Top/flop stammen

Reactiescore
93
Ding is dat jullie dit puur gaan doen om te winnen lol, hun omdat speler bijvoorbeeld geen tijd genoeg hebben.

Jullie willen gewoon winnen zonder iets te moeten doen, waarom edel je nu anders barbs?
 

DeletedUser79687

Guest
met backstabbers ga ik niet in gesprek is ver beneden mijn waardigheid.
 
Reactiescore
1.089
Vrij domme keuze ook om barbs te edelen als je eerste staat in dominatie
 
Reactiescore
1.089
Op een boer limiet wereld, pakketjes duur herbouwen terwijl je qua dominatie 1ste staat? Dan heb jij een andere definitie van goede keuze dan ik in ieder geval.
Als het nog een bonusdorpje is, misschien ja, maar anders ben ik het daar echt niet mee eens.
 

DeletedUser76748

Guest
Op een boer limiet wereld, pakketjes duur herbouwen terwijl je qua dominatie 1ste staat? Dan heb jij een andere definitie van goede keuze dan ik in ieder geval.
Als het nog een bonusdorpje is, misschien ja, maar anders ben ik het daar echt niet mee eens.

Zullen wel zien wiens strategie beter is wanneer de wereld gewonnen is ^^
 
Reactiescore
1.089
Wat is dat nou weer voor een antwoord.

Met barbarendorpen edelen verhoog je het aantal actieve dorpen op de wereld. Als je dus barbaren gaat edelen als nummer 1 van de wereld verhoog je je dominatie niet, want voor elk barbarendorp wat je edelt extra wordt het aantal actieve dorpen ook verhoogd. Sterker nog, als de tegenstander dan meer actieve dorpen (= in het bezit van spelers, behalve uit hun eigen stam) edelt dan de n1, gaan ze door het barbarengeedel er significant meer op vooruit dan dat de nummer 1 dat doet.


Besides, is het wel hele makkelijke grootpraat als je toch al nummer 1 staat. Maar whatever, als ik iemand barbarendorpen zie overnemen aan het front weet ik dat ik gelijk moet aanvallen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310

DeletedUser74404

Guest
Wat is dat nou weer voor een antwoord.

Met barbarendorpen edelen verhoog je het aantal actieve dorpen op de wereld. Als je dus barbaren gaat edelen als nummer 1 van de wereld verhoog je je dominatie niet, want voor elk barbarendorp wat je edelt extra wordt het aantal actieve dorpen ook verhoogd. Sterker nog, als de tegenstander dan meer actieve dorpen (= in het bezit van spelers, behalve uit hun eigen stam) edelt dan de n1, gaan ze door het barbarengeedel er significant meer op vooruit dan dat de nummer 1 dat doet.


Besides, is het wel hele makkelijke grootpraat als je toch al nummer 1 staat. Maar whatever, als ik iemand barbarendorpen zie overnemen aan het front weet ik dat ik gelijk moet aanvallen.

En als je het nou gewoon eens doet om enkel je front te versterken?
 

DeletedUser77627

Guest
En als je het nou gewoon eens doet om enkel je front te versterken?

Precies wat ik zeg dus :p. Met het beperkt aantal actieve dorpen dat op deze wereld dicht bij elkaar geclusterd ligt moet je wel bb’s edelen om fatsoenlijk te kunnen bashen.
 

DeletedUser69389

Guest
En als je het nou gewoon eens doet om enkel je front te versterken?
En hoe wil je dan vooruit gaan dodgen als je onder vuur ligt? Tussen enkele barbaardorpen of nagenoeg alle barbaardorpen zit een groot verschil.
 

DeletedUser74404

Guest
En hoe wil je dan vooruit gaan dodgen als je onder vuur ligt? Tussen enkele barbaardorpen of nagenoeg alle barbaardorpen zit een groot verschil.

Waarom vooruit dodgen als je ook gewoon kan canceldodgen? Waarom tf zou je uberhaupt vooruit dodgen bij frontdorpen ipv cancel
 

DeletedUser69389

Guest
Waarom vooruit dodgen als je ook gewoon kan canceldodgen? Waarom tf zou je uberhaupt vooruit dodgen bij frontdorpen ipv cancel
Omdat je soms dermate veel incs hebt dat vooruitdodgen handiger is dan canceldodgen. Daarnaast wie zegt dat ik het heb op directe frontdorpen dodgen?
 

DeletedUser79687

Guest
een analyse van de afgelopen overnames bijna enkel intren bij ram
romeinse kruiden 4 bb dorpen
3 bb dorpen ge edelt door ons.
 

DeletedUser5310

Guest
een analyse van de afgelopen overnames bijna enkel intren bij ram
romeinse kruiden 4 bb dorpen
3 bb dorpen ge edelt door ons.

Een analyse van jou begin op deze wereld, eerst 20 dorpen intern zonder troepen kwijt te raken en heeft vervolgens de grootste moeite om een speler van 250k weg te spelen in zijn eentje en heeft een hele stam + hun hulpstammetje nodig om te kunnen winnen. Ook vision is trouwens lekker bezig met internen, dus wat probeer je nu precies te zeggen?
 
Reactiescore
89
Het wordt tijd dat de overwinningsvoorwaarde richting de 40% gaat. Met de huidige instellingen in combinatie met een kleine classic gaat het veel te snel wanneer internen the way of life is.
 
Bovenaan