Geen kata actie van hood. enkel smerig spel van ram

DeletedUser79687

Guest
wij hebben niets te maken met spionage.

kwam volledig uit zichzelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80088

Guest

Deze pm laat wel zien dat marco nooit de intensie had om te joinen en du te worden en ons dus wilde stabben. Waardoor de titel van dit topic nu misleidend is, of zie ik dit verkeerd. T is een vies spel van marco en hood maakt er mooi gebruik van. Aangezien het vanuit marco komt kan ik jullie nergens op aankijken. Natuurlijk kan ik niet zien of jij dit drie dagen eerder aan hem hebt gevraagd om dit voor jullie te doen, maar dan gaan we er maar een keer vanuit dat je een goed hart hebt, of niet?
 

DeletedUser79687

Guest
Deze pm laat wel zien dat marco nooit de intensie had om te joinen en du te worden en ons dus wilde stabben. Waardoor de titel van dit topic nu misleidend is, of zie ik dit verkeerd. T is een vies spel van marco en hood maakt er mooi gebruik van. Aangezien het vanuit marco komt kan ik jullie nergens op aankijken. Natuurlijk kan ik niet zien of jij dit drie dagen eerder aan hem hebt gevraagd om dit voor jullie te doen, maar dan gaan we er maar een keer vanuit dat je een goed hart hebt, of niet?

Dat kwam bleek achteraf, door de aanvallen van jullie kant. (de stab van xhyphon)
Waarbij hij zelf niet vertelde dat hij zijn eigen stam ook een mes in zijn rug duwde.

maar het is beide vies spel.
 

DeletedUser80088

Guest
nee dat kwam bleek achteraf, door de aanvallen van jullie kant.
de stab, waarbij hij niet vertelde dat hij zijn eigen stam ook een mes in zijn rug duwde.

maar het is beide vies spel.

Die extra incs kwamen pas toen we jouw naam zagen in zijn pm’s daarvoor had xyphon netjes gezegd wat fakes en clears waren.
 

DeletedUser79687

Guest
Die extra incs kwamen pas toen we jouw naam zagen in zijn pm’s daarvoor had xyphon netjes gezegd wat fakes en clears waren.

er is elke keer bijgestuurt, mijn pm was later.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80088

Guest
r
er is elke keer bijgestuurt, mijn pm was veel later.

Ach kijk we blijven op en neer gaan zo. Heeft geen zin, het heeft niet eens betrekking op mij, maar vind dit wel een keertje grappig om te doen. Wij hebben allen onze eigen mening zo vinden wij dat jij marco gewoon had kunnen blocken en het spel netjes had kunnen spelen. En zo vinden jullie dat hermich en xyphon t niet netjes gedaan hebben.

Ik vond het goed om alles ook vanuit jullie standpunt te hebben gehoord en laten we er nu maar lekker over ophouden!

Xxx
 

DeletedUser79687

Guest
r


Ach kijk we blijven op en neer gaan zo. Heeft geen zin, het heeft niet eens betrekking op mij, maar vind dit wel een keertje grappig om te doen. Wij hebben allen onze eigen mening zo vinden wij dat jij marco gewoon had kunnen blocken en het spel netjes had kunnen spelen. En zo vinden jullie dat hermich en xyphon t niet netjes gedaan hebben.

Ik vond het goed om alles ook vanuit jullie standpunt te hebben gehoord en laten we er nu maar lekker over ophouden!

Xxx

nouja ik heb niks verkeerd gedaan, peter ook niet.

het enigste wat je aan kan merken is dat marco, het vies heeft gespeelt. (WILLEN OVERSTAPPEN NA RAM2)
en u stamleider.

Daar is ook alles mee gezegd.
 

DeletedUser80088

Guest
nouja ik heb niks verkeerd gedaan, peter ook niet.

het enigste wat je aan kan merken is dat marco, het vies heeft gespeelt. (WILLEN OVERSTAPPEN NA RAM2)
en u stamleider.

Daar is ook alles mee gezegd.

Ik ga hier niet verder op in, je weet dondersgoed wat je gedaan hebt en dat gaat niet toegegeven worden maakt niet uit! De beschuldingen naar onze stamleider ben ik het niet mee eens, dat moest ik toch nog ff kwijt.
Nu lekker allemaal warm onder de dekens en slapen!
GN
 
Reactiescore
93
Een speler aanvallen met 7 man, die 2-3x zo klein zijn als jullie, is niet smerig dan? Of kan je anders gewoon niet winnen?
 

DeletedUser79687

Guest
Een speler aanvallen met 7 man, die 2-3x zo klein zijn als jullie, is niet smerig dan? Of kan je anders gewoon niet winnen?

uuuuuuuuuuuh volgens mij krijgt vision aanvallen van ralph, jouw elkaki diego, hermich heaxie, xhyphon, snotjongen.

8 spelers ipv 7

mogen wij dat niet terug doen?
 
Reactiescore
93
uuuuuuuuuuuh volgens mij krijgt vision aanvallen van ralph, jouw elkaki diego, hermich heaxie, xhyphon, snotjongen.

8 spelers ipv 7

mogen wij dat niet terug doen?
Klein verschil is dat vision 2x zo groot is als mij, 10x zo groot als snotjongen, 4x zo groot als diego etc, daarnaast zijn jullie begonnen hiermee :p
 

DeletedUser76748

Guest
Klein verschil is dat vision 2x zo groot is als mij, 10x zo groot als snotjongen, 4x zo groot als diego etc, daarnaast zijn jullie begonnen hiermee :p

Dit is een oorlogsspel, als je gaat janken als je aanvallen binnenkrijgt, zoek dan een ander spel. Zolang er geen BG/NAP staat mag je iedereen aanvallen.
 
Bovenaan