De discussie wat nu wel of niet een CF is komt elke wereld terug. Het is zo makkelijk te voorkomen, met 1/2 zinnen extra in afspraken i.p.v. ervan uitgaan dat dezelfde (ethisch) normen door iedereen gehanteerd worden.

In mijn ogen is dit een CF: Wanneer je een BB van -5k voor je eigen eerste linie
gepakt.
 

DeletedUser69389

Guest
Definieer in het vervolg wat een CF is bij de CF afspraken. De discussie wat nu wel of niet een CF is komt elke wereld terug. Het is zo makkelijk te voorkomen, met 1/2 zinnen extra in afspraken i.p.v. ervan uitgaan dat dezelfde (ethisch) normen door iedereen gehanteerd worden.

In mijn ogen is dit een CF: Wanneer je een BB van -5k voor je eigen eerste linie
gepakt.
Maar wat is dan je eigen eerste linie?
 
Bovenaan