Praattopic

Reactiescore
575
Ik had inderdaad gepland om afgelopen weekend de premium punten te doen. Alleen viel de speciale ronde ook in dat weekend en dat kostte meer tijd dan verwacht.

Ik heb inmiddels de premium punten over de afgelopen maand geïnventariseerd. Aanstaande woensdag zullen ze worden uitgedeeld. ;)
Zoals beloofd is de premium inmiddels uitgekeerd tot en met de rondes van vanavond (ronde 3707). Bij eventuele vragen of problemen mag je mij altijd even een berichtje sturen. Veel plezier ermee en nog gefeliciteerd!

De eerstvolgende uitkering zal in het laatste weekend van september gaan plaatsvinden (29-30 september).
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb hier een voorstel voor gegeven aan Ropiloot die invoerbaar is. In plaats van een Beginnersbescherming een vaste vredesperiode bij het begin van de ronde.

Het nadeel hiervan is als je later begint je meteen aanvalbaar bent. @ropiloot11 kan dit verder onderzoeken, por hem er maar over :)


@ropiloot11 , kan je dit eens uittesten op een bashronde ? Maandag op de bashronde kreeg ik een buur die 20 minuten langer in bescherming zat dan mij. Dat is niet te doen met boerderijlimiet. Met 50 lc veegt die jou zo, dus zo heeft die speler een voordeel ipv een nadeel door later te starten.
 
Reactiescore
2.062
Ja precies dat is echt ruk altijd, klinkt goed om uit te proberen.
 
Reactiescore
575
@ropiloot11 , kan je dit eens uittesten op een bashronde ? Maandag op de bashronde kreeg ik een buur die 20 minuten langer in bescherming zat dan mij. Dat is niet te doen met boerderijlimiet. Met 50 lc veegt die jou zo, dus zo heeft die speler een voordeel ipv een nadeel door later te starten.
Ik zal dit binnenkort eens uitproberen op een bashronde. Wordt vervolgd. :)
 
Reactiescore
2.062
spelen er nog wat oude bekenden?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Marnix, Bart en Robbie heb ik onlangs nog gezien of gehoord. Thomas zweeft ook wel nog ergens rond, rest is verdwenen
 
Reactiescore
2.062
misschien doe ik ook weer keertje mee..
 
Reactiescore
2.062
Bereid je maar voor op me :cata:
 
Reactiescore
2.062
Lorenzo en ik spelen op w62 samen, sean speelt daar btw ook! Wesley eerst ook maar niet meer :(
 
Bovenaan