Top/Flop Stammen

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dan maar even in het juiste topic, en een tikje uitgebreidder gezien ik mogelijk wat puntjes miste.

Disclaimer: ik veroordeel de actie niet direct. Ik trok eerder al de vergelijking met w52 Bellum als voorganger, waar, hoe wel met andere intentie gestart aan de stam, ook de wereld hebben ge-eindigd door samen te voegen waarbij een deel van de spelers boos op dek ging. Als 1 van de oprichters van die stam weet ik dus uit ervaring waar ik het over heb. Ondaks dat ik won in mijn handtekening heb staan (want ja technisch gezien), hecht ik meer waarde aan die wereld omtrend de tijd in gentle en de prestaties en strijd die daar gezet is. Alles wat daarna kwam beschouw ik als na de gespeelde wereld en ben van mening dat niemand w52 heeft gewonnen.



Allereerst, afspraken maken met een stam die zoals je zegt: "een stam die bekend wil staan als stabbers, Clusterfuckers, Katastam aka alles wat maar kan om ons tegen te zitten omdat dee wereld door hun niet serieus genomen word".
Dit is al meteen vragen om problemen, als ze volgens die overtuiging spelen kan je er al meteen vanuit gaan dat ze die niet gaan nakomen, met andere woorden je legt jezelf beperkingen op of je overtuiging dat ze zo zijn is niet zo standvastig als je hier schrijft.

Dat kakaka ineens vrij edelvoer krijgt is een flinke tegenslag, een tegenslag waar je als nr 1 voor moet vechten om tegenop te boksen. Eindelijk een fatsoenlijke tegenstand, een prestatie waar je naderhand u tegen kan zeggen als je wint, of met genade kan verliezen, na een strijd waarna jullie de glorie pakken ipv de katastam. Kijk naar |p|, meest legendarische stam ooit door de feiten die ze neerzetten, maar verloren uiteindelijk wel.

Om verder te vergelijkingen te treffen met w52. Gentle gedroeg ze zich precies hetzelfde als bellum (zoals jij bellum in je post laat overkomen, anderen denken er iets anders over). Wereldverdrag door gentle opgestart, posities werden verworven, mooie opzet voor de wereld gemaakt, maar de wereld werkte niet mee en de nr 1 en 2 stan sloegen een bg tegen ons, en waren 4 tot 6 keer zo groot in totaal. We zijn niet bij de pakken neer gaan zitten maar hebben gestreden en toch respect weten af te dwingen.

Hetzelfde had ik op w48, 4maanden lang minstens 100 op de teller gehad, boeren op 30 bestonden niet, maar volgehouden met ons team, terwijl de rest van de stan uiteindelijk op del ging. Met rang 26 heel de wereld op rang 1 OD staan en uiteindelijk net op 2 eindigen en verliezen, maar zoveel respect afdwingen dat ik nog steeds gestalked word door mijn buurman om elke wereld met hen te spelen (<3 Hans).

Is dat altijd leuk? Nee zitten kut momenten tussen, maar de uiteindelijke opbrengst is vele malen beter dan het simpel opgeven en op del gaan, of de wereld beindigen waarbij niemand eigenlijk wint, zeker op een wereld waar volgens je eigen stamgenoten nog niks is gebeurd.

Wat is nu beter, de boosdoender de kop indrukken met pure overmacht en hun het plezier van hun eigen speelstijl te ontzeggen door ze keihard af te maken, of het spel op slot gooien en heel de wereld het plezier in het spel te ontzeggen omdat een paar die stijl niet kunnen handelen.

Vind t een mix van je laatste stelling, we drukken ze de kop in met overmacht.

Die “speelstijl” is een speelstijl die bijv Hidde nooit heeft willen spelen tot hij hier de wereld wou komen verneuken.

Zoals ik al zei kwamen ze bij de eerste kata incs van reor al aankloppen voor afspraken hoor. Ze spelen t spellen om het te verzieken voor andere, dan kan je t terug keijgen ook.

Ook de classic waar het heilig was om niet te kataen etc word door hun verneukt.

Natuurlijk snap ik je mening en ik heb vaak zat zonder overmacht gespeeld. Ben op w55 ook gedumpt met 360 grafen front omdat fe stam t op slot gooide door naar de rank 1 te gaan, gevochten tot alle deff op was. En op w33 waar de rank 1 verliest omdat de rank 2 alle geheimen rekruteerd. Ik ben echt niet iemand die zonaar de “makkelijke” weg kiest maar ons standpunt blijft, kakaka verdient niet een fight op eerlijk level na hun gedrag en houding deze wereld, als je t zo wil spelen kan je t ook zo krijgen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ook de classic waar het heilig was om niet te kataen etc word door hun verneukt.
De enige speler van KaKaKa op classic ben ik. Echter heb ik die wereld niet verneukt. Lekker argument dit man, jij gelooft ook alles wat ze je wijsmaken
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
De enige speler van KaKaKa op classic ben ik. Echter heb ik die wereld niet verneukt. Lekker argument dit man, jij gelooft ook alles wat ze je wijsmaken

Pronk er dan niet mee als t niet waar is want dan word t in je gezich gegooit.
 

DeletedUser78972

Guest
Ik volg de wereld niet echt hoor dus misschien ben ik hier wel een van de laatste die hier wat mag zeggen maar waarom niet met die 2 stammen kakaka kapot schieten en daarna weer tegen elkaar strijden om de wereldwinst?
Btw kaka mag sowieso niet huilen want ze hebben het zelf verpest, voor de achterblijvers is het wel klote.

Overigens snap ik bas wel over stamdemocratie, ik heb liever een leider die graag onder de leden vraagt wat ze er van vinden als een leider die alles er doorheen ramt.

Maar waarschijnlijk gaat deze wereld toch dood dus zullen er vast spelers op zoek zijn naar een wat uitdagende wereld zoals 59.
Zie vooral mijn co-aanvraagtopic of join de enemy lol

Dag
 
Reactiescore
1.367
Ik volg de wereld niet echt hoor dus misschien ben ik hier wel een van de laatste die hier wat mag zeggen maar waarom niet met die 2 stammen kakaka kapot schieten en daarna weer tegen elkaar strijden om de wereldwinst?
Btw kaka mag sowieso niet huilen want ze hebben het zelf verpest, voor de achterblijvers is het wel klote.

Zou best lang duren en voor niemand plezierig zijn, gewoon enden en volgende wereld gaan is mijn idee
 

DeletedUser69389

Guest
Jezus, ten eerste is niemand geinterreseerd in jouw subjectieve mening
Ten tweede herzie je die door R2W, Nu is het leuke dat KaKaKa al op 14 leden zat en ook in gesprek was met die ReOr leden, maar wij niet echt behoefte hadden om een overhand te verliezen tegen kata'ers en CF'ers. Jij als TW legende zult vast wel weten dat als er een kata oorlog komt de kwantitatief kleinste in 99% van de gevallen zal verliezen. Dus in dat geval is het enkel tactisch :)
Hoe kun jij voor anderen bepalen wie er geinteresseerd zijn in mijn mening en wie niet? Daarnaast noem jij mijn mening subjectief, maar is niet elke mening subjectief?

Ja Kakaka zat op 14 leden ja. Het kan goed zijn dat zij ook met ReOr spelers aan het praten waren, maar ook hierover heb ik tot op heden nog geen bewijs over gezien. Net als in de zaak over het verkopen van vijandelijke accounts door Kakaka is dit ook niet bevestigd en proberen jullie alleen maar de reputatie van de stam Kakaka te ruineren zonder bewijslast. Het is nog altijd zo dat je je argumenten dient te bewijzen om als geloofwaardig beschouwd te kunnen worden. Anders kan ik jou, extreem voorbeeld, gaan beschuldigen van moord, verkrachting etc en kun je zo de bak in, want bewijs is er niet nodig voor mijn beschuldiging. Zie je hoe krom het is?

Hetgeen jij stelt over een kata-oorlog is niet per definitie juist. Het is weliswaar zo dat het voor een kwantitatief mindere partij lastig om je er tegen te verweren wanneer een kwantitatief grotere partij het hanteert, maar het houdt niet in dat je direct de strijd zult verliezen. Er zijn weldegelijk manieren om je te wapenen tegen het gebruik van katapulten zonder te grijpen naar andere lage middelen. Overigens ga ik er dan wel van uit dat het gebruik van katapulten dan alleen geldt voor op de adelshoeve en boerderij. Want daar valt wel tegen te verweren. Indien men ook gebouwen als opslagplaats en grondstoffen voortdurend blijft katapulteren op een account dan is daar inderdaad op termijn geen beginnen aan mee.

Liever r2w dan tegen een van de laagste stammen spelen die deze game gezien heeft.

We gaan nu lekker enden en op naar de volgende wereld
Wat is de definitie van laagwaardig? Was een stam als Error laagwaardig? Was een Fitum als stam laagwaardig? Of geldt dat alleen voor een stam als Babe en Kakaka? Dat is gewoon lastig te bewijzen en hangt af van je eigen meetlat.

Babe kan ik wel als zodanig bestempelen, maar dan vooral de leiding. Omdat die achter een plan zaten om moedwillig, illegaal bij vijandelijke accounts als co te komen spelen en hen dan bans aan te naaien terwijl ze massa's planden en zogenaamd zelf dan aanwezig te zijn op het account middels hun alias. Dat is bewezen.

In tegenstelling tot bijvoorbeeld de praktijken waarvan jullie Kakaka betichten.

In hoeverre is het een wereld lekker enden? Kan toch niet zo zijn dat dit je serieus deugd doet? Nog niks gedaan als speler en dan toch al de wereld binnenhalen.

Aja en de accounts zoals Duce, Red Sky, Faketrain moeten daar maar onder lijden. Stop met whiteknighten als je het alleen maar doet als het in je voordeel is loser.
Dit is een terecht punt natuurlijk. Al moet ik wel zeggen dat als je bijvoorbeeld in een stam die een kata policy hanteert en jij als account een non-kata policy bijvoorbeeld dat je dan niet verontwaardigt dient te zijn als een vijandelijke partij die gedupeert wordt door de kata policy van je stam dit countert door zelf ook katapulten te gaan gebruiken. Dan kun je wel verontwaardigd doen dat jij misschien ook katapulten ontvangt, maar jij kiest er dan voor om in een stam te zitten die het gebruik van katapulten niet afkeurt en moet dan ook de gevolgen accepteren indien daarop een reactie komt. Wil je dat niet? Dan moet je zo'n stam niet joinen of gewoon verlaten. In de stam zitten is akkoord gaan met het beleid.

Wel vind ik dat de achtergebleven ReoR spelers, momenteel en bekeken als niet 63 speler, schandalig benadeeld worden, omdat ze totaal geen toekomstperspectief meer hebben als je de kaart bekijkt.

Legenda

nl63

De enige keuze is nog Kakaka joinen willen ze uberhaupt een kans hebben, maar dan nog is dat voor Kakaka nooit op te brengen vanwege de kwantitatieve achterstand die er al is. Dan ga ik er nog niet eens op in dat Bellum zeer veel potentie heeft om het save gebied uit te breiden terwijl dat voor Kakaka al bijna aan de limiet zit.

'als je anti kata bent dan is je enigste optie kakaka te verlaten' - Danny

dus als jij anti R2W bent en letterlijk een gezonde wereld naar de kloten brengt dan zou jij nu Bellum verlaten. Maar daar ben je veel te hypocriet voor natuurlijk.

31 miljoen punten zijn jullie nu met slaafjes erbij, en dat is zonder de externe dingen dat jullie hebben gedaan zoals Red Sky, Duce en Pils een 360° front te geven. Daarnaast hadden jullie nog geen 24u geleden opgegeven om niet te recruiten uit Reor.

0% zelfrespect hebben jullie
Nuja indien jullie als Kakaka zijnde ook van plan waren om Reor of sommigen uit Reor te recruiten dan is het logisch dat Bellum daar naar ging handelen toen ze van de geruchten op de hoogte waren. Of je dan dient over te gaan tot de keuze die Bellum heeft gemaakt is een ander betwistbaar punt. Maar datzelfde had ook gegolden voor als Kakaka het dan had gedaan in de proporties waarmee Bellum dat thans heeft gedaan.

Het gaat inderdaad uitdraaien op hetgeen @Global Knowledge al als zodanig verwoorde:
Onverdiende wereld winst dit. Waar is de tijd gebleven dat men streed voor de winst lol. Wat een grap dit.

Had Kakaka hetzelfde gedaan dan had je mij ook gehoord, maar in het bijzonder van Bellum die zich doet voorkomen als een opvolger van de Heilige Maagd Maria is het nog extra hypocriet.


Ik wil je toch ff mijn kijk er op geven Martijn,

Kakaka is al vanaf wereldstart een stam die bekend wil staan als stabbers, Clusterfuckers, Katastam aka alles wat maar kan om ons tegen te zitten omdat dee wereld door hun niet serieus genomen word.

Wij als Bellum hebben deze wereld onszelf enorm netjes gedragen, een totale top positie op de kaart geworfen, gegroeid met rank 1 oda, alles gedaan om oa kata afspraken terealiseren (waar akaka opeens wel aan wou doen toen ze een kata mass kregen ;)).

Nu gaat de rank twee kapot, er komt een zee van 1000 neutrale dorpen waar wij als bellum niet aan grenzen maar Kakaka wel. Kakaka wil daarna afspraken maken, beide mogen we niet recruiten van ex-reor want dat zou oneerlijk zijn. Als we hiermee akkoord gaan gaat Kakaka met hun recruits uit ReQ!(nu dus naar 14 leden tov ons met 10) ineens 50% meer save rim pakken terwijl wij niks mogen en kunnen recruiten.

Nu zou er een zee aan 1000 barbs komen waar nogmaals, kakaka aan ligt en wij niet. Dit betekent dat hun lekker kunnen doorpakken terwijl wij aan deffbunker Pils liggen die hun weer als hulpjes hebben en zelfs vv bij draaien.

Moeten wij als Bellum nu zo netjes zijn om dat dit alles te laten gebeuren, onze voorsprong waar wij de wereld netjes voor gewerkt hebben lekker gaan inleveren omdat die stam KaKaKa ons al de hele wereld dwars wil zitten? Hun laten groeien naar wellicht dezelfde grote om daarna een CF & Kata oorlog te voeren tegen een stam die NOOIT ons tegemoet wou komen maar wij zijn nu verplicht van wel?

Kakaka is de wereld twee weken later gestart en verwacht daarna dat de stam die de wereld wel serieus speelt maar het speelveld gelijk trekt. Tevens wel een samenwerking met ALLE overige stammetjes om ons heen.

Wij drukken hiermee kakaka de kop in, asap. Zo staan wij er in ;).

Dat Kakaka een mentaliteit heeft die betwistbaar is dat zal ik zeer zeker niet ontkennen en dat komt ook voort uit het feit dat ikzelf ook zeer zeker tegen het excessief gebruik van katapulten ben. Eerlijkheidshalve dien ik wel te benadrukken dat ik zelf ook wel katapulten gebruik tegen spelers die alleen maar komen clusterfucken in mijn cluster en die het maar blijven proberen en van een extreem laag puntenaantal zijn.
Clusterfucken doormiddel van barbarendorpen ben ik persoonlijk ook een tegenstander van.

Dat jullie als Bellum zijnde deze wereld netjes hebben gespeeld kan ik niet volledig goed beoordelen, omdat ik een buitenstaander ben die op wat pp'tjes vergaren na niks doet hier. Het is wel zo dat jullie dit als Bellum in één avond teniet hebben gedaan door met een vijand grotendeels samen te gaan, maar de rest aan hun lot over te laten en daarmee de wereld ook voor hen die niets te maken hadden met de praktijken van Kakaka ook te duperen. Dat het een extreme vorm van R2W is dat is nog tot daaraan toe. Maar ik vind het vooral ook een smerige actie, en dan met name van de voormalige Reor spelers, van Bellum dat spelers die aan het front met Kakaka lagen aan hun lot worden overgelaten. Daarmee hebben jullie jezelf direct verlaagt tot het niveau van Kakaka en misschien nog wel daaronder. Of dat laatste zo is hangt af van je perspectief en hetgeen allemaal hier misschien is gebeurd. Indien de beschuldigingen jegens Kakaka kloppen over bijv. vijandelijke accounts verkopen dan gaat die vlieger niet op, maar goed zoals ik bij de Golden Awards al schreef: Bewijs is er nog nooit gepost voor die beschuldigingen.

Het is niet zo dat je als Bellum zijnde de wereld kunt dicteren en iedereen maar kunt verbinden aan ideeen en plannen waar je een voorstander van bent. Je bent nu eenmaal afhankelijk van andere factoren. Ploegen als Ajax, PSV, Feyenoord, AZ en mindere mate een Utrecht of Vitesse wilden een aanpassing van het competitiemodel, maar wat geen doorgang kon vinden, omdat niet iedereen het daarmee eens was. Dan kun je wel zeggen van maar ja wij zijn Ajax en het zal hoe dan ook gaan gebeuren. Dat gaat niet. De Eredivisie CV heeft de statuten als zodanig eerder bepaald en dan dien je je daaraan te houden als er veel ploegen tegen die veranderingen zijn.

Zoiets geldt ook voor wat jullie wilden en wat Maarten @maretan , ook al terecht beschreef in zijn reactie.


Betreffende de situatie die je schetst. Ik kan en wil daar niet teveel op ingaan, want ik weet daar gewoon te weinig van en om op basis van jouw verhaal conclusies te gaan trekken is gewoon lastig en zoniet onmogelijk. Echter op basis van jouw verhaal kan ik het zeer zeker begrijpen dat jullie daar als Bellum zijnde niet op zaten te wachten. Maar waar je bang voor was als je het voorstel wel zou accepteren bij Kakaka dat hebben jullie nu voor jullie zelf gecreëerd en dat heet voor de makkelijke weg gaan.

Ik zeg nergens dat jullie als Bellum jullie verkregen voorsprong dienen in te leveren, omdat Kakaka jullie wilt dwarszitten, maar is dat per definitie het kernbeginsel van het spelletje Tribalwars dat je tegenstander probeert jouw alliantie te ontregelen en te verslaan? Ik zeg daar niet mee dat ik vind dat het gebruik van cf's en katapulten de manier is waarop je dat dient te doen, want naar mijn mening moet dat gewoon worden gedaan op basis van strijd en niet op deze manier.

Maar het is vulgair om het doodrekruten van de wereld en het naaien van het resterende Re-or te legitimeren door hetgeen wat Kakaka al dan niet zou hebben gedaan en eventueel nog kan/zou kunnen doen. Je drukt hier niet alleen de stam Kakaka de kop mee in, maar ook het resterende deel van Reor. Ook de kleinere stammen die misschien nog eventueel hadden kunnen profiteren van het verval en breken van één van de grote drie stammen.

Wat ik wel begreep na een persoonlijk gesprek met jou is dat de accounts die jullie nu hebben gerecruit op delete zouden gaan als het non-recruit akkoord er kwam en dat Kakaka 12 accounts tegen die spelers had liggen en jullie maar eentje. Waarmee de balans in de wereld ook dermate verandert zou worden dat, hetzij andere invulling, de kaart er totaal anders uit zou komen te zien.
Sterker nog. Kakaka pleegde hetzelfde, het zij op een minder extreme manier, Req! uitgeschakeld. Die stam had +/- 3 miljoen punten en vormde een luis in de spel die een cruciale rol hadden kunnen spelen in de strijd tussen Bellum en Kakaka. Maar door het recruiten van Marky-Mark, Mr xSkull & Meryath zorgden ze weliswaar ervoor dat de safe die voor hen noodzakelijk is/was er kwam, maar hebben ze zich ook ontdaan van een vijand. Iets wat deze kaart ook terecht aantoont en waarvoor dit de legenda is.

nl63


Overigens is deze actie van de overlopers ook wel als een oorlogsverklaring te beschouwen, omdat ze ogenschijnlijk als Re-Or zijnde niets tot weinig deden tegen Kakaka?


100% van BEllum heeft al eens een wereld gewonnen integenstelling tot jou. Nergens voor nodig Lewis. Er staan tevens 0 leugens in.
Lijkt mij pertinent onjuist dat 100% dat heeft gedaan. Alleen al de spelers van Mr. Victorious hebben dat nog nooit bereikt. Als je het al kunt definieren alsof je dan iets bereikt hebt.

Het er gemakshalve van uitgaan dat deze samenstelling van Bellum de eindstreep gaat halen is natuurlijk ook lang geen zekerheid, want om naar 59 terug te verwijzen, dat werd ook van Vinage gedacht. Ook in Kakaka waren en zijn er spelers die tegen het katapultbeleid van Kakaka waren en zich daar intern tegen keerden. Het had ook zomaar kunnen uitmonden in een vertrek uit Kakaka en/of opstand binnen Kakaka. Iets soortgelijk kan ook in Bellum ontstaan.

Overigens beweer ik nergens dat jij daar vanuit gaat, maar ik benoem het voor diegene die er misschien wel van uitgaan.



Overigens wil ik tot slot ook zelf mijn conclusies trekken. De kaart van overlopers toont dit aan.
nl63


Dat het voor Bellum strategisch gezien inderdaad gewoon een uiterst slimme actie is en dat het ook zeer zeker te begrijpen valt in het licht van de acties en daden van Kakaka in het verleden. Maar dat verandert niets aan het feit dat door deze actie de ziel uit Re-Or is en dat het licht daarmee voor hen, maar ook voor de wereld daarmee grotendeels uit gaat. Of er dienen interne problemen te komen binnen Bellum.

Het is alleen wel hypocriet om alleen Bellum hiervoor aan te kijken, want heel deze wereld is en was verziekt en zal dat ook blijven. Hetgeen Kakaka heeft gedaan dient ook niet vergeten te worden net als de R2W die zij hebben gedaan. De recruits die zij hebben gedaan zijn misschien niet zo wereld veranderend als dat wat Bellum nu heeft gedaan, maar ze hebben daarmee wel iets gedaan waarvoor Bellum nu ook zwart wordt gemaakt.
 
Reactiescore
831
Martijn er was overlegd met Bas (leider van Bellum) dat we nog mochten bij rekruten tot de evenwicht ongeveer gelijk was. Ook was er een afspraak om niet Reor leden te rekruiten. Ik denk dat het wel duidelijk is dat wie deze afspraken heeft overtreden en wie niet.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Heb na 3 zinnen alweer 3 belachelijke dingen gelezen end aarom je post maar genegeert Martijn. Zal me ook een worst zijn want ik ga niet nog een x onze beweegredenen noemen.

Verder is je laatste alinea spot on.

Kakaka heeft zich zelf kwaad gemaakt aan zoon beetje alles wat je maar kan noemen, stabben, opruien, katas, cf's, edelen in bans ga maar door. Ze hebben zelf ReQ al dood gerekruteerd, die 7 accounts hoor je je niet over ;). Verder doet Bellum zich nergens voor als Heilige Maagd Mar(ia)tijn, we zijn gewoon clean.
 

DeletedUser69389

Guest
Heb na 3 zinnen alweer 3 belachelijke dingen gelezen end aarom je post maar genegeert Martijn. Zal me ook een worst zijn want ik ga niet nog een x onze beweegredenen noemen.

Kakaka heeft zich zelf kwaad gemaakt aan zoonbeetje alles wat je maar kan noemen, stabben, opruien, katas, cf's, edelen in bans ga maar door. Ze hebben zelf ReQ al dood gerekruteerd, die 7 accounts hoor je je niet over ;). Verder doet Bellum zich nergens voor als Heilige Maagd Mar(ia)tijn, we zijn gewoon clean.
Misschien moet je toch even gaan lezen.... Alleen al in mijn conclusie staat het genoteerd:
Het is alleen wel hypocriet om alleen Bellum hiervoor aan te kijken, want heel deze wereld is en was verziekt en zal dat ook blijven. Hetgeen Kakaka heeft gedaan dient ook niet vergeten te worden net als de R2W die zij hebben gedaan. De recruits die zij hebben gedaan zijn misschien niet zo wereld veranderend als dat wat Bellum nu heeft gedaan, maar ze hebben daarmee wel iets gedaan waarvoor Bellum nu ook zwart wordt gemaakt.
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn er was overlegd met Bas (leider van Bellum) dat we nog mochten bij rekruten tot de evenwicht ongeveer gelijk was. Ook was er een afspraak om niet Reor leden te rekruiten. Ik denk dat het wel duidelijk is dat wie deze afspraken heeft overtreden en wie niet.
Ook hiervoor geldt toon een keertje bewijs. Van alle kanten zie je alleen maar loze beweringen.
 
Reactiescore
1.367
Ook hiervoor geldt toon een keertje bewijs. Van alle kanten zie je alleen maar loze beweringen.

Geen bewijs voor nodig, was indd besproken, geen idee of het bevestigt was. Maar eerlijk gezegd, kan het mij niet schelen.
Kak hanteert het motto: fk iedereen, fk deze wereld
Dan handelen wij daar ook naar.
 
Reactiescore
831
Man wat een onzin? Waar heeft KaKaKa gestabt? En ja ga maar door, wat heeft KaKaKa dan nog gedaan? Ben benieuwd.

Verder heeft Bellum stabbers gerecruit en heel de wereld doodgerecruit. Nogmaals een goedkoop excuus erbij gooien dat we dan ReQ spelers hebben gerecruit terwijl dat gewoon mocht van Bas.

Qua bewijs is het gesprek mondeling verlopen tussen Hidde en Bas dus laten we hopen dat @Perfection netjes genoeg is dit te bevestigen.
 
Reactiescore
831
Stop met liegen Danny. Jullie hanteerde een beleid dat gebaseerd was op eerlijk spel en anti kata etc. Vaak genoeg verwezen jullie naar de zogenaamde pros die dit ook doen.

Echter bij de eerste tegenslag veranderde die filosofie en hebben jullie deze wereld voor iedereen vergald. Dus stop met die vieze leugens.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Geen bewijs voor nodig, was indd besproken, geen idee of het bevestigt was. Maar eerlijk gezegd, kan het mij niet schelen.
Kak hanteert het motto: fk iedereen, fk deze wereld
Dan handelen wij daar ook naar.

Dit.
 

DeletedUser69389

Guest
Geen bewijs voor nodig, was indd besproken, geen idee of het bevestigt was. Maar eerlijk gezegd, kan het mij niet schelen.
Kak hanteert het motto: fk iedereen, fk deze wereld
Dan handelen wij daar ook naar.
Dat is dus verwerpelijk zoals ik eerder al betoogde in mijn deel dat tegen Rens gericht was/is. Wanneer je beschuldigingen uit dan dien je deze te bewijzen en te concretiseren doormiddel van bewijs. Door het op de manier aan te pakken zoals jullie het nu doen doet de neutrale alleen maar de indruk wekken dat jullie niet zeker van jullie zaak zijn en/of dat er helemaal geen bewijs is en daarmee jullie argumentatie jegens Kakaka op dat gebied ongegrond en onjuist is.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
Geen bewijs voor nodig, was indd besproken, geen idee of het bevestigt was. Maar eerlijk gezegd, kan het mij niet schelen.
Kak hanteert het motto: fk iedereen, fk deze wereld
Dan handelen wij daar ook naar.

Hoort wel bij dat je moet accpeteren dat het niet meer "kakaka heeft een deel van de wereld vergald" is maar "kakaka en bellum hebben de hele wereld vergald".
 
Reactiescore
1.367
Dat is dus verwerpelijk zoals ik eerder al betoogde in mijn deel dat tegen Rens gericht was/is. Wanneer je beschuldigingen uit dan dien je deze te bewijzen en te concretiseren doormiddel van bewijs. Door het op de manier aan te pakken zoals jullie het nu doen doet de neutrale alleen maar de indruk wekken dat jullie niet zeker van jullie zaak zijn en/of dat er helemaal geen bewijs is en daarmee jullie argumentatie jegens Kakaka op dat gebied ongegrond en onjuist is.

Ik heb niet de behoefte om het te bewijzen, dus je doet het maar met met mijn redenatie

Hoort wel bij dat je moet accpeteren dat het niet meer "kakaka heeft een deel van de wereld vergald" is maar "kakaka en bellum hebben de hele wereld vergald".

Nah, niet mee eens.
Wereld was al verpest door de acties van kak, doet onze fusie niets aan af.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb niet de behoefte om het te bewijzen, dus je doet het maar met met mijn redenatie
Dan is het ook niet gerechtvaardigd om Kakaka van zulke zaken te beschuldigen. Ik mag jou als aanklager dan ook niet beschuldigen van fraude, verkrachting, diefstal, moord of wat dan ook als ik daar geen bewijs voor heb. Iets wat jij/jullie nu wel probeert/proberen te doen.
 
Bovenaan