Situatie Reor/Katagebruik

Reactiescore
1.367
Daar gaat het echt totaal niet om xp
Sleepwell valt gewoon 'legaal' aan. Er was geen nap tussen fake en sleep.
Dat daarop non agreed een nap niet respecteert en het offensief opent is gewoon belachelijk en vuil.

Aanval van sleep vind ik ook laf en vuil ;)

Er was sprake dat hij toe zou treden en er was zelfs een invite(?)
Om dan een aanval te doen voor je zegt ik kom niet, tsja...
 

DeletedUser73162

Guest
Aanval van sleep vind ik ook laf en vuil ;)

Er was sprake dat hij toe zou treden en er was zelfs een invite(?)
Om dan een aanval te doen voor je zegt ik kom niet, tsja...

Er was niks definitiefs afgesproken dus was er geen sprake van een stab. Absoluut geen reden voor Non Agreed om wel een stab te begaan. Wat een waardeloze redenatie weer.
 
Reactiescore
1.367
Er was niks definitiefs afgesproken dus was er geen sprake van een stab. Absoluut geen reden voor Non Agreed om wel een stab te begaan. Wat een waardeloze redenatie weer.

Ik spreek niet over een stab. Als er sprake was van een uitgestelde toetreding is het in mijn ogen net zo vuil en laf om direct de aanval te openen.
Zwakke poging van p&p
 
Reactiescore
114
Ik spreek niet over een stab. Als er sprake was van een uitgestelde toetreding is het in mijn ogen net zo vuil en laf om direct de aanval te openen.
Zwakke poging van p&p

Van wat ik heb meegekregen is de invite naar Sleepwell al een tijdje geleden ingetrokken, en zou die moeten solliciteren als hij binnen wilde komen. Net als letterlijk ieder ander account op de wereld. Juist hierom had Sleepwell een NAP afgesproken met Non-Agreed, met opzegtermijn van 7 dagen. Duidelijk toch? Dat hij daarna gaat strijden met FakeTrain is inderdaad een reden om de NAP op te zeggen, maar om dan te gaan stabben door direct aan te vallen is gewoon zielig spel en naar mijn mening een goede weerspiegeling van het niveau op deze wereld. Mensen laten bannen, NAP's verbreken, spionage etc., gewoon zwakke bende en een laffe leiding als Re-Or hier niks aan doet.
 
Reactiescore
1.367
Van wat ik heb meegekregen is de invite naar Sleepwell al een tijdje geleden ingetrokken, en zou die moeten solliciteren als hij binnen wilde komen. Net als letterlijk ieder ander account op de wereld. Juist hierom had Sleepwell een NAP afgesproken met Non-Agreed, met opzegtermijn van 7 dagen. Duidelijk toch? Dat hij daarna gaat strijden met FakeTrain is inderdaad een reden om de NAP op te zeggen, maar om dan te gaan stabben door direct aan te vallen is gewoon zielig spel en naar mijn mening een goede weerspiegeling van het niveau op deze wereld. Mensen laten bannen, NAP's verbreken, spionage etc., gewoon zwakke bende en een laffe leiding als Re-Or hier niks aan doet.

Volgens mij ging sleepwell nog mee doen met massa op kak, wist die van de plannen etc. vervolgens helpt hij Kak tegen reor waar samen de massa mee geplanned is?

Past perfect bij die lage bende in kak
 

DeletedUser73162

Guest
Volgens mij ging sleepwell nog mee doen met massa op kak, wist die van de plannen etc. vervolgens helpt hij Kak tegen reor waar samen de massa mee geplanned is?

Past perfect bij die lage bende in kak
Haha nee gewoon niet. Leuke fantasie wel
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser79867

Guest
Ik spreek niet over een stab. Als er sprake was van een uitgestelde toetreding is het in mijn ogen net zo vuil en laf om direct de aanval te openen.
Zwakke poging van p&p
sorry maat maar je zit echt fout. dit is een stab in mijn ogen een heel slecht excuus vanuit het RE-OR kamp, had absoluut beter van ze verwacht.
 
Reactiescore
1.367
sorry maat maar je zit echt fout. dit is een stab in mijn ogen een heel slecht excuus vanuit het RE-OR kamp, had absoluut beter van ze verwacht.

Ik spreek over de stab van sleepwell, niet over die van na?
 
Reactiescore
44

Wij hebben inderdaad vernomen dat sleep mee zou doen op kakaka, daarom vonden wij t zo laag dat we ineens te horen kregen dat hij os stuurde naar kakaka en Vv afgaf aan kakaka. Om ons dan ineens aan te vallen waar wij niet op voorbereid zijn.
Noem het slim of niet, ik ben van mening dat dit ook anders had gekund
 

Bijlagen

  • AB0F378E-2F86-4E13-8496-8E050046B11A.jpeg
    AB0F378E-2F86-4E13-8496-8E050046B11A.jpeg
    126,3 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Wij hebben inderdaad vernomen dat sleep mee zou doen op kakaka, daarom vonden wij t zo laag dat we ineens te horen kregen dat hij os stuurde naar kakaka en Vv afgaf aan kakaka. Om ons dan ineens aan te vallen waar wij niet op voorbereid zijn.
Noem het slim of niet, ik ben van mening dat dit ook anders had gekund


edd80f955fc351bf699590718d93ae77.png


gecensureerde versie ;)


Oh ja we gaan over op spam omdat we niet beter weten. @Rise Against shitposter

Je zit in kak, je straalt kak uit, je p&p is kak en je praat kak. Jij bent kak
 
Reactiescore
742
Goede avond,

helaas moet ik toch weer op het AF komen (wat een kut AF is w63 dan weer..)

Toch begonnen er bij mij al redelijk veel incommings te komen, opvallend meer dan bepaalde andere leden van KaKaKa.
dit kwam omdat de massa van Re-or op het safe van KAKAKA was gericht? waar jij voor 99% in ligt, maar zoals kakaka zelf zegt 'tactiek'
Daarnaast zijn er ook accounts geweest binnen Re-or die geen kata's hebben gegooid (wilde ze zelf) die hebben dit dus ook niet gedaan. helaas voor jou kwamen die clears niet bij jou op bezoek. :D

Vanochtend heeft KaKaKa een massa verwerkt. Deze diende als response voor de (in mijn ogen) minimale kata gebruik / Clusterfucks vanuit KaKaKa.

XD het minimale gebruik van kata/CF, hier moest ik toch wel even hard om lachen zeg (nu eenmaal bij gekomen) vanuit KAKAKA zijn er wel degelijk heel veel kata's gebruikt misschien dat jij daar niet zo veel van weet kan ik ook niks aan doen veranderen. het feit dat je nog probeert om in het slachtoffer rol te kruipen slaat natuurlijk helemaal nergens op!

het feit dat je in een deff dorp 300 Kata's hebt staan om een boer naar beneden te halen vind ik nog steeds frappant, hierbij heeft Re-or wel degelijk op de zelfde manier gereageerd maar dan een beetje op een grotere schaal maar wat had je verwacht? nadat iemand van kakaka (niet mee wilden doen met de kata afspraken/Cf afspraken) vgm was jij dat @Magic oftewel hidde ben daar niet bij geweest maar als ik mensen moet geloven zit ik goed.

daarbij werd er weer eens gezegd dat kakaka weer goed gedefft had op de massa van Re-or daar zijn de meningen over verdeeld, ben ik het niet mee eens het doel van de massa was voornamelijk boer slopen om te zorgen dat ze wat meer tijden nodig hebben om de clears/deff dorpen op te bouwen en dat is aardig gelukt als ze op het AF beginnen te klagen, daarnaast is het altijd leuk om te lezen wat er allemaal over onze massa gezegd zou worden (slecht/zielig/kansloos) maar daarin tegen word er niks gezegd over hoe slecht er gedefft word wat dat is echt lachwekkend
deze clear is tijdens de kata massa aangekomen
98bf91759d6ccf56a5e38d84e4bec788.png

daarnaast is Re-or na de kata massa meteen door gegaan op Timah hier even een paar berichten.
dad38b8077ac76c8f67fb87ba04f4e56.png
04ec88010b1e010c8f1d96f56ab55b18.png
bafb689b1f86d987ced383d1b244a073.png
f7ff60b82cf365e46609023452efab6b.png
463173622e0150e503d66404b455ccab.png
7270d93360119864dd717a22e009d593.png
d8c98b6fcea041c670edb7a09d12784e.png

zoals u ziet word hier weer fenominaal gedefft vanuit kakaka maar goed daar hoor je dan ook weer niks van (laten alleen de goede dingen zien blijkt maar weer) daarnaast zijn dit allemaal clears van da vinci en heb ik die van Dieu/meister hierbij niet mee gerekend



Dan de ban van michiel


de ban van michiel omdat die zijn acc te koop had gezet deze ban is niet opgezet vanuit Re-or, daarnaast hebben wij om 1 uur snachts nadat hij de ban kreeg mods aangesproken via discord deze wilde er niks overzeggen omdat alleen het acc zelf info mocht vragen het was zelfs de bedoeling om het acc te laten unbannen als het aan Re-or lag

maar helaas heeft de ban michiel gefuckt, ik (Jelle) zou die avond kunnen deffen wat heel makkelijk zou gaan met groene treintjes en slecht getimed en alles, daarbij had michiel genoeg deff om 80% te blocken (wat er al liep werd allemaal geblockt met 30 min deffen) die ban heeft te veel schaden aangebracht (er liepen al 8 treinen met 2 clears voor elke trein) op michiel waardoor hij nu meer kakaka dorpen in zijn cluster heeft liggen dan zijn eigen dorpen. Nu zeg ik niet dat KAkaka hiermee te maken heeft voordat je daar weer over begint te zagen. Helaas heeft die ban een te groot nadeel voor michiel gemaakt waardoor het deffen tegen 10 treinen met 1 uur looptijd zowat onmogelijk maakt. Er blijft een raar gevoel hangen dat kakaka 8 random treinen op safe/achterland van michiel gooide gewoon random en 10 min daarna de ban ineens kwam

Stabberino!



Ik, [USER=77722]@.sleepwell


Toch hebben wij de 'eer' gehad om ze wel te ontvangen van één van jullie leden, namelijk Faketrain.



Op de dag dat Re-Or een katamassa deed op Kakaka besloten we in actie te komen op Faketrain.
[/user]

Je bevestigt je eigen al weer, Jullie besloten om vrijdag op faketrain te gaan dat is helemaal prima maar niks miss mee daarbij zijn er helaas 3 kata aanvallen gegooid (als ik het goed heb niet geteld helaas) deze zijn dus 1 dag (vgm de nacht ervoor ook nog een 1c spam) nadat FakeTrain kata's had gegooid op KAKAKA, daarbij is het vinkje in alle haast kwa werk, school, prive dingen bij 3 aanvallen vergeten helaas maar goed zo veel was er niet verloren kwa gebouwen (bij zuur was het erger XD kon het niet laten) denk ook niet dat je hier een al te groot probleem van moet gaan maken aangezien het maar 3 aanvallen zijn geweest (weer zoon groot drama van maken en Re-or in een slecht daglicht zetten)

NON- Agreed

hierbij word niet het hele verhaal uitgelegd. Dat zal ik even doen

het begon met het feit dat sleepwell met de Kata massa mee zou doen, in welk opzicht weet ik niet boeit ook niet.
dit is een gesprek met een van de spelers van sleepwell (heb zijn naam eruit gehaald want wil geen gezeik met mods)
Sleepwell_clear_eady.png

daarbij komt die weer terug over zijn interns (heel sphere) hij houd Re-or zo lang mogelijk bezig met hem zodat er geen massa op hem zou komen en daarnaast speelt die lekker samen met Kakaka.

het samen spelen is toevallig door ons gesnapt omdat meneer zijn bevelen delen nog had aanstaan met enkelen binnen Re-or hieruit bleek dat sleepwell niet alleen met Re-or aan het praten was, maar ondertussen ook lekker met kakaka bezig was. de massa (die sleepwell ging joinen) werd geen massa met sleepwell maar een massa tegen sleepwell. Wij zaten in discord met een paar van Re-or onderandere ikke zelf hierbij hebben wij het aantal OS uitgerekend dat sleepwell gestuurd had naar KAKAKA wij komen op zoon 250k POP +-.

daarbij was de NAP tussen sleepwell en NON al over we spreken hier over een AFKOELPERIODE van 7 dagen (waarvan er 2 over waren) ook niet netjes praat het ook zeker niet goed maar nadat wij zagen dat sleepwell Os had gestuurd en spelers binnen kakaka op het acc van sleepwell zaten hadden wij in discord een felle discussie hoe we het gingen aanpakken daaruit is gekomen dat we de afkoelperiode gingen stopzetten vanuit NON zijn kant (ben het aan het uitleggen niet goed praten voordat mensen hier weer zitten te zagen) natuurlijk is het negeren van een AFKOELPERIODE niet netjes en dat snap ik best is ook een fout binnen Re-or en zal ook niet meer gebeuren.

(PS: FakeTrain ban? Misschien even nadenken met jullie niet faire acties :eek:)

gozer deze ban heeft er 0,0% mee te maken met de acties van hem deze ban is ookal opgelost zonder problemen (als je dat nog niet wist)
in het vervolg als je zulke dingen roept, even anders verwoorden want zo vat iedereen het anders op!

einde van mij eeuwige klote verhaal

in het klein sleepwell hoort bij kakaka? XD


Jelle
 
Reactiescore
742
Er is niet overal goed gedeft nee. Dat heb ik ook niet gezegd. Maar de verhouding tussen OD zegt wel genoeg.

volgens mij valt dat reuze mee...

unknown.png
unknown.png

Ja, we zijn een redelijk aantal verloren maar kakaka is met de massa op timah toch weer naar de tweede plek gegaan
 
Bovenaan