Actie op wolfgang, fout van het interne beleid bij HILL

DeletedUser79687

Guest
wij de leiding van .Hood,

Nemen afstand, van het beleid wat gevoerd is bij bg Hill omtrent het ontslag van wolfgang en de directe edel actie. (backstab van het eerste uur)

Ik wil duidelijk benadrukken, dat wij van niks afwisten van deze actie en het niet goed keuren.
uit de chat berichten blijkt dat wij er ook niets mee te maken hadden.

Daarnaast wil ik ook vermelden dat het spioneren en het doorsturen van skype namen, die niets met de actie van doen hebben buitengewoon kwalijk is.

Ten eerste omdat het om prive skype namen gaat.
ten tweede omdat zij door guild by assocation bij een actie betrokken worden, die de rest van hun tw carrière aan hun cv zal kleven. ( waar ze zelf niets mee te maken hebben)

ik wens u nog een prettig spelverloop.
 

Bijlagen

  • kju.png
    kju.png
    121,2 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Opzich prima gezegd, maar dat die stam smerig was, was in principe al bekend. Als je er dan tegen bent moet je de bg verbreken anders zijn het toch lege woorden die vooral erop gericht zijn je eigen hachje te redden, maar het jezelf niet te moeilijk te maken.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Eerlijk gezegd, niet verwacht. Maar chapeau, blijft het hopelijk bij een stam met rotte appelen nu.
Zal de klessik iig goed doen.
 

DeletedUser74552

Guest
Is dit jou stamgenoot ? Die hier gister nog grappig komt doen over de situatie ?
05ef548cf3b3f43397ca105b4f8cd2ff.png

Verder goed bericht hoor en netjes dat jullie de BG opzeggen maar dat Lars hier nog even lollig komt doen spreekt wel boekdelen over hoeveel het hem daadwerkelijk interesseert.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Conrelis die een bg opzegd om niet te internen :O

Mooi gezegd en goede vooruitgang ten opzichte van de voroge classic, top

Hoop dat hill snel neergaat als gevolg hier van.
 

DeletedUser79687

Guest
Is dit jou stamgenoot ? Die hier gister nog grappig komt doen over de situatie ?
05ef548cf3b3f43397ca105b4f8cd2ff.png

Verder goed bericht hoor en netjes dat jullie de BG opzeggen maar dat Lars hier nog even lollig komt doen spreekt wel boekdelen over hoeveel het hem daadwerkelijk interesseert.

lars zit niet bij ons in de stam en eveneens niet bij hills
 

DeletedUser79687

Guest
Apart, ik meen te herinneren dat hij in het skype screentje stond van degene die erbij betrokken waren. Kan iemand dit voor mij bevestigen ? @Clickb*it

dat klopt, in die zelfde chat zat ook … van trippey mous just saying

betekent niet persee dat ze ook in de stam zitten.
 

DeletedUser74552

Guest
Ah okee dit is me echt kei onduidelijk aangezien je de premade wel gestart bent met Lars. Ik wist dat ie achterliep maar niet dat je hem zou kicken. Ik kan wel andere screentjes plaatsen waarin dat bevestigd is maar daar hou ik niet zo van. Misschien dat Peter wat duidelijkheid kan geven over de situatie want de BG blijkt ook helemaal niet opgezegd te zijn. @koetje boe
 

DeletedUser79687

Guest
Ah okee dit is me echt kei onduidelijk aangezien je de premade wel gestart bent met Lars. Ik wist dat ie achterliep maar niet dat je hem zou kicken. Ik kan wel andere screentjes plaatsen waarin dat bevestigd is maar daar hou ik niet zo van. Misschien dat Peter wat duidelijkheid kan geven over de situatie want de BG blijkt ook helemaal niet opgezegd te zijn. @koetje boe

lars is niet gekickt en hij speelt niet in beide stammen.
voor de rest is die spionage actie net zo laf van jullie
 

DeletedUser74552

Guest
lars is niet gekickt en hij speelt niet in beide stammen.
voor de rest is die spionage actie net zo laf van jullie
Welke spionage actie. Je verwart mij met iemand anders denk ik aangezien ik niet eens in de buurt lig van jullie. En ik wist al dat Lars bij jullie speelde vanaf het moment dat de vorige classic af liep. Toen werd dat namelijk al een beetje besproken. Dat hij nu magisch verdwenen is lijkt me heeeeel erg sterk.
 

DeletedUser79687

Guest
Welke spionage actie. Je verwart mij met iemand anders denk ik aangezien ik niet eens in de buurt lig van jullie. En ik wist al dat Lars bij jullie speelde vanaf het moment dat de vorige classic af liep. Toen werd dat namelijk al een beetje besproken. Dat hij nu magisch verdwenen is lijkt me heeeeel erg sterk.

vind het daarnaast gek dat ik aansprakelijk ben voor niet leden ze uit spraken, groenlinks wordt aangesproken voor wat fvd doet, dat gaat toch niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
vind het daarnaast gek dat ik aansprakelijk ben voor niet leden ze uit spraken, groenlinks wordt aangesproken voor wat fvd doet, dat gaat toch niet.
Hele aparte vergelijking. Tuurlijk ben je aansprakelijk voor je BG of voor je stamleden.
 
Bovenaan