Einde w63

DeletedUser78889

Guest
Ik denk dat we het weer over iets anders hebben. Ik klaag niet hoor, ik vraag me enkel wat af. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.

Tevens vraag je mij nu om te oordelen over iets waar ik zelf niet bij betrokken ben geweest en dus ook de details niet van weet, terwijl je andere mensen die dat bij jullie doen over zaken direct begint te schreeuwen over bewijs. Ik ben en wil niet betrokken zijn tussen hetgeen er tussen kakaka en Re-Or is gebeurt en blijf op dat gebied onpartijdig. Ook daar mag je van vinden wat je wil, maar ik ga me niet laten dwingen door niets of niemand om daarbij betrokken te worden tenzij ik dit zelf zou willen.

Wat betreft je laatste punt. Ik hoef helemaal geen Argumenten of bewijs te tonen. Wat leden van Bellum op dit forum zetten moeten ze zelf weten. Het is hun persoonlijke mening (eerder ook aangegeven) en niet die van Bellum en/of de rest van de stam. Als jullie dit wel zo willen interpeteren dan moet je dat vooral doen, maar ga niet van mij verwachten dat ik daarin meega.

Voor mij is het simpel. Jullie hebben jullie spel gespeeld op de manier zoals jullie het wilde, dat is helemaal prima. Ik als leiding bellum heb in overleg met ALLE leden op een democratische manier het beleid van onze stam bepaald. Jullie hebben daar een mening over, heb ik respect voor, en volgens mij zijn we dan klaar.

Dat jullie heel erg graag de discussie aan willen en blijven gaan dat moet je helemaal zelf weten. Ik heb die behoefte echter een stuk minder.

Echt geen enkele zin in je post is relevant aan dit topic. Als je het niet begrijpt zeg dan gewoon niks.
 
Reactiescore
1.454
@burgemeester snorhaar heb het een beetje druk :p. Ben net terug uit Lapland en had het wat te druk met sneeuwscooter rijden, skieen, wandelingen maken en huskies knuffelen :D:D

Kom er dit weekend nog even op terug.
 
Reactiescore
1.454
Hij wil alleen maar op het AF posten wanneer in zijn ogen de vijand R2W doet. Kuch kuch W54.

Volgens mij haal je nu twee mensen door de war, want zover ik weet (kan het fout hebben hoor) heb ik me daar nooit over uitgelaten noch geervaard. Dus als je quotes hebt dan graag even laten zien :)
 

DeletedUser79458

Guest
Volgens mij haal je nu twee mensen door de war, want zover ik weet (kan het fout hebben hoor) heb ik me daar nooit over uitgelaten noch geervaard. Dus als je quotes hebt dan graag even laten zien :)

Nooit W54 in Deso gespeeld?
 

DeletedUser77658

Guest
W54 deed trains ook gewoon een r2w. Ookal evenaart niemand de manier van Bellum.
 
Reactiescore
1.454

Als dat Da Vinci is (zit niet op discord, dus heb er verder geen weet van), raad ik de leiding van Bellum aan de juiste acties te ondernemen. Het aanmoedigen van een stab is gewoon immoreel in elke vorm dan ook en keur het dan ook af. Mocht ik nog spelen en de leiding zou niks aan de situatie doen, zou ik inderdaad de stam leaven, punt uit.

Punt is alleen, dat ik niet meer speel. Het is nu volgens mij al 3,5 week geleden dat ik gelogd heb en ben de komende tijd ook niet echt van plan om te loggen (sorry co'tjes :p). Wat anderen doen met deze situatie is dus niet aan mij ;)
 
Bovenaan