Golden awards

Reactiescore
1.454
@Zuur , wel leuk dat je mijn karakter niet leuk vind maar wel met mij in de stam wil zitten. Beetje dubbel :p
Mooi lijstje verder :)
 
Reactiescore
50
Meest onderschatte speler:

Icetubbie / gregory12365 omdat ik ze zelf ook eerst had onderschat. Verder lijken Marky-Mark en OverDeKop me nog goede spelers. Jammer dat de laatste een MB/DU is.

Thanks
Binnenkort op FakeTrain te vinden :p
 
Reactiescore
1.454
@Zuur Ik, een heethoofd XD.
 

DeletedUser79858

Guest

Kaka moet je op de WC doen. Met je telefoon kun je daar overigens ook prima TW spelen, maar wij van Bellum leggen de lat hoger. Wij denken niet in kleine hokjes met een bepaalde geur maar pakken het liever wat groter aan.

Dus als mensen het liever wat groter aanpakken dan kunnen ze contact met me opnemen. De mensen die zich geroepen voelen door de spreuk "kakaka is een levenstijl" mogen zich melden bij @Magic
 

DeletedUser73162

Guest
Kaka moet je op de WC doen. Met je telefoon kun je daar overigens ook prima TW spelen, maar wij van Bellum leggen de lat hoger. Wij denken niet in kleine hokjes met een bepaalde geur maar pakken het liever wat groter aan.

Dus als mensen het liever wat groter aanpakken dan kunnen ze contact met me opnemen. De mensen die zich geroepen voelen door de spreuk "kakaka is een levenstijl" mogen zich melden bij @Magic

Ja doe ff rest vd wereld recruiten met jullie R2W style :D
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser79858

Guest
Ja doe ff rest vd wereld recruiten met jullie R2W style :D

Het is haast jammer dat de spelers individueel prima in staat zijn om hun edels te gebruiken en de stam nog niets anders heeft kunnen laten zien als een goed recrutebeleid.

Ik vraag me ook wel een beetje af hoe onze eerste grote massa er uit gaat zien. Er is gewoon geen noodzaak om er eentje te organiseren op dit moment, behalve mogelijk om op het AF te kunnen patsen. En hoewel dat zeker leuk is, win je er in het spel zelf niet heel veel mee.

Heeft iemand nog wat leuke reportjes, acties of eervolle vermeldingen die je met ons wil delen? Ik kan persoonlijk best genieten van o.a. de battle tussen kakaka en reor over en weer.
 
Bovenaan