Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

DeletedUser77942

Guest
321f0ac832cfb3970597d04f80080a0d.png


Iemand die zijn excuses aanbied is volgens mij niet echt bezig met zichzelf proberen stoer voor te doen. Dat gezegd zijnde is het een erg goedkope tegenreactie die nergens op slaat en al zeker als je 'wss' er moet bij zetten. Leuke stelling, jammer van de onderbouwing die zoek is.

Ik wil even vermelden dat ik al maanden geen TW speel en max 20 minuten per dag, soms eens een week niet en soms eens een uur per dag op het AF zit. Als jij dat onder de noemer doelloos leven wilt beschouwen zal je daar zelf zeker ook wel onder vallen.



'volgens mij' dat is al bijna zo erg als 'wss'.

c112ccf10d38e1e534644a659fa42d9c.png


W51: BrokenArrow word kansloos weggespeeld tegen een stam waar ik leider van was, waar ik de massa heb opgezet en waar ik deels met andere de actie ook d.m.v vv heb aan mee deelgenomen.

BrokenArrow gaat verder spelen op Runner5 en behalen 75+ winsten op account El Salvador dat 20 tal CF's over heel zijn account had. Jannes stopt op zijn account om op El Salvador te komen spelen. De winsten werden met de dag minder tot er niets meer veroverd werd. Jannes doet tegen actie enkele keren en behaald 75+ winsten op account Runner5. CF's allemaal weg, veel gaten gemaakt in Runner5.

Stap 1: BrokenArrow is 2x verloren van Jannes.
Stap 2: BrokenArrow roept dat Jannes 'volgens mij' nog nooit iets gepresteerd heeft.
Stap 3: Als Jannes niets gepresteerd heeft volgens BrokenArrow, maar BrokenArrow 2x verloren heeft van Jannes, wat heeft BrokenArrow dan al gepresteerd?

Nu deze vraag gesteld is krijg ik graag een analyse van jouw waarin je mijn 8 jaar gameplay kort samenvat. Je mag beginnen met wereld 8-12-15-17,... en zo verder tot w62. Dan zullen we bekijken wat ik allemaal heb klaar gemaakt.

Dan wil ik als laatste nog meegeven dat stellen iemand niets gepresteerD heeft altijd serieuzer overkomt als je het woord gepresteerD ook effectief correct neer typt.
 

DeletedUser77942

Guest
ik vraag me af waar het mis gaat bij jou
volgens mij heb jij niet de award van wereld 51 gewonnen op je account?
dus lijkt me naar al die moeite die je erin gestopt hebt nou niet bepaald een winst
 
Reactiescore
3.541
ik vraag me af waar het mis gaat bij jou
volgens mij heb jij niet de award van wereld 51 gewonnen op je account?
dus lijkt me naar al die moeite die je erin gestopt hebt nou niet bepaald een winst

Als ik TW puur voor de winst zou spelen won ik elke wereld makkelijk en dat meen ik erg serieus. Gewoon inschatten wie de beste stam is met de beste spelers, kunnen ze een speler als mij altijd gebruiken. Rustig easy wereldje uitspelen.

Als jij eens TW zou spelen zoals ik het speel ben ik benieuwd of je nog maar 1 miljoenste zover zou raken. Maar het feit je afgaat op winst of niet is een teken ik mijn tijd verdoe in deze discussie.
 
Reactiescore
603
Reactiescore
603
Haha totaal niet waar. Jullie hadden iedereen om mij heen gerecruiteerd waardoor ik 360 graden front had. Stamdef had ik ook niet. Na 1,5 maand ofzo was ik weg.

Krijg je als je jou als leider hebt
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een wie heeft de grootste discussie zeg.... Pak het meetlint er maar bij.
 

DeletedUser58227

Guest
Mag ik jou vriendelijk doorverwijzen naar Geubels, misschien kan je daar wat inspiratie opdoen op vlak van humor :)

Je vat "de grap" niet eens.
En tuurlijk, lijkt me een aardige en lollige man. Kan ik vast en zeker inspiratie van opdoen.

:eek:, goeie! Anders eens inschrijven voor een stand-up comedywedstrijd? :oops:

Ja! Gezien ik ook zo heb moeten lachen om jullie grappen lijkt het me een goed idee om ons met z'n drieën op te geven.
 
Reactiescore
376
Je vat "de grap" niet eens.
En tuurlijk, lijkt me een aardige en lollige man.



Ja! Gezien ik ook zo heb moeten lachen om jullie grappen lijkt het me een goed idee om ons met z'n drieën op te geven.
Note: voor zover ik weet heb ik, tenzij onbewust, niet geprobeerd een grap te maken. Maar bedankt voor het compliment dat je dat er direct achter zoekt. :p
 

DeletedUser58227

Guest
Zelfde geldt voor mij :3
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan