de kata actie van bromsie

Reactiescore
660
Ja het klopt dat Bormsie in 1150 zat vorige classic. Wat hij deze classic doet, wat zijn dat dingen die 1150 aanbelangen? Moet iedereen hem telkens verantwoorden tov de spelers waarmee hij/zij een vorige wereld mee heeft samengespeeld? Verder zegt @maretan dit heel goed, 1150 chat staat volledig los. Als iemand een fout begaat (lees: een fout in de ogen van spelers die anti-kata zijn), moet deze speler dan uit elke chat verwijderd worden zodat het duidelijk is dat niet iedereen die deze speler kent hiermee akkoord gaat?

Enorm laag deze post, en dan nog eens geschreven op kleuterniveau.

Bwa , nee die moet er niet uit. Maar @YoWhite zit bv ook in onze classic 13 chat. Ik weet wel zeker dat hij niet leutig zou komen vertellen dat hij kata’s zit te gooien want dan krijgt hij de wind van voren. Als ze in die 1150 chat een beetje leutig zitten te doen over die kata’s op deze wereld dan vind ik het heel terecht dat er een paar bedenking zijn, eigenlijk dom van me want die waren er eigenlijk al.

Enorm kinderachtige reactie, je bent er tegen of niet. Werelden gescheiden houden klopt, maar je kan nog altijd afkeuren wat je ‘vrienden’ van een vorige wereld doen op een volgende wereld. Dat noemen ze nu eenmaal consequent gedrag en ergens voor staan.

Ik schrik wel een beetje van bormsie, ik denk niet dat het de jongen is die w2 domineerde want dat leek me toen echt een goede speler.
 
Reactiescore
461
?xd doe eens niet zo salty. Heel jullie groepje is fucking kinderachtig. Lees de andere topics terug waar ik aangeef dat xyphon ons kata'd heeft.
 

DeletedUser79791

Guest
zeg dat even tegen internsie pls, die is salty omdat waarschijnlijk 1 van zn premades/spionnen is genaaid:) lekker voor um btw
 
Reactiescore
461
Die heeft dat al gelezen is daar op ingegaan, het is dat ik te lui ben het op te zoeken maar is in top/flop spelers vgm.
Voor de objectieve lezer, xyphon=bormsie=internsie mocht het zo wat duidelijker zijn.
 
Reactiescore
24
De domheid straalt van je af lukas:) jouw account is toch gekatad door hem?
Vorige classic liep je nog te janken en verrader uit te hangen bij 1150 omdat ik een gepaste kata actie deed op kamelenkweker die denkt mij prive berichten te sturen en te beledigen.
Nu word je zelf gekatad en dan praat je er het liefst niet over?
Wolf haalt het in zn hoofd, zijn pbg een edelaanval te laten sturen en probeert vervolgens het dorp te edelen. Daarna heeft hij overal claims neergezet om territorium op te eisen. Waardeloze stamgenoot en totaal overbodig

Mag ik jou vriendelijk verzoeken dit gesprek te verlaten? Ook al is dit topic van laag niveau, bij jou krijg ik altijd het gevoel dat je niet 1 hersencel hebt, waardoor je de diepste bodem niet eens bereikt.
 

DeletedUser79791

Guest
Mag ik jou vriendelijk verzoeken dit gesprek te verlaten? Ook al is dit topic van laag niveau, bij jou krijg ik altijd het gevoel dat je niet 1 hersencel hebt, waardoor je de diepste bodem niet eens bereikt.

die ene hersencel werkt zoiezo beter dan jouw totale brein. Bepaalde mensen denken dat ze privileges hebben doordat veel noobs kunnen internen:) ik wil jou vriendelijk te verzoeken op te rotten uit dit gesprek:)

?xd doe eens niet zo salty. Heel jullie groepje is fucking kinderachtig. Lees de andere topics terug waar ik aangeef dat xyphon ons kata'd heeft.

je hebt wel 10 keer gevraagd weer met ons te beginnen??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
volgende classic gaat feest worden:)
Dat kan, al zal het niet meer feest worden dan hier want dit is al een drama. Trouwens, blijf het gewoon gebruiken, je blijft dan ook gewoon een noob hoor. Daar kan je gewoon niet onderuit.
 
Reactiescore
461
je hebt wel 10 keer gevraagd weer met ons te beginnen??
Haha you wish. Is dit wes of madou ? Heb gevraagd of jullie zouden starten. Ga sws niet vragen om met jullie te starten want Lars zit bij jullie.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79791

Guest
De 'anti-kata noobs'. Lekker man.

volgens mij zijn jullie vergeten dat heel 1150 door ons is weggespeeld op een totaal eerlijke manier. Dat zowat het enige overeind staande (oud lid) internsie er nog is en iedereen wegkatad interesseert jullie niks.
2e keer deze classic al katas gebruikt, en 0 represailles. Zo loopt de classic al een tijdje lang, 1 groep heeft het alleenrecht op stabben en katas schijnbaar:) nogmaals einde tijdperk voor die gasten, volgende classic word vuur met vuur bestreden
 
Reactiescore
660
volgens mij zijn jullie vergeten dat heel 1150 door ons is weggespeeld op een totaal eerlijke manier. Dat zowat het enige overeind staande (oud lid) internsie er nog is en iedereen wegkatad interesseert jullie niks.
2e keer deze classic al katas gebruikt, en 0 represailles. Zo loopt de classic al een tijdje lang, 1 groep heeft het alleenrecht op stabben en katas schijnbaar:) nogmaals einde tijdperk voor die gasten, volgende classic word vuur met vuur bestreden
Maar wacht nu eens. Want je bent zoooo onduidelijk. Ben jij nu een katagebruik of niet?
 

DeletedUser79791

Guest
Maar wacht nu eens. Want je bent zoooo onduidelijk. Ben jij nu een katagebruik of niet?

eind classic 17 heb ik katas gegooid op kamelenkweker omdat hij via skype mij en mijn vrouw diep beledigt heeft, ik heb hierover genoeg commentaar gehad en dat was de 1e en laatste keer!
 
Reactiescore
461
volgens mij zijn jullie vergeten dat heel 1150 door ons is weggespeeld op een totaal eerlijke manier. Dat zowat het enige overeind staande (oud lid) internsie er nog is en iedereen wegkatad interesseert jullie niks.
2e keer deze classic al katas gebruikt, en 0 represailles. Zo loopt de classic al een tijdje lang, 1 groep heeft het alleenrecht op stabben en katas schijnbaar:) nogmaals einde tijdperk voor die gasten, volgende classic word vuur met vuur bestreden
Kan je niet lezen ofso ? Het fucking classic forum gaat over niets anders dan kata's. De reden dat dat 'groepje' er niet specifiek op ingaat is omdat het niet rechtstreeks met hun te maken heeft, maar zijn hier zeker wel tegen. Het ding is ook dat het merendeels kleinere onbekende spelers zijn die tot nu toe hebben gekata'd waar je waarschijnlijk de helft van niet meer weet de volgende classic omdat het te 'kleine' namen zijn. In tegenstelling tot jullie die elke classic opdagen en groot worden, dan word het dus al wat relevanter en benoemenswaardig.
Maar wacht nu eens. Want je bent zoooo onduidelijk. Ben jij nu een katagebruik of niet?
Deze classic nog niet, maar ze zijn er niet vies van. Vorige classic hebben ze hun bg gekata'd omdat deze hun prive zat ui te schelden wat dus ergens begrijpelijk is. Maar ik ben tegen kata's dus ben ik gequit en gaan doorvertellen dat ze kata gaan gebruiken. Vandaar hun frustratie naar mij en de community toe. Ze denken dat er alleen maar iets van het kata gebruik word gezegd als het zei het zijn, en dat als er een bekend groepje stabbed of kata's gebruikt dat in de doofpot gestoken word, lees: andries zijn NAP verbreking met .Farmalarm vorige classic.
 
Reactiescore
660
eind classic 17 heb ik katas gegooid op kamelenkweker omdat hij via skype mij en mijn vrouw diep beledigt heeft, ik heb hierover genoeg commentaar gehad en dat was de 1e en laatste keer!
Maar waarom ben je dan hier de anti kata mensen aan het tegenwerken, wij hebben toch hetzelfde standpunt als jij?

En nee, een groot deel van de oude garde zal alles en iedereen veroordelen als ze vuil spelen. Ook als het andries zou zijn. Daar ben je echt verkeerd in. Geloof me maar dat er al flink gediscussieerd werd in de classic 13 chat. Daar heb je echt een verkeerd beeld van.
 

Deleted User - 487694086

Guest
volgens mij zijn jullie vergeten dat heel 1150 door ons is weggespeeld op een totaal eerlijke manier. Dat zowat het enige overeind staande (oud lid) internsie er nog is en iedereen wegkatad interesseert jullie niks.
2e keer deze classic al katas gebruikt, en 0 represailles. Zo loopt de classic al een tijdje lang, 1 groep heeft het alleenrecht op stabben en katas schijnbaar:) nogmaals einde tijdperk voor die gasten, volgende classic word vuur met vuur bestreden
Maar wat heeft 1150 met deze classic te maken? Bormsie kata't nu, oke. Speel m weg als je zo goed bent zou ik zeggen. Dan maak je opeens een niet bestaande brug met alle spelers die niet kata'en en zeg je dat zij kata's krijgen volgende classic? En dan ben jij niet de katanoob?
Ik zal je wat zeggen, de 'topspelers' van tegenwoordig zijn ook niet meer allemaal clean, maar in ieder geval een stuk cleaner dan bijv. een Cornelis. Als je je er aan ergert, praat dan eens netjes op het forum, maar vooral, speel netjes. Is vaak een vicieuze cirkel, die de laatste classics heel erg naar beneden is ingezet, maar kan echter ook andersom werken. Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.
 

DeletedUser58227

Guest
Ik schrik wel een beetje van bormsie, ik denk niet dat het de jongen is die w2 domineerde want dat leek me toen echt een goede speler.

Dat is Milan right? Dan is het wel de zelfde speler die deze classic aan het katapulteren is helaas.
 

DeletedUser79791

Guest
Maar waarom ben je dan hier de anti kata mensen aan het tegenwerken, wij hebben toch hetzelfde standpunt als jij?

En nee, een groot deel van de oude garde zal alles en iedereen veroordelen als ze vuil spelen. Ook als het andries zou zijn. Daar ben je echt verkeerd in. Geloof me maar dat er al flink gediscussieerd werd in de classic 13 chat. Daar heb je echt een verkeerd beeld van.

dat was sarcastisch gesproken over bormsie/internsie/xyphon. Die benoemde ik tot de groep zogenaamde anti-kata noobs
 
Reactiescore
24
Dat katapulteren word helaas wel wat ov de top gebracht volgens mij. 303 errors clear was al gemold, maar door zijn reactie werd er een schep bovenop gegeven.

Achteraf had ik dat natuurlijk niet moeten doen. Het was een psychologische reactie en vond het wel terecht.

dat was sarcastisch gesproken over bormsie/internsie/xyphon. Die benoemde ik tot de groep zogenaamde anti-kata noobs

Ik ben in principe niet anti-kata? Ben alleen tegen mensen die een wereld starten om vervolgens verscheidene mensen te gaan slopen. Dat is onzinnig. En een kata oorlog, dat is voor iedereen kut. Dat is logisch dat dat niet echt meer gewaardeerd wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan