Top/Flop Stammen

Reactiescore
1.367
Er is verder ook geen bewijs van die zogezegde ban op michiel. Dus die assumpties mogen ook wel achterwege gelaten worden.
Echter is er wel bewijs dat een Bellum lid onterecht een KaKaKa lid wou laten bannen voor account verkoop. Als desbetreffende Bellum speler die tevens ook actief is op het AF zich aangesproken voelt, zou het nu een uitstekend moment zijn zich nu te verantwoorden.

Show eens dan
 
Reactiescore
1.367
Hee vetvlek.

Wie denk jij dat je bent hier? Tribalwars God of iets dergelijks? Jij gedraagt jezelf hier alsof jij de enige bent die hier de dienst uitmaakt.

Je bent gewoon een dikke pizzavreter en meer niet.

Neem maar van mij aan dat Kakaka jou verder in alle werelden dwars gaat zitten. Kata's horen gewoon bij dit spel. Als dit niet zo was had Innogames ze er wel uitgehaald.
En als je hier niet mee kunt omgaan kun je beter pizza tycoon gaan spelen. Daar kun je een echte pizza god worden. En dan verpest je hier tenminste geen werelden meer met jouw eeuwige R2W.

Met vriendelijke groet,

Jouw eeuwige stalker vanaf nu.

nog recommandaties voor pizza?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.715
Inderdaad, men bewijs is weg zonder melding. Bekwame mods zouden op zen minst een melding schrijven met waarom deze post weg is, of hoe ik hem moest aanpassen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Er is verder ook geen bewijs van die zogezegde ban op michiel. Dus die assumpties mogen ook wel achterwege gelaten worden.
Echter is er wel bewijs dat een Bellum lid onterecht een KaKaKa lid wou laten bannen voor account verkoop. Als desbetreffende Bellum speler die tevens ook actief is op het AF zich aangesproken voelt, zou het nu een uitstekend moment zijn zich nu te verantwoorden.

Je bedoelt die report van toen Benji deed alsof hij de inlog van Rise publiekelijk wou verkopen oid?

Oja nee das indd geen punt om iemand op te reporten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.715
Je bedoelt die report van toen Benji deed alsof hij de inlog van Rise publiekelijk wou verkopen oid?

Oja nee das indd geen punt om iemand op te reporten.
Geen idee of je ironisch bezig bent of niet, maar dat is ook effectief geen punt, aangezien Benji dit duidelijk zei als grap wat ook door iedereen als grap aanzien werd.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Geen idee of je ironisch bezig bent of niet, maar dat is ook effectief geen punt, aangezien Benji dit duidelijk zei als grap wat ook door iedereen als grap aanzien werd.

Gelukkig is er 1 partij betrokken die t niet grappig vond denk ik. Zijn goed recht daar een reporthe voor te gooien. Of dat nutteloos is moeten de mods maar uitmaken toch? Feit blijft dat t niet fatsoenlijk is en gewoon strafbaar om andere zn inlog info te verspreiden.
 

DeletedUser73162

Guest
Gelukkig is er 1 partij betrokken die t niet grappig vond denk ik. Zijn goed recht daar een reporthe voor te gooien. Of dat nutteloos is moeten de mods maar uitmaken toch? Feit blijft dat t niet fatsoenlijk is en gewoon strafbaar om andere zn inlog info te verspreiden.

Als je omwille van een skype bericht dat voor de grap bedoeld is iemand gaat proberen een ban aan te smeren kan je net zo goed stoppen op het internet, want verder kan je niet zakken.
 

DeletedUser72803

Guest
Sterker nog. Kakaka pleegde hetzelfde, het zij op een minder extreme manier, Req! uitgeschakeld. Die stam had +/- 3 miljoen punten en vormde een luis in de spel die een cruciale rol hadden kunnen spelen in de strijd tussen Bellum en Kakaka. Maar door het recruiten van Marky-Mark, Mr xSkull & Meryath zorgden ze weliswaar ervoor dat de safe die voor hen noodzakelijk is/was er kwam, maar hebben ze zich ook ontdaan van een vijand. Iets wat deze kaart ook terecht aantoont en waarvoor dit de legenda is.

Nee, req is niet uitgeschakeld. Ik heb intensief contact met de spelers van req evenals de 2 andere accounts die waren overgestapt. We helpen de spelers in req om zich te ontwikkelen en om deze wereld te groeien. Ik ben al weken bezig om hier plannen over te maken en om het zo netjes mogelijk te laten verlopen.

Het contact dat ik met Kakaka had was al voordat Sleepwell & thibaud bij de samenwerking werden betrokken. Ze hebben zich dus ook zeker weten niet ontdaan van een vijand. De vijand van req was eerst sphere en later bellum.

Het is niet handig dat je dingen bent gaan roepen zonder ook maar enige kennis van de situatie te hebben.

Bewijs hiervoor is trouwens de gezamenlijke massa van Req/UW/Kakaka op Architect. Valt me een beetje tegen van Bellum dat ze dat niet is opgevallen want ze hebben daar vv gedraaid. Ik snap dus niet dat het hier door iemand van Bellum wordt aangehaald als een naaiactie vanuit Kakaka.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Word nog een interessante wereld zo, als de top 5 samen werkt (zoals vermoed word)
 

DeletedUser80251

Guest
Hij kan nog interessanter..
Kata’s, CF’s, en méér internen!!
 
Reactiescore
1.367

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.715
Zouden jullie er in ieder geval sterk op vooruitgaan
 

Deleted User - 487936070

Guest
Jou recruiten? Enkel als we kak 2.0 willen worden

Kreeg al wat geluiden te horen over dat er spelers van Bellum waren die kata's & CF's willen gebruiken, dus die richting lijken jullie nu toch op te gaan inderdaad.
 
Bovenaan