Top/Flopspelers

DeletedUser80149

Guest
Lets go Alexje, gaan we beide nog 1x knallen. Zielige post verder, op een wereld die al gewonnen is, kom jij even de held uithangen dat je 50 dorpen hebt gepakt. Dit was bij elk willekeurig account gebeurd als de activiteit afneemt omdat het al zo goed als klaar is.

Kijken hoelang je het volhoudt, eindelijk weer eens wat te doen hier :)

Dat je het een zielige post vind vind ik prima, zou ik ook vinden als ik met Willem in dezelfde stam zat.:engel:

Maar over die activiteit is pure onzin. Is echt grote bulshit dat je daarom nog steeds 50 dorpen zomaar mag verliezen en zeker exact na het moment dat de range wegvalt. Maargoed volgens mij heb ik dat duidelijk genoeg uitgelegd en moet je mijn post misschien nog een keertje lezen.:p

En dat ik het lang volhoud geloof ik zeker niet. Kan geen enkele hulp van stam verwachten hè
 

DeletedUser78605

Guest
Aller eerst welkom op het Algemeen Forum van TribalWars. Namens niemand wens ik je hier plezier. Had het stoer gevonden als je zou durven posten op je echte forum account.


Het begon even terug, ik kreeg de kans om account Servaas de Bescheidene te spelen, en kreeg zodoende dan een account met front met dokter snuggles. Ik had redelijke verwachtingen van dokter snuggles, en daarmee van de bespeler (Wilhelmus, …) @The Hymn to Ninkasi die van zichzelf overal waar hij de kans krijgt hoog opgeeft en daarmee dus hoge verwachtingen wekt, terwijl hij dus uiteindelijk weinig van het spelletje kan. maar daarover later meer.


Daar wij niet door je anonieme account heen kunnen kijken en je toch onze namen kent, de volgende vraag. Je kreeg een kans om op Servaas te spelen, na hoeveel gefaalde accounts?


En zou je voor mij, een aantal voorbeelden kunnen geven van berichten dat hij zegt dat hij beter is dan anderen, of dat hij de beste is? Voordat hij mod werd, zat hij namelijk niet op het AF, omdat hij het niets vindt. Ja, daarna heeft hij op het AF wat uitspraken gedaan, die naar mijn mening te recht waren en nooit zeiden dat hij de beste was.


Waar baseer je het op dat hij weinig kan van dit spelletje? Zoals je zegt, heb je nooit tegen hem een strijd gehad (althans op Servaas) want hij was er niet en gaf zijn vv af, dat is waar bijna heel je tekst over gaat..


Btw ik ga er van uit dat je toestemming aan Snuggles hebt gevraagd om zijn naam te noemen, anders is dit in strijd met de nieuwe privacywet. Ik heb zijn naam vervangen in jouw tekst voor drie puntjes.


Begin november kwam ik op het account waar ik na dat … (zo zal ik hem in mijn verdere verhaal noemen) net een aantal dorpen van Servaas had kunnen edelen omdat de spelers die erop speelden niet zo ervaren waren. Wat hadden die spelers gedaan, ze hadden het account Full deff gezet, en iedereen weet dat je met een Full deff account sowieso geen schijn van kans hebt, dat vertraagt enkel het verlies, simpel omdat je gewoonweg niets terug kunt doen en enkel verdedigen. Niet dat ik nu wel schijn van kans maak tegen een actieve stam, en terwijl ik zelf enkel inactieve stamleden heb. Maargoed ik ben mijn deff dus voor een groot deel gaan dumpen. En heb opnieuw Off gebouwd. En edels klaar gezet om … uit mijn cluster te werken zodra de range weg zou zijn. Ik had ruim een maand de tijd. En dus mooi de tijd om Full deffjes en Full clears te kweken. En ondertussen dorpen die ik belangrijk vond te stacken wat ik dus uiteraard ook deed.


Leuk verhaal, mooi verzonnen. Jouw stam heeft gedurende heel de wereld nooit echt mee gedaan, hebben nooit iets laten zien en geloof dat ze niet eens weten hoe ze een aanval moeten sturen. Maar je zegt dat je in begin november erop bent gekomen. Dan zou je hebben kunnen zien dat de activiteit van onze gehele stam echt slecht was. Er was slechts 1 vijand die zich steeds verdeelde in kleinere stammen en toen ook maar aangaf te stoppen. Sindsdien zitten er in de stam ook 5 spelers zonder premium account. Snuggles was ook 1 van de inactieve accounts en stond al regelmatig onder vv. De vorige aanval op Servaas heb ik ook gedaan.


7143lz.png



Linkje zegt natuurlijk enkel wat over de afgelopen week en niet de tijd er voor. Er is inderdaad een periode geweest dat Snuggles bb’s is gaan edelen. Weet niet of hij dit zelf was, of een vv om eerlijk te zijn.


Verder, mooi verhaal. Ben blij dat je weet hoe je troepen moet dumpen en dat je weet dat je clears nodig hebt om dorpen te kunnen overnemen.


Ondertussen kwam ik erachter dat mijn volledige stam noob is of het spelletje opgegeven heeft, of voor wie denkt dat het niet nog erger kan. Er een enorm aantal leden onder vv staat met vv dagen op, of geen premium account. Een stam waar je dus nagenoeg niets aan hebt. Dat maakte het dat het er voor mij niet zo goed uit zag want … zou zich vast en zeker ook voorbereiden en nadat de range weg zou zijn verwachtte ik gelijk aanvallen van hem inclusief edels. Ik was namelijk nog steeds van mening dat … de absolute Pro was. Degene die je absoluut in je stam moest hebben omdat je anders heel zeker de wereld zou verliezen. Omdat … je gewoonweg weg zou edelen. Met zijn ervaring zou dat een eitje zijn. En als je hem zou aanvallen zou je enkel rode puntjes in je berichten inbox zien. Je maakt geen schijn van kans. Zo werd er over hem gedacht. Dat werd aan mij verteld. Dat vertelde hij zelf overal waar het maar mogelijk was, in Pm`s op stammenforums, op het algemeen forum. Hij zou de magie zelf zijn. Hij zou kunnen snipen terwijl hij sliep enzovoorts.


Ik zelf heb altijd geleerd van een wijs man, aannames zijn dodelijk.. Als jij er vanuit gaat dat je buurman het vuur wel blust en hij gaat van het zelfde uit (dat jij het dus doet) gaat het mooi mis. Hier doe jij niets anders, je gaat ervanuit dat er iemand online is, die actief is en die het het waard vind, om tijd in deze wereld te steken (die al gewonnen is) en er zeer waarschijnlijk niet mee gedaan gaat worden, want zoals je zegt, je stam is geen stam.


Ook hier vraag ik mij af, waarom je denkt dat Snuggles hier de absolute pro is? Je probeert hier enkel 1 iemand af te breken die jou zeer waarschijnlijk in het verleden dwars heeft gezeten.. Dat is al meerdere malen gedaan namelijk. Je overdrijft enorm, want ik kan mij nergens iets herinneren dat ik gelezen heb waar Snuggles zegt dat hij de absolute pro is, of dat hij in je stam moet zitten omdat je anders niet wint.


Overigens wel eng hoe erg jij Snuggles hier bewonderd, daar begin ik mijn langzaam wel zorgen om te maken. Maar we gaan door met je lange inhoudsloze post! Ik geef het niet op.


Dat vertelde hij zelf overal waar het maar mogelijk was, in Pm`s op stammenforums, op het algemeen forum. Hij zou de magie zelf zijn. Hij zou kunnen snipen terwijl hij sliep enzovoorts.


Daar jij dit hier op het AF durft te zeggen, zie ik van al deze punten graag je bewijs.


Ik was benieuwd en had besloten de uitdaging aan te gaan en daarom Off te bouwen en edels klaar te zetten. Wat dus klaar stond toen de range weg viel.

Wie schetst mijn verbazing dat toen het tien uur werd er niet gelijk aanvallen kwamen van …. Het werd intussen kwart over tien, half elf, en alsmaar later en later. Tot ik rond de middag besloot om eens enkele dorpen van … te gaan scouten en erachter kwam dat hij zijn dorpen niet had gestackt. Dat kwam voor mij als een heel grote verrassing. Al valt dat uiteraard gemakkelijk te verklaren. Want als absolute Pro (wat … zelf overal verteld en laat merken) kun je natuurlijk onmogelijk goed en scherp snipen en zou je er met treintjes never nooit komen. En uiteraard zou hij genoeg mobiele Deff klaar hebben staan om eventuele edelclears te blocken, en zou dat ook nog niet lukken dan zouden er vast en zeker in alle hoeken en gaten edels staan om dorpen te recappen.


Veel gepraat, mooi om je post wat langer te maken en je maakt er een mooi samenhangend verhaal van 10/10 voor de moeite. Nog eens, kom met direct bewijs dat hij zichzelf opstelt als een god of doe wat aan je Snuggles altaar dat eigenlijk gewoon je kleding kast is ;)


Maargoed voor mij was dat een verrassing en ik besloot op die dorpen die ik had gescout een trein te sturen, en de trein te splitten en er clears voor te timen wat ik met veel precisie deed. Ik ging wat verder met scouten. En kwam meer mooie targets tegen en aangezien … nog altijd geen enkel teken van leven gaf ging ik door met edels sturen en clears. Tot opeens mijn telefoon begon te trillen als een rietje. Aanval op aanval volgde en ik dacht dit is het einde. … stuurt al zijn clears op mij en katad al mijn smederijen zoals hij gewoonlijk doet. Dus ik log in en zie de teller omhoog kruipen. 200,201.203....tot 260. Toen durfde ik pas te kijken wat mijn toren aangaf over de grootte van de inkomende aanvallen. En ik zie alleen maar groene bijltjes............ Wat een blauwtje was dat voor mij zeg. Ondertussen kwam de eerste trein door. En het dorp was binnen. Ik zag er een recap op lopen. Dus ik doe mijn ding en zet wat deff voor die recap. Ik krijg ondertussen een aanval binnen en check hem en zie een rood bijltje, oeii nu even opletten en ik ga het dorp checken en zie het al het is een backtime, en wat voor 1 een backtime met ruim 15 seconden om de clear te dodgen, nu dat had ik toch wel wat beter van … verwacht. Ik besluit om … op zijn eigen gebruikelijke strategie aan te pakken. Ik pak een aantal coords van ongestackte dorpen. Ik maak mijn lijstje compleet en stuur op al die ongestackte dorpen drie clears per dorp. Met katas op Smederij, teneinde hem op zijn eigen strategie terug te pakken en hem gewoon voor een week uit te schakelen in die dorpen edels te maken om dan weer dorpen van mij te kunnen recappen. Wat gebeurt er, de eerste clears komen aan en dorpjes komen binnen en … runt, hij vraagt vv....... En dat niet voor een paar uurtjes, maar elke dag. Drie dagen lang val ik hem nu aan, en zodra ik incs stuur is meneer … pleitte. Vraagt vv aan stamgenoten. Ik kan ondertussen gerust met een edeltje met 100zc heen en weer lopen om een dorpje te veroveren bij gebrek aan edels op sommige plaatsen en dorpjes komen binnen. Ik kan edelclears sturen, losse edeltjes enz. Ik time niet. Hoef die moeite nieteens te nemen. Enigste wat … heeft gedaan is een aantal fakes sturen en een stuk of driehonderd clears. 1 per dorp, op de gebruikelijke … manier katas op Smederij.


Je begint hier leuk te vertellen dat het de tacktiek van Snuggles is om kata’s op smid te gooien. Zou dit toch even bij je medespelers na vragen wie dit begonnen is. Wij hadden in het verleden namelijk geen kata’s nodig om dorpen van Servaas te pakken. Zij andersom wel en zelfs toen faalde het team enorm.


Ik heb trouwens ook even nagevraagd, op het moment dat je reactie aanvallen kreeg, was het ook snuggles zelf niet. Ik weet niet wie het was, maar Snuggles niet. VV stond uit ;)

En daar Servaas nooit echt een deuk in een pak boter sloeg, waarom moeilijk doen. Die lieten ook treinen door van 40+ uur. De reden dat Snuggels veel en snel vv af geeft zal ik later uitgebreid voor je beschrijven.


Ik ga er dus ook vanuit dat ik de rest van je tekst kan negeren, daar je alleen Snuggles wilt pakken en dit door een vv gedaan is.


Mijn aanval was niet beroerd want mijn aanval was een succes, inmiddels ruim 50 dorpjes van je overgenomen. En dat mag je toch wel een succes noemen vind ik voor een speler die geen stamdeff heeft en geen hulp van stam spelers en ook nog eens meer dan de helft minder dorpen heeft op het moment dat de aanval startte, om even wat getallen te noemen had ik bijna 400 dorpen tegenover bijna 900 van … terwijl die heel veel safe heeft liggen.


Of te wel, een actief account, dat klaar staat om aan te vallen en te deffen, tegen een account waar al in geen 2 maanden meer echt serieus naar om is gekeken. Dat enkel af en toe wat random bb’s pakte in je cluster en toen al geregeld onder vv stond. Netjes. Dat je maar 50 dorpen hebt gepakt, denk dat ik zelf (lees ik, geen snuggles) in dezelfde situatie toch pittig meer schade had gemaakt.


En volgende, activiteit kan ook geen argument zijn. Een halve dag vv zou nog kunnen, maar drie dagen lang om vv vragen dat is buitengewoon slecht. Ik kan ook wel zeggen dat ik een absolute top speler ben en telkens als ik aangevallen word om vv vragen. En dan als men zegt wat een slechte speler ben jij, dan zeggen van nee hoor ik ben een absolute top speler ik had alleen geen tijd om te deffen. Dus alvast `activiteit is geen excuus`


Ik vraag mij ondertussen af wat jij argumenten vindt. Je zet letterlijk in je nutteloze post dit:” Zal alvast wat argumenten voor je uit de weg ruimen


Enkel probeer je iets te weerleggen met inhoudsloze woorden. In heel je tekst heb je nergens ook maar een serieus argument gebruikt. Je gehele tekst is gemaakt op aannames. Hoe weet je dat je tegen Snuggles zelf hebt gestreden en niet tegen een vakantie vervanger?


Ik zal je namelijk eens wat argumenten geven.


Voor het volgende heb ik toestemming gekregen van de speler zelf om dit op het forum te mogen zetten, wegens privacy heb ik zijn real life naam uit het verhaal gelaten.



Ik 21:05

Mag ik reageren op het af?

Snuggles 21:06

Ja

Ik 21:06

Mag ik je situatie globaal benoemen?

Snuggles 21:06

Ja doe maar




Dokter Snuggles, een account dat is begonnen aan deze wereld met 3 spelers. Al snel ging het account richting de top van de wereld en kijk nu, de wereld is gespeeld en ja hoor, het account staat nog steeds in de top. Snuggles heeft zelf de stam Cenos ooit opgericht (voor de mensen die het nog kennen) en heeft de fusie tussen Cenos en Droid o.a. geleid. Hij is daarna leiding gebleven voor die stam. Hij is de enige die dit vol heeft gehouden tot de dag van vandaag.

Dit is vrij algemene informatie dat iedereen zo wel kan vertellen. Wat enkel een hoop mensen niet weten is wat er zich achter de schermen bij hem zich afspeelt. Enkel 882 en mensen waarmee hij direct contact had, hadden een klein idee van wat er aan de hand was.


De speler van Dokter Snuggles tobt met zijn gezondheid en ik hoor je nu al denken met die veel de kleine hersentjes van je, ja iedereen heeft wel eens een mindere periode enkel tobt de ondertussen solo spelende beheerder van Dokter Snuggles al 2,5 jaar met zijn gezondheid. Doktoren en artsen hebben het heel lang ook geen naam kunnen geven en hij moest vaak terug naar het ziekenhuis voor nieuwe onderzoeken.


Wat ooit begonnen is als een simpele irritatie aan zijn schouder is naarmate het duurde alleen maar erger geworden. Het ging van Vermoeidheid in de spieren, naar complete uitvallen van werkende en zenuwen spieren. Hij kon letterlijk zijn hand op een kokende theepot leggen en het deed hem niets. Hij gaat al een geruime poos niet meer naar school en krijgt een alternatieve manier om toch de stof binnen te krijgen. Op zijn werk moet hij tot zijn spijt minderen en krijgt hij andere taken. De laatste vijf maanden (ongeveer) gaat het dusdanig slecht, dat hij zijn huis bijna niet meer uit kan komen. En gelukkig heeft hij af en toe een dag dat het goed gaat en dan kan hij ook weer wat bewegen, maar hij zit momenteel erg veel binnen. Dit komt grotendeels door de algemene vermoeidheid van zijn lichaam. De laatste maanden zat hij minimaal 1 keer per week in het ziekenhuis en dit kon ook wel veel meer zijn. Van MRI scans naar echo’s, van röntgenfoto’s naar bloedonderzoek, hij heeft het allemaal moeten doen.


Dit is niet gemakkelijk voor iemand met een vrij jonge leeftijd. Dit tast meer aan dan enkel de redenen waarvoor hij naar het ziekenhuis gaat. Als jij niet meer kan leven zoals je deed en je moet gaan aanpassen naar de energie die je hebt. Denk hier eens over na.


Ja hij bleef tw spelen en ja hij bleef de stam van ons leiden. Dit deed hij omdat TribalWars toch iets is waar hij mensen ook nog spreekt. Waar hij toch het gevoel kan hebben van sociaal zijn. Hij heeft toch zeker een ruim jaar en ¾ maanden ongeveer niet geweten wat het zou kunnen zijn en moest hier van onderzoek naar onderzoek. Hij zocht afleiding van alles binnen TribalWars.


Hier wil ik het dan even bij laten, want je bent een blijft een anoniem iemand die heir stoer komt doen met een nieuw forum account dat je toch niet heel lang zult gebruiken. Een beetje zoals tegenwoordig die haters op Instagram zijn. Anoniem accountje aanmaken en op iemand gaan haten en dan nooit meer op terug komen. Ja van die mensen moeten we het hebben tegenwoordig.


Maar graag zie ik en ik denk Snuggles ook bewijsjes van al je beweringen terug en hoop ik toch dat je wat argumenten achter de hand hebt. Want je verhaal staat vol met aannames en die raken kant nog wal.


Voor je verhaal krijg je van mij een 8/10 en voor een sterk onderbouwde forum post een 0/10. Hier moet je nog even aan werken.


Groetjes Tears, met goedkeuring van Dokter Snuggles.
 
Reactiescore
389
Poe poe poe, je pakt wat dorpen van een speler die in een stam zit op een wereld die al lang en breed gespeeld is. Wat een grootspraak zeg, denk is na voor je wat typt.
 

DeletedUser79767

Guest
interessante wending dit.
Maar ff serieus, dat willem noob is wisten we allang
 

DeletedUser80149

Guest
Aller eerst welkom op het Algemeen Forum van TribalWars. Namens niemand wens ik je hier plezier. Had het stoer gevonden als je zou durven posten op je echte forum account.





Daar wij niet door je anonieme account heen kunnen kijken en je toch onze namen kent, de volgende vraag. Je kreeg een kans om op Servaas te spelen, na hoeveel gefaalde accounts?


En zou je voor mij, een aantal voorbeelden kunnen geven van berichten dat hij zegt dat hij beter is dan anderen, of dat hij de beste is? Voordat hij mod werd, zat hij namelijk niet op het AF, omdat hij het niets vindt. Ja, daarna heeft hij op het AF wat uitspraken gedaan, die naar mijn mening te recht waren en nooit zeiden dat hij de beste was.


Waar baseer je het op dat hij weinig kan van dit spelletje? Zoals je zegt, heb je nooit tegen hem een strijd gehad (althans op Servaas) want hij was er niet en gaf zijn vv af, dat is waar bijna heel je tekst over gaat..


Btw ik ga er van uit dat je toestemming aan Snuggles hebt gevraagd om zijn naam te noemen, anders is dit in strijd met de nieuwe privacywet. Ik heb zijn naam vervangen in jouw tekst voor drie puntjes.





Leuk verhaal, mooi verzonnen. Jouw stam heeft gedurende heel de wereld nooit echt mee gedaan, hebben nooit iets laten zien en geloof dat ze niet eens weten hoe ze een aanval moeten sturen. Maar je zegt dat je in begin november erop bent gekomen. Dan zou je hebben kunnen zien dat de activiteit van onze gehele stam echt slecht was. Er was slechts 1 vijand die zich steeds verdeelde in kleinere stammen en toen ook maar aangaf te stoppen. Sindsdien zitten er in de stam ook 5 spelers zonder premium account. Snuggles was ook 1 van de inactieve accounts en stond al regelmatig onder vv. De vorige aanval op Servaas heb ik ook gedaan.


7143lz.png



Linkje zegt natuurlijk enkel wat over de afgelopen week en niet de tijd er voor. Er is inderdaad een periode geweest dat Snuggles bb’s is gaan edelen. Weet niet of hij dit zelf was, of een vv om eerlijk te zijn.


Verder, mooi verhaal. Ben blij dat je weet hoe je troepen moet dumpen en dat je weet dat je clears nodig hebt om dorpen te kunnen overnemen.





Ik zelf heb altijd geleerd van een wijs man, aannames zijn dodelijk.. Als jij er vanuit gaat dat je buurman het vuur wel blust en hij gaat van het zelfde uit (dat jij het dus doet) gaat het mooi mis. Hier doe jij niets anders, je gaat ervanuit dat er iemand online is, die actief is en die het het waard vind, om tijd in deze wereld te steken (die al gewonnen is) en er zeer waarschijnlijk niet mee gedaan gaat worden, want zoals je zegt, je stam is geen stam.


Ook hier vraag ik mij af, waarom je denkt dat Snuggles hier de absolute pro is? Je probeert hier enkel 1 iemand af te breken die jou zeer waarschijnlijk in het verleden dwars heeft gezeten.. Dat is al meerdere malen gedaan namelijk. Je overdrijft enorm, want ik kan mij nergens iets herinneren dat ik gelezen heb waar Snuggles zegt dat hij de absolute pro is, of dat hij in je stam moet zitten omdat je anders niet wint.


Overigens wel eng hoe erg jij Snuggles hier bewonderd, daar begin ik mijn langzaam wel zorgen om te maken. Maar we gaan door met je lange inhoudsloze post! Ik geef het niet op.





Daar jij dit hier op het AF durft te zeggen, zie ik van al deze punten graag je bewijs.





Veel gepraat, mooi om je post wat langer te maken en je maakt er een mooi samenhangend verhaal van 10/10 voor de moeite. Nog eens, kom met direct bewijs dat hij zichzelf opstelt als een god of doe wat aan je Snuggles altaar dat eigenlijk gewoon je kleding kast is ;)





Je begint hier leuk te vertellen dat het de tacktiek van Snuggles is om kata’s op smid te gooien. Zou dit toch even bij je medespelers na vragen wie dit begonnen is. Wij hadden in het verleden namelijk geen kata’s nodig om dorpen van Servaas te pakken. Zij andersom wel en zelfs toen faalde het team enorm.


Ik heb trouwens ook even nagevraagd, op het moment dat je reactie aanvallen kreeg, was het ook snuggles zelf niet. Ik weet niet wie het was, maar Snuggles niet. VV stond uit ;)

En daar Servaas nooit echt een deuk in een pak boter sloeg, waarom moeilijk doen. Die lieten ook treinen door van 40+ uur. De reden dat Snuggels veel en snel vv af geeft zal ik later uitgebreid voor je beschrijven.


Ik ga er dus ook vanuit dat ik de rest van je tekst kan negeren, daar je alleen Snuggles wilt pakken en dit door een vv gedaan is.





Of te wel, een actief account, dat klaar staat om aan te vallen en te deffen, tegen een account waar al in geen 2 maanden meer echt serieus naar om is gekeken. Dat enkel af en toe wat random bb’s pakte in je cluster en toen al geregeld onder vv stond. Netjes. Dat je maar 50 dorpen hebt gepakt, denk dat ik zelf (lees ik, geen snuggles) in dezelfde situatie toch pittig meer schade had gemaakt.





Ik vraag mij ondertussen af wat jij argumenten vindt. Je zet letterlijk in je nutteloze post dit:” Zal alvast wat argumenten voor je uit de weg ruimen


Enkel probeer je iets te weerleggen met inhoudsloze woorden. In heel je tekst heb je nergens ook maar een serieus argument gebruikt. Je gehele tekst is gemaakt op aannames. Hoe weet je dat je tegen Snuggles zelf hebt gestreden en niet tegen een vakantie vervanger?


Ik zal je namelijk eens wat argumenten geven.


Voor het volgende heb ik toestemming gekregen van de speler zelf om dit op het forum te mogen zetten, wegens privacy heb ik zijn real life naam uit het verhaal gelaten.



Ik 21:05

Mag ik reageren op het af?

Snuggles 21:06

Ja

Ik 21:06

Mag ik je situatie globaal benoemen?

Snuggles 21:06

Ja doe maar




Dokter Snuggles, een account dat is begonnen aan deze wereld met 3 spelers. Al snel ging het account richting de top van de wereld en kijk nu, de wereld is gespeeld en ja hoor, het account staat nog steeds in de top. Snuggles heeft zelf de stam Cenos ooit opgericht (voor de mensen die het nog kennen) en heeft de fusie tussen Cenos en Droid o.a. geleid. Hij is daarna leiding gebleven voor die stam. Hij is de enige die dit vol heeft gehouden tot de dag van vandaag.

Dit is vrij algemene informatie dat iedereen zo wel kan vertellen. Wat enkel een hoop mensen niet weten is wat er zich achter de schermen bij hem zich afspeelt. Enkel 882 en mensen waarmee hij direct contact had, hadden een klein idee van wat er aan de hand was.


De speler van Dokter Snuggles tobt met zijn gezondheid en ik hoor je nu al denken met die veel de kleine hersentjes van je, ja iedereen heeft wel eens een mindere periode enkel tobt de ondertussen solo spelende beheerder van Dokter Snuggles al 2,5 jaar met zijn gezondheid. Doktoren en artsen hebben het heel lang ook geen naam kunnen geven en hij moest vaak terug naar het ziekenhuis voor nieuwe onderzoeken.


Wat ooit begonnen is als een simpele irritatie aan zijn schouder is naarmate het duurde alleen maar erger geworden. Het ging van Vermoeidheid in de spieren, naar complete uitvallen van werkende en zenuwen spieren. Hij kon letterlijk zijn hand op een kokende theepot leggen en het deed hem niets. Hij gaat al een geruime poos niet meer naar school en krijgt een alternatieve manier om toch de stof binnen te krijgen. Op zijn werk moet hij tot zijn spijt minderen en krijgt hij andere taken. De laatste vijf maanden (ongeveer) gaat het dusdanig slecht, dat hij zijn huis bijna niet meer uit kan komen. En gelukkig heeft hij af en toe een dag dat het goed gaat en dan kan hij ook weer wat bewegen, maar hij zit momenteel erg veel binnen. Dit komt grotendeels door de algemene vermoeidheid van zijn lichaam. De laatste maanden zat hij minimaal 1 keer per week in het ziekenhuis en dit kon ook wel veel meer zijn. Van MRI scans naar echo’s, van röntgenfoto’s naar bloedonderzoek, hij heeft het allemaal moeten doen.


Dit is niet gemakkelijk voor iemand met een vrij jonge leeftijd. Dit tast meer aan dan enkel de redenen waarvoor hij naar het ziekenhuis gaat. Als jij niet meer kan leven zoals je deed en je moet gaan aanpassen naar de energie die je hebt. Denk hier eens over na.


Ja hij bleef tw spelen en ja hij bleef de stam van ons leiden. Dit deed hij omdat TribalWars toch iets is waar hij mensen ook nog spreekt. Waar hij toch het gevoel kan hebben van sociaal zijn. Hij heeft toch zeker een ruim jaar en ¾ maanden ongeveer niet geweten wat het zou kunnen zijn en moest hier van onderzoek naar onderzoek. Hij zocht afleiding van alles binnen TribalWars.


Hier wil ik het dan even bij laten, want je bent een blijft een anoniem iemand die heir stoer komt doen met een nieuw forum account dat je toch niet heel lang zult gebruiken. Een beetje zoals tegenwoordig die haters op Instagram zijn. Anoniem accountje aanmaken en op iemand gaan haten en dan nooit meer op terug komen. Ja van die mensen moeten we het hebben tegenwoordig.


Maar graag zie ik en ik denk Snuggles ook bewijsjes van al je beweringen terug en hoop ik toch dat je wat argumenten achter de hand hebt. Want je verhaal staat vol met aannames en die raken kant nog wal.


Voor je verhaal krijg je van mij een 8/10 en voor een sterk onderbouwde forum post een 0/10. Hier moet je nog even aan werken.


Groetjes Tears, met goedkeuring van Dokter Snuggles.


Mooie uitgebreide reactie, had niet anders verwacht dan dat jij wel de boontjes zou doppen voor hem, dit is voor jullie relatie als vrienden natuurlijk zeer te prijzen maar desondanks verwacht ik een uitgebreide reactie van hem omdat het heel persoonlijk over hem gaat!

Om maar gelijk te antwoorden op je eerste vraag, dit is/was mijn eerste account op Casual5. Heb ervoor nog niet eerder op die wereld gespeeld.
En volgens mij had ik het al duidelijk genoeg benoemt, activiteit is geen enkel excuus, vv afgeven zodra je aangevallen word is puur een teken van zwakte. Hoef ik volgens mij zelf niet verder uit te leggen want dat begrijp jij heel goed. En als jij mijn post een inhoudsloze post vind dan mis je volledig de inhoud van de post. Dat lijkt mij ook volkomen duidelijk toch?

Ga ik verder ook niet uitleggen, het enigste wat jij hebt gedaan in jou reactie is feiten ontkennen. Zeggen dat ik aannames gebruik. Het is algemeen bekend hoe hij is en hoe zijn speelwijze is. Dat hij niet vies is van een beetje een vies spelletje, en dat als het erop aankomt jullie gewoon elkaar de schuld geven om onder de feiten uit te komen.

Dat jij die aanval op servaas had gedaan dat wisten we al ja. En waarom ik niet meer dorpen had gepakt? Gewoonweg omdat ik ervanuitging dat Willem als een soort God zou spelen, ik had dus helemaal niets gepland. Enkel mijn offjes en edels stonden klaar. En ik ging er in eerste instantie vanuit dat hij offline was dus dan komt het allemaal aan op snelheid hé ;).

En mooi verhaal inderdaad, vond ik zelf ook:engel:.
Nu geef jij aan dat aannames d:podelijk zijn, dit is een heel mooi en wijs woord wat ik in dit gebeuren ook volledig op ons kan toepassen, immers jij nam aan dat servaas nooit een deuk in een pak boter sloeg, en ik nam aan dat hij als een soort God zou spelen:p Dan is het cirkeltje volledig rond en klopt jou bewering helemaal, goed opgemerkt! Word het dit keer toch eens geen inhoudsloze post.

En dan nog, het is toch enorm dom om een front niet te stacken en dus je tegenstander in dit geval te onderschatten? Het enige front wat je hebt dat stack je niet terwijl je gewoon deff thuis hebt staan, want dat bleek wel toen ik wat dorpen overnam dat er deff op liep. En al helemaal op zo`n moment dat de range weg valt, als je je verplaatst in je tegenstander dan is dat toch het ultieme moment om gelijk de aanval in te zetten zoals velen van 882 wel deden.

Nee, deze excuses dat het niet gestackt stond die kun je beter achterwege laten want die raken niets.

Mijn verhaal staat inderdaad vol met aannames, het is een soort situatie schets, en ik probeer jullie mee te nemen in mijn gedachtengang. Als je nadenkt over wat je tegenstander zal doen dan probeer je je te verplaatsen in je tegenstander en dan ga je denken, waarschijnlijk zal hij dit doen zodra de range weg is, dat is dus inderdaad een aanname. En ik wijs er dus later ook op dat mijn aannames niet kloppen omdat ik dus helemaal niet aangevallen werd, ik kreeg helemaal geen gestackt front te zien toen ik mijn eerste scout rapportje opende, ik kreeg in het eerst helemaal niet gelijk een reactie in de vorm van aanvallen, als die dingen had ik wel verwacht. Enzovoorts.

En als slot, je tobt met je gezondheid. Dit is natuurlijk heel vervelend en heel naar, dat gun je je ergste vijand op tribalwars niet. Tenslotte blijft tribalwars een spellletje wat iedereen voor zijn plezier speelt. En iedereen schept er op een andere manier behagen uit, er worden mensen zwart gemaakt, er word diplomatiek vuil spel gespeeld, er word ook door mensen gewoon het spel gespeeld en op een goede en ervaren manier, mensen scheppen behagen uit het hebben van de beste skills, het gebruiken van scripts, enzovoorts. (de inhoud is dat iedereen op zijn of haar eigen manier plezier uit het spelletje haalt)

Maar je kunt niet inactief zijn en beweren dat je de beste bent, en ik ga dat verder ook niet bewijzen. Omdat ik inderdaad anoniem post. Maar hij weet zelf wel hoe hij tegen anderen over mensen praat als noobjes en dergelijke, ik speel ze zo weg, enzovoorts. Maar iets laten zien dat zit er niet in. Nu weer hoor ik dat jij het werk opknapt.

Nu met deze uitleg kun jij toch je cijfer voor een goed onderbouwde post wijzigen ;) heb zelfs de moeite genomen in mijn eerste post om rapportjes en kaartjes te posten, nu dat is al een eerste bewijs voor een onderbouwing van slecht, of niet dodgen, lijkt mij dat dat zeer zeker al een puntje waard is.

Tot slot verwacht ik nog een mooie uitgebreide reactie van hem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80149

Guest
Poe poe poe, je pakt wat dorpen van een speler die in een stam zit op een wereld die al lang en breed gespeeld is. Wat een grootspraak zeg, denk is na voor je wat typt.

Waarom zou ik na moeten denken, willen jullie alleen bb tjes edelen? Beetje tegenstand is wel leuk toch;)
 

DeletedUser79767

Guest
Ben het volledig met je eens oeksie, ben echter wel benieuwd wie je bent. Vraag me af waarom je anoniem post. Is toch nergens voor nodig? Je hebt de ballen om de waarheid te zeggen, maar niet de ballen om te laten zien wie je bent, toch beetje teleurstellend
 

DeletedUser76198

Guest
Mooie uitgebreide reactie, had niet anders verwacht dan dat jij, Alex wel de boontjes zou doppen voor Willem, dit is voor jullie relatie als vrienden natuurlijk zeer te prijzen maar desondanks verwacht ik een uitgebreide reactie van Willem omdat het heel persoonlijk over hem gaat!

Om maar gelijk te antwoorden op je eerste vraag, dit is/was mijn eerste account op Casual5. Heb ervoor nog niet eerder op die wereld gespeeld.
En volgens mij had ik het al duidelijk genoeg benoemt, activiteit is geen enkel excuus, vv afgeven zodra je aangevallen word is puur een teken van zwakte. Hoef ik volgens mij zelf niet verder uit te leggen want dat begrijp jij heel goed. En als jij mijn post een inhoudsloze post vind dan mis je volledig de inhoud van de post. Dat lijkt mij ook volkomen duidelijk toch?

Ga ik verder ook niet uitleggen, het enigste wat jij hebt gedaan in jou reactie is feiten ontkennen. Zeggen dat ik aannames gebruik. Het is algemeen bekend hoe Willem is en hoe zijn speelwijze is. Dat hij niet vies is van een beetje een vies spelletje, en dat als het erop aankomt jullie gewoon elkaar de schuld geven om onder de feiten uit te komen.

Dat jij die aanval op servaas had gedaan dat wisten we al ja. En waarom ik niet meer dorpen had gepakt? Gewoonweg omdat ik ervanuitging dat Willem als een soort God zou spelen, ik had dus helemaal niets gepland. Enkel mijn offjes en edels stonden klaar. En ik ging er in eerste instantie vanuit dat Willem offline was dus dan komt het allemaal aan op snelheid hé ;).

En mooi verhaal inderdaad, vond ik zelf ook:engel:.
Nu geef jij aan dat aannames d:podelijk zijn, dit is een heel mooi en wijs woord wat ik in dit gebeuren ook volledig op ons kan toepassen, immers jij nam aan dat servaas nooit een deuk in een pak boter sloeg, en ik nam aan dat Willem als een soort God zou spelen:p Dan is het cirkeltje volledig rond en klopt jou bewering helemaal, goed opgemerkt! Word het dit keer toch eens geen inhoudsloze post.

En dan nog, het is toch enorm dom om een front niet te stacken en dus je tegenstander in dit geval te onderschatten? Het enige front wat je hebt dat stack je niet terwijl je gewoon deff thuis hebt staan, want dat bleek wel toen ik wat dorpen overnam dat er deff op liep. En al helemaal op zo`n moment dat de range weg valt, als je je verplaatst in je tegenstander dan is dat toch het ultieme moment om gelijk de aanval in te zetten zoals velen van 882 wel deden.

Nee Alex, deze excuses dat het niet gestackt stond die kun je beter achterwege laten want die raken niets.

Mijn verhaal staat inderdaad vol met aannames, het is een soort situatie schets, en ik probeer jullie mee te nemen in mijn gedachtengang. Als je nadenkt over wat je tegenstander zal doen dan probeer je je te verplaatsen in je tegenstander en dan ga je denken, waarschijnlijk zal hij dit doen zodra de range weg is, dat is dus inderdaad een aanname. En ik wijs er dus later ook op dat mijn aannames niet kloppen omdat ik dus helemaal niet aangevallen werd, ik kreeg helemaal geen gestackt front te zien toen ik mijn eerste scout rapportje opende, ik kreeg in het eerst helemaal niet gelijk een reactie in de vorm van aanvallen, als die dingen had ik wel verwacht. Enzovoorts.

En als slot, je tobt met je gezondheid. Dit is natuurlijk heel vervelend en heel naar, dat gun je je ergste vijand op tribalwars niet. Tenslotte blijft tribalwars een spellletje wat iedereen voor zijn plezier speelt. En iedereen schept er op een andere manier behagen uit, er worden mensen zwart gemaakt, er word diplomatiek vuil spel gespeeld, er word ook door mensen gewoon het spel gespeeld en op een goede en ervaren manier, mensen scheppen behagen uit het hebben van de beste skills, het gebruiken van scripts, enzovoorts. (de inhoud is dat iedereen op zijn of haar eigen manier plezier uit het spelletje haalt)

Maar je kunt niet inactief zijn en beweren dat je de beste bent, en ik ga dat verder ook niet bewijzen. Omdat ik inderdaad anoniem post. Maar Willem weet zelf wel hoe hij tegen anderen over mensen praat als noobjes en dergelijke, ik speel ze zo weg, enzovoorts. Maar iets laten zien dat zit er niet in. Nu weer hoor ik dat Alex het werk opknapt.

Nu met deze uitleg Alex kun jij toch je cijfer voor een goed onderbouwde post wijzigen ;) heb zelfs de moeite genomen in mijn eerste post om rapportjes en kaartjes te posten, nu dat is al een eerste bewijs voor een onderbouwing van slecht, of niet dodgen, lijkt mij dat dat zeer zeker al een puntje waard is.

Tot slot verwacht ik nog een mooie uitgebreide reactie van Willem.

Hahaha grapjas wilt een reactie van iemand hebben. Maak dan een inhoudvolle post of een prestatie in game waar iets van skill achter zit :)
 

DeletedUser80149

Guest
Hahaha grapjas wilt een reactie van iemand hebben. Maak dan een inhoudvolle post of een prestatie in game waar iets van skill achter zit :)

Had ik jou iets gevraagd? nee

Ga aub niet met de argumenten van een ander strijken met je `inhoudsvolle post` . Helemaal zelf niet bedacht zeker?

We hebben het clubje weer compleet hoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76198

Guest
Had ik jou iets gevraagd? nee

Ga aub niet met de argumenten van een ander strijken met je `inhoudsvolle post` . Helemaal zelf niet bedacht zeker?

We hebben het clubje weer compleet hoor

Ik strijk helemaal niet met argumenten van een ander, als ik dat zou doen zou ik normaal reageren.

Mijn boodschap is meer dat je je kaakspieren(ofja vingers) minder moet bewegen omdat je net niks bent behalve hetgeen waar je andere van beschuldigd.

HeB ik JoU IeTS GeVrAagd, het is een forum geen pm
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78605

Guest
Had ik jou iets gevraagd? nee

Ga aub niet met de argumenten van een ander strijken met je `inhoudsvolle post` . Helemaal zelf niet bedacht zeker?

We hebben het clubje weer compleet hoor, hè Roel...
Ik heb jou in mijn post om een aantal dingen gevraagd, gelieve die televeren of gewoon je mond te houden. Wanneer komt je weer langs op Snuggles?
Oh en gelieve mijn naam uit je post weg te halen en er Tears neer te zetten. Alleen als je toestemming hebt kan je mijn naam gebruiken ;)
Ik lees enkel bullshit dingen bij jou, maak eens een normale post met onderbouwde punten. Dat random dingen uit de lucht grijpen staat je niet. Maakt je verhaal niet echt sterker.
Laatste vraag nog, ga je je naam nog bloot geven, daar je ons allemaal zo goed kent, of blijf je het anonieme noobje spelen?
 

DeletedUser80149

Guest
;)
Ik heb jou in mijn post om een aantal dingen gevraagd, gelieve die televeren of gewoon je mond te houden. Wanneer komt je weer langs op Snuggles?
Oh en gelieve mijn naam uit je post weg te halen en er Tears neer te zetten. Alleen als je toestemming hebt kan je mijn naam gebruiken ;)
Ik lees enkel bullshit dingen bij jou, maak eens een normale post met onderbouwde punten. Dat random dingen uit de lucht grijpen staat je niet. Maakt je verhaal niet echt sterker.
Laatste vraag nog, ga je je naam nog bloot geven, daar je ons allemaal zo goed kent, of blijf je het anonieme noobje spelen?

Wederom een bewijs dat jij beter tw spelen kunt dan lezen, dit is namelijk een vrij inhoudsloze post. Heb net mijn verhaal gemotiveerd. En alsnog blijf jij beweren dat ik random dingen uit de lucht grijp. Je weet gewoon dat ik volledig gelijk heb en daarom blijf je jezelf maar verweren met random beschuldigingen die nergens over gaan. Heb jou niets gevraagd, was een post over Willem en niet over jou. Je kunt je er beter buiten houden want op dit moment ben je jezelf alleen maar belachelijk aan het maken;). Heb zitten twijfelen of ik nog op je zou reageren maar je vraagt er op deze manier duidelijk om dat ik heel duidelijk mijn mening geef. En anonieme noobje haha, je verloor dan toch maar weer mooi van dat anonieme noobje als je dan toch zo graag in de schoenen van Willem wilt staan.

Zou je beter staan als je gewoon de waarheid toegaf:engel:
 

DeletedUser78605

Guest
Ik heb die reactie op mijn tekst idd niet gelezen. Na de eerste zin ben ik gestopt. Zag ook veel bewijsjes idd.
 
Reactiescore
182
En dan nog even wat gratis tips.


Zorg dat je je offensieve troepen dodged (dat wil zeggen, weghaald) voor vijandelijke clears bij het dorp aankomen. Anders krijg je zulke situaties:


En zo heb ik er tientallen, dat zijn geen foutjes meer. Dit kost je troepen en edels die je heel hard nodig hebt.

KPAg4fR.png

Zorg dat als je een aanval Blockt dat je genoeg troepen in het dorp hebt staan, want anders krijg je dit:

Dit is zonde van je deff die je zo hard nodig hebt om edels te blocken.

qCpwfdz.png

Nee, deze excuses dat het niet gestackt stond die kun je beter achterwege laten want die raken niets.
P8TOVtE.png

Hey grapjas, misschien een idee om je tips door te geven aan je vriendjes. Jij hebt er misschien tientallen rapportjes, ik heb er een stuk of 450, en dan heb ik het nog niet eens gehad over alle edels in deffdorpen :rolleyes: Hierdoor krijg je situaties als deze:
djgoktz.png

Jij hebt deze wereld 0 komma 0 betekend, gedraag je daar dan ook naar;)
 

DeletedUser80149

Guest
KPAg4fR.png



qCpwfdz.png


P8TOVtE.png

Hey grapjas, misschien een idee om je tips door te geven aan je vriendjes. Jij hebt er misschien tientallen rapportjes, ik heb er een stuk of 450, en dan heb ik het nog niet eens gehad over alle edels in deffdorpen :rolleyes: Hierdoor krijg je situaties als deze:
djgoktz.png

Jij hebt deze wereld 0 komma 0 betekend, gedraag je daar dan ook naar;)

Ah kom jij hier stoer doen als je inactieve spelers cleart, haha zo kan ik het ook wel. Sjonge wat een slechte reactie! Heb nog altijd helemaal 0.0 gezien van jullie.
 
Reactiescore
389
Ah kom jij hier stoer doen als je inactieve spelers cleart, haha zo kan ik het ook wel. Sjonge wat een slechte reactie! Heb nog altijd helemaal 0.0 gezien van jullie.
hahahahaha heel dit forum gaat er nu over, over hoe jij snuggles aanvalt terwijl hij inactief was en hoe stoer je bent xD En nu ga je janken als iemand anders precies hetzelfde laat zien xD Mafkees.
 

DeletedUser78605

Guest
Mooie is, dat hij stoer doet dat hij van Snuggles zelf kan winnen, maar nog nooit echt het duel met hem is aangegaan :p
 

DeletedUser79785

Guest
Hoi hoi, bij deze mijn langverwachte, "inhoudelijke" reactie.

Allereerst wil ik je even aan de privacy regels herinneren zoals Tears ook al deed.

Ik zie verder nog steeds geen inhoud, nog bewijs van alles wat ik dan wel niet over mezelf geopperd zou hebben, dus ik houd mijn reactie bij 3 simpele quotes:

Hahaha grapjas wilt een reactie van iemand hebben. Maak dan een inhoudvolle post of een prestatie in game waar iets van skill achter zit :)

Ik heb jou in mijn post om een aantal dingen gevraagd, gelieve die te leveren of gewoon je mond te houden. Wanneer komt je weer langs op Snuggles?
Oh en gelieve mijn naam uit je post weg te halen en er Tears neer te zetten. Alleen als je toestemming hebt kan je mijn naam gebruiken ;)
Ik lees enkel bullshit dingen bij jou, maak eens een normale post met onderbouwde punten. Dat random dingen uit de lucht grijpen staat je niet. Maakt je verhaal niet echt sterker.
Laatste vraag nog, ga je je naam nog bloot geven, daar je ons allemaal zo goed kent, of blijf je het anonieme noobje spelen?

Ik heb die reactie op mijn tekst idd niet gelezen. Na de eerste zin ben ik gestopt. Zag ook veel bewijsjes idd.

Mss is dit alles food for thought voor onze anonieme pretletter.


Voor alle critici, ik geef toe dat het acc er niet helemaal bij stond zoals je zou verwachten, dit is mijn fout geweest, ga er geen excuusjes aan vast plakken, jullie kunnen mijn situatie lezen, doe er mee wat je wilt.
 
Bovenaan