Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Reactiescore
3.536
Dat Hansie Pansie is waarom jij afgekort word met HHP! Doe mij 1 plezier en hou je hond BrokenArrow kort bij de ketting want voel al een waardeloze tegen reactie komen.

@jokersbrain wat ben je weer een zielig mannetje zeg ga me geen hond noemen van iemand want dat is nergens voor nodig ;)

I'm so good :D Al deel ik wel de mening dat ik dat gedeelte achterwege kon laten. Alvast daar mijn excuses voor.
 

DeletedUser78434

Guest
Uit Dejavu was toen niet mijn keuze. Noord scheidde zich af van zuid en toen kwam ik terecht bij CACTUS gezien ik goed contact begon te ontwikkelen met Sokaa en Cacturne. Na de massa delete stelde Sem mij voor in contact te brengen met Gods om hier de wereld verder te zetten gezien ik dit wenste. Na een tijdje in Gods gezeten te hebben werd ik gekickt wegens inactiviteit en omdat er geen klik was met het team. Hoe / door wie dat kwam ga ik nu niet bovenhalen maar is wel gekend bij jullie allemaal denk ik. Als Sick Minds besluit mij te kicken van het account (wat hun volste recht is) is het ook mijn volste recht verder te gaan op de wereld, gezien ik niet het gevoel had van een fijne sfeer in Gods heb ik na de kick dan ook geen contact meer opgenomen met Gods om daar op een ander account te gaan spelen. Enkele bekenden voor me bij MP vroegen dan of ik interesse had in Ice met het nieuwe team en ja dat zag ik zitten.

Ps: ja dat klopt, was voor mij ook een erg leuke wereld. Alleen deed Hunt toen iets waar ik ABSOLUUT niet mee kon leven (en zeker niet gezien het op voorhand anders aan mij uitgelegd wordt wat hun plan is) met demarkie en vond ik dat ronduit schandalig (beide partijen waren in fout, ik ga nu niet uitwijden over de situatie zelf). Heb toen onmiddellijk afstand genomen van acc en Hunt en ja wat later kwam ik in gesprek met Nicolas van QQ, waar ik tot op vandaag nog geen seconde spijt van heb.

Snap dus dat je er iets wilt achter zoeken maar neen beste Inge, dat moet niet ! Ik speel gewoon graag tw in een leuke, gezellige groep. That's it :)

Je doelt erop dat ik de factor was dat het niet zou klikken?
Volgens mij was ik de enige die nog probeerde om normaal contact te krijgen, omdat je zo inactief was.

Daarnaast zijn je vieze praktijken op w62 ook niet on opgemerkt gebleven en is dit ook een van de redenen van je kick. Als het aan Mike had gelegen, had het geen week geweest dat je had gespeeld, maar heb ik je die kans wel gegeven.

Btw, ben je al gelogged op Ice? Of heb je het weer druk nu je incs krijgt.

1ccbd2cedf4dc04b5636512bd069c944.png
 
Reactiescore
983
Je doelt erop dat ik de factor was dat het niet zou klikken?
Volgens mij was ik de enige die nog probeerde om normaal contact te krijgen, omdat je zo inactief was.

Daarnaast zijn je vieze praktijken op w62 ook niet on opgemerkt gebleven en is dit ook een van de redenen van je kick. Als het aan Mike had gelegen, had het geen week geweest dat je had gespeeld, maar heb ik je die kans wel gegeven.

Btw, ben je al gelogged op Ice? Of heb je het weer druk nu je incs krijgt.

1ccbd2cedf4dc04b5636512bd069c944.png

Over welke vieze praktijken heb jij het nu in hemelsnaam? Haha
En naja Roy, sommige mensen hebben ook een leven en kunnen niet op hun werk of school hele tijd op hun pc zitten, iets wat jij waarschijnlijk niet kent :) als het nu met elk dorpsverlies moddergooien gaat worden vind ik je nog zieliger dan ik al dacht maar daar doe ik niet aan mee.
Zoek het maar uit en ik ga mijn wijze beslissing van een tijdje terug om het AF niet meer te lezen terug in gebruik nemen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78434

Guest
Zoek het maar uit en ik ga mijn wijze beslissing van een tijdje terug om het AF niet meer te lezen terug in gebruik nemen.

Stop dan ook alvast met loggen op Ice, over een paar dagen zou je dat toch al niet meer doen.
 
Reactiescore
967
Je doelt erop dat ik de factor was dat het niet zou klikken?
Volgens mij was ik de enige die nog probeerde om normaal contact te krijgen, omdat je zo inactief was.

Daarnaast zijn je vieze praktijken op w62 ook niet on opgemerkt gebleven en is dit ook een van de redenen van je kick. Als het aan Mike had gelegen, had het geen week geweest dat je had gespeeld, maar heb ik je die kans wel gegeven.

Btw, ben je al gelogged op Ice? Of heb je het weer druk nu je incs krijgt.

1ccbd2cedf4dc04b5636512bd069c944.png

Oehhh moddergooien! Lekkeurr! Welke clown had die vv van ChuChu weer eens die toen een handjevol dorpen verloor vorige week vrijdag? Of zat je in die periodes toevallig te kakken?
 
Reactiescore
983
Stop dan ook alvast met loggen op Ice, over een paar dagen zou je dat toch al niet meer doen.

Oke prima, omdat jij het vraagt doe ik dat.
Nee maar serieus Roy je had het over smerige praktijken..? Wil je jezelf eens verklaren of kan je nooit eens wat deftig onderbouwen en alleen maar wat roepen?
 

DeletedUser78434

Guest
Oehhh moddergooien! Lekkeurr! Welke clown had die vv van ChuChu weer eens die toen een handjevol dorpen verloor vorige week vrijdag? Of zat je in die periodes toevallig te kakken?

Wij hadden de vv niet, dus waar je dat vandaan haalt?
 

DeletedUser77710

Guest
Wij hadden de vv niet, dus waar je dat vandaan haalt?


Zou je niet wat jezelf beginnen onderbouwen? Anders zal de andere helft van het AF je ook niet meer serieus nemen, vrees ik. Je zegt hier in een van je vorige posts dat hij iets gedaan heeft wat niet kan, verklaar je nader. Als je a zegt moet je ook b zeggen.


Humus is echt facking lekker tho
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78434

Guest
Zou je niet wat jezelf beginnen onderbouwen? Anders zal de andere helft van het AF je ook niet meer serieus nemen, vrees ik. Je zegt hier in een van je vorige posts dat hij iets gedaan heeft wat niet kan, verklaar je nader. Als je a zegt moet je ook b zeggen.

Omdat je het zo lief vraagt.
Vrijdag waar je op doelt, was ik zelf niet aanwezig op de vv op de tijden dat er edels zijn doorgekomen. Ik weet niet helemaal precies op welke tijden ik wel vv heb gedraaid. In ieder geval niet tussen 08:00 en 09:30 en ook niet na 14:00, had namelijk tussen 08:00 en 09:30 een zakelijke call en na 14:00 een meeting voor m'n scriptie, daarna sinterklaas met schoonfamilie

Als ik ergens vv draai, waar dorpen verloren zouden gaan, zou ik daar open en eerlijk voor uit komen. Tot nu toe is dat nog niet het geval geweest.
 
Reactiescore
3.536
Hij doet stoer op t af omdat die in t echt wss een doelloos leven heeft

321f0ac832cfb3970597d04f80080a0d.png


Iemand die zijn excuses aanbied is volgens mij niet echt bezig met zichzelf proberen stoer voor te doen. Dat gezegd zijnde is het een erg goedkope tegenreactie die nergens op slaat en al zeker als je 'wss' er moet bij zetten. Leuke stelling, jammer van de onderbouwing die zoek is.

Ik wil even vermelden dat ik al maanden geen TW speel en max 20 minuten per dag, soms eens een week niet en soms eens een uur per dag op het AF zit. Als jij dat onder de noemer doelloos leven wilt beschouwen zal je daar zelf zeker ook wel onder vallen.

En hij mag praten maar volgens mij heeft meneertje niet super veel gepresteert op tw

'volgens mij' dat is al bijna zo erg als 'wss'.

c112ccf10d38e1e534644a659fa42d9c.png


W51: BrokenArrow word kansloos weggespeeld tegen een stam waar ik leider van was, waar ik de massa heb opgezet en waar ik deels met andere de actie ook d.m.v vv heb aan mee deelgenomen.

BrokenArrow gaat verder spelen op Runner5 en behalen 75+ winsten op account El Salvador dat 20 tal CF's over heel zijn account had. Jannes stopt op zijn account om op El Salvador te komen spelen. De winsten werden met de dag minder tot er niets meer veroverd werd. Jannes doet tegen actie enkele keren en behaald 75+ winsten op account Runner5. CF's allemaal weg, veel gaten gemaakt in Runner5.

Stap 1: BrokenArrow is 2x verloren van Jannes.
Stap 2: BrokenArrow roept dat Jannes 'volgens mij' nog nooit iets gepresteerd heeft.
Stap 3: Als Jannes niets gepresteerd heeft volgens BrokenArrow, maar BrokenArrow 2x verloren heeft van Jannes, wat heeft BrokenArrow dan al gepresteerd?

Nu deze vraag gesteld is krijg ik graag een analyse van jouw waarin je mijn 8 jaar gameplay kort samenvat. Je mag beginnen met wereld 8-12-15-17,... en zo verder tot w62. Dan zullen we bekijken wat ik allemaal heb klaar gemaakt.

Dan wil ik als laatste nog meegeven dat stellen iemand niets gepresteerD heeft altijd serieuzer overkomt als je het woord gepresteerD ook effectief correct neer typt.
 
Bovenaan