March of the Duckies: Ducks|Ducks Everywhere VS De Stukadoors

DeletedUser76748

Guest
ach stoer joh, als iemand alles heeft lopen doorlullen, moeilijk dan om het niet zien aan te komen, klasse

Hier geef je letterlijk zelf aan, alsook in doorgestuurde PM die ik kreeg van speler die ik niet bij naam zal noemen dat jullie al van plan waren aan te vallen. Als je dan denkt dat we je gewoon laten naast onze dorpjes edelen heb je het mis. Probeer je actie maar goed te praten, maar op deze manier maak je het alleen erger hoor...
 

DeletedUser80061

Guest
Is zeer triest gespeeld van priest dit, zegt veel over het niveau van de spelers op dat account...
 

Deleted User - 24028

Guest
Snap de commotie niet helemaal die hier rond opwaait ? Er wordt gesproken over onze actie proberen goed praten, over dat we met een betere verklaring moeten komen en dat het zeer triest is. Maar waarom ? Sinds wanneer mag je iemand waar je geen banden (BG / NAP) mee hebt niet meer aanvallen zonder daar een verklaring voor te moeten geven ???

Daar boven op snap ik niet hoe wat wij deden ooit erger kan zijn dan wat Zyrack en co deden... Aan het lijntje houden (voor zo ver je dat zo kan noemen, buiten die aller laatste reactie de dag zelf was het nooit onze intentie om Zyrack voor te liegen) versus jezelf profileren als een vijand van EN terwijl je er een BG mee hebt, vervolgens spelers uit EN laten liegen tegen ons alsof ze geïnteresseerd zijn om samen met ons een aanval te doen op Zyrack en stam, die spelers vervolgens nog eens laten vissen naar informatie (welke dorpen vallen jullie aan, wanneer vallen jullie aan, vallen jullie stamgenoten mee aan etc etc), zelfs de datum van de aanval (maandag) was een voorstel van EN (kwam zaterdag op zondag minder goed uit omdat je dan de nacht niet had opt werk misschien ^^).

Ik ben niet te beroerd om toe te geven dat we dit van onze kant uit properder hadden kunnen spelen. Maar als tegenstander die zelf bovenstaande dingen op zijn kerfstok heeft daar over komen klagen slaagt werkelijk nergens op!

2f5e3eb7bd.png


ezgif-2-2df7d15e9ca4.png

Verder prima gedeft van jullie, mooi snipes enzo :) Wie nu net het meeste verloren heeft durf ik nog te betwisten. 10 edels en 2 clears in ruil voor duidelijkheid over de regio ivm met wie bij wie hoort is een trade die ik altijd bereid ben te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76748

Guest
Hier sla je toch wel helemaal naast de bal. Niet alleen zijn we geen BG van EN maar hebben zelf al 2 leden van hun overgenomen. Als er iemand hier dan is dat een vuil spelletje speelt, dan is het hun wel. En we hadden inderdaad geen BG of NAP , maar als je ons verteld dat je in overleg bent om eventueel de stam te kunnen joinen, dan verwacht je toch op z'n minst geen massa-aanval? Maar dat kan misschien aan mij liggen dan. EN heeft jullie gewoon laten vallen denk ik en heeft zo conflict tussen ons gecreërd terwijl ze even niet gestoord worden :')

Zolang je maar weet dat wij met EN's acties niets te maken hebben, en ook geen info van hun ontvangen...
 

DeletedUser74552

Guest
Dat de stam EN heet maakt de situatie zoveel meer verwarrender. IMO weer een hoop gedoe om niks. Als Priest ze daadwerkelijk aan een lijntje wilden houden dan heeft dat ze duidelijk niks opgeleverd. Waar valt dan nog over te klagen ? We spelen een strategisch oorlogsspelletje jongens zolang je geen BG of NAP bent die zwart op wit bevestigd is, hoor je van iedereen aanvallen te verwachten..
 

Deleted User - 24028

Guest
Hier sla je toch wel helemaal naast de bal. Niet alleen zijn we geen BG van EN maar hebben zelf al 2 leden van hun overgenomen. Als er iemand hier dan is dat een vuil spelletje speelt, dan is het hun wel. En we hadden inderdaad geen BG of NAP , maar als je ons verteld dat je in overleg bent om eventueel de stam te kunnen joinen, dan verwacht je toch op z'n minst geen massa-aanval? Maar dat kan misschien aan mij liggen dan. EN heeft jullie gewoon laten vallen denk ik en heeft zo conflict tussen ons gecreërd terwijl ze even niet gestoord worden :')

Zolang je maar weet dat wij met EN's acties niets te maken hebben, en ook geen info van hun ontvangen...
Wij hebben helemaal niks met EN dus ze konden ons niet laten vallen, we hadden ze gewoon aangesproken om samen een aanval te doen en vanaf de eerste moment begonnen zij alles te sturen in het voordeel van jou zoals ik hier boven reeds heb laten zien. Je kan mij vertellen dat dat allemaal toeval is, maar in zo veel toeval geloof ik niet.

En dan hebben we natuurlijk nog jou DU NiZii (bewijs staat op je profiel) die in de stam EN zat op het moment dat wij contact hadden met EN over een aanval op jou (zie eerdere PM).
En als kers op de taart heeft 1 van jou oude stamgenoten via skype ook nog eens gewoon toegegeven dat jullie stam een BG heeft met EN.

Sorry hoor maar als je hier gaat vertellen dat jou (ex)stamgenoot liegt, jou MB nooit iets heeft door gezegd er over ondanks dat die er van wist en alles toevallig zo uit kwam dat jij de ideale defensieve positie had dan gelooft toch werkelijk niemand hier je nog...

Wees toch niet te beroerd om net zoals ons toe te geven dat je ook de fout bent in gegaan en het minstens even "vettig" hebt gespeeld als ons. Dan kan deze zaak waarin jullie ons proberen zwart maken gesloten worden :)

ze wilde een massa plannen, maar stonden er alleen voor.
We hadden natuurlijk ook massaal BB's kunnen edelen om hun aan te pakken :eek:
 

DeletedUser79687

Guest
Wij hebben helemaal niks met EN dus ze konden ons niet laten vallen, we hadden ze gewoon aangesproken om samen een aanval te doen en vanaf de eerste moment begonnen zij alles te sturen in het voordeel van jou zoals ik hier boven reeds heb laten zien. Je kan mij vertellen dat dat allemaal toeval is, maar in zo veel toeval geloof ik niet.

En dan hebben we natuurlijk nog jou DU NiZii (bewijs staat op je profiel) die in de stam EN zat op het moment dat wij contact hadden met EN over een aanval op jou (zie eerdere PM).
En als kers op de taart heeft 1 van jou oude stamgenoten via skype ook nog eens gewoon toegegeven dat jullie stam een BG heeft met EN.

Sorry hoor maar als je hier gaat vertellen dat jou (ex)stamgenoot liegt, jou MB nooit iets heeft door gezegd er over ondanks dat die er van wist en alles toevallig zo uit kwam dat jij de ideale defensieve positie had dan gelooft toch werkelijk niemand hier je nog...

Wees toch niet te beroerd om net zoals ons toe te geven dat je ook de fout bent in gegaan en het minstens even "vettig" hebt gespeeld als ons. Dan kan deze zaak waarin jullie ons proberen zwart maken gesloten worden :)


U zit er helemaal naast.
De bg van rota ook wel EN, hebben jullie (priest) aangezet om zyrack te backstabben.
inclusief de du NIZII die vrolijk mee wilde doen.


Gesprek met wat rijmt op baas2, tussen een soort geestelijke.

[yyyl[/url] 24.11.18 18:27
niet echt nog. beetje met de stam enzo

zin om beetje te kunnen groeien?

5555/url] 24.11.18 18:28
Ja ben nu een beetje aan het uitbreiden in de rim


Of hoe bedoel je?

ffl[/url] 24.11.18 18:29
moet je maandag rota aanvallen, die gaan dan gaten laten vallen.

[[/url] 24.11.18 18:30
Hoe weet jij dat?

....24.11.18 18:32
Gaan jullie ROTA aanvallen?

.... 24.11.18 18:38
hoor geruchten die zeer aanemelijk zijn.

tttt 24.11.18 18:46
Van wie?

[kkl[/url] 24.11.18 19:06
[ally]en[/ally] ging wat proberen maandag[/spioler]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
je zit er helemaal naast.
De bg van rota ook wel EN, hebben jullie aangezet omzyrack te backstabben.
inclusief de du die vrolijk mee wilde doen.

Dus nu is het toch een BG.. kunnen jullie elkaar nog meer tegen spreken ?
Ze hebben ons aangezet om zyrack te backstabben (ookal kan je niemand backstabben waar je geen BG / NAP mee hebt, maar die discussie ga ik niet nog eens voeren met jou) maar hebben vervolgens zelf niet mee aangevallen op maandag zoals we eigenlijk afgesproken hadden ? Want als je iemand backstabt en wilt gaan aanvallen is het niet logisch om dat met zen alle te doen maar beter om enkel iemand anders er tegen op te zetten ??? Er zit echt totaal geen logica achter wat jij zegt...

Mooie Pm tussen ons en haas, waar doel je juist op ? Dat is gewoon wij die haas wouden laten mee aanvallen op ROTA maar we kregen (duidelijk terecht) argwaan dat die bij jullie hoorde dus wouden niet te veel prijs geven. Zodoende hebben we gedaan alsof het EN was die alleen ging aanvallen en niet gezegd dat wij ook zouden aanvallen. Enige wat dit aan toont is dat Zyrack NOG een extra bron had om van te horen dat er een aanval kwam. Inschattingsfout van ons, maar de prijs daarvoor betalen we zoals ik al zei met plezier.
 
Reactiescore
93
Deze discussie is zo nutteloos man.

Rota was geen BG met EN en ik vind het een vrij rare actie dat je zyrack aanvalt, terwijl je tegen hem zei dat je aan het bespreken was of hij de stam ging joinen of niet, waarvan je later zegt dat je dat niet hebt gezegd lol
 

DeletedUser3368

Guest
De bg van rota ook wel EN, hebben jullie (priest) aangezet om zyrack te backstabben.

Toch wel grappig. Ik was druk bezig ter voorbereiding op oorlog met .Hood samen met de jongens van ROTA, waar je tegen me gezegd heb in het verleden dat je er graag informatie over wilde omdat dit jullie 'volgende obstakel' zou zijn.

15.11.18 22:58
ik zou graag meer over [ally]rota [/ally]horen ervaring en wie het allemaal zijn want dat wordt straks het volgende obstakel

Had goed contact met Zyrack over hetgeen en wisselde informatie uit, wat hij erg plezierig en waardevol vond. Nu hij .Hood is gejoined uit het niets, vraag ik me toch wel af wat voor waarde je hecht aan het woord 'backstabben'?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79687

Guest
Toch wel grappig. Ik was druk bezig ter voorbereiding op oorlog met .Hood samen met de jongens van ROTA, waar je tegen me gezegd heb in het verleden dat je er graag informatie over wilde omdat dit jullie 'volgende obstakel' zou zijn.



Had goed contact met Zyrack over hetgeen en wisselde informatie uit, wat hij erg plezierig en waardevol vond. Nu hij .Hood is gejoined uit het niets, vraag ik me toch wel af wat voor waarde je hecht aan het woord 'backstabben'?

wist je dan niet dat rota 1 van de 5 premade stammies was?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80061

Guest
Kunnen de stukadoors enkel leugens verspreiden of komt hier nog iets uit?
 

DeletedUser3368

Guest
wist je dan niet dat rota 1 van de 5 premade stammies was?

Toch grappig dat ik blijkbaar zo een dreiging ben als enige in de regio, dat je daar dit soort tactieken voor nodig heb. Ik voel me vereerd ;) Maar het geeft alsnog geen antwoord op mijn eerdere vraag.
 

DeletedUser79687

Guest
Toch grappig dat ik blijkbaar zo een dreiging ben als enige in de regio, dat je daar dit soort tactieken voor nodig heb. Ik voel me vereerd ;) Maar het geeft alsnog geen antwoord op mijn eerdere vraag.

ik citeer het zelfde antwoord als je buddy warre daarin ga ik met jou niet in discussie.

daarnaast als ik bang voor je was werd je wel mijn pbg die je ook had aangeboden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79687

Guest
Dan mag het forum ook wel het gehele verhaal hebben ;)

je meld er niet de pms bij van je gesprekken die je doorstuurde van rob supremacy etc.

dan ook echt het hele verhaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3368

Guest
Staat je vrij die te posten hoor. Vind ze zelf niet zo bijzonder veel bijdragen in deze discussie, maar als dat iets van binnen (of van buiten) streelt vind ik het best.
 
Bovenaan