Geen kata actie van hood. enkel smerig spel van ram

DeletedUser77627

Guest
Mag toch hopen dat de huidige leiding van rammen hier iets mee doet..
 

Deleted User - 487694086

Guest
Mag toch hopen dat de huidige leiding van rammen hier iets mee doet..
Zoals ik heb aangegeven, Rammen heeft aangegeven niet van kata's af te willen stappen en daar zal men t dan maar mee moeten doen. Enige wat je kan je kan doen is met zijn allen proberen te zorgen dat zij in ieder geval niet winnen.

Je had dit al kunnen zien aankomen dus, aub niet een nieuw topic voor elke kata die gegooid wordt, we weten hoe de vork in de steel zit.
 

DeletedUser77627

Guest
Zoals ik heb aangegeven, Rammen heeft aangegeven niet van kata's af te willen stappen en daar zal men t dan maar mee moeten doen

Dat is dus niet helemaal waar. Xyphon geeft zelf aan niet met kata’s te willen werken. Er is dus geen algehele stam overeenkomst over het gebruik van kata’s. De enige die ze tot dusver blijft gooien is Raphael. Het zou dan ook logisch zijn dat xyphon opstaat als leider en deze gast is even duidelijk maakt dat dat niet de bedoeling is.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dat is dus niet helemaal waar. Xyphon geeft zelf aan niet met kata’s te willen werken. Er is dus geen algehele stam overeenkomst over het gebruik van kata’s. De enige die ze tot dusver blijft gooien is Raphael. Het zou dan ook logisch zijn dat xyphon opstaat als leider en deze gast is even duidelijk maakt dat dat niet de bedoeling is.
Nouja er is dus al gevraagd om Rafael te stoppen en de reactie was dat we maar met Raf zelf moesten gaan praten, waarschijnlijk omdat ie zo koppig is. Hij heeft mij letterlijk gezegd dat hij met deze instellingen niet snapt hoe mensen kunnen edelen zonder kata's. Als de huidige leiding er nog iets aan wil doen wens ik ze veel succes, het is al geprobeerd.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Kut gerijmd wel, slechte bars
Edit: verdienstelijke poging
 

DeletedUser69389

Guest
Niveau op de classic wordt triester en triester met elke classic die komt.... Steeds als je denkt dat het niet erger kan word je weer negatief verrast.
 
Reactiescore
24
Dat is dus niet helemaal waar. Xyphon geeft zelf aan niet met kata’s te willen werken. Er is dus geen algehele stam overeenkomst over het gebruik van kata’s. De enige die ze tot dusver blijft gooien is Raphael. Het zou dan ook logisch zijn dat xyphon opstaat als leider en deze gast is even duidelijk maakt dat dat niet de bedoeling is.

Dit is de verklaring. En ik weet niet wie op dit moment de leiding heeft in de stam. Volgens mij is dat het probleem momenteel in rammen. Er is niemand opgestaan om t leiderschap op zich te nemen.
 
Bovenaan