Situatie Reor/Katagebruik

DeletedUser73162

Guest
Beste mede AF’ers

Mbt tot de situatie met non-agreed en sleepwell. Nap schenden is idd niet de bedoeling en dat is onze fout. We hebben inmiddels al met de betreffende personen overlegd en hebben een oplossing gevonden voor sleep.

Katas vanuit faketrain waren een ongelukje, ze stonden nog op boer van de aanvallen op kakaka.

Betreft de kata regels met nicolas. Dit waren afspraken mocht hij re-or joinen. Dit is niet gebeurd dus zijn er geen afspraken van beide kanten. Mocht er wel interesse zijn voor afspraken kunnen jullie ons een bericht sturen om hier verder op in te gaan.

Ik hoop dat t nu duidelijk is voor iedereen.

M.V.G.
Isaac

Om hier even inhoudelijk op de reageren;

Allereerst zal men mijn betrokkenheid in twijfel trekken, echter heb ik gedurende de aanvallen lange tijd VV gehad, en heb dus ook de invloed van de aanvallen ondervonden.
Ik zal beginnen met de actie van FakeTrain, aangezien deze actie minder lang duurt om uit te leggen ^^. Faketrain zegt zogenaamd kata nog aan hebben staan, echter zijn lang niet alle kata-aanvallen op de boerderij geweest, dit waren er namelijk 'maar' 3, terwijl in het grootste deel van de clears met aankomst vrijdag een kata zat. Hieruit trek ik hun reactie in twijfel, omdat de clears van faketrain (if im correct) ervoor al verstuurd zouden moeten zijn op KaKaKa. Het kan uiteraard dat ik hier een fout in maak, echter is deze actie dusmatig discutabel dat ik het argument in twijfel trek.
Dan over de oplossing; helemaal niks. Het verbaast mij het meest dat desbetreffende speler en stam doet alsof er niks aan de hand is geweest. Een simpel excuus wordt genoeg gevonden, terwijl deze speler na de kata aanvallen nieteens zelf aan kwam kloppen met vragen over oplossingen, integendeel; de speler (FakeTrain) liet opvolgende dagen het aantal aanvallen flink stijgen. Alles behalve netjes gehandeld, maar ik zal het voor FakeTrain hier bij laten.

(PS: FakeTrain ban? Misschien even nadenken met jullie niet faire acties :eek:)

Dan over Non Agreed, wat een vuile speler is dit zeg. De speler valt meerdere keren aan terwijl er een NAP is en er wordt meerdere keren gevraagd dit te stoppen, echter valt de speler doodleuk gewoon door aan. Wat mij dan nog het meest opvalt is dat er een groot aantal in re-or speelt die dit gedrag aanmoedigt, met als reden dat sleepwell de kakakant kiest.

N7pacyP.png


AY1tQcv.png


jFUPhl0.png


Deze berichten verontrusten mij het meest. Als leden van Re-OR zelf niet eens kunnen inzien dat er een grote fout is gemaakt is er iets mis. Als ze Non Agreed ook nog gaan aanmoedigen bij te sturen dan is er écht is mis met deze stam. Tijdens het vv draaien heb ik gemerkt dat FakeTrain kon profiteren van deze stab, het front werd immers een heel stuk vergroot, en een deel dat normaal safezone was, werd plotseling front.

Tijdens het onderhandelen met de leiding vielen mij enkele dingen op, ten eerste dat de leiding alles behalve capabel is omtrent het straffen van de fouten van de leden binnen Re-OR.

In de middag heb ik meerdere malen (tijdens het vv draaien) geprobeerd de leiding te bereiken, echter duurde dit allemaal wel erg vreselijk lang (ondertussen werden er gewoon aanvallen bijgestuurd).
2h0PyXu.png

SUcQKoG.png


u4Wxa53.png

UpedJkz.png

Ik mocht ze;f uitzoeken wie of wat er verantwoordelijk en aanspreekbaar was, terwijl de leiding lekker niks lag te doen.

Eenmaal een speler van Da Vinci te pakken was die ook niet helemaal op de hoogte hoe zwaar de stab was.
8uP5WHF.png


Huh? Geen afspraken gemaakt, check again plz.

eNSKqJZ.png


Ja goed excuus. Volgende keer iets geloofwaardiger overkomen.

3jvyekV.png


Argumentatie gaat op gegeven moment helemaal nergens meer over.

Wanneer er dan over een straf wordt gesproken, vind de leiding het her-inzetten van de vorige NAP 'echt te lang'.
gyC2kHd.png


En ook FakeTrain hoeft niks af te staan, ondanks dat het account duidelijk geprofiteerd heeft van een stab.

sXwQHPM.png



Uiteindelijk zijn de accounts in overeenkomst gekomen met de straf dat NA en sleepwell een 7 dagen NAP hebben en dat het enkele overgenomen dorp door NA wordt afgestaan terwijl FakeTrain al zijn veroverde dorpen mag behouden. Oordeel zelf, maar vreemd is dit allemaal wel.

@Mods: ben al bezig skypenamen te verwijderen
Edit: done
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
382
Beste forumposters/medelezers

Ik post gewoonlijk nauwelijks op het forum, maar voel me hier genoodzaakt om te antwoorden.
Ik ga dus ook een aantal uitspraken doen waarbij ik niet wil zeggen dat de spelers in kwestie geen goede spelers zijn ook wil ik mezelf niet boven deze spelers plaatsen.

Het gaat me namelijk over volgend bericht van ''Beast in War'' een speler die volgens mij op the alcoholic dream speelt.

Naar mijn mening voelde hij zich genoodzaakt dit bericht te posten doordat men bellum verwijt van nog niets degelijks gepresteerd te hebben. Bellum heeft het als stam ontzettend slim aangepakt en is bezig met de rim veilig te stellen. Maar de rim veiligstellen bewijst niet dat je een goede speler bent. Het zegt iets over hoe de leiding goede edellijnen heeft gemaakt en goed bezig is met de stam samen te houden.

Hiermee wou "Beast in war" dus bewijzen dat ze wel de individuele krachten hebben om spelers weg te spelen.
Deze p&p vind ik volledig onterecht op het moment van de aanval speelde er niemand actief op roxanne, buiten 1 speler die toch nog iets van troepenbewegingen heeft gedaan. Het actieve team van op begin 63 was dus niet meer aanwezig. Wij als stam hebben dus nauwelijks tot niet kunnen os'en omdat er geen communicatie was doordat de hoop was opgegeven op dat acc.

Wat ik wel raar vind is dat of "Beast in War" die normaal gezien heel degelijk en deftig met respect op het forum post zegt dat Roxanne op dat moment boven hen in de ranking staat.
Is het een foutje van hem of een leugen ik wil geen verwijten maken maar ik denk dat het raar is dat je zegt dat je achter staat op roxanne terwijl je haar aanvalt met je eigen acc van 611k(alcoholic dream) en hulp van ander acc 309k(c0okie monst3r) tegen het account Roxanne met 209k. Misschien begrijp ik het verkeerd of misschien had hij niet gedacht dat iemand het ging nakijken. Als dit waar is mijn respect voor deze poster wel weg:'( (niet dat hij dit erg moet vinden ofzo)

Het was dus zeker geen grote prestatie om roxanne weg te edelen, in tegendeel.
Verder apprecieer ik het wel dat cookie en alcoholic het front echt opzoeken terwijl andere spelers in bellum die veel harder geprezen worden in andere topics dit niet doen.

Sorry voor de eventuele slechte woordkeuze ,spelling- en taalfouten. Ook sta ik zeker open voor feedback aangezien dit men eerste echte forumpost is. Dit kan ook volledig onterecht zijn dan trek ik al mijn beschuldigen weg , maar moet uiteraard eerst even weten waarom:)

Hier volgen nog de bijlages ik heb gekeken naar de stats van 11 oktober aangezien ze op die datum roxanne hebben weggespeeld.

edit:geprobeerd de bijlages in spoiler te zetten
edit2: dit lukt me niet xdxp

Op het moment van posten was ik zwaar van de kaart en kan het me ook niet meer herinneren (living the Alcholic Dream ;)). Maar het was volgens mij verre van serieus bedoeld. Wou gwn duidelijk maken dat wij toen al niet bang waren om spelers boven onze grootte aan te vallen. En zullen er hopelijk alleen maar mooiere aanvallen komen van onze kant. Want je kan zeggen dat ze inactief enzo waren, maar de aanval zat ook dusdanig in elkaar dat er een hele goede deffer tegenover had moeten staan had ie wat willen tegenhouden ;)
 

DeletedUser79814

Guest
Wat een gezeur om niks allemaal, lijkt wel of jullie allemaal autisme hebben. Re-or gebruikt deze tegenaanval als dekmantel wat overduidelijk te zien is. Ook kijkende naar het feit dat Re-or zelf totaal niet fair speelt vind ik het opmerkelijk dat zij hierin zo reageren en bemiddelen. Nogmaals kata's zitten in het spel en mogen gebruikt worden. Waarom zou dit niet mogen? Omdat je dan geen respect hebt voor je tegenstander? Als je iemand overneemt heb je zeker wel veel respect voor die gene.
Ook een bericht voor de beheerders van Tw. Komen jullie ook eens met duidelijkheid, blijven kata's op het spel ja of nee? Zoja kondig dit aan en geef iedereen een Perm ban die hierop tegen is.

Jongens ik wens jullie een hele fijne middag.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat een gezeur om niks allemaal, lijkt wel of jullie allemaal autisme hebben. Re-or gebruikt deze tegenaanval als dekmantel wat overduidelijk te zien is. Ook kijkende naar het feit dat Re-or zelf totaal niet fair speelt vind ik het opmerkelijk dat zij hierin zo reageren en bemiddelen. Nogmaals kata's zitten in het spel en mogen gebruikt worden. Waarom zou dit niet mogen? Omdat je dan geen respect hebt voor je tegenstander? Als je iemand overneemt heb je zeker wel veel respect voor die gene.
Ook een bericht voor de beheerders van Tw. Komen jullie ook eens met duidelijkheid, blijven kata's op het spel ja of nee? Zoja kondig dit aan en geef iedereen een Perm ban die hierop tegen is.

Jongens ik wens jullie een hele fijne middag.

Perma ban omdat spelers onderling afspraken maken xD Deze man.
 

DeletedUser79867

Guest
Wat een gezeur om niks allemaal, lijkt wel of jullie allemaal autisme hebben. Re-or gebruikt deze tegenaanval als dekmantel wat overduidelijk te zien is. Ook kijkende naar het feit dat Re-or zelf totaal niet fair speelt vind ik het opmerkelijk dat zij hierin zo reageren en bemiddelen. Nogmaals kata's zitten in het spel en mogen gebruikt worden. Waarom zou dit niet mogen? Omdat je dan geen respect hebt voor je tegenstander? Als je iemand overneemt heb je zeker wel veel respect voor die gene.
Ook een bericht voor de beheerders van Tw. Komen jullie ook eens met duidelijkheid, blijven kata's op het spel ja of nee? Zoja kondig dit aan en geef iedereen een Perm ban die hierop tegen is.

Jongens ik wens jullie een hele fijne middag.

Ben dan geen beheerder maar kan je verzekeren dat kata's niet zullen verdwijnen uit het spel.
 

DeletedUser77658

Guest
Wij hadden jou niet aangevallen al had jij ons niet aangevallen..

Daar gaat het echt totaal niet om xp
Sleepwell valt gewoon 'legaal' aan. Er was geen nap tussen fake en sleep.
Dat daarop non agreed een nap niet respecteert en het offensief opent is gewoon belachelijk en vuil.
 
Bovenaan