de kata actie van bromsie

DeletedUser79687

Guest
oud 1150 zal geen afstand nemen van xypthon bromsie
bromsie ( Xyphon) postte op het 1150 chat alle info (ralph was de spion), die gasten spelen in het geheim gewoon met elkaar.
en zullen zich niet willen distancieren van hun laffe acties.

Xyphon is groot geworden door het kataen
de gebeurtenis heeft begin deze classic op error 404 plaatsgevonden.


Xyphon heeft in het begin al gekated. en geeft het zelfs toe..


14.11.18 18:44
ik hoorde dat jij in het begin katas gooide:p
14.11.18 18:44
Yes, maar daar weet je de achterliggende gedachte niet van..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
460
Maar daar spelen ze nu toch niet samen mee ofso ? Vorige classic wel maar toen was alles met nog prima met die spelers vgm, kunnen de tijd niet terugdraaien.. Wel in de toekomst werken en denk niet dat ze na de informatie van deze classic nog een keer met hem zullen samenspelen. Alhoewel ze het bij ejyaf ook telkens doen.
 

DeletedUser70476

Guest
Wat hebben we aan een bericht als deze zonder de context te weten? Nu ben je gewoon modder aan het gooien om je punt tegen YoWhite proberen te bewijzen uit je andere topic.
 
Reactiescore
24
Duidelijk een potje modderworstelen dit idd. Xyphon heeft het blijkbaar voor elkaar gekregen dat niemand meer weet wat er gaat gebeuren met deze classic. Toch een mooie actie dan denk ik. Kata's voor het juiste doeleinde is prima imo, ze horen niet voor niets bij het spel
 

Deleted User - 487694086

Guest
Aub iets verzorgder posten, dit gaat echt alle kanten op, wie is bromsie uberhaupt?
Als je kata's gooit wat mij betreft gewoon niet rekruten en wegspelen, vrij simpel. Had prima in top/flopspelers gekund.
 

DeletedUser79687

Guest
Aub iets verzorgder posten, dit gaat echt alle kanten op, wie is bromsie uberhaupt?
Als je kata's gooit wat mij betreft gewoon niet rekruten en wegspelen, vrij simpel. Had prima in top/flopspelers gekund.

bromsie is de momentele nummer 1.
 
Reactiescore
460
Duidelijk een potje modderworstelen dit idd. Xyphon heeft het blijkbaar voor elkaar gekregen dat niemand weer weet wat er gaat gebeuren met deze classic. Toch een mooie actie dan denk ik.
Onterecht kata's gooien zou ik zo direct geen mooie actie noemen maargoed ieder zen persoonlijke normen en waarden zeker :p
Verder gaat dit topic gewoon over de vorige classic, totaal irrelevant aan de huidige en word gewoon aangehaald ter verdediging van een gebeurtenis hier. Niet nodig
 
Reactiescore
24
De openingspost gaat duidelijk over een gebeurtenis in deze classic meen ik er uit op te maken.. Bromsie = Xyphon, alleen wordt hij nog steeds bromsie genoemd.
 

DeletedUser79687

Guest
Onterecht kata's gooien zou ik zo direct geen mooie actie noemen maargoed ieder zen persoonlijke normen en waarden zeker :p
Verder gaat dit topic gewoon over de vorige classic, totaal irrelevant aan de huidige en word gewoon aangehaald ter verdediging van een gebeurtenis hier. Niet nodig


dit klopt niet.

de gebeurtenis heeft begin deze classic op error 404 plaatsgevonden.
 

DeletedUser79687

Guest
Ja haha, maar wat is de link met 1150 ?xd

bromsie post al onze post op het 1150 chat van ze duitse vriend (ralph was de spion), die gasten spelen in het geheim gewoon met elkaar.

dag geleden nog althans met andries robje in de chat en de rest, en daar is er jolijt en nemen ze geen afstand van hem.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Wees dan duidelijk wie je bedoelt.

Bromsie is niet eens een account van vorige classic, dat was Bormsie en daarbuiten bevind zich slechts 1 speler van dat hele team op Xyphon.

De 1150 chat staat volledig los van deze classic, anders spelen we blijkbaar ook samen met jouw stam en is jouw stam ook verantwoordelijk daar de war-dog speler ook in die chat zit.
 

DeletedUser79687

Guest
Wees dan duidelijk wie je bedoelt.

Bromsie is niet eens een account van vorige classic, dat was Bormsie en daarbuiten bevind zich slechts 1 speler van dat hele team op Xyphon.

De 1150 chat staat volledig los van deze classic, anders spelen we blijkbaar ook samen met jouw stam en is jouw stam ook verantwoordelijk daar de war-dog speler ook in die chat zit.


zo is de redenatie wijze tegen ons toch ook?
instant hypocrisy?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ja het klopt dat Bormsie in 1150 zat vorige classic. Wat hij deze classic doet, wat zijn dat dingen die 1150 aanbelangen? Moet iedereen hem telkens verantwoorden tov de spelers waarmee hij/zij een vorige wereld mee heeft samengespeeld? Verder zegt @maretan dit heel goed, 1150 chat staat volledig los. Als iemand een fout begaat (lees: een fout in de ogen van spelers die anti-kata zijn), moet deze speler dan uit elke chat verwijderd worden zodat het duidelijk is dat niet iedereen die deze speler kent hiermee akkoord gaat?

Enorm laag deze post, en dan nog eens geschreven op kleuterniveau.
 
Reactiescore
460
bromsie post al onze post op het 1150 chat van ze duitse vriend (ralph was de spion), die gasten spelen in het geheim gewoon met elkaar.

dag geleden nog althans met andries robje in de chat en de rest, en daar is er jolijt en nemen ze geen afstand van hem.
Ah wist niet dat er nog contact was tussen hun op de huidige classic
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Ah wist niet dat er nog contact was tussen hun op de huidige classic

Heb ik ook geen idee van. Enige waar het over ging zijn start taktieken en waar iedereen speelde, want dat wisten we van elkaar niet eens. Iedereen is volledig anoniem gestart.
 

DeletedUser79791

Guest
De domheid straalt van je af lukas:) jouw account is toch gekatad door hem?
Vorige classic liep je nog te janken en verrader uit te hangen bij 1150 omdat ik een gepaste kata actie deed op kamelenkweker die denkt mij prive berichten te sturen en te beledigen.
Nu word je zelf gekatad en dan praat je er het liefst niet over?
Wolf haalt het in zn hoofd, zijn pbg een edelaanval te laten sturen en probeert vervolgens het dorp te edelen. Daarna heeft hij overal claims neergezet om territorium op te eisen. Waardeloze stamgenoot en totaal overbodig
 
Reactiescore
460
De domheid straalt van je af lukas:) jouw account is toch gekatad door hem?
Vorige classic liep je nog te janken en verrader uit te hangen bij 1150 omdat ik een gepaste kata actie deed op kamelenkweker die denkt mij prive berichten te sturen en te beledigen.
Nu word je zelf gekatad en dan praat je er het liefst niet over?
Wolf haalt het in zn hoofd, zijn pbg een edelaanval te laten sturen en probeert vervolgens het dorp te edelen. Daarna heeft hij overal claims neergezet om territorium op te eisen. Waardeloze stamgenoot en totaal overbodig
Ja en dat heb ik al 5x gezegd ofso. Dat het account xyphon ons onnodig heeft gekata'd, wat wil je nog meer dat ik doe, een wazig topic aanmaken zodat het voor spelers zoals jullie duidelijk word omdat jullie niets uit mijn andere posts kunnen halen ?
Ja sorry dat ik jullie verraden heb omdat ik ben gaan doorlullen dat jullie kata's gingen gooien, wat een smerige actie van mij!
 
Bovenaan