Top & Flop spelers

DeletedUser68589

Guest
hm, ja, bagagedrager

waarom antwoord je niet op je pm?

ik zie sinds gisteren een verandering van het gedrag op je account. een 900 zc snipe die uit het niets verschijnt, en mijns inziens niet van jullie stam komt.
En een totaal andere manier van verdedigen. En dat op het moment dat normaal je laatste grote dorp in mijn handen had moeten vallen.

ik zie wel bij een gebuur van mij de ondersteuningstatistiek plots stijgen.
of dit nu waar is of niet, ik wilde daarover pmen. Maar kreeg geen reactie

In het geval er leden van fix plotseling op accounts zitten midden in ons gebied, is dit wel degelijk een bedreiging

overigens ben ik niet op de hoogte van katapult beperking, en gebruik ik kata alleen voor muur en boer. in dit geval was het kata op boer. Dat is nog iets anders dan een dorp afbreken. dat heeft taktische redenen.

Ik weet niet waarom dit zo vreselijk onsportief is.

PJ
 

DeletedUser47575

Guest
Ik zegen teken van zwakte :').
Ik krijg hem niet geëdeld, dus leg ik de boerderij maar plat.
 

DeletedUser68589

Guest
Dit gaat wel over een ander dorp.

en het gaat over een boerderijtje dat van 20 naar 18 gebracht is.

misschien was een kleine pm beter dan dit op te blazen op het forum

PJ
 

DeletedUser74142

Guest
hm, ja, bagagedrager

waarom antwoord je niet op je pm?

ik zie sinds gisteren een verandering van het gedrag op je account. een 900 zc snipe die uit het niets verschijnt, en mijns inziens niet van jullie stam komt.
En een totaal andere manier van verdedigen. En dat op het moment dat normaal je laatste grote dorp in mijn handen had moeten vallen.

ik zie wel bij een gebuur van mij de ondersteuningstatistiek plots stijgen.
of dit nu waar is of niet, ik wilde daarover pmen. Maar kreeg geen reactie

In het geval er leden van fix plotseling op accounts zitten midden in ons gebied, is dit wel degelijk een bedreiging

overigens ben ik niet op de hoogte van katapult beperking, en gebruik ik kata alleen voor muur en boer. in dit geval was het kata op boer. Dat is nog iets anders dan een dorp afbreken. dat heeft taktische redenen.

Ik weet niet waarom dit zo vreselijk onsportief is.

PJ

Ik bepaal zelf of ik op pm’s reageer...

Katas op gebouwen anders dan verzamelplaats en muur is No go (vind ik en veel anderen), maar voor een eventuele volgende ontmoeting weet ik dat bij jou.

Dit gaat wel over een ander dorp.

en het gaat over een boerderijtje dat van 20 naar 18 gebracht is.

misschien was een kleine pm beter dan dit op te blazen op het forum

PJ
En waarom sloop je die boerderij dan? Wat is de dreiging dan ? Ik sluit me aan bij TheSupreme....succes verder
 

DeletedUser65345

Guest
Als er geen kata-afspraak is, vind ik kata op boer ook nog wel kunnen. Is wel een tactisch zet, zodat je geen nieuwe troepen meer kan maken.

Bovendien wat is het nut als de verzamelplaats wordt gekata'd en niet de boerderij? Want dan is de verzamelplaats naar 15 seconden weer terug gebouwd.
 
Reactiescore
768
Sloop de schuilplaats, dan kan er geen grondstoffen meer veilig worden gesteld. Sloop alle ijzermijnen, leemgroeves en houtzagerijen. Minder gs om op te bouwen. Ik zou de markt en smederijen ook erbij, minder snelle kans op de recrutie van edelmannen. Uitstekende vorm van 'tactiek'
 
Reactiescore
1.278
Sloop de schuilplaats, dan kan er geen grondstoffen meer veilig worden gesteld. Sloop alle ijzermijnen, leemgroeves en houtzagerijen. Minder gs om op te bouwen. Ik zou de markt en smederijen ook erbij, minder snelle kans op de recrutie van edelmannen. Uitstekende vorm van 'tactiek'

Om de schuilplaats te mollen heb je helaas wel hacks nodig :(
 
Reactiescore
215
Op dit moment valt dirty pony gewoon erg op, ik weet niet of er top gespeeld wordt maar vind zijn dorpenaantal wel erg top.
Een flinke uitloop op de rest ik nomineer hem als TOP.
 

DeletedUser68589

Guest
toch nog even dit

ik heb net een dorp overgenomen van bagage midden in onze cluster en er zijn 6 ossen van fix (robinnibor) onderweg.

zo ongevaarlijk is die de facto clusterfuck dus niet.

dus gewoon midden in een cluster van de vijand spelertjes gaan ronselen om van daaruit clusterfuck te spelen , mag wel???

en zo'n clusterfuck is een ongevaarlijke speler?????
 
Reactiescore
215
toch nog even dit

ik heb net een dorp overgenomen van bagage midden in onze cluster en er zijn 6 ossen van fix (robinnibor) onderweg.

zo ongevaarlijk is die de facto clusterfuck dus niet.

dus gewoon midden in een cluster van de vijand spelertjes gaan ronselen om van daaruit clusterfuck te spelen , mag wel???

en zo'n clusterfuck is een ongevaarlijke speler?????

Geen idee zou de spelregels er op na slaan als ik jou was.
 

DeletedUser20001

Guest
toch nog even dit

ik heb net een dorp overgenomen van bagage midden in onze cluster en er zijn 6 ossen van fix (robinnibor) onderweg.

zo ongevaarlijk is die de facto clusterfuck dus niet.

dus gewoon midden in een cluster van de vijand spelertjes gaan ronselen om van daaruit clusterfuck te spelen , mag wel???

en zo'n clusterfuck is een ongevaarlijke speler?????

Stoute Robin
 
Reactiescore
1.476
Als robinnibor def thuis toch niks staat te doen, kun je net zo goed neutrale zwakke spelers helpen te overleven om zo mogelijke bedreigingen tegen te werken.
 
Reactiescore
1.468
Als er geen kata-afspraak is, vind ik kata op boer ook nog wel kunnen. Is wel een tactisch zet, zodat je geen nieuwe troepen meer kan maken.

Bovendien wat is het nut als de verzamelplaats wordt gekata'd en niet de boerderij? Want dan is de verzamelplaats naar 15 seconden weer terug gebouwd.

Ach, we weten vanuit de beginfase dat er meer stammen Kata gebruik niet schuwen. (In dat geval was het Fix.) Ik ben er zelf absoluut op tegen, maar ik schuw niet om ze te gebruiken op spelers/stammen die er zelf achter staan.
 

DeletedUser79564

Guest
begin fase is kata gebruik op boerderij toegestaan vindt ik anders blijven ze maar burgerwacht activeren en kan je nooit veilig farmen en gs binnenhalen.

in deze fase van het spel is dit gewoon zielig.
 
Reactiescore
1.468
begin fase is kata gebruik op boerderij toegestaan vindt ik anders blijven ze maar burgerwacht activeren en kan je nooit veilig farmen en gs binnenhalen.

in deze fase van het spel is dit gewoon zielig.
Maar wat ik bedoelde had niet met de BW te maken. Dat was ook gewoon zielig.
 
Reactiescore
1.476
En kata's op de smederij als jou buurman de adelshoeve net iets eerder heeft als jou? Is dat even erg als hele miljoenenaccounts platgooien?
 
Bovenaan