de kata actie van bromsie

DeletedUser74552

Guest
Milan is nooit anti kata geweest. Hij vind dat het onderdeel is van het spel en tja ieder zijn eigen als je het mij vraagt, zolang het maar niet in mijn stam gebeurd. Dat is dan ook niet gebeurd. Ik heb verder niks te maken met wat spelers nu doen op deze classic. Sterker nog het is door meerdere mensen afgeraden in de 1150 chat.

Overigens weet ik niet wat ik erger vind. Milan die kata's gooit of Son of Khan die hem op zoekt op facebook en hem bedreigd.

In ieder geval heb ik er niks mee te maken :).
 
Reactiescore
499
volgens mij zijn jullie vergeten dat heel 1150 door ons is weggespeeld op een totaal eerlijke manier. Dat zowat het enige overeind staande (oud lid) internsie er nog is en iedereen wegkatad interesseert jullie niks.
2e keer deze classic al katas gebruikt, en 0 represailles. Zo loopt de classic al een tijdje lang, 1 groep heeft het alleenrecht op stabben en katas schijnbaar:) nogmaals einde tijdperk voor die gasten, volgende classic word vuur met vuur bestreden
Heel 1150 weggespeeld, lmao. Je hebt niet eens de helft weggespeeld.
 

DeletedUser69389

Guest
volgens mij zijn jullie vergeten dat heel 1150 door ons is weggespeeld op een totaal eerlijke manier. Dat zowat het enige overeind staande (oud lid) internsie er nog is en iedereen wegkatad interesseert jullie niks.
2e keer deze classic al katas gebruikt, en 0 represailles. Zo loopt de classic al een tijdje lang, 1 groep heeft het alleenrecht op stabben en katas schijnbaar:) nogmaals einde tijdperk voor die gasten, volgende classic word vuur met vuur bestreden
Uhu daarom dat 1150 ook niet heeft gewonnen. Ow wacht? :rolleyes: Dat is hetzelfde als je zou beweren dat je een goede wedstrijd hebt gespeeld, omdat je 65% balbezit had, maar je tegenstander ondertussen wel wint door drie goals en jij verliest....
 
Reactiescore
1.019
Hij bedoelt hier in de start martijn, terwijl ie letterlijk 1 speler die in 1150 zat heeft weggespeeld (2 als je rens meetelt die nooit heeft gelogged :eek:)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
volgens mij zijn jullie vergeten dat heel 1150 door ons is weggespeeld op een totaal eerlijke manier. Dat zowat het enige overeind staande (oud lid) internsie er nog is en iedereen wegkatad interesseert jullie niks.

1150 won de wereld en speelde facts zo hard weg dat het een massa delete werd.

Zelfs op deze wereld liggen de meeste oud-1150 leden op hun eigen accounts er nog. @koetje boe, @Clickb*it, @Spamkaboutertje, yoshi (sorry weet je af niet) en ik zelf zijn er doodleuk nog op deze wereld
 

DeletedUser79687

Guest
1150 won de wereld en speelde facts zo hard weg dat het een massa delete werd.

Zelfs op deze wereld liggen de meeste oud-1150 leden op hun eigen accounts er nog. @koetje boe, @Clickb*it, @Spamkaboutertje, yoshi (sorry weet je af niet) en ik zelf zijn er doodleuk nog op deze wereld

werd ik weggespeeld?
Of liep ik tientallen dorpen voor?
en werden er pas dorpen gepakt na de massa delete
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
werd ik weggespeeld?
Of liep ik tientallen dorpen voor?
en werden er pas dorpen gepakt na de massa delete

Ben jij op je eentje heel de stam Facts dan?

TA verloor op rap tempo dorpen, Heres20bucks verloor grof gebied, ondanks puik verdedigend werk. De bufferzone van BG's verdween als sneeuw voor de zon. Dat er door Facts gekozen werd voor een massa-delete voor sommige andere leden fatsoenlijke aanvallen konden krijgen neemt niet weg dat we Facts + bondgenoten hard hebben weggespeeld.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
werd ik weggespeeld?
Of liep ik tientallen dorpen voor?
en werden er pas dorpen gepakt na de massa delete
Klopt, je verloor pas dorpen na de delete. Omdat jij nog geen incs kreeg, je ging namelijk te snel op delete.
Overigens weet ik niet wat ik erger vind. Milan die kata's gooit of Son of Khan die hem op zoekt op facebook en hem bedreigd.
Ik denk dat dat Wesley @Blue Eyes was en niet Son of Khan?
Heel 1150 weggespeeld, lmao. Je hebt niet eens de helft weggespeeld.
Jij weet het gewoon nog niet dat hij je gaat wegspelen :cool:
 

DeletedUser79791

Guest
Klopt, je verloor pas dorpen na de delete. Omdat jij nog geen incs kreeg, je ging namelijk te snel op delete.

Ik denk dat dat Wesley @Blue Eyes was en niet Son of Khan?

Jij weet het gewoon nog niet dat hij je gaat wegspelen :cool:

nee ik speel niet op son of khan:) en nee ik doe geen bedreiging via facebook noob, daarbij was het volgens mij via pm, laat je eerst goed informeren.
Daarbij praten we over deze classic dat we early een aantal 1150 spelers hebben weggewerkt, niet de vorige.
Logisch ook dat classic 17 verdoemd was, als meerdere accounts lekker mogen internen gedurende 2 maanden, sta je daarna wel vrij machteloos qua edels ja! Maar goed ik moet de eerste van 1150 nog vinden die net als ik solo speelt hahaXD
eens noob altijd noob.
 
Reactiescore
499
Klopt, je verloor pas dorpen na de delete. Omdat jij nog geen incs kreeg, je ging namelijk te snel op delete.

Ik denk dat dat Wesley @Blue Eyes was en niet Son of Khan?

Jij weet het gewoon nog niet dat hij je gaat wegspelen :cool:

Ze deden vorige Classic met 3 stammen al hun best. Geef ze nu niet veel kans.
 

DeletedUser56631

Guest
1150 won de wereld en speelde facts zo hard weg dat het een massa delete werd.

Zelfs op deze wereld liggen de meeste oud-1150 leden op hun eigen accounts er nog. @koetje boe, @Clickb*it, @Spamkaboutertje, yoshi (sorry weet je af niet) en ik zelf zijn er doodleuk nog op deze wereld

Hallo ik ben er ook nog:).

Verder snap ik niet dat jullie 1150 verantwoordelijk stellen op het katas gooien op een nieuwe wereld.
 

DeletedUser79687

Guest
Hallo ik ben er ook nog:).

Verder snap ik niet dat jullie 1150 verantwoordelijk stellen op het katas gooien op een nieuwe wereld.

122043_thumb
Supremacy op 10.11. om 14:23 uur
Maakt niet uit, noobstiaan en ik waren beide toch gestart als DU voor Priest maar liggen te ver dus dolen maar wat rond haha

| Robbert |




geen premade start geweest bij 1150 oeff je moet het maar durven beweren.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Supremacy
op 08.11. om 19:40 uur
Net zoals mij, ik lig nu ook compleet vast door een te ervaren actieve premade, ik ga later ook gewoon vrolijk naar een ander account overstappen en alsnog tegen ze spelen of bij ze in de stam.




geen premade start geweest bij 1150 oeff je moet het maar durven beweren.

Premade voor 100% wereld Dominantie, iedereen ligt in andere continenten met 0 aansluiting aan elkaar.

robbert lag vast middein in JULLIE premade, waarnaar hij verwijst, en hoe kom je anders op een nieuw account als je je contacten niet gebruikt?
 

DeletedUser79687

Guest
Premade voor 100% wereld Dominantie, iedereen ligt in andere continenten met 0 aansluiting aan elkaar.

robbert lag vast middein in JULLIE premade, waarnaar hij verwijst, en hoe kom je anders op een nieuw account als je je contacten niet gebruikt?

De post is aangepast, ik had de verkeerde pm geplaatst, sorry voor het ongemak.

122043_thumb
Supremacy op 10.11. om 14:23 uur
Maakt niet uit, noobstiaan en ik waren beide toch gestart als DU voor Priest maar liggen te ver dus dolen maar wat rond haha

| Robbert |
 
Reactiescore
1.149
Veel bla bla bla weer zeg. Tunnelvisietje hier en daar, succes en sterkte Lennart :D.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
altijd weer die edits :p, geen probleem hoor

Nog steeds geen premade, nooit gehoord van hoeveel flex van boostdorpen (classic 14 kuch kuch) houd? kwamen 1 dorpje uitbouwen en weer weg
 

DeletedUser79687

Guest
altijd weer die edits :p, geen probleem hoor

Nog steeds geen premade, nooit gehoord van hoeveel flex van boostdorpen (classic 14 kuch kuch) houd? kwamen 1 dorpje uitbouwen en weer weg

zal ik nog een topic starten waarin ik stel dat het niveau niet meer is wat het is geweest.
we kataers en boosters aan de top hebben.

en iedereen oproep tot een moreel offensief tegen jullie.
 
Bovenaan