Stab Deathblow

DeletedUser77502

Guest
Beste mensen op het Af,

Laat mij je mee nemen in een gezellige en informatief verhaal, mede mogelijk gemaakt door de stab op Deathblow. Deze stab is uitgevoerd door Thomas, die op deze wereld al meerdere stabs heeft uit gevoerd. Het doel van deze tekst is niet bedoeld om mensen zwart te maken, of wraak te nemen. Na vele onderhandelen met meerdere leiders van de stam Bonken zijn we tot de conclusie gekomen dat er een post moest komen op het af hierover omdat wij er niet uit kwamen.

Het begint allemaal begin november, wij maken ons eerste contact met een speler genaamd TheOneAndOnly1. Na een paar dagen gezellig over en weer praten begonnen de serieuze gesprekken over een samenwerking, die wij ook wel zagen zitten. We bleven gezellig door chatten tot wij op 21/11 een berichtje kregen van Thomas dat hij gestabed was door The Man With No Name, en dat hij dus weg gespeeld ging worden. Omdat tot dat moment onze gesprekken met Thomas erg goed gingen hebben wij hem ook uit medelijden gevraagd of hij door wilde op ons account, dit zag Thomas wel zitten maar hij had aangegeven dat een andere speler van zijn stam ook interesse had om hem op zijn account te komen. Dit ging dan over de speler Usus Ad Pugnam, maar hij na een gesprek wilde hij toch bij ons komen. Dus hebben wij hem tot onze whatsapp groep toegevoegd in de groepsapp van het account op de 21e van november. ( http://prntscr.com/lrq00r )
(Achteraf bleek Thomas de stabber zijn op The Man With No Name, maar dat is denk ik al op het AF besproken)

Thomas heeft toen de eerste dagen serieus mee gespeeld bij ons, tot er bij ons dingen begonnen op te vallen. Waaronder dat Thomas zich de 24e toevallig had verslapen toen er aanvallen kwamen van een oud stam genoot van em genaamd Vegeta tewijl hij de nacht op zich genomen had. Dit het zelfde verhaal op de 27e. ( http://prntscr.com/lrk602 )
Verder had die naast de nachten ook nooit veel zinnige informatie over plannen die hij had over het acc, en nam zijn activiteit in de chat drastisch af. Uit eindelijk hebben wij in de middag van 27/11 het ww veranderd, toen die daar de 28e nog steeds niet achter was hebben we alarm geslagen in de stam en een stack omhoog getrokken in 1 van de short range dorpen tegen Usus Ad Pugnam aan.

Nu dan over de stab zelf.
Op de 30e van november, 3 dagen nadat wij ons wachtwoord hadden veranderd waar hij nooit achter gekomen is, kregen wij een massa van de volgende spelers uit bonken:
-Usus Ad Pugnam
-Mauwiauwi
-Vegeta
-TheManWithNoName

De nacht dat deze verstuurd werd hebben wij een bericht in onze groepsapp samen met Thomas gestuurd, dat er aanvallen kwamen. Dit heeft Thomas die nacht gelezen, maar nooit op gereageerd. ( http://prntscr.com/lrkb4n ) Toen wij hem na de aanvallen, redelijk met succes af geslagen waren, hebben geconfronteerd wist hij van niks en beweerde hij die nacht te slapen. ( http://prntscr.com/lrkd1f ) Dit was dus een goed geplande stab, die alleen anders is gelopen dan gehoopt, want wij hebben onze dorpen nog.
Wij hebben in eerste instantie die dag geklaagd bij Under The Stairs dat bonken ons gestabed had, die zou dit gaan uitzoeken voor ons. En onze theorie werd door Nick bevestigd. ( http://prntscr.com/lrkhw9 )

Toen we door drukte op de leiding van Bonken is ook deze screenshot gedeeld, waar duidelijk word dat Thomas de dag voor de massa het wachtwoord van Usus heeft gevraagd om treintjes te sturen die nacht, ( http://prntscr.com/lrkizs ) hier staat alleen donderdag, maar dat is dus 29/11 en de massa was vrijdag 30/11.
Dus de conclusie die hier uit te trekken is, is dat Deathblow gestabed is door in ieder geval Thomas en Usus Ad Pugnam.

We zijn nu alweer een week verder, en nog steeds zijn de leiding van bonken en wij er niet uit gekomen. Ook heeft Usus in de tijd dat deze onderhandelingen bezig waren gewoon door geedeld. ( http://nl.twstats.com/nl65/index.php?page=player&mode=conquers&id=316500 ) Wij daar in tegen zijn druk in gesprek geweest met de leiding van bonken die vanaf het begin voorstellen heeft gedaan dat wij Usus zouden mogen edelen als wij Bonken zouden joinen, wij zagen de stam joinen die ons zojuist gestabed had alleen niet zitten waardoor wij een ander voorstel hadden.
Onze eis op dat moment was, kick voor Usus en dorp 001, 003 en 004 naar ons en dan kon 002 naar iemand in Bonken zelf. Dit zou dan overlegt worden en dan kregen zouden we zo snel mogelijk antwoord hebben.
Nu Usus 2 dorpen er bij heeft geedeld is onze eis aan Bonken nu "onrealistisch" hoog is volgens de leiding van Bonken. Daarom hebben wij besloten om dit topic te openen, en het gesprek over deze stab eindelijk te starten. Dit op verzoek van de leiding van Bonken om de mening van het af te krijgen van meerdere mensen, omdat zij er niet uitkomen. Het verzoek is dus, dat wij dit verhaal vertellen, bonken daar op mag reageren en dan als de mensen op het af akkoord gaan met onze eis deze ook goed gekeurd word door de leiding van Bonken.
( http://prntscr.com/lrq158 )

Daarom nu het laatste stuk van dit mooie verhaal, onze eis aan bonken
Onze eis is wel wat aangepast omdat Usus dus nu meerdere dorpen geedeld heeft.
Wij willen dat Usus uit Bonken word gezet, dat Bonken dus deze speler niet meer mag verdedigen.
Deathblow zonder recaps of andere ongein de dorpen 001, 003, 004, 005 en 006 mag pakken van Usus.
Dan blijft 1 van de grootse dorpen van Usus, zijn 002, over voor Bonken, om die zelf intern te verdelen.

Ook Mauwimauw werd medeplichtig gezien door de leiding van Bonken, maar wat ze daarmee gaan doen is hun eigen keuze. ( http://prntscr.com/lrq1gg )

Graag hoor ik dus wat jullie van deze stab vinden, en of onze eis te hoog of te laag is.

Met vriendelijke groet
Team | Deathblow

Bericht aangepast wegens privacy regels van het AF.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80043

Guest
Daarom nu het laatste stuk van dit mooie verhaal, onze eis aan bonken
Onze eis is wel wat aangepast omdat Usus dus nu meerdere dorpen geedeld heeft.
Wij willen dat Usus uit Bonken word gezet, dat Bonken dus deze speler niet meer mag verdedigen.
Deathblow zonder recaps of andere ongein de dorpen 001, 003, 004, 005 en 006 mag pakken van Usus.
Dan blijft 1 van de grootse dorpen van Usus, zijn 002, over voor Bonken, om die zelf intern te verdelen.

Toen de stab gebeurde kon Bonken toch niet weten dat Thomas bij jullie gelogd heeft. Dat dit een stab is, ga ik zeker niet ontkennen. Thomas heeft deze wereld niets anders gedaan, heb nog een paar screenshots van privé gesprekken van hem waarin hij zelfs beweerd dat Thomas zijn echte naam niet eens is. Dat hij nu gewoon van naam veranderd om verder te kunnen spelen. :confused::confused:

Maar terug over deze stab zelf, Usus kon niet weten dat Thomas jullie aan het stabben was. Er is ook een screenshot die bewijst dat Usus het eerlijk wou spelen. Bonken was hier in tussentijd nog niet van op de hoogte. Dus Bonken heeft geen stab gedaan voor alle duidelijkheid. Dat je nu dorpen gaat eisen omdat je gestabt bent is dus wel een beetje overdreven lijkt me.

Er moet inderdaad reactie komen vanuit Bonken, maar ze zijn je niets verschuldigd lijkt me.

En voor alle duidelijkheid, The Man With No Name werd gestabt door Thomas, Thomas heeft nooit op The Man With No Name gezeten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79867

Guest
Ik persoonlijk zie dit als een stab van een heel hoog kaliber.
 
Reactiescore
195
Als ik het zo lees zit BONKEN er toch dik mee tussen, of zijn mijn ogen zo vermoeid dat ik het niet helder zie?
 

DeletedUser80043

Guest
Ik persoonlijk zie dit als een stab van een heel hoog kaliber.

Is het ook, door 1 persoon. Thomas zit van accounts te switchen alsof het niets is. Ik vrees dat door de nieuwe regel van 24 uur tussen account wissels dit in de toekomst wel meer zal gebeuren..

Als ik het zo lees heeft zit BONKEN er toch mee tussen, of zijn mijn ogen zo vermoeid dat ik het niet helder zie?

Wat kan bonken er aan doen dat Thomas, wisselt tussen accounts waar zij zelf niets van weten? Deathblow wist dat TheOneAndOnly1 ons (The Man With No Name) gestabt heeft. Waarom pakken zij hem dan nog aan?

Zou hier graag een uitleg voor hebben?
 
Reactiescore
195
Ik vind dat BONKEN er mee te maken heeft omdat ze enkele dagen nadien een massa op hem plannen na dat die " Thomas " waarschijnlijk alle info aan hen heeft gegeven dus zijn ze medeplichtig.
 
Reactiescore
6
Gezien de mate van de bovenstaande beschuldigingen willen wij even de tijd nemen deze op een passende manier te kunnen weerleggen. Na het contacteren van de hoofeigenaar van account Usus met de beschuldigingen om trend Thomas is deze per direct de toegang tot het account ontzegt. Desbetreffende hoofdeigenaar zal morgen terugkomen met een uitgebreide reactie. Wij verzoeken dan ook iedereen ons de kans te geven om hier op een degelijke manier op te reageren voordat er conclusies worden getrokken met slechts een kant van het verhaal.
 
Reactiescore
6
Ik vind dat BONKEN er mee te maken heeft omdat ze enkele dagen nadien een massa op hem plannen na dat die " Thomas " waarschijnlijk alle info aan hen heeft gegeven dus zijn ze medeplichtig.

Voor zover mezelf betreft kan ik alleen zeggen dat ik geen enkele info van iemand anders heb gekregen, de info die ik had ten tijde van de massa heb ik zelf via scoutberichten verzamelt.
 
Reactiescore
195
Ik wijs ook niemand aan maar het is wel zeer toevallig nadat die persoon af het account gaat enkele dagen nadien er een massa op het account komt.
 

DeletedUser78796

Guest
Ik wijs ook niemand aan maar het is wel zeer toevallig nadat die persoon af het account gaat enkele dagen nadien er een massa op het account komt.
Dit is zeker waar. Enige is dat wij zelf de massa in elkaar hadden gezet. De enige info die we vanuit het acc usus hebben gekregen hierover waren de troepen die hij zelf had.

Edit, het plan lag er ook al langer. Een aantal dagen voordat Thomas acc usus ook maar was gejoined
 

DeletedUser80043

Guest
Ik wijs ook niemand aan maar het is wel zeer toevallig nadat die persoon af het account gaat enkele dagen nadien er een massa op het account komt.

Dit was door Bonken nog niet geweten toen de massa plaatsvond.
Usus wel, maar die wist dan weer niet dat Thomas op DeathBlow heeft gespeeld.

Het enige dat ik nu vind is dat Deathblow Thomas heeft aangenomen terwijl ze wisten dat hij gestabbed had.
 
Reactiescore
6
Ik wijs ook niemand aan maar het is wel zeer toevallig nadat die persoon af het account gaat enkele dagen nadien er een massa op het account komt.

Ik kan hier alleen voor mezelf spreken natuurlijk want ook ik wacht even de volledige reactie van mijn stamgenoot af, maar het feit dat die massa moest gaan komen was voor BONKEN vanaf het begin al duidelijk, ook direct na de actie op TheOneAndOnly werd hier al over gesproken. Dit omdat Deathblow vrienden was met TheOneAndOnly. Deathblow was voor ons dus de volgende bedreiging die weggewerkt zou moeten worden. Hij was op dat moment groter en niets doen zou dus een groot risico met zich meebrengen.

Wij waren op dat moment echter vanwege de actie op TheOneAndOnly niet in staat om direct verder te gaan op Deathblow en dit is dus uitgesteld tot we wel eea geregeld kregen. Tijdens de planning en uitvoering van deze massa was ik in elk geval niet op de hoogte dat Thomas nu op account Usus speelde en daarvoor op account Deathblow had gespeeld. Na deze massa was mij dit ook niet duidelijk uit de PM die Deathblow mij verstuurd had. Hier werd nergens over gesproken dat Thomas hun gestabbed had bij deze actie. Als ze dat gelijk hadden vermeld had ik eerder actie kunnen ondernemen.

Ik ben deze massa dus ook aangegaan met de gedachte een mooie 2e stamactie neer te zetten. Het feit dat die massa vanwege een enorm gepruts aan onze kant mislukt was heeft er voor gezorgd dat deathblow hier bijna ongeschonden vanaf kwam. Dat ik niet blij was met dit gepruts heb ik destijds ook nog laten weten aan deathblow en toen werd er niets gezegd over Thomas dat hij op hun account had gezeten.
 

DeletedUser73681

Guest
Stab zeker, ik heb ook wel respect voor de leiding van Bonken dat ze het op deze manier op willen lossen, keurig. Dorpen als compensatie hoe gaat dat in zijn werk dan? want Usus kan toch nog zelf gewoon snipen en recappen e.d.?
 

DeletedUser80043

Guest
Stab zeker, ik heb ook wel respect voor de leiding van Bonken dat ze het op deze manier op willen lossen, keurig. Dorpen als compensatie hoe gaat dat in zijn werk dan? want Usus kan toch nog zelf gewoon snipen en recappen e.d.?

Ik denk niet dat er dorpen in compensatie komen hoor. Vind dit dorpen claimen van een account die niet eens wist dat Thomas op DB gespeeld had een beetje overdreven. Thomas heeft gestabbed. De rest niet.
 

DeletedUser73681

Guest
Ik denk niet dat er dorpen in compensatie komen hoor. Vind dit dorpen claimen van een account die niet eens wist dat Thomas op DB gespeeld had een beetje overdreven. Thomas heeft gestabbed. De rest niet.

Ik ben het met je eens, mits Úsus niet wist dat Thomas op Deathblow gespeeld had. Wisten ze dat wel dan ben ik het eens met compensatie. Anders niet, was gewoon benieuwd naar hoe ze dan die dorpen zouden gaan edelen
 

DeletedUser77502

Guest
Ik ben deze massa dus ook aangegaan met de gedachte een mooie 2e stamactie neer te zetten. Het feit dat die massa vanwege een enorm gepruts aan onze kant mislukt was heeft er voor gezorgd dat deathblow hier bijna ongeschonden vanaf kwam. Dat ik niet blij was met dit gepruts heb ik destijds ook nog laten weten aan deathblow en toen werd er niets gezegd over Thomas dat hij op hun account had gezeten.
http://prntscr.com/lrq2vh , hier op is te zien dat A, jou vraagt of Thomas zich vermaakt. Hier in zeggen we inderdaad niet over een stab, maar dit was al wel bij leiding door gegeven.

Stab zeker, ik heb ook wel respect voor de leiding van Bonken dat ze het op deze manier op willen lossen, keurig. Dorpen als compensatie hoe gaat dat in zijn werk dan? want Usus kan toch nog zelf gewoon snipen en recappen e.d.?
Tuurlijk, maar Usus weg spelen zonder dat er stacks van bonken staan helpt al een hoop.

Ik ben het met je eens, mits Úsus niet wist dat Thomas op Deathblow gespeeld had. Wisten ze dat wel dan ben ik het eens met compensatie. Anders niet, was gewoon benieuwd naar hoe ze dan die dorpen zouden gaan edelen
Zelf zijn wij van mening dat Usus dit geweten moet hebben, omdat dit een bewuste stab is geweet die vooraf hoe dan ook besproken is geweest.


Verder wachten wij de reactie van usus af. Wat ik gewoon zeker weet is dat er een stab was, en dat deze heel goed was voorbereid door Thomas, en hoogst waarschijnlijk usus. Naar mijn idee zijn ze even schuldig, tot ze het tegendeel bewijzen.
Mvg
Team| Deathblow
 

DeletedUser80043

Guest
Reageer je zelf nog op het feit dat je wist dat Thomas een stabber was, maar je hem toch aan nam?

Of blijf je dit negeren?
 

DeletedUser77502

Guest
Als vervolg op die convo komt volgende reactie van jullie. https://prnt.sc/lrq9ra
Met daarna ook nog de volgende reactie: https://prnt.sc/lrqa6i

Was voor mij vele malen duidelijker geweest als jullie het gelijk zo vermeld hadden.
Ja, dat is ook zeker waar. Maar wij waren die ochtend een beetje durk, dus dit hebben we naar jou toe inderdaad verkeerd verwoord.
Reageer je zelf nog op het feit dat je wist dat Thomas een stabber was, maar je hem toch aan nam?

Of blijf je dit negeren?
Ik verwijs je graag even door naar Christiaan. Danku

Mvg
Team | Deathblow
 

DeletedUser80043

Guest
Ja, dat is ook zeker waar. Maar wij waren die ochtend een beetje durk, dus dit hebben we naar jou toe inderdaad verkeerd verwoord.

Ik verwijs je graag even door naar Christiaan. Danku

Mvg
Team | Deathblow

Je maakt een hele post over stabben, maar zelf neem je er eerst 1 aan waarvan je het wist?
Mag je hier toch ook uitleggen voor het AF dan?
 
Bovenaan