Top/Flop spelers

Reactiescore
2.489
Ben er een hele tijd uit geweest hoor, weet echt niet wat er in de tussentijd heeft plaatsgevonden en kan daardoor wellicht niet goed oordelen. Maar wat ik wel hoogst bedenkelijk vind is dat de community duidelijk aan geeft dat ze het met een hoop zaken niet eens zijn, er veel mensen die berichten leuk vinden en dat je eigen reacties daarop op 0 'vind ik leuks' stranden.

Je dichte houding van discussiëren verdiend niet de hoofdprijs Seppe, terwijl de community al jaren toe is aan transparantie. Wat mij betreft is het hierbij dus niet de discussie trekken naar persoonlijke berichtjes, maar gewoon openbaar, zoals in dit topic. En als je zegt dat het niets met topic te maken heeft kan ik dat volgen, maar neem dan het initiatief een nieuwe thread te beginnen op een specifieke plaats om deze discussie wel open en transparant te houden in plaats van in de doofpot te doen. Zo verlies je support van de community als deze zich niet gehoord en serieus genomen voelt.

Het Team is altijd transparant geweest waar mogelijk en is altijd de discussie en het gesprek aangegaan. Echter wel in de daarvoor bestemde topics en niet in het top/flop spelers van een specifieke wereld. Het staat je eveneens vrij een discussietopic op te starten.
 
Reactiescore
1.089
Het Team is altijd transparant geweest waar mogelijk en is altijd de discussie en het gesprek aangegaan.

Nou nou dat valt wel tegen hoor. Ik heb het tw team zeker in bepaalde opzichten niet als transparant ervaren.
 

DeletedUser72857

Guest
> @Ben Howard.
> dinsdag 4 december Ben Howard en @Ben Howard. in Vorst nationaal Brussel
> 'gade niet mee, dan? Uwe TW broeder meeten'
> vriendelijkbedanktmaarneen.jpg
> feelsbadman.exe
> ffwd naar maandag 3 december
> RL maat Samson heeft plots ticket over door miscommunicatie
> 'wilde niet mee? ik rij enal
> Okee, ik zit toch op ziekenkas met een gebroken hand (teveelmasten.png) dus waarom niet
> Vorst loopt vol, veelvolk en al
> in forest national, @Ben Howard. 'kheb uwe maat Samson gezien aan den biertoog, waar zit ge?'
> Ik zit op een stoeltje zoals het echte plebs
> Ik sta vanvoor ergens int pak '15de rij zowat'
> flasht een keer met uwe gsm, beetjevreemdmaargoedidee.rar
IzbdlQB.jpg
> de goede man kan niet tellen blijkbaar
> andere Ben Howard speelt ondertussen goed optreden
> publiek is niet mee, ben speelt enkel nieuwe plaatjes en amper hits
> onnozelaar int publiek roept op een stil moment 'boring'
> Ben Howard mompelt dronken 'hard to entertain some people'
> ‘you guys bought a ticket and thought I would play every kingdom?'
> publiek begint te juichen facepalm.avi
> 'that's fucking stupid' hehe.mp3
> Zou Ben Howard weten dat een grote top tw speler in zijn publiek jarenlang onder zijn naam dit spelletje domineerde?
> Hij zou hem godverdomme naar voor moeten roepen
> Hij is bekan jarig, snapt Ben Howard dat dan niet???
> Blijkbaar niet, concert is afgelopen.
> maatje Samson wil direct door ivm verkeer
> ik heb dat stoem koppeke dus alleen maar van gans ver gezien sad.mp4
> ooit komt de dag

Bij deze, maatje; @Ben Howard.; topper; Joël een gelukkige verjaardag
Dat ge nog vaak u moogt krel zuipen, dat ge nog een keer of 100 kunt zeggen dat ge gaat stoppen met een bepaald type sigaretjes

> we hebben toch naar mekaar geflitst
> nu kunnen we in vrede sterven

Ne gelukkige verjaardag


OT: @Ben Howard. Top of flop?
 

DeletedUser77627

Guest
Zalig:D Joël een van de betere spelers in dit spel samen met berno en robbeke, wellicht wel de beste.
 

DeletedUser3368

Guest
Joël van harte joh, en de volgende keer toch echt wel met elkaar co'en :cool:
 

DeletedUser75892

Guest
Ne gelukkige verjaardag

Prachtig staaltje entertainment comrad.

Zalig:D Joël een van de betere spelers in dit spel samen met berno en robbeke, wellicht wel de beste.

Ik zou mezelf speltechnisch niet op dezelfde hoogte als Berno durven zetten. :)

Joël van harte joh, en de volgende keer toch echt wel met elkaar co'en :cool:

Het spijt me :D Als jij nu gewoon weer was komen spelen tijdens de periode van cl9 tot cl13 was dat geen probleem geweest. Dan won je er ook eens eentje :D :D
 
Reactiescore
93
@yeronimo Vrij teleurgesteld in je

Je geeft je vv aan iemand, zegt niet wanneer je terugkomt, en bent nog altijd niet terug.
 
Reactiescore
1.089
En dat jullie dat toen deden was ook al niets nieuws, want op Cl13 en op classics daarvoor werd het ook gedaan. Wellicht niet zo grootschalig, maar genoeg om bijvoorbeeld op Cl12 ervoor te zorgen dat het twteam barbaren edelen uit heeft gezet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser5310

Guest
Wat was überhaupt het nut van zoveel barbaren hebben op een classic als je niet eens kan farmen :rolleyes:
 
Reactiescore
81
Omdat de classic anders nog kleiner is @haexie007
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Wat loopt er mis op vision? Hahaha
 

DeletedUser10875

Guest
Goed jaarwisseling alvast!

Hoe gaat het hier verder op de classics?
 

DeletedUser58227

Guest
De speler EffeZonderGrappen heeft onderstaande award zojuist gehaald.
Een speler met 9 dorpen en maximaal 2 clears. Dit is nog eens next level boosten. :biggrin: Iemand die mij uit kan leggen hoe?

award10.png

1x Aanvaller van de dag
Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld.

Beste resultaat: gisteren (630.088 eenheden)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Geen idee, is het enige acc in noordelijk halfrond waar ik geen incs van kreeg en toch slaagde die daarin :confused2:
 
Bovenaan