Top & Flop stammen

DeletedUser79988

Guest
Ah oke, nou mijn mening is wel als de uitkijkoren kan kan de boerderij ook. Uitkijktoren geeft een groot verdedigend voordeel. Maar een boerderij neerhalen geeft ook een groot voordeel. Als iemand een andere mening heeft, overtuig me:)
 

DeletedUser79906

Guest
Ah oke, nou mijn mening is wel als de uitkijkoren kan kan de boerderij ook. Uitkijktoren geeft een groot verdedigend voordeel. Maar een boerderij neerhalen geeft ook een groot voordeel. Als iemand een andere mening heeft, overtuig me:)

Het geeft enigszins een voordeel inderdaad, Maar het geeft jezelf ook een nadeel mocht je hem willen noblen. Een uitkijktoren naar beneden halen hoeft dan weer niet veel uit te maken aangezien je er zelf ook een heb rond die plek waarschijnlijk.
 

DeletedUser20001

Guest
Het geeft enigszins een voordeel inderdaad, Maar het geeft jezelf ook een nadeel mocht je hem willen noblen. Een uitkijktoren naar beneden halen hoeft dan weer niet veel uit te maken aangezien je er zelf ook een heb rond die plek waarschijnlijk.

Precies scheelt weer dat je hem niet hoeft af te breken
 

DeletedUser22896

Guest
Ah oke, nou mijn mening is wel als de uitkijkoren kan kan de boerderij ook. Uitkijktoren geeft een groot verdedigend voordeel. Maar een boerderij neerhalen geeft ook een groot voordeel. Als iemand een andere mening heeft, overtuig me:)

Volledig mee eens, of beide wel of allebei niet.
 

DeletedUser18987

Guest
Ik vind het persoonlijk een groot gejank dat je kata's niet gewoon voor alle gebouwen mag gebruiken. Daar zijn kata's toch juist voor, je kan dorpen gewoon stacken om kataschade te voorkomen hoor.

*Oeps, deze ongezouten mening gaat me veel haatreacties opleveren :D*
 

DeletedUser77704

Guest
Vind uitkijktoren te vergelijken met kerk. Beide vind ik dat je mag katapulteren. Is geen algemeen gebouw wat in elk dorp staat waardoor vorm van tact/stratego ontstaat. Vind beide daarom dat je mag katapulteren. Net als een standbeeld met de nieuwe regels waar je edelbooster ridders hebt. Krijgt recap edel late, snel kata op standbeeld en ridder doden en recap mislukt. Dat heeft vorm van tact is mijn simpele mening. AH vind ik in persoonlijk ook niet zo'n probleem maar andere gebouwen is puur vijand slopen. Maakt spel niet leuker naar mijn mening.
 

DeletedUser62508

Guest
Nova is ook al begonnen met smerige spelletjes te spelen, vraag ze maar naar UA1..
Wat een krokodillen tranen zeg... Zowel heer orcfighter als Villalobos sloegen onze NAP aanbieding af.

ItHappensAgain.. 15.11.18 23:25
Goedenavond buren en mauss als stamleider.

Wij schrijven deze PM tot het officieel maken van de NAP. Ons voorstel is dat deze loopt t/m 27 november 23:59.
Dit houdt in dat er tot deze tijd geen aanvallen op elkaar gezonden mogen worden. Dit betreft een individuele NAP tussen ons als IHA en jullie als stam.

Wij als IHA verklaren hierbij ook dat wij in deze periode niet zullen deelnemen aan eventuele massa's van Nova op jullie.

Ook willen wij toevoegen dat wij hierbij elkaars edel lijnen zullen respecteren zoals deze waren besproken binnen [ally]UA1[/ally] en ook geen zogenaamde 'clusterfucks' zullen plegen.

Graag ontvangen wij van jullie een reactie.

Wanneer wij geen reactie krijgen gaan wij er van uit dat jullie automatisch akkoord gaan met bovenstaande.

Vriendelijke groet,

https://nl64.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=487747683 15.11.18 23:26
tot nader order NIET akkoord

ItHappensAgain.. 15.11.18 23:29
Op welke punten?

Vriendelijke groeten,

https://nl64.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=487747683 15.11.18 23:29
gewoon, niet akkoord met je voorstel tot NAP

https://nl64.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=487747683 15.11.18 23:33
en euhhh... Villa is ook niet akkoord.. zo weet je dat ook al

ItHappensAgain.. 15.11.18 23:34
Dat zal Villa persoonlijk moeten zeggen. Van mauss hebben wij namelijk 2 minuten geleden gehoord dat Villa wel akkoord is.

https://nl64.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=487747683 15.11.18 23:35
nee hoor, neem het Maar aan

ItHappensAgain.. 15.11.18 23:36
Zoals in de PM beschreven. Geen gehoor is NAP. Wanneer Villa ons stuurt dat ie niet akkoord is dan is ie niet akkoord, maar dat moet hij individueel even mededelen. Je stamleider zegt wat anders namelijk.

https://nl64.tribalwars.nl/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=487747683 15.11.18 23:38
hahahah, jij beslist niet over of een ander een pm schrijft of niet hoor.

en zeker niet " geen gehoor is NAP" hahahahah

tot Villa heeft geantwoord, als hij al zal antwoorden is er geen NAP

klaar....

ItHappensAgain.. 15.11.18 23:42
Na een gesprek met je stamleider het zo opgesteld. Die gaf aan dat jullie akkoord waren. Was dus alleen even voor de formaliteit dit. Maar oke als je geen NAP wilt hoeft dat natuurlijk niet :)

ItHappensAgain.. 15.11.18 23:59
Villalobos gaf aan nog even te willen denken over de NAP. Slaap er een nachtje over en dan horen we morgen van iedereen het definitieve antwoord, of was jouw antwoord al definitief?

ItHappensAgain.. 22.11.18 21:18
We hebben niets meer vernomen van jullie.

Bij deze trekken we het aanbod definitief in, we komen elkaar vast wel tegen binnenkort.



ItHappensAgain.. 15.11.18 23:25
Goedenavond buren en mauss als stamleider.

Wij schrijven deze PM tot het officieel maken van de NAP. Ons voorstel is dat deze loopt t/m 27 november 23:59.
Dit houdt in dat er tot deze tijd geen aanvallen op elkaar gezonden mogen worden. Dit betreft een individuele NAP tussen ons als IHA en jullie als stam.

Wij als IHA verklaren hierbij ook dat wij in deze periode niet zullen deelnemen aan eventuele massa's van Nova op jullie.

Ook willen wij toevoegen dat wij hierbij elkaars edel lijnen zullen respecteren zoals deze waren besproken binnen [ally]UA1[/ally] en ook geen zogenaamde 'clusterfucks' zullen plegen.

Graag ontvangen wij van jullie een reactie.

Wanneer wij geen reactie krijgen gaan wij er van uit dat jullie automatisch akkoord gaan met bovenstaande.

Vriendelijke groet,

Villalobos 15.11.18 23:48
Niet akkoord.

ItHappensAgain.. 15.11.18 23:50
Bij mauss had je aangegeven akkoord te zijn. Wat is er verandert?

Villalobos 15.11.18 23:51
Moet er nog even over nadenken

ItHappensAgain.. 15.11.18 23:52
Prima! Dan horen we van je!
 
Reactiescore
389
Ik vind het persoonlijk een groot gejank dat je kata's niet gewoon voor alle gebouwen mag gebruiken. Daar zijn kata's toch juist voor, je kan dorpen gewoon stacken om kataschade te voorkomen hoor.

*Oeps, deze ongezouten mening gaat me veel haatreacties opleveren :D*

Volledig mee eens. Nu in een vroeg stadium kan ik nog begrijpen dat niet iedereen erop zit te wachten, maar als de accounts richting een miljoen gaan zie ik niet waarom je niet mag kata'en. Het kost vooral veel meer tijd om te deffen, maar het doel van een grote oorlog is toch uitputting en moraal breken? Kata's zijn daar perfect voor. Als je er nie tegen kan, moet je het zelf maar harder terug doen. Dan stoppen ze vanzelf.
 

DeletedUser77704

Guest
Omdat het eerder al in deze chat over @Dragonite zijn wandaden ging op het gebied van communicatie is er vandaag een nieuwe hoofdstuk bijgekomen waar het niveau van triestheid ver word overklast.

*knip*

Dit moet dan iemand met een voorbeeld functie zijn. Volgens mij krijg je voor dit gedrag ingame een ban maar als je het buiten de game doet mag je gewoon forum moderator blijven. Absurd dat dit door mensen als @Duckje word getolereerd. Absolute wanvertoning en een nieuw hoofdstuk waarom de community op zijn retour raakt als dit soort mensen gewoon voorbeeld functies bekleden die community juist zouden moeten motiveren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77704

Guest
Wat een zielig ventje ben je toch Justin!

Want? ADHD mocht met Whatsapp screens komen dan mag dit zeker.

Dit is gesprek met stamgenoot van me waar Dragonite uit niks tegen hem tekeer gaat zonder uitdagen of iets. Waarom ben ik dan triest? Of vind jij het normaal om zo met mekaar te communiceren?
 
Reactiescore
3.457
ADHD doet het ook dus ik doe het ook tuuterdetuut.
Zoek een leven man ipv hier proberen de moraalridder uit te hangen met je stabverleden.
 

DeletedUser77704

Guest
ADHD doet het ook dus ik doe het ook tuuterdetuut.
Zoek een leven man ipv hier proberen de moraalridder uit te hangen met je stabverleden.

Lachwekkend waar je aan refereert, jij gaat reageren zonder er op in te gaan. Of gaat zeggen dat ik zielig ben. Ben geen moraalridder maar er zijn grenzen.

@Dragonite snap wel dat je die reactie weghaalt, onderbouwing slaat nergens op.
 

DeletedUser80152

Guest
Oké eerste berichtje op het forum here we go..

Zelf zit ik in de stam adhd en ben ook 1 op 1 betrokken met de actie van hierboven.

Ik vind het gruwelijk naar dat de context rondom het verhaal niet verteld word waarin duidelijk is dat gito ongelofelijk vies spel speelt.

Dit doet hij op meerdere manieren en al een langere tijd. Hij backstabt iedereen zodra hij kan. Eerst gebeurde het binnen FSD, er werden spelers gekickt omdat ze niet bij bleven met de groep onder de voorwaarde dat wij ze een nap aanboden waar iedereen zich aan hield behalve gito want die gebruikte ze gewoon als edelvoer. Daarna kwam hij mee naar adhd een stam met goede vooruitzichten (en nogsteeds) maar toen hij de kans aangeboden kreeg stapte hij over naar fix. Hij zei tegen iedereen dat hij ons absoluut met rust zou laten zolang we hem niks deden. En hij ging onze stam adhd ook zo veel mogelijk vermijden. Dit stelde me wel een beetje gerust maar ik vertrouwde hem nog niet helemaal..

Dat wantrouwen was niet geheel onterecht want hij kon zich namelijk nog geen week aan zijn woord houden. Na een aantal dagen volgde de eerste aanvallen al.

Ook heeft hij allemaal andere beloftes gedaan en dingen gestuurd waar gewoon niks van klopt. Zelf vind ik het toch wel echt extreem triest en laf als je op deze manier probeert te winnen. En keur het taalgebruik van hierboven niet helemaal goed maar zou het liefste hetzelfde doen tegen die speler.
 

DeletedUser80051

Guest
Hi ,

Kort uitleg
- In mijn oude stam FSD waren er hoop inactieve spelers.
Ik heb toen samen met mijn Co spelers bedacht om te gaan solliciteren bij fix.
Toen kwam Beyond met een plan om nieuwe stam op te richten met actieve spelers...
Toen ging mijn solliciatie al richting Fix.
- Ik moest uiteraard wachten op de reactie van fix en hierdoor ben ik gelijk meegegaan in de flow van ADHD. Kort nadat ADHD bestond hebt fix mijn sollicitatie goedgekeurd.
Dan sta ik voor een aantal keuzes... en ik heb keuze gemaakt waar ik mezelf er goed bij voel..

Daarna kreeg ik een gevoel dat er iets geplanned stond op me omdat ik zogenaamd als verrader werd gezien.. en heb ik voor de zekerheid aantal verkenners gestuurd naar de spelers om me heen.
En heb ik mijn richting zuid gekozen om te gaan groeien. speler
TGM xXpownedXx staat dan helaas in mijn weg richting zuid.

Er was een belofte idd. Maar door dat ik het niet vertrouwde moest ik actie ondernemen. En heb ik een aantal moeten verkennen.
Ik ga mijn stamgenoten ook niet alleen laten aanvallen dat is gekkenwerk. Jullie stacken alles tegen mijn stamgenoot en ik moet dit maar zo laten gaan.


Ik ben niet echt van dingen posten op het form ik volg het wel gewoon elke dag.
Ik zit momenteel al paar weken in stam fix.
Waar het me super bevalt.

Maar ik vind dit gewoon diep triest dat ik weer met kanker word uitgescholden. Eerst was het Burninflamez ( ADHD ) en nu Beyond hij wist van de situatie van burninflamez.
Ik was afgelopen zomer vakantie 2,5 maanden in nederland om steun te geven aan mijn broer die het moeilijjk had met een dochter die kanker HAD.
Na zoveel chemo's en bestralingen hebben ze in een traject van 9 maanden haar 2 weken geleden op een zondag ochtend kanker vrij verklaard.

Ik heb toen burnflamez gevraagd het niet te benoemen als een scheldwoord want ik heb er veel emotionele waard aan overgehouden.
Op het moment dat zoiets bij jou gebeurt kun je begrijpen in wat voor ellende je allemaal doorgaat.
Ziekenhuis in en uit niet wetende wat je te wachten staat.

Heel ADHD wist ervan en werd erop aangesproken.
Meneer Beyond ( stamoprichter van ADHD ) wist dit meerderen keren te herhalen via de whatsap op het moment dat ik hem erop aanspreek.
Als dit diep triest persoon de MOD van tribalwars moet vertegenwoordigen en de 'perfecte speler dan weet ik niet op wat voor niveau Tribalwars zijn 'MOD' aanneemt.

Het blijft een spel en als je erop word aangesproken om te stoppen met bepaalde dingen zeggen omdat het emotionele ervan hoog is en dan nog doorgaat dan vind ik dat je gewoon hier niet thuis hoort.

Triest gewoon en dan nog alles proberen te verwijderen in de chat.
Ik heb alles opgeslagen en zal er zeker wat mee gaan doen.

Gito
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80152

Guest
Gito,

Spijtig om te horen dat je zoveel emotionele waarde hecht aan dat woordje. Beyond zou het zo ook vast niet bedoeld hebben maar meer als een stopwoordje om zijn frustraties (die ik volkomen begrijp) te uiten.

Wel grappig vind ik dat je aan een woordje meer waarde hecht dan aan al je loze beloftes.

Zelf had ik echter nog nooit gehoord dat je zoveel waarde aan dat woordje hecht terwijl ik al vanaf FSD bij je zat... Ik heb ook het idee dat je wel heel erg de slachtoffers rol aan het spelen bent terwijl jij zelf absoluut geen haar beter bent.

Als het je niet bevalt wat er op WhatsApp besproken word is er ook de mogelijkheid om hem te blokkeren of om met ons contact op te nemen. (deze keer zonder leugens aub)

Edit:
Jij krijgt het gevoel dat je gezien wordt als verrader dus ga je zelf maar iedereen verraden... Wat is dat voor logica? o_O
Overigs bleef het niet bij verkenners maar heb je al een dorpje van me overgenomen en val je nonstop mn andere dorpje nog aan.


Mvg,
Gijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.365
Die 1% ss though. En ja, justinstabs/stabtjustinweer?!?!??!?!! is ook weer bezig :O
 

DeletedUser80051

Guest
Gito,

Spijtig om te horen dat je zoveel emotionele waarde hecht aan dat woordje. Beyond zou het zo ook vast niet bedoeld hebben maar meer als een stopwoordje om zijn frustraties (die ik volkomen begrijp) te uiten.

Wel grappig vind ik dat je aan een woordje meer waarde hecht dan aan al je loze beloftes.

Zelf had ik echter nog nooit gehoord dat je zoveel waarde aan dat woordje hecht terwijl ik al vanaf FSD bij je zat... Ik heb ook het idee dat je wel heel erg de slachtoffers rol aan het spelen bent terwijl jij zelf absoluut geen haar beter bent.

Als het je niet bevalt wat er op WhatsApp besproken word is er ook de mogelijkheid om hem te blokkeren of om met ons contact op te nemen. (deze keer zonder leugens aub)

Mvg,
Gijs

Hi ,

Ik begrijp je frustratie jij bent de speler die zijn hoofdorp heeft verloren..
red.png
Total war (13) (410|476) K44 6,636 TGM xXpownedXx [ADHD] Gitoboy [Fix.] 2018-12-04 08:01:10

Maar dit gaat werkelijk niet om slachtoffer rol.. ik wil dat men zich even blijft herinneren hoe een walgeljke speler als dit op tribalwars zichzelf 'MOD' noemt.
Hij is op de hoogte dat ik hem heb geblokkeerd. En wellicht nooit meer zou willen spreken.

Gito
 
Bovenaan