Einde w63

DeletedUser78889

Guest
Kan je ook nog inhoudelijk reageren piano mannetje ? If not gewoon bekkie houden
 

DeletedUser78889

Guest
Dit is oprecht zo’n trieste poging om zieltjes te winnen dat ik niet eens de moeite ga nemen om hier in houdelijk op in te gaan. Hebben wij als Bellum alles perfect gedaan? Nee absoluut niet! Maar ga alsjeblieft niet janken, want jullie hebben moedwillig geprobeerd deze wereld te verzieken (wat jullie ook gelukt is).

Ik vind het gewoon jammer dat jullie je zo triest hebben gedragen deze wereld. Had daadwerkelijk een interessante wereld kunnen worden...

Ik zou graag een deftig antwoord op mijn post hebben ipv dit. Anders ga ik er gwn van uit dat ik gelijk heb en je er niks tegen in kan brengen.
 

DeletedUser78931

Guest
yeah i know, wij zouden kakaka echt next level gebracht hebben, met ons erbij had je daadwerkelijk een kans op overwinning :*
 

DeletedUser78931

Guest
oja voor ik het vergeet, en jullie spion dan ? DD ? wat is jullie uitleg daarvoor ?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ok, na het lezen van de eerste zin, ga ik hier al niet meer op in.
Zou ik ook zeggen als ik weet dat ik er gewoon niets op in te brengen heb en weet dat de andere gelijk heeft. En je brengt er ook effectief niets op in, dus bedankt?

Het is namelijk voor niemand de moeite waard om jouw pleidooi te lezen wanneer het gebasseerd is op een verdraaide versie van wat ik geschreven heb.
Er staat wel meer dan 1 zin hoor in die post. Maarja, de waarheid uit de weg gaan is makkelijker dan ze te confronteren in dit geval.

Heeft Bellum nog iemand die hun laatste stukje waardigheid omhoog kan tillen, want dit is simpelweg schrijnend.
 
Reactiescore
1.454
Zou ik ook zeggen als ik weet dat ik er gewoon niets op in te brengen heb en weet dat de andere gelijk heeft. En je brengt er ook effectief niets op in, dus bedankt?


Er staat wel meer dan 1 zin hoor in die post. Maarja, de waarheid uit de weg gaan is makkelijker dan ze te confronteren in dit geval.

Heeft Bellum nog iemand die hun laatste stukje waardigheid omhoog kan tillen, want dit is simpelweg schrijnend.

Nogmaals belabberde argumentatie. Daar ga ik geen moeite voor doen. Ik wil best een discussie met jouw aan gaan, maar als jouw enige vorm van argumentatie woorden van iemand anders verdraaien is en de persoon persoonlijk aanvallen wanneer hij dit aan de orde brengt, dan heeft het geen meerwaarde om uberhaupt hier iets over te zeggen.

Ik zeg overigens niks verkeerd, alleen dat jij de basis van argumentatie niet begrijpt. Jij basseerd je punten op dingen die je uit de lucht trekt. Dus nogmaals, als je een discussie wil aan gaan, prima, maar blijf bij wat ik gezegd heb, ga niet iemand persoonlijk aanvallen en dan kunnen we het nog eens proberen. Wil je dat niet, dat is ook prima maar verspil, mijn tijd, jouw tijd en de tijd van mensen die het lezen dan niet.
 
Reactiescore
1.454
Ik zou graag een deftig antwoord op mijn post hebben ipv dit. Anders ga ik er gwn van uit dat ik gelijk heb en je er niks tegen in kan brengen.

Dat mag je doen. Mijn doel is ook niet om jouw over te halen. Jij hebt een extreem uitgesproken mening waar ik mij niet 100% in kan vinden. Daarnaast is jouw argumentatie fundamenteel fout. Je gebruikt drogreden en irrelevante informatie om je punten te beargumenteren. Als jij de moeite er niet wil in steken om fatsoenlijke discussie te voeren, moet je het ook niet van anderen verwachten Benji.
 

DeletedUser79332

Guest
Heeft Bellum nog iemand die hun laatste stukje waardigheid omhoog kan tillen, want dit is simpelweg schrijnend.

Ik denk dat ik dat een paar post hiervoor gedaan heb door een eerlijk antwoord te geven vanuit mijn kant.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
@The Pianist jij bent noob en je acties ingame zijn mijn argumentatie. Zo goed?
 

DeletedUser78931

Guest
unknown.png
o_O
 

DeletedUser69389

Guest
Laten wr het bij de hypotetische situatie zijn dat er geen bewijs is en niemand weet zeker dat je het gedaan hebt, dan kan je niet bestraft worden. Dan zou je zomaar iedereen op in het gevang stoppen...

Ik zeg ook nergens dat Bellum perfect is. Wij hebben ook dingen fout gedaan, maar wij hebben geen r2w gedaan. De enige die dat hier verkondigd is KaKaKa. Jullie hebben voor ons de wereld verziekt, dus wij hebben ophet laatst er nog spelers bij gehaald om de wereld op slot te gooien. Dit kan je zien r2w, maar ook gewoon als een actie die zorgt dat we klaar zijn met jullie.

Als jullie nou normaal gespeeld hadden, of jullie tenminste verbaal gedragen hadden, dan was ik een fe tegenstander geweest van deze actie. Echter door de door jullie gecreerde situatie kan ik heel goed begrijpen waarom deze actie is uitgevoerd.
Ik speel niet eens op 63 Sikko. Dus je hoeft mij niet te beschuldigen van zaken die ik niet heb gedaan. Ik ben gewoon een neutrale speler die hier meeleest en commentaar geeft. Jullie geven letterlijk aan dat jullie doormiddel van het recruiten van Re-Or de wereld willen sluiten. Als dat geen recruit to win is dan is geen enkele recruit er eentje om te winnen. Dit terwijl je in 99% van de recruitgevallen die keuze om iemand te recruiten ook maakt omdat je denkt daarmee meer kans te maken op een winst.
 

DeletedUser72803

Guest
Bellum rekruteert de vijand om de wereld in het slot te gooien, is dat niet precies R2W?

Er waren genoeg andere mogelijkheden geweest om jullie punt duidelijk te maken zonder de wereld voor iedereen te verpesten. Ik snap nog steeds niet helemaal goed waarom er voor deze oplossing is gekozen ipv iets anders. Blijkbaar zullen we dat ook niet gaan horen omdat de meeste voorstanders van deze oplossing niet op het AF te vinden zijn.

Helaas voor Bellum lijkt het een wereldoverwinning te worden waar de neutrale spelers weinig waarde aan hechten. Ik vind dit jammer want ik gun Bellum de mogelijkheid om zichzelf te bewijzen. Ik vind het leuk als er relatief onbekende spelers zijn die van zichzelf kunnen laten horen en een wereldoverwinning binnen kunnen slepen na een mooie strijd. Daarom was ik ook erg blij met de ontwikkelingen die wij in overleg met kakaka & sleepwell hadden weten te bereiken. Er was een mogelijkheid voor een spannende wereld waar al lekker wat onderlinge spanning zat. Dat zijn vaak de werelden waar spelers het meest gemotiveerd blijven en die dus ook het leukst zijn om te spelen. Hoe leuk was het voor Bellum geweest om te kunnen bewijzen dat ze het spel van Kakaka konden overwinnen? Blijkbaar niet leuk genoeg:(
 
Reactiescore
376
Btw als er een stemming is geweest binnen Bellum om al dan niet Re-Or te rekruten, wil ik echt wel eens weten welke mongool het voorstel heeft gedaan tot die stemming. :p
 
Reactiescore
2.064
Nog een klein feitje over de ban van michiel

Het dorp was niet goed bewerkt via de screenshot, volgens de screenshot lag het dorp in het continent waar toevallig kakaka ook lag. Kakaka probeerde later de schuld op bellum af te leggen, terwijl bellum niet eens in dit continent lag. Misschien dat dit idee niet uit de leiding kwam, en ook niet goed gecommuniceerd was binnen kakaka. Maar jullie houden iedereen voor de gek, als jullie zeggen dat het niet uit kakaka kwam. Er zijn 2/3 personen die in kakaka hebben gespeeld, naar mij toegekomen om te zeggen dat het inderdaad iemand uit kakaka was. Heb wel gehoord dat het niet via de leiding vandaan kwam, dus no blame naar jullie. Maar blijf er aub niet over liegen. Uit respect naar de mensen die mij benaderd hebben, geef ik hun naam niet prijs aangezien ik dat heb beloofd.

De stab via dragon dancer is inderdaad ook een hele smerige actie, maar dit hoort geen wereld te verpesten. Stabs vinden op tribalwars al jaren plaats..
Helaas dat de wereld zo moet eindigen, ik ben het er ook niet mee eens, maar ben al een paar weken gestopt hier (gelukkig). Wens iedereen nog veel speelplezier toe op tribalwars, en ik ben blij dat jullie met kakaka een leuke wereld hebben gehad. Vond het wel grappig, op die actie van michiel na. Ben voorderest klaar met reageren hier, als jullie de actie van michiel willen blijven ontkennen moeten jullie dit lekker zelf weten.
 
Reactiescore
1.454
@The Pianist jij bent noob en je acties ingame zijn mijn argumentatie. Zo goed?

Nee...

Ik speel niet eens op 63 Sikko. Dus je hoeft mij niet te beschuldigen van zaken die ik niet heb gedaan. Ik ben gewoon een neutrale speler die hier meeleest en commentaar geeft. Jullie geven letterlijk aan dat jullie doormiddel van het recruiten van Re-Or de wereld willen sluiten. Als dat geen recruit to win is dan is geen enkele recruit er eentje om te winnen. Dit terwijl je in 99% van de recruitgevallen die keuze om iemand te recruiten ook maakt omdat je denkt daarmee meer kans te maken op een winst.

Oepsie, dacht dat ik het tegen Hidde had :p. Verder heb ik mijn mening duidelijk gemaakt. Als KaKaKa normaal had gedaan op deze wereld was ik het allemaal eens geweest met Hidde, Benji etc. maar door de verloop van de wereld en het zwaar vermoeiende gedrag vind ik de situatie toch wel wat anders dan hoe KaKaKa hem nu schetst.
 

DeletedUser78889

Guest
Nog een klein feitje over de ban van michiel

Het dorp was niet goed bewerkt via de screenshot, volgens de screenshot lag het dorp in het continent waar toevallig kakaka ook lag. Kakaka probeerde later de schuld op bellum af te leggen, terwijl bellum niet eens in dit continent lag. Misschien dat dit idee niet uit de leiding kwam, en ook niet goed gecommuniceerd was binnen kakaka. Maar jullie houden iedereen voor de gek, als jullie zeggen dat het niet uit kakaka kwam. Er zijn 2/3 personen die in kakaka hebben gespeeld, naar mij toegekomen om te zeggen dat het inderdaad iemand uit kakaka was. Heb wel gehoord dat het niet via de leiding vandaan kwam, dus no blame naar jullie. Maar blijf er aub niet over liegen. Uit respect naar de mensen die mij benaderd hebben, geef ik hun naam niet prijs aangezien ik dat heb beloofd.

De stab via dragon dancer is inderdaad ook een hele smerige actie, maar dit hoort geen wereld te verpesten. Stabs vinden op tribalwars al jaren plaats..
Helaas dat de wereld zo moet eindigen, ik ben het er ook niet mee eens, maar ben al een paar weken gestopt hier (gelukkig). Wens iedereen nog veel speelplezier toe op tribalwars, en ik ben blij dat jullie met kakaka een leuke wereld hebben gehad. Vond het wel grappig, op die actie van michiel na. Ben voorderest klaar met reageren hier, als jullie de actie van michiel willen blijven ontkennen moeten jullie dit lekker zelf weten.

En kan je dat onderbouwen met bewijs? Ah nee kan je idd niet :)
 

DeletedUser78889

Guest
Nee...



Oepsie, dacht dat ik het tegen Hidde had :p. Verder heb ik mijn mening duidelijk gemaakt. Als KaKaKa normaal had gedaan op deze wereld was ik het allemaal eens geweest met Hidde, Benji etc. maar door de verloop van de wereld en het zwaar vermoeiende gedrag vind ik de situatie toch wel wat anders dan hoe KaKaKa hem nu schetst.

Sorry dat wij niet normaal speelden, wij hebben idd geen pp abuse, mass interns, stabbs en valse bans gebruikt want dat is blijkbaar je norm van normaal spelen. Ohja spelers aanmoedigen naps te schenden ben ik nog vergeten.
 
Bovenaan