Leuke rapportjes

Reactiescore
967
Kan hem wel begrijpen hoor, zet je dorpen leeg om gefarmed te worden om zlatan te helpen, log je volgende dag terug zitten al je dorpen in een voilere :O

Absoluut, echter wisten wij niets af van dat schijnheilige gedoe, althans ik. Wij kregen gewoon te horen dat dorpen voor ons waren en leeg stonden:oops:
 

DeletedUser79791

Guest
gk is 1 van de trieste spelers in dit spel:) kan niet wachten twan een keer op een andere wereld tegen te komen dan stabwereld 62:)
 
Reactiescore
967
gk is 1 van de trieste spelers in dit spel:) kan niet wachten twan een keer op een andere wereld tegen te komen dan stabwereld 62:)

Definieer je stab. Blaten kan iedereen, maar zoals al eerder vermeld waren wij tot op heden nergens van op de hoogte.
 
Reactiescore
86
Lekker Sjakie
14e6d35ee74ac1e6fad98dffaf4c1cbe.png
 
Reactiescore
86
Dat het nu ineens wel rechtvaardig zou moeten zijn om een speler als Sjaakie te benadelen door z'n dode troepen op het af te plaatsen omdat het via vv gebeurd zou zijn.
Wat lul je nou, is toch "leuke rapportjes" voor iets? Ik reageer op het "slechte verliezer" gedeelte, vind het gewoon "leuke rapportjes" :eek:
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dat het nu ineens wel rechtvaardig zou moeten zijn om een speler als Sjaakie te benadelen door z'n dode troepen op het af te plaatsen omdat het via vv gebeurd zou zijn.
Aangezien Sjaak er zelf alles aan zou doen om iemand een oor aan te naaien mag dat andersom toch ook wel ff :p
 

DeletedUser3368

Guest
Gisteren was mijn opslagplaats omlaag gekata'd. Zal ik hier nu ook een preek over geven of zal ik hier wel volwassen mee om gaan? :rolleyes:
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Gisteren was mijn opslagplaats omlaag gekata'd. Zal ik hier nu ook een preek over geven of zal ik hier wel volwassen mee om gaan? :rolleyes:

Wij hebben ons verhaal voor ons gehouden na de ''stab'', na de katas op boer, na de katas op smid maar na die backtime zijn we gaan brullen. Dus niet zo heilig doen nou ;p
 

DeletedUser3368

Guest
Ik heb toevallig gisteren iemand z'n opslag omlaag gekata'd :eek: wat een toeval

Als jij dat was die mijn opslag omlaag had geknald ben ik bang dat je toch iets van een verdiende loon hebt gehad:

Verdediger: ...
Aantal: 3 9 2755 50 1060 0 105 74 2 0
Verliezen: 3 9 2750 50 1058 0 105 74 2 0
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Jammer dat je eigen aanval ook volledig sneuvelde though.
 
Bovenaan