Praathoek

Reactiescore
310
Degene die vandaag plunderaar van de dag haalt met z'n 33K heeft een mooie autoklikker op het bb dorp naast hem. 3-5 dorpen erbij per keer dat je de pagina refresht ziet er legit uit

als jij 1.460.996 mil uit 3-5 bb dorpen kunt krijgen op dit moment vind ik dat heel knap knul
waardezeeloose post.
verder gewoon 1 lc weg sturen dag en nacht zit je er zo maar zo actief zijn jullie niet merk ik al
succes met de report
 
Reactiescore
1.365
Denk dat die knakker niet snapt wat micro farmen is.. *facepalm*
 
Reactiescore
376
als jij 1.460.996 mil uit 3-5 bb dorpen kunt krijgen op dit moment vind ik dat heel knap knul
waardezeeloose post.
verder gewoon 1 lc weg sturen dag en nacht zit je er zo maar zo actief zijn jullie niet merk ik al
succes met de report
Ruben flikker leer lezen <3
Hij zegt dat elke keer hij de prestaties-pagina refresht er 3-5 dorpen bijkomen bij die plunderaaraward. :D
 
Reactiescore
195
als jij 1.460.996 mil uit 3-5 bb dorpen kunt krijgen op dit moment vind ik dat heel knap knul
waardezeeloose post.
verder gewoon 1 lc weg sturen dag en nacht zit je er zo maar zo actief zijn jullie niet merk ik al
succes met de report

Kan jij lezen? Zo te zien niet probeer het nog een keer. De report is al geplaatst dus zij zullen wel uitmaken of het legit was of niet awardgeil kneusje, spelers van tegenwoordig altijd een grote mond, commentaar geven maar kunnen niet eens begrijpend lezen.

Als je tegenwoordig actief bent met 1lc te autoklicken op een bb voor een award te halen :D is meer inactief aleja alleen om het halfuur de bot verificatie aanklikken dat is wel heel actief!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
415
wie timed die farms zo ziek, elke keer precies 1 seconde van mekaar af. Alleen jammer van die ene keer dat er een milliseconde teveel is.
 
Reactiescore
415
ik heb enkel geleerd dat ik bij incs elk dorp met 200000 moet stacken. Dit zodat de enemy geen geel in de bolletjes te zien krijgt en ze niet meer gemotiveerd zijn.
 
Reactiescore
310
Iedereen begrijpt toch dat dit is hoe je micro farmed?
https://gyazo.com/7aaf87a3298251cdb87cfe818bd1b20c

WoW je hebt een screen van 1k op een dorpje wat erg!

Verder als wij er uitgeboost worden laten we dat niet zomaar gebeuren en maken we er een leuke eind race van wat al een aantal keer is geneurd
Verder staat er ook geen datum bij

Denk zo als je aan farm kunt zien dat er gewoonte dan 5 dorpen worden gefarmd

Ik maak me nu alleen wel zorgen waarom jij deze screen hebt en we kunnen natuurlijk zien welk account de screen genomen heeft maar
Helaas in die ook in een chat gedeelt erg jammer dat de dorpen niet vertrouwelijk zijn gebleven

@Envisioner sla lekker op knul.
 
Reactiescore
415
ik heb hem ook opgeslagen hoor, lekker notities bij die dorpen gezet. Natuurlijk moet ik wel weten wat mijn moraalbreker heeft staan in zijn dorpen.

Heb jij ook wel alle gedichtjes richting jou account opgeslagen :).
 
Reactiescore
1.365
Kan jij lezen? Zo te zien niet probeer het nog een keer. De report is al geplaatst dus zij zullen wel uitmaken of het legit was of niet awardgeil kneusje, spelers van tegenwoordig altijd een grote mond, commentaar geven maar kunnen niet eens begrijpend lezen.

Als je tegenwoordig actief bent met 1lc te autoklicken op een bb voor een award te halen :D is meer inactief aleja alleen om het halfuur de bot verificatie aanklikken dat is wel heel actief!

Te snel op je dingetje getrapt jonge? :p
 

DeletedUser80044

Guest
ik heb hem ook opgeslagen hoor, lekker notities bij die dorpen gezet. Natuurlijk moet ik wel weten wat mijn moraalbreker heeft staan in zijn dorpen.

Heb jij ook wel alle gedichtjes richting jou account opgeslagen :).

Nee sorry die zitten in de prullenbak
 
Reactiescore
1.478
De moraalbrekerstam van Booster Boys heeft trouwens wel echt een kans gemist om hun stam Booster Boys' Boosters te noemen, in plaats van Booster Boys Moraalbrekers.
 
Bovenaan